Кола с газова уредба пламна в движение, спряха трафика край х-л „Мираж“ (СНИМКИ)
Пожарникарите бързо овладели пламъците преди те да обхванