Да си Човек! Как директор на клиника смени костюма с работен гащеризон и създаде дом за децата-пациенти
Млада майка, която е попаднала в столична клиника заради жесток чревен вирус на детето й, публикува разказ за престоя си
Напук на всички неприятни новини за българските болници, все пак се намират бели лястовици, които доказват, че за да бъдеш добър лекар, трябва преди всичко да си Човек. Млада майка, която е попаднала в столична клиника заради жесток чревен вирус на детето й, публикува разказ за престоя си. Вижте го, без редакторска намеса:
„Незнам дали е уместно, или не, но искам да споделя своето позитивно мнение към една болница, по-специално към директора и обслужващия персонал.
С малкия се наложи да полежим 3-4 дни заради гадния чревен вирус, който в момента е плъзнал, но тези 3-4 дни минаха почти неусетно. А когато дойде денят на изписването малкият, който е на 4 години, не искаше да си тръгваме вкъщи, защото в болницата било много хубаво. Уместно е да вмъкна, че това ни е четвърто посещение в тази болница, откакто се е родил.
Относно директора на болницата – в първия ден на болничния престой влезе един човек с работни дрехи /не униформа, а мръсни работни дрехи/ в стаята и попита как сме, всичко наред ли е и ни предупреди, че няма да има вода 30мин, за да смени някакъв кран. Благодарих му, той излезе от стаята и бях сигурна, че този човек някъде съм го виждала, но не си спомних откъде.
На следващия ден, когато малкият се почувства по-добре, излязохме на детската площадка към болницата и видях същия мъж да ремонтира пързалката и другите съоръжения за децата. Към него се приближи една жена от персонала и го повика по име. Тогава вече разбрах кой беше - д-р Пламен Митев /директор/!
Това направо ме изуми! Въпреки заеманата от него длъжност, този човек е толкова земен, мил, скромен, че за управляващите кадри в нашата родина, това е направо достойно за награда или приз. Това негово поведение и отношение към заобикалящите го хора /пациенти и подчинени/, както и грижите, които той лично полага за създаването на една по-приятна атмосфера за пациентите, определено е достойно за адмирации. Този Човек не се спря да работи обща работа и през четирите дни, в които бяхме там – поправя, боядисва, подрежда, подкастря растения...
Относно персонала – всички са толкова мили и любезни, особено сестрите и санитарките, че децата не само, че не се страхуват от тях, но ги обожават. Всеки от екипа не се придържа само към неговата си длъжност и не върши само задълженията от длъжностната си характеристика, а всеки помага на другия, грижат се като едно семейство за своя дом.
Обстановката, която е създадена, е далеч от стандартните болници, в които те е страх да се допреш до нещо от мръсотия или амортизиране. Всичко в Детското отделение е удобно, както за родителите, така и за малките. Има Кухня на мама с оборудване, детски кът вън и вътре, стаите са чисти, със самостоятелен санитарен възел с душ, с климатици, безплатен WI-FI, щори /работещи/, безплатна тв, няма проблем да поискаш да ти сменят чаршафи /никой не ти се кара! /...
Болница е, но някак по-различна от всички, в които сме били.
П.С. Предварително се извинявам на Човека от снимката, защото го снимах тайно!”
Има надежда за нас ,българите...
Повече такива човеци и ще се измъкнем от дъното...
Да е жив и здрав... и да си остане Човек до край....
Далеч съм от намеренията да правя реклама на някого, още по-малко на болница. Споделих само искрено добрите си впечатления, които не вярвах да имат въобще някакъв отзвук и да се разпространят.
Относно това дали е частна или не, нямам представа, но доколкото знам тя работи със здравната каса и досега за болничните престои с детето си не съм заплащали нищо. Относно Д-р Митев, не го познавам лично и не мога да споря с Вас относно Вашите впечатления, нито мога да натрапвам някому своите за видяното.