Как А1 мотае абонат с прехвърлянето на интернета, взе му парите, а сигнал няма
Предупредих, че работим хоум офис и интернетът ни е важен, а се оказа, че изобщо не са проверили дали оптиката до новия адрес работи, жалват се потърпевшият
А1 втори ден мотае абонат, който иска да прехвърли интернета си на нов адрес. За проблема ни сигнализира Атанас Ч., който си опъва нервите с мобилния оператор в последните дни.
„Преместихме услугата от блок 99 в ж.к.“Мусагеница“ до блок 90 в ж.к. „Мусагеница“, София. Предупредихме, че работим хоумофис и интернетът ни е много важен. Поеха ангажимент да прехвърлят нета на новия адрес. За да влезем в техния график издадохме старата квартира с няколко дни закъснения, платихме и 20 лева за прехвърлянето, но се оказа, че сега не могат да ни пуснат интернет и изобщо не се знае кога ще се случи“, недоволства Атанас Ч.
„Когато дойдоха за монтажа и включиха рутера, сигналът изобщо не тръгна. Обясниха, че „нямало влакно“ , след което си тръгнаха. Никой не ни каза колко време ще отнеме. Техниците на А1 ни обясниха, че може и да стане за ден-два, но не било сигурно. Днес „Обслужване на клиенти“ ни казаха, че нямат място в графика, ще гледат утре да ни вместят“, допълни подателят на сигнала.
Абонатът поискал флашка за временно ползване, но такава не била предоставена, казали му само да чакат.
В общите условия на А1 не е посочен срок за изпълнение на подобна услуга. Уточнено е само, че ако до пет работни дни не се предостави услугата, може да се започне процедура по прекратяване на договора.
Предстои да бъде подаден сигнал до КЗП и други отговорни институции.
Флагман.бг е с готовност да представи право на отговор на А1.
Ако пък вземеш да се пробваш да закриеш мобилен номер при тях... какво те чакааааа! При това си бил напълно изряден с плащанията, договорът е изтекъл, подал си 30 дневното предизвестие и т.н.;))