×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Български инфлуенсъри получават и по 5 000 – 10 000 лв. на публикация


Български инфлуенсъри получават и по 5 000 – 10 000 лв. на публикация
Инфлуенсърите като професия стават все по-модерни и това е един от начините популярните личности в социалните мрежи да капитализират от влиянието си в интернет
01 Август 2019, Четвъртък, 18:17 ч.

Въпреки това традиционно цената за платена публикация е между 300 и 500 лв. у нас, твърди интернет предприемачът Велизар Величков

Инфлуенсърите като професия стават все по-модерни и това е един от начините популярните личности в социалните мрежи да капитализират от влиянието си в интернет. В България има хора, които получават по 10 000 лв. за платена публикация, докато в САЩ и развитите европейски страни различни популярни личности прибират милиони на годишна база. Това каза интернет предприемачът Велизар Величков в сутрешния блок „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria.

„В западните държави и САЩ има инфлуенсъри, които годишно изкарват стотици и дори милиони долари. В България има хора, които получават по 5 000 – 10 000 лв. на публикация, но традиционно цената за платена публикация е между 300 и 500 лв“.

Най-успешният инфлуенсър у нас е Лазар Ангелов, който има над 15 млн. последователи във Facebook и повече от 6 млн. в Instagram, коментира Величков. 

„Водещият критерий за сумите са последователите от една страна и от друга – активността на въпросните последователи. Рекламодателите могат да проверят това, като отворят профила на даден инфлуенсър и видят до каква степен една публикация предизвиква реакции. Ако ангажираността на последователите е 20-25%, това е страхотно. Ако е под 10%, това е проблем“.

Най-лошото нещо за един инфлуенсър е той да стане досаден за аудиторията си, смята гостът. Това става лесно, когато не се спазва западната етика за баланс от 10% рекламно съдържание в публикации и когато не се подбират правилно рекламодателите спрямо аудиторията.

„Ефективността на този тип реклама се следи най-лесно в електронната търговия. Добавят се т. нар. UTM тагове, които определят дали щракванията от дадена публикация водят към съответния сайт и дали тези щраквания водят до продажби. Компаниите, които не търгуват онлайн, разчитат на т. нар. „ауеърнес“. Компанията ще получи маркетинг пред едни маси, които биха могли да се интересуват от този бранд. Но това е много по-трудно измеримо“.

Какви са тенденциите в инфлуенс маркетинга и дали има регулации в бранша може да научите от видеото.


В категории: Лайфстайл


1
Коментара
Води селски живот
Води селски живот 22/02/2025, Събота 16:57 0
Тежка катастрофа в София
Тежка катастрофа в София 22/02/2025, Събота 16:18 0
1
Коментара по темата
1.
_nib_
01.08.2019 20:46:02
0
5
Търтеи.Яааа минетИ проф.Вучков да ви раздаде лопати и кирки.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Министерският съвет с реакция след драмата в София Министерският съвет с реакция след драмата в София Ето какво написаха от властите Край на недоразуменията: Национален фонд „Култура“ с ново управление Край на недоразуменията: Национален фонд „Култура“ с ново управление След експерименти, като този с фена на драг кралиците Сава Драгунчев, НФК има достоен ръководител Поредна среща на президентското движение в Бургас – гражданите с активна роля в дискусията Поредна среща на президентското движение в Бургас – гражданите с активна роля в дискусията Тракийско дружество „Екзарх Антим I“ стана център на поредна среща за политическа промяна "Черноморец" с ключова победа! Вратата към професионалния футбол е широко отворена "Черноморец" с ключова победа! Вратата към професионалния футбол е широко отворена "Акулите" водят с 8 точки на най-близкия преследвач в Югоизточна Трета лига Тежка катастрофа в София Тежка катастрофа в София Колите са изпотрошени Министерството на туризма представи България на много голямо туристическо изложение Министерството на туризма представи България на много голямо туристическо изложение В Дания Борисов с извънреден ход след екшъна на "Възраждане" на пъпа на София Борисов с извънреден ход след екшъна на "Възраждане" на пъпа на София Осъждаме политическата агресия и риторика, която подменя политическия дебат и въвежда в заблуждение общественото мнение по отношение на членството на България в Еврозоната, посочват от партията на Борисов Карлос Насар разкри мечтите си и обяви: Господ винаги ме среща с правилните хора Карлос Насар разкри мечтите си и обяви: Господ винаги ме среща с правилните хора Когато скъсах ахилес, от федерацията спряха да ми вдигат телефона, обяви олимпийският шампион Без основен ремонт и разширение на пътя, животът на юг от Бургас ще замре Без основен ремонт и разширение на пътя, животът на юг от Бургас ще замре Очакваме държавата да действа адекватно по Общия устройствен план Искате бели зъби? Лесни начини да ги постигнете в домашни условия Искате бели зъби? Лесни начини да ги постигнете в домашни условия Едва ли има някой, който не би искал да има красива усмивка, на която всеки да се възхищава
Бойко Борисов Бойко Борисов Оказва се, че вратата на ПП не се отваря и затваря, а се върти Виц на деня Виц на деня Жена към мъжа си:
- Всички мъже сте еднакви...!
Съпругът:
- Ти пък всички ли си изпробвала!
Виц на деня Виц на деня - Тате, защо мама казва, че си прасе?
- Защото и ям буламачите!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Много е трудно да не правиш нищо, никога не знаеш кога си свършил.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори