×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Младите вече не искат да ухаят като популярните личности


19 Декември 2018, Сряда, 20:26 ч.

Брандираните с имената на звезди парфюми остават на заден план, изместени от по-луксозните предложения на пазара

Да купите парфюма на Бритни Спиърс за коледен подарък? По-скоро не.

Това е проблемът на пазара на масови парфюми. Продуктите на средни цени, включително тези, брандирани от поп звезди и актриси, излизат от мода на редица развиващи се пазари, пише в свой анализ Bloomberg.

За сметка на това луксозните и персонализираните продукти се радват на бърз растеж.

Ако искат да съживят бавното търсене, производителите в средния клас като Revlon и Coty също ще трябва да намерят начини да предложат достъпни аромати, които ухаят повече като по-скъпи.

Достигналият 49,4 млрд. долара глобален пазар на парфюми има още дълъг път за изминаване. През последните няколко години нуждата от готови за снимка в Instagram продукти доведе до бум на цветната козметика, а в последно време и в тази за грижата за кожата.

Проблемът е, че не можете да подушите селфи. Следователно 3-процентният годишен темп на растеж, който Euromonitor International прогнозира за пазара между 2017 и 2022 г., изостава спрямо прогнозите за цветна козметика и такава за кожата.

Но в достъпния сегмент потребителите избират по-евтините опции като парфюма на Primark, който започва от 2 паунда (2,53 долара). Купувачите на и под 35-годишна възраст искат да ухаят уникално, а не като всички останали, а това е лоша новина за много продукти на известни личности, които окупират средния клас. Потребителите в САЩ, Европа и Азия, включително младите китайски купувачи, искат необичайни и амбициозни опции.

Coty отговори на всичко това, като сви портфолиото си от по-евтини марки, след като обедини усилия със звеното за продукти за красота на P&G преди две години. Сега се фокусира върху луксозни линии, които включвал насочените към милениълите (родените от средата на 80-те до началото на XXI век) Gucci Bloom и Tiffany & Co. Те са помогнали за 6-процентно увеличение на сравнимите продажби на подразделението през последната фискална година.

Estee Lauder придоби парфюмерийната къща By Kilian, допълвайки магазина си с култови имена като Editions de Parfums Frederic Malle и Le Labo. Идеята е да се даде на потребителите усещането, че купуват нещо, което е ръчно направено.

Ако средният клас продукти ще насърчат търсенето, те ще трябва да намерят начини да влязат в крак с новите тенденции. Това е особено рисково при по-ниския ценови клас, защото аромат, създаден от топ име в бранша, обичайно струва хиляди долари.

Глобалните фирми трябва да могат да се справят. Създателите и търговците свършиха добра работа с премиум тенденциите, насочвайки ги към масовия пазар. Има още няколко обещаващи сигнала, като това, което предлага The Perfume Shop - услуга за гравиране на бутилките.

Но ако индустрията не се адаптира, доста аромати рискуват да останат на заден план, при това не само по Коледа.

В категории: Лайфстайл


1
Коментара
Отново показа класа
Отново показа класа 26/01/2025, Неделя 20:03 0
Флагман.БГ Много е щастлива Много е щастлива 26/01/2025, Неделя 19:31 1
Флагман.БГ Обра точките на 57 години Обра точките на 57 години 26/01/2025, Неделя 19:00 0
Флагман.БГ Сръбската Беба подпали мрежата Сръбската Беба подпали мрежата 26/01/2025, Неделя 18:31 1
1
Коментара по темата
1.
mmmmmmmmmmhm
21.12.2018 11:40:18
0
1
vaiiiiiiii Jennifer Aniston e mnogo dobra .
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Идеята за ро-ро ферибот от Бургас до Турция: реално решение или PR акция Идеята за ро-ро ферибот от Бургас до Турция: реално решение или PR акция Новият министър лансира старата идея  Много е щастлива Много е щастлива Известна певица се радва на лични и професионални успехи Бум на строителство и празни жилища: Парадоксът на бургаския пазар на имоти Бум на строителство и празни жилища: Парадоксът на бургаския пазар на имоти Бързото развитие на Бургас откъм публична, здравна, образователна и социална инфраструктура, води до сериозен интерес и реално пазарът е в невиждан подем Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак Трябваха ни секунди, за да отидем в задната кабина. Клекнахме ли, не знам вече, прегърнахме се и чакахме удара, сподели Пламен Кметът Ахмед Мехмед и депутати от ДПС настояват за справедливост за работниците в Зайчар Кметът Ахмед Мехмед и депутати от ДПС настояват за справедливост за работниците в Зайчар Севим Али и Ешереф Ешереф вече са подали питане към социалния министър, а кметът усилено търси нови инвеститори  Баща му съобщи отлична новина Баща му съобщи отлична новина Везенков-младши и Коди ще играят за България във важни мачове Министърът на туризма връчи специални грамоти Министърът на туризма връчи специални грамоти "За мен е чест", каза Мирослав Боршош Тя ще е водещ на най-чаканото шоу по бТВ Тя ще е водещ на най-чаканото шоу по бТВ „Това предаване не е просто шоу – то е мисия,“ казва Нанси Кара кола за 700 бона Кара кола за 700 бона Азис е много заможен и има слабост към лъскавите автомобили Как партньорът на Levis в България прецака 500 служители от цеха си в Бургаско Как партньорът на Levis в България прецака 500 служители от цеха си в Бургаско Стотици очакват между 3 и 6 заплати 
Русия съобщи, че е завладяла... Русия съобщи, че е завладяла... Още едно село в Донецка област Пуснете учениците във ваканция Пуснете учениците във ваканция Това е призивът на педиатър Отново показа класа Отново показа класа Попов с престижно класиране Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата Божидар Колев е съсобственик на "Технополис" и "Практикер" Сръбската Беба подпали мрежата Сръбската Беба подпали мрежата Пусна снимки по бански от Тайланд, влюбените емотикони не закъсняха Поколението Z – все по-технологично и самотно Поколението Z – все по-технологично и самотно Поколение Z включва хора, родени между 1997 и 2012 г. Лукашенко с интересна фраза Лукашенко с интересна фраза Той счита, че Беларус се радва на сериозна демокрация Инженерна мисъл: Вижте как този мъж прави „самоделно камионче“ с подръчни материали Инженерна мисъл: Вижте как този мъж прави „самоделно камионче“ с подръчни материали Изобретението предизвика интерес и множество коментари в социалните мрежи Държавна телевизия в Германия пусна наръчник при нападение с нож Държавна телевизия в Германия пусна наръчник при нападение с нож Тези атаки станаха всекидневие в страната, извършителите са все мигранти Бижуто й струва 1,1 млн. долара Бижуто й струва 1,1 млн. долара Светът определено бе прикован от визита на съпругата му Иванка Тръмп
Явор БОЖАНКОВ, депутат от ПП-ДБ Явор БОЖАНКОВ, депутат от ПП-ДБ Бойко Борисов е изключително добър в едно нещо - да си намери повод да се разсърди. Виц на деня Виц на деня Всички пътища водят към Рим, само в България към автосервиза
Виц на деня Виц на деня В съда.
-Твърдите, че сте хвърляли домати по съседа си, но главата му е в рани.
-Ами те бяха в буркани.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Злобата си личи от километри.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори