Голям спад в приходите от общински наеми и такси, заради пандемията
Нужна е актуализация на програмата за управление и разпореждане с общински собственост
С 25.1% са намалели приходите от заплащане на такси за пазари, тържища, тротоари, площади, улични платна, панаири и др., с 15.2% от наем на общинско имущество и с 40.7% от наем на земя, за първите 4 месеца на 2020 г., в сравнение със същия период на миналата година. Само за месец април, приходите от такси са намалели с 82.1%, от наем на имущество с 68.3% и от наем на земя с 40%, което прави 423 400 лв. по-малко в сравнение с април 2019 г.
Това става ясно от отговор на кмета на община Бургас на питане от общинските съветници, представители на ВМРО, Георги Дракалиев и Николай Стоянов, относно размера на постъпленията от управление на общинската собственост.
Тъй като извънредното положение доведе до прекратяване или замиране на дейността на голям брой фирми, Общински съвет – Бургас освободи от заплащане на такси и наемни цени онези, които ползват обекти или терени общинска собственост, както и намали с 20% таксите за поставяне маси на открито, с 50% таксите за поставяне на рекламно-информационни елементи и пропорционално цените на услуги, които се събират от общинските предприятия за ползване на стопанисваните от тях обекти за спортни и културни мероприятия.
Тези решения отговориха на влошената обстановка и на нуждите на общинските контрагенти, но същевременно доведоха до очакван спад в нивото на постъпленията от управление на общинската собственост.
Като се има предвид, че срокът на някои от тези мерки е до 13 юли и че практически през описания период липсват сделки по разпореждане с общински имоти, се очаква сериозен дефицит на приходите от тези дейности.
Според председателя на постоянната комисия по общинска собственост Георги Дракалиев, това вероятно ще наложи актуализация на годишната програма за управление и разпореждане с общинска собственост, като към нея бъдат добавени още свободни общински УПИ, подходящи за строителство на жилищни и търговски обекти.
Цигарите трябва да са по 10 евро.
Алкохола да има 75% данъци.
Всякакви функции са приватизирани.
Градчетата имат минимални разходи.
Време е със толкова много бюрократи да ги съкратим и учителите които вече са на заплати да почнат да изпълняват работата на общината. Колкото повече усложнявате ще става по скъпо. Искат се 30 човека да водят целия град, всичко друго баста.
изкарате хората на протести пред общината.
Нагли сте и алчни.
Как обичате , как се грижите за родители и деца?
Не сте у ред и това е !!
Не че ви мисля , но сте пълна мъка!
Да управляваш общинската собственост е нужно визия и мениджърски умения, реално в средата съветниците общински такива липсват.
Съкратете учители и на тяхно място питайте Европа да прати учители на тяхна издръжка.
Хем децата ще учат чужди езици.
Питайте Херо в София може ли да изпрати 300 Американски учители в Бургас на издръжка на някоя фондация.
Никой няма да ви работи безплатно.
Натиснете хората с повече глоби и данъци да им се присере от напрежение и удряйте с данъци вредните неща като коли в центура, цигари, баници, хлябове за да насърчаваме пресните продукти.
Също общината има сума ти real estate който не използва за реклами като се почне от бусове спирки сгради ъгли паркове, сума ти собсвеност които трябва да бъдет продадени за реклами. Също трябва да се направят съкращения на полицията.
Приватизирайте детски градини училища.
Целия град трябва да може да се води от 50 човека най много. Съкратете хората които не са нужни и си повишете заплатите тройно, дайте мотивация на тези които правят неща които носят пари на града.
Също долу в будката на Обшината продавайте нещо с намаление. Бъдете търговци а не заспали!!!!