×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Днес отбелязваме Велика сряда от Страстната седмица или Седмицата на страданията
  • Премиерът на Косово Албин Курти подаде оставка
  • 16 април 1925 г. 100 години от кървавия атентат в църквата „Света Неделя”
  • Зеленски предупреди САЩ: Не правете недопустими отстъпки на наши земи
  • Подпалвачът на дома на губернатора на Пенсилвания имал психични проблеми
  • Опозицията на Острова: САЩ са ни много по-важни, няма смисъл да флиртуваме с Брюксел
  • Вторият вот на недоверие срещу правителството влиза за обсъждане в парламента
  • Джорджа Мелони ще навива Тръмп за „Общ пазар“ на ЕС и САЩ
  • Тръмп подписа указ за намаляване на цените на лекарствата
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Предприемачи наемат инфлуенсъри, за да продават жилища


20 Декември 2020, Неделя, 16:40 ч.

Пазарът в града изпитва сериозни затруднения заради коронавируса, а за достигането до купувачите се използват и нетрадиционни методи

Тъй като работата от вкъщи затруднява продажбите на малки апартаменти, а луксозният пазар е залят от жилища, брокери на недвижими имоти в Ню Йорк прибягват до инфлуенсъри в Instagram, за да привличат както млади купувачи на първо жилище, така и по-заможни клиенти на фона на коронавирусната пандемия.

Сключването на сделки с нови собственици на имоти изисква още повече усилия тези дни – усмивка и известно нервно суетене. Чарлз Мазалатис, основател на компанията Maz Group NY, казва, че при връхлитането на коронавируса и замразяването на огледите от щата Ню Йорк хората не били склонни да похарчат стотици хиляди долари за апартамент, който не могат да видят лично, пише Bloomberg.

Влезте в Instagram. „Идеята е да се създаде оживление“, казва Кристин Блекбърн, директор на продажбите в компанията Compass, във връзка с растящото използване на социалните мрежи за продажба на имоти. Продажбите в ерата на COVID-19 изискват повече от традиционна подредба (свежи цветя и дори купа с плодове) или дори обработени с Fotoshop мебели в онлайн обявите. Младите купувачи искат да виждат площи с двойна употреба за работа и живеене, отбелязва Блекбърн, предава investor.bg.

Поради това привличането им изисква известен уеб финес. „Те вярват на тези инфлуенсъри, така се оказва“, казва тя.

Докато заможните хора бягат към северните предградия, някои наематели, напускащи Манхатън, стимулираха трескавото купуване в Бруклин. Продажбите са нараснали с над 38% спрямо миналата година, сочат данни на имотния сайт StreetEasy. Но пазарът на недвижими имоти в Ню Йорк като цяло изпитва сериозни проблеми – продажбите на жилища са намалели с 41 на сто на годишна основа, сочат данни на компанията PropertyShark.

В отсъствието на огледи в разгара на COVID-19 брокерите на недвижими имоти разчитаха на 3D обиколки или добавена реалност, за да показват жилища. Сега, когато случаите на коронавирус отново растат, рискът от ограничаване на огледите е голям, засилвайки нуждата от създаването на възможности за отдалечени огледи за ентусиазираните млади купувачи.
Чрез публикация в Instagram или канал в You Tube купувачите могат да си представят обичаен ден в дома, към който проявяват интерес – работа от къщи в шикозна всекидневна, практикуване на йога на новата им тераса или наслаждаване на гледките от високо, докато вечерят. Вместо скучните снимки в обявите с разхвърляни спални на наематели или стерилността на студиата, изпълнени с мебели от Ikea, използването на инфлуенсъри може да превърне обичайно трудно начинание в участие в собствена реклама от списание.

Представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г. – бел. ред.) съставляват най-голям дял от купувачите на жилища в САЩ. Допитване от март на Националната асоциация на брокерите на недвижими имоти показа, че дори с многобройните онлайн ресурси най-младите членове на поколението (22-29-годишни) е по-вероятна са търсят съвет от близък приятел или роднина при закупуването на дом. Това означава предаване на информация от уста на уста, което на свой ред означава използване на социалните мрежи.

Пандемията позволи на инфлуенсърите в социалните мрежи да изградят още по-силна връзка с последователите си от представителите на поколението Y и Z чрез готварски рецепти, упражнения и съвети за проекти у дома. Чрез наемането на създатели на съдържание предприемачите приобщават младите хора към дигиталните си платформи.

„Наблюдаваме, че социалните мрежи играят доста голяма роля в купуването на жилища“, коментира икономистът на StreetEasy Нанси Ву. Тя допълва, че компанията неотдавна създала акаунт в TikTok с огледи на жилища.

Коронавирусът засили значението на достигането до по-младите поколения, тъй като предприемачите се борят с отслабване на търсенето и изплашени купувачи на първо жилище. Тъй като страхът от заразяване с COVID-19 при взаимодействия лице в лице се запазва, инфлуенсърите в социалните мрежи са още един инструмент, който предприемачите и брокерите могат да използват.

За някои предприемачи обаче задачата е да разширят аудиторията си. В Манхатън Park Loggia си партнира с инфлуенсърите Хънтър Воут и Адам Гонън, за да участват в реклами на апартаментите й в Ъпър Уест Сайд, чиято цена започва от 1,3 млн. долара. Воут и Гонън имат акаунт в Instagram, Gentleman’s Creative, който е следван основно от млади мъже, интересуващи се от президентски апартаменти и лъскави хотели.

Но не всички градове имат нужда от подобни неортодоксални стратегии за продажби. Ари Шафар, брокер на луксозни недвижими имоти в Лос Анджелис, казва, че купувачите продължават да използват традиционни методи за търсене на жилища. Една от причините е, че купувачите застаряват. Ню Йорк има далеч по-висок дял на купувачи на първо жилище от 61% в сравнение с други големи американски градове според допитване на StreetEasy от 2019 г.

Освен това докато доверието в брокера е било най-важният фактор преди пандемията, сега още повече анкетирани го посочват като основен определящ фактор при закупуването на дом, след като COVID-19 парализира имотния пазар през април.

За да проработи маркетинговата стратегия с инфлуенсърите, от ключово значение е автентичността, казва Томас Фиало, вицепрезидент в компанията Douglas Elliman Development Marketing.

Макар че традиционните подходи при продажбата на жилище няма да бъдат заменени от инфлуенсъри в Instagram, привличането на създатели на съдържание ще става все по-често срещано с времето, смята Фиало. „Идеята е да мислиш извън клишетата и да вдъхващ живот на дома“, казва той.


