Бургаските ресторантьори: Изгубихме инерцията, клиентите ни намаляха със 70%
Те искат наемите им за април да бъдат опростени, а тези за май и юни - редуцирани с 50%
Ресторантьори от Бургас поискаха наемите им за април да бъдат опростени напълно, а тези за май и юни – редуцирани с 50%. Това става ясно от тяхно колективно писмо към Общинския съвет, с което те изтъкват, че заради удължените противоепидемични мерки не са имали възможност да работят пълноценно в този период.
Става въпрос за обектите, които плащат наем на Община Бургас за терена, на който изпълняват дейността си. Те обясняват, че техните заведения са без прилежащи тераси, гради и т.н. Така съответно през целия месец април никой не е имал възможността да ползва такива.
„За да успеем да оздравим бизнесите си, постраали от пандемията и системните затваяния на обектите ни, е нужно и наемите за май и юни да бъдат редуцирани – така, както бе гласувано от местния парламент. Ресторантьорският бизнес не е машина, която просто да включиш и тя да заработи веднага. Изгубена е инерцията и самите клиенти са намалели с до 70% след година страхове и напрежение“, споделят ресторантьорите.
Проверка в ОбС Бургас показа, че под искането са се подписали следните юридически субекти:
"Нота Бене 77" ЕООД, "Арт Концерн" ООД, СНЦ "Защита на дребния и средния бизнес" и "Виста Маре" ЕООД
- Кой предложи Пеевски
- Кой роди Пеевски ( тука се хилим много)
И мнол други смешки на гърба на легитимното правителството.
За тва- както си решите,Ко ви скимне- раздавайте кеш.
или искаш всичко да ти е free.....???
ми стой си дома и карай с една кофичка кисело мляко и хляб....
хептен без пари ша ти излезе.....
уй сплескан....
Голям математик.Хиляда коча,две хиляди м*де
В Бургас трябва Община и Държава да се реже до кокал. Идете и гласувайте пак за тези идиоти!
Най-смешното е, че могат да се произведат безкрайно много палци по друг начин, ако човек има елементарна представа от databases, при положение, че най-вероятно има достъп до тях... Но може би само interface се дава на неграмотната рая и затова се налага да полагат нечовешки усилия.;-)
Така са се увълчили...
Не им пука за качество и само гледат как да ти вземат парите! Дори и тези, които държаха някакво качество и реноме вече са на този хал.
Но веднъж се губи постоянен клиент...
В 23 часа Бали беше тъмен и отдавна затворен. Нептун беше празен и готвещ се за затваряне. В другите имаше по 3-4 до 5-6 маси с клиенти. И това при положение, че е вече почти "разгара" на сезона и през деня се виждат все пак доста хора от други градове, а и чужденци.
Забелязвам, че почти никъде вече не се предлагат свински шишчета, освен ако специално няма мешана скара. Най-вероятно защото е чисто месо, което не може да се "модифицира" като кебапчетата и кюфтетата.
Happy не забелязвам да има проблеми - приветлив, професионален, усмихнат персонал, да ти е кеф само заради тях да ги посетиш! Оня ден се канех да седна в едно съвсем обикновено капанче на самообслужване в морската градина. Изненадах се, че по никое време (5-6 следобяд) всички маси бяха резервирани. Освободи се една и седнах. Причината за резервациите стана ясна - прилична храна, на прилични цени, на приятно място. Та така, господа алчни рекетьори...
Клиенти се привличат с ниски цени, а не като вас.
Айде , да сте живи и здрави.
Няма клиенти за писюрите , а на професионалистите в града всяка вечер местата им са основно с резервации . Всеки шляйкоп си мисли , че най-лесно се работи заведение или хотел , ама за да печелиш от този бизнес си трябва професионализъм .
Ресторантите за ресторантьорите , кафетата за кафеджиите , хотелите за хотелиерите , за шматките , които се правят на такива - мухите.
Цените изобщо не ви ги коментирам, ако искате салатата и за 100 лв я продавайте, ако има кой да ви я купи. Това е въпрос на избор.Ваш и на клиента. Но масово да не плащате данъци, да осигурявате персонала на минимална заплата и максимум на половин работен ден, а само да искате помощ от държавата, респективно от всички, които плащаме данъци е НАГЛОСТ! Цяла пандемия слушахме за вас и горките хотелиери. Данъци ви се намалиха, заплатите на персонала плащаше държавата, сега и хотелите ще пълнят с ученици, чрез туроператор посредник, пак за наша сметка! Излезете на протест, моля ви. Тогава може да разберете какво мислят нормални хора за вас. Излезте, като ония ненаядените туроператори, дето още дължат пари на хората от миналата година, но фирмите им си работят. Докога ще им се наливат държавни помощи питам???
Намалиха грамажите.
Лъжат в сметките.
Мутреят се със скъпи коли.
И не спряха да ревът за пари.
От Порше Кайен се качи на Туарег, завала .....!
Когато собствениците и управителите разберат, че най-важният им коз и актив е доволният им и мотивиран персонал, който да задържи клиентите, ще се оправят от само себе си нещата в този бизнес.
Ще си казвате наздраве с персонала от сега нататък!