Предложениe: Ето как стотици паркоместа изведнъж ще се освободят в Бургас!
Общинските съветници от ГЕРБ Калояна Живкова и Димчо Грудев искат мащабна кампания за премахване на изоставените автомобили
11 Октомври 2018, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВПредлага се елегантно и лесно изпълнимо решение
Да се премахнат, ако се налага принудително изоставените автомобили, паркирани в центъра на Бургас и комплексите, които от години затапват паркингите.Това настояват общинските съветници от ГЕРБ Калояна Живкова и Димчо Грудев. Те са изпратили писмо до местния парламент, с което настояват за писмен отговор на въпроса: „Предвижда ли Община Бургас да предприеме кампания по освобождаване на паркоместа чрез премахване на моторни превозни средства, които не са в движение?“
Още през 2008 г., около година след като България бе приета в ЕС и като част от първия мандат на кмета Димитър Николов, Общината предприе крути мерки по отстраняването на този проблем. Тогава бяха премахнати няколкостотин коли, които гниеха по паркингите дълго време.
„Въпреки системната работа на служителите на администрацията, в града все още се срещат автомобили, които не са в движение. Те допълнително утежняват сложния процес на паркиране в центъра и упоменатите комплекси. Тези превозни средства създават и пречки за поддържане на чистотата на територията на общината“, пишат в писмото си Живкова и Грудев.
Факт е, че в изпратеното от съветниците писмо има сериозен резон и може да реши сериозен проблем. Броят на изоставените автомобили, които са перманентна част от пейзажа в комплексите на Бургас никак не е малък, а паркоместата, които заемат бракуваните коли, могат да облекчат проблемите с удълженото търсене на свободно място.
Предвижда се акцията да протече по следния начин – екоинспектори да уведомяват собствениците, чрез поставяне на стикери върху стари автомобили, които очевидно са изоставени и не са плащали местни данъци и такси дълго време. Шофьорите, които все пак откажат да преместят возилата си на площадка за временно съхранение на излезли от употреба МПС-та, да получават акт, а автомобилите – принудително репатрирани.
Администрацията се очаква да даде отговор на питането на Калояна Живкова и Димчо Грудев, като това ще се случи по време на редовната сесия на ОбС-Бургас, насрочена за 30.10.2018 г.
В категории:
Бургас
9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия
Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона
Смесете кисело мляко, брашно и захар на равни части и направете тази сочна торта с неустоим крем
Мартин Кура е новият й мъж
Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с
Не правете секс на дивана, защото...
22/12/2024, Неделя 22:00
3
Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви
22/12/2024, Неделя 21:40
1
4-те зодии, които имат ангелски души
22/12/2024, Неделя 21:20
0
Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие
22/12/2024, Неделя 21:00
0
Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея
22/12/2024, Неделя 20:40
0
Иска да се върне при бившия си
22/12/2024, Неделя 20:20
3
Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита
22/12/2024, Неделя 20:00
2
Смесете кисело мляко, брашно и захар на равни части и направете тази сочна торта с неустоим крем
22/12/2024, Неделя 19:40
0
Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви
22/12/2024, Неделя 19:20
0
Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона
22/12/2024, Неделя 19:00
0
Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с
22/12/2024, Неделя 18:40
7
Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген
22/12/2024, Неделя 18:20
3
Друг паркинг се изгражда в к-с "Славейков", близо до блокове 17, 18 и спирката на бързата автобусна линия. Той ще е с капацитет да поеме около 50 автомобила, които да престояват върху така наречената тревна фуга.
Двата паркинга, заедно с оформянето на входове/изходи към тях и тротоари, се изграждат със собствени средства на Общината. Използването им ще е безплатно. Очаква се да бъдат готови до края на месец октомври или в началото на ноември.
В следващия общински бюджет, както всяка година, ще бъдат предвидени и предложени за одобрение от местния парламент нови локации за строителство на паркинги.
ВСЯКА ТЯХНА ПРОЗЯВКА Е УНИКАЛНО ТЕШЕНИЕ ЗА ВСЕКИ ПРОБЛЕМ.
Въпреки положените усилия, много често водачите на тежкотоварните машини не могат да намерят място в разрешените зони и трябва едновременно да внимават да не получат глоба и да намерят място за почивката си, което е много по-неудобно (вкл. паркинги на супермаркети и входове и изходи на т.нар. „autohofs”).
Германската асоциация на мениджъри на мотели по магистралите (VEDA), отбелязва положението на шофьорите и критикува подхода на държавата.
Според анализ на асоциацията в Германия не достигат 31 000 паркоместа. Резултатите се базират на обновени данни за състоянието на паркингите за камиони, осигурени от федералните власти, както и от нощни преброявания на избрани пътни секции извън официалните паркинги.
