Привличаме туристи с 12 винени, 7 СПА и 8 културно-исторически дестинации
След като туристите получат промокода, те могат да влязат в договорни отношения с хотелиера, обясни Лиляна Арсова
Министерството на туризма работи в посока „българския турист” - разработени са 8 културно-исторически дестинации, които са само за българския пазар, както и 7 балнео- и СПА дестинации и 12 винени дестинации. Това каза в „Здравей, България“ по Нова телевизия шефът на дирекция „Туристическа политика” в Министерството на туризма Лиляна Арсова.
Министърът на туризма Николина Ангелкова зове хотелиерите за безплатна трета нощувка, те се ослушват
Тя коментира и нова идея туристът да резервира две нощувки, а да получава трета безплатно. По този начин Министерството на туризма ще се опита да подпомогне туристическия бизнес у нас.
„2019-та е година, през която на фокус е вътрешният туризъм. Министър Ангелкова обяви инициативата "Естествено в България", след което разработихме концепция „Неочаквана ваканция” – туристът плаща две нощувки, получава трета безплатно от хотелиер, от място за настаняване, което е категоризирано по Закона за туризма“, заяви Арсова.
Има вече изграден сайт, който е достъпен за всички хотелиери, добави тя.
Шефката на дирекция „Туристическа политика” допълни, че след като туристите получат промокода, те могат да влязат в договорни отношения с хотелиера. Може да получат и още бонуси.
„Разбира се, че подкрепяме едно такова начинание, защото е крайно време да се фокусираме към вътрешния туристически пазар. Защото той е специфичен", коментира председателят на УС на БХРА Атанас Димитров.
Според блогърът Иван Михалев, пътешествениците имат почти всички характеристики на туристите.
„Предварително резервират хотел, ядат в местни ресторанти, разглеждат забележителности. Това не са хора, които пътуват на стоп, не спят на палатки, както ние си мислим”, обясни Михалев.