В категории: Бизнес


Коментари
Флагман.БГ Почина голям бизнесмен Почина голям бизнесмен 16/04/2025, Сряда 08:30 0
Флагман.БГ Какво ще е времето в България Какво ще е времето в България 16/04/2025, Сряда 07:48 0
Флагман.БГ Байдън разкритикува остро Тръмп Байдън разкритикува остро Тръмп 16/04/2025, Сряда 07:00 1
Иска да се пенсионира
Иска да се пенсионира 15/04/2025, Вторник 21:33 1
Съседи със страхотен рекорд
Съседи със страхотен рекорд 15/04/2025, Вторник 21:00 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Мъж наруши ограничителна заповед и запали колата на бившата си любима (ВИДЕО) Мъж наруши ограничителна заповед и запали колата на бившата си любима (ВИДЕО) Екшън във Врачанско Депутатите ще обсъждат вота на недоверие (НА ЖИВО) Депутатите ще обсъждат вота на недоверие (НА ЖИВО) Казусът с ДПС-ДПС е много интересен Какво ще е времето в България Какво ще е времето в България Затопляне в сравнение с последните дни Сигнал до Флагман: Жена е възмутена от таксиметрова фирма Сигнал до Флагман: Жена е възмутена от таксиметрова фирма Дамата твърди, че е жертва на тенденциозно отношение Почина българин, направил революция с подкастите Почина българин, направил революция с подкастите Владимир Петков - Каладан е един от хората с най-голям принос за развитието на подкаст-сферата и интереса към този формат в България през последните години Бюджет 2025: Бургас залага на стабилност, инвестиции и сигурност Бюджет 2025: Бургас залага на стабилност, инвестиции и сигурност Капиталовата програма включва над 100 проекта, приоритет – инфраструктура и видеонаблюдение Кабинетът „Желязков“ е вече правителство на малцинството, но остава на власт Кабинетът „Желязков“ е вече правителство на малцинството, но остава на власт ГЕРБ, БСП и ИТН призоваха другите партии в парламента за подкрепа, за да стане България част от еврозоната От АПИ с важна информация за "Хемус" От АПИ с важна информация за "Хемус" Утре за ремонт на асфалтовата настилка последователно ще се ограничи движението за всички автомобили в двете посоки от 30-ти до 47-ми км на магистралата Бургаският окръжен съд не даде детето на Велико Минков Бургаският окръжен съд не даде детето на Велико Минков Не виждам друг изход от това дело, освен бащата да го спечели, каза адвокатът на бившия депутат след 6-часовото заседание заседание Агресивен мъж счупи носа на шофьор на автобус Агресивен мъж счупи носа на шофьор на автобус В област Кюстендил
Байдън разкритикува остро Тръмп Байдън разкритикува остро Тръмп "Не са минали и 100 управленски дни, а тази нова администрация нанесе толкова щети", каза бившият държавен глава на САЩ Дългогодишен брак се разпадна, защото жена сподели, че... Дългогодишен брак се разпадна, защото жена сподели, че... Деликатна ситуация в САЩ Спират грантове за България, Рубио реже $1,7 млн. от програмата за медийна грамотност Спират грантове за България, Рубио реже $1,7 млн. от програмата за медийна грамотност Решението на Държавния департамент засяга и различни проекти, а сред потърпевшите е и Американският университет в Благоевград Съседи със страхотен рекорд Съседи със страхотен рекорд Партизан Белград с невероятен хеттрик, феновете на "гробарите" обичат много клуба и баскетбола Един от най-силните хора в САЩ с тежки думи за Зеленски Един от най-силните хора в САЩ с тежки думи за Зеленски Ванс с остър коментар Мигрант накълца лицето на полицай в Катания Мигрант накълца лицето на полицай в Катания Нападателят е неутрализирън с тейзър Тръмп поряза Харвард с $2,2 милиарда - защо това може да излекува Америка Тръмп поряза Харвард с $2,2 милиарда - защо това може да излекува Америка Големите университети в САЩ отдавна се превърнаха в гнезда за идеологически терор Появи се инкогнито на интересно място Появи се инкогнито на интересно място 43-годишната принцесата на Уелс, която е съвместен председател на скаутите, се срещна с главния скаут Дуейн Фийлдс близо до брега на езерото Уиндърмиър Важен ден очаква всички зодии Важен ден очаква всички зодии Това е хороскопът за днес от астролога Петя Георгиева Той разчита само на българчета и отборът му играе хубав футбол Той разчита само на българчета и отборът му играе хубав футбол Дано повече отбори правят като нас, каза Венци Стефанов
Доналд Тръмп за Зеленски: Доналд Тръмп за Зеленски: Байдън, Путин и Зеленски погубиха света Виц на деня Виц на деня - Отче, може ли красива жена да не изневерява?
- Може синко, може, ама язък за жената!
Виц на деня Виц на деня Шеф на ресторант към госта:
- Нашият ресторант е от категория лукс! Сметката на клиентите се носи от кардиолог!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако след тежък запой на сутринта се събудиш, погледнеш се в огледалото и не се видиш, не се притеснявай - просто си станал неотразим
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори