Търговски център „Триа“ подготвя много изненади за своите клиенти в най-влюбения месец от годината
Притежателите на карти Tria Loyalty Card ще могат да заменят своята карта с нова от 14.02, като с всяка покупка вече ще трупат точки, които ще могат да обменят във ваучери за пазаруване
За най-влюбения месец в годината търговски център „Триа“ е подготвил тематична украса от сърца, купидони и кът за снимки. Специално за клиентите на търговския център цените за новите колекции Pre-Spring 20 на Tommy Hilfiger и Calvin Klein Jeans ще се предлагат с 15% отстъпка от 14.02 до 16.02 включително. Предходните зимни колекции FW19 ще бъдат с отстъпка от 30% до 50% за марките Tommy Hilfiger, ЕА7, Emporio Armani underwear, Kocca, Freddy, North Sails, Silvian Heach.
Екипът на Триа е подготвил и още една изненада за лоялните клиенти с карти Tria Loyalty Card. Те ще могат да заменят своята карта с нова от 14.02, като с всяка покупка вече ще трупат точки, които ще могат да обменят във ваучери за пазаруване. Повече информация за клиентските карти може да се намери на www.triacitycentre.com или на касите в магазините.
Специално за всички влюбени, екипа на Триа Сити Център е подготвил и предложения за подаръци по случай празника Свети Валентин. Код “Червено“ е името на кампанията от дата 14.02 до 16.02, всички артикули с цвят червено и розово от предходните колекции на марките ще бъдат с 50 процента отстъпка.
Включете се и в Фейсбук играта по случай Свети Валентин и спечелете 2 ваучера за пазаруване на стойност 100 лева и 50 лева.
Всички оферти са валидни и на SHOP.TRIA.BG