Борисов: Нека ме коментират! Аз карам 15-годишна джипка, Радев се вози на мерцедес
Вижте какви скали, какво чудо, ще погърмим!, обяснява премиерът
След като инспектира разширяването на столичното околовръстно шосе, премиерът Борисов продължи с проверките - на магистрала "Европа". С него е зам.-министърът на строителството Николай Нанков.
„Огромен напредък има по изграждането на АМ „Европа“. Най-труден е третият участък от ГКПП „Калотина“ до Драгоман, но със завършването на магистралата ще се пътува без светофар от Мюнхен и Виена, през Белград до Бургас и Солун“, заяви министър-председателят Бойко Борисов, който огледа на място строителните дейности по трасето, пише Епицентър.
Вижте какви скали, какво чудо, ще погърмим!, каза на спътниците си в джипа Борисов.Борисов се возел на джип, Радев да не ходи пеша!, възмути се премиерът, докато шофираше.
Аз си карам сам джипа, не ползвам шофьор, а Радев се вози на мерцедеси. Да не би да ходи пеша. Или другите колеги. Какво им вади очите 15-годишна джипка? За да минаваме по тези трасета, затова го ползваме. Ако се возиш на мерцедес не е страшно, но ако си караш джипката и си вършиш работата, трябва да те коментират, каза премиерът.
Нека ме коментират - всичко това е било поляни, скали и гори, добави министър-председателят. Според него догодина по това време разстоянието, което в момента инспектира ще се минава за пет - шест минути. Границата със Сърбия ще се минава през нов ГКПП.
„Ако е било лесно, другите щяха да го направили десетилетия преди това“, върна се към стария рефрен министър-председателят. И добави, че строителите на магистралата се радват, защото им е осигурена работа. По думите на премиера най-труден за изграждане по АМ „Европа“ ще е мостът при Драгоман.
„Как да не се радвам на това, което българите правят и строят. Щом махат, значи сме плащали редовно заплати. За тези, които се учудват на преднината на ГЕРБ, не е заради друго, а защото хората виждат какво сме направили, а другите как са изпаднали в истерия в борбата за власт. Умишлено караме по трасето, за да се види мащабът и колко много е направено. По цялото трасе се полага основата в двете посоки, за да се направи магистрала за българите“, каза още Бойко Борисов.
Той поздрави строителите и посочи: „Колеги сме. Свиркаме си, защото всички тези момчета години наред ни се радват, защото осигуряваме на българите бъдеще, а на тях работа“.
Още една година максимум и ще стане готова цялата магистрала "Европа", нека я пазим чиста, продължи с коментарите премиерът. "Все пак сега беше зимата и имаше много лоши дни, в които строителите не работеха", обърна внимание Борисов.
"Все пак да призовам хората да не хвърлят торбички, защото непрекъснато се налага да чистим", каза Борисов. По думите му не е редно да се изхвърлят боклуци от прозорците на колите и отбеляза, че чистенето е опасно.
"Пазете я, тя си е ваша. Тя си е на хората. Как се чисти при този трафик? Просто иначе имаме претенции големи, ама то чистенето струва пари", каза още той.
След това премиерът коментира въпроса с машинното гласуване.
"Беше като рапорт даден - рапорт приет. Всички бяха за машинно гласуване. Да се надяваме вече, че след като и машинно гласуване има, всичко ще бъде нормално и ще дадем възможност на хората да ни подредят", каза лидерът на ГЕРБ.
Премиерът акцентира, че магистралата е от огромно значение за всички държави в региона, тъй като е част от Трансевропейския коридор № 10, а на България ще носи и приходи от винетни такси. „Всички виждат какво е направено и мащаба на строителството, което дава работа на стотици работници. Магистралата ще бъде в полза и на хората, и на бизнеса“, категоричен бе Борисов. Премиерът Борисов отбеляза, че изграждането на АМ „Европа“ се извършва без да се възпрепятства пътния и жп трафик по трасето.
Строителните работи по 14,5-километровата отсечка от ГКПП „Калотина“ до Драгоман започнаха през февруари тази година и екипите на строителя работят максимално мобилизирано обектът да е готов в рамките на година. Работи се по цялата дължина на трасето, изпълняват се земни и пътни строителни дейности, подготовка на земната основа; бетонови, кофражни, армировъчни работи, масивни бетонови и стоманобетонови конструкции.
Вторият 17 км участък от Драгоман до Сливница е готов. Движението в участъка беше пуснато предсрочно в началото на ноември 2020 г – половина година по-рано от предвиденото.
За третия 16,5 км участък на автомагистралата - между Сливница и София, в края на февруари тази година стартира обществена поръчка за избор на изпълнител на строително-монтажните работи. На 9 април предстои отварянето на офертите на кандидатите. Отсечката ще преминава по изцяло ново трасе. Тя ще започва при с. Храбърско - при 32-ри км, ще преминава по нов терен на север от Божурище, между селата Волуяк и Мрамор и ще се влива в Северната скоростна тангента при пътния възел със Софийския околовръстен път.
Кой е по-голям тарикат Боче? Ти или Радев?
Като истински член на БКП и горила на др.Тодор Живков (безпорни факти), шофьорчето повтаря и доразвива мурафетите му. Разликата е в това, че бай Тошо нямаше с кого да бъде сравняван, а сега има един Радев, който докарва кошмари само с това, че съществува и е припознаван за истинския лидер на нацията.
http://www.boec-bg.com/archives/4121
Начи на ГЕРБ съм обиден единствено че махнаха прякото предаване от изборите,ония нагъчкани пресконференции от изборната нощ,циркаджилъците на Волен пред бариерата и други подобни скечове.Сега трябва да сеи търся кво да гледам по РингТв в неделя,ТцТц
тиква,тикваа дет се вика
куче те е ............ и тебе ,ми
аре ,бегай