Община Приморско с мащабна кампания: Привлича туристи с красиви гледки, чисти плажове и невероятна природа
Най-ефективната реклама остава споделянето на преживяното и личните препоръки, затова е важно да обединим усилия в предлагането на добър туристически продукт, каза кметът д-р Димитър Германов
Рекламната кампания на Приморско и Китен за лято 2021 вече е в ход. На база постигнатите добри резултати от миналата година Общината е запазила работещите решения, които е надградила в допълнение. Това съобщи кметът д-р Димитър Германов.
Красиви гледки, чисти плажове, невероятна природа и много забавления - това са само част от акцентите кампанията. Общината отново работи активно за привличане както на български така и на чуждестранни гости.
Комуникационната кампания разчита на положителния тон, добър баланс в посланията и красиви фотографии. Запазваме логото, визуалните елементи и цветове, които вече са отличителни и добре познати. Основните комуникационни канали са външната реклама - билборди, радио и социалните медии. Разширихме позициите на билбордите из страната спрямо миналата година, като осигурихме над 30 локации - София, Пловдив, Велико Търново, Стара Загора, Бургас, Русе, Плевен, Враца и Монтана, както и традиционните две позиции на АМ Тракия. Радио рекламата започна в три национални радиостанции – БГ Радио, Радио 1 и Енерджи, като броят на излъчванията е увеличен спрямо миналата година. Запазваме клипа от миналата година и паралелно с това добавяме и нов, с който запазваме общата линия", каза д-р Димитър Германов.
Той допълни, че социалните медии отново ще са ключов канал. Фокусът на усилията на администраьията ще бъде да активизира хората да споделят автентично съдържание. Това от една страна се доказа като работещ модел през сезон 2020, а и е тенденцията на глобално ниво.
"Най-ефективната реклама остава споделянето на лично преживяното и личните препоръки. Ето защо е важно да обединим усилия и заедно да участваме в създаването и предлагането на добър туристически продукт. Надявам се успешната ни съвместна работа с представителите на туристическия бранш да продължи и заедно да постигнем добри резултати и през този сезон! Да си пожелаем успешен старт на летен сезон 2021!", добави в заключение кметът на община Приморско
Климатът е благоприятен.
Природата уникална.
Но пътят до Кюприя разбит.
Само с любовни писма до АПИ от "местни ИЗЛАГАЦИИ".... прочули се пред цяла България с телевизионни подвизи и с родствени връзки с местни Приморчански новобогаташи (станали ГОРДИ СОБСТВЕНИЦИ НА "КЪЩИЧКИ ЗА ПТИЦИ)...не става за Бога ми.
Това,че си събрал няколко циганена,стари ергена(не успели да се задомят заради злобните си и алчни майки) и блокирал пътя за Кюприя...не става.
И Нова,бТВ или националната телевизия да извикаш...пак така не се прави.
Истината е,че не останаха читави хора, които да подхванат проблемите на селото.
Просто няма кой...
Май чистят и се готвят за сезона.
Септември зазимяват.
Октомври започва цепенето на дърва...
И после до другата година...
Скучни, алчни,еднообразни и най вече гледащи "собственото си долапче индивиди"
Кучета си лаят керванът си върви....
Издояването на бедния български турист в хотелите от Соца с пристроени нужници трае три месеца.
А през останалото време цари безработица, висене по балкони и тераси,клюки и най общо казано ТЪПОТИЯ.
Затова младите отдавна се изнесоха в най добрия град за живеене и не идват в Приморско.
Два три пъти в годината да видят дали близките им са добре,живи ли са и дотам.
Да им дадат некоя ТРОХА от спастренето лятоска.... другото за ремонти в пет катовите коптори,които пустеят девет месеца в годината....студени, празни и неотоплени.
Да им напълнят баба и дядо чистите багажници с отлежалите буркани(компоти, кисели краставички,домати и сладко) с единствената цел да се отърват от тях и освободи място в гаража,за следващата партида.
И се заблуждават,че тоз амбалаж ще ги храни!?
Не познавам човек, който един път да е напуснал Кюприя и да се е върнал и установил отново в бащината къща.
Защо ли?
За местното ТВУ бъкащо от мангали-да отговарят даскалите(Налбантов и Атанасов).
За високите цени в хранителните магазини и застоялата стока,която се пласира и извън активния туристически сезон (ядки,шоколади,сладоледи и прочие)...други.
Но безработицата извън сезона е най големия проблем.
Работа има само за ПАЗАЧИ.
Но за задържиш на работата по дълго време ако си с умствен и най вече видимо говорен дефицит се налага да се подмазваш години наред СЪС ЧЕРПНЯ..
За рожден ден, имен ден,за заклано прасе,добра реколта от доматито,за каквото се сетиш...
Торти, бонбони и подмазване на шефа, щото иначе ще си стоиш зимъска на терасата и одумваш всеки един осмелил се да излезе навън на път към кварталния магазин за един хляб.
И като те "шитнат" един ден след толкова години висене на крак започваш да обвиняваш ,че са ти направи мръсотия.
ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ НАЧАЛНИЦИ ОТ ГОЛЕМИЯ ГРАД НА ТЕЗИ ПРИМОРЧАНСКИ СЕЛЯНДУРИ ИМ ЗНАЯТ КАПАЦИТЕТА И ВЪЗМОЖНОСТИТЕ.
И ИДВА ВИДОВ ДЕН.