За да се отговори на настоящите нужди, без да се взима увеличаването на трафика през страната, като се има предвид скоростта на увеличение на местата за паркиране, ще са нужни цели 20 години. Новината става още по-трагична, когато отчетем първия фактор.
Всяка година в Германия паркоместата се увеличават със средно 1500. Този брой падна значително тъй като инвеститорите изразходиха потенциала, позволяващ им по-лесно да преминават през законните процедури за изграждането на паркинги.
Според VEDA (и не само според тях) Германия се нуждае от промяна в стратегията и създаване на autohofs (паркинги с ресторант и мотел) извън магистралите. В противен случай проблемът ще се засили още през следващото десетилетие. Много важно е да се отбележи, че паркингите извън аутобаните ще са много по-евтини.
Проблемът с паркирането в Германия има нужда от бързо разрешаване и заради новите регулации, въведени в страната, които забраняват прекарването на 45-часовата почивка на шофьора в кабината на камиона… регулация, която очевидно не е взела предвид реалността на пътните условия в държавата и възможностите тези регулации да се изпълнят.
Полезно приложение, което може да използвате при търсене на паркомясто в Германия е TransParking.eu. С него се намира не само най-близкото място за паркиране, но се предлага и информация за „удобствата“, които може да се използват на паркинга.
Въпреки положените усилия, много често водачите на тежкотоварните машини не могат да намерят място в разрешените зони и трябва едновременно да внимават да не получат глоба и да намерят място за почивката си, което е много по-неудобно (вкл. паркинги на супермаркети и входове и изходи на т.нар. „autohofs”).
Германската асоциация на мениджъри на мотели по магистралите (VEDA), отбелязва положението на шофьорите и критикува подхода на държавата.
Според анализ на асоциацията в Германия не достигат 31 000 паркоместа. Резултатите се базират на обновени данни за състоянието на паркингите за камиони, осигурени от федералните власти, както и от нощни преброявания на избрани пътни секции извън официалните паркинги.
За да се отговори на настоящите нужди, без да се взима увеличаването на трафика през страната, като се има предвид скоростта на увеличение на местата за паркиране, ще са нужни цели 20 години. Новината става още по-трагична, когато отчетем първия фактор.
Всяка година в Германия паркоместата се увеличават със средно 1500. Този брой падна значително тъй като инвеститорите изразходиха потенциала, позволяващ им по-лесно да преминават през законните процедури за изграждането на паркинги.
Според VEDA (и не само според тях) Германия се нуждае от промяна в стратегията и създаване на autohofs (паркинги с ресторант и мотел) извън магистралите. В противен случай проблемът ще се засили още през следващото десетилетие. Много важно е да се отбележи, че паркингите извън аутобаните ще са много по-евтини.
Проблемът с паркирането в Германия има нужда от бързо разрешаване и заради новите регулации, въведени в страната, които забраняват прекарването на 45-часовата почивка на шофьора в кабината на камиона… регулация, която очевидно не е взела предвид реалността на пътните условия в държавата и възможностите тези регулации да се изпълнят.
Полезно приложение, което може да използвате при търсене на паркомясто в Германия е TransParking.eu. С него се намира не само най-близкото място за паркиране, но се предлага и информация за „удобствата“, които може да се използват на паркинга. Приложението може да изтеглите безплатно тук.
Места за паркиране в Синя зона (Х)
Стикери издадени за Синя зона (У)
Отворете си общинските тетрадки, заместете Х и У.
Отговори:
1) У > Х
2) Х < У
3) математика общинар не храни
Дори в тоя случай съм ощетен защото не задръствам центъра с моя таралясник като тебе дето и до кенефа ходиш с него и спираш на аварийни пред магазина на забранено.
сите?Защо трябва да плащаме за да си паркираме колите по местоживеене?
Преди можеше - сега - не.И парко местата за хора с увреждания да се обозначават не само със символ и знак,но и със съответният номер на автомобилът за да не се намърдват
случайни хора,които не живеят там,но пък имат карта за инвалид и по общият ред да паркират където видят такъв знак.И друго - кога общината ще се сети да обяви,че паркингите зад или пред жилищни блокове са само за живущите там а не общи,за да не се прилага "юмручното право".Чу ли ей ,кметееееее?
Като премахнете 10-20 автомобила и ще решите въпроса. Нали на всички е ясно, че са нужни нови паркинги и нови паркоместа. Подземни-например под училищните дворове, заедно с реконструкцията им, под паркове и градинки и т.н. Може да се помисли и по обединяване на вътрешните дворове на каретата от жилищни кооперации и т.н и т.н. Това със старите автомобили е пушилка-нищо няма да реши.
Направете кампания за проучване , на всеки голям паркинг има поне 3 4 буса големи който седят там ... Нямат ли бази или като са час мак работници да си намерят някъде извън пределите на блоковете да спират заемат по 2 3 места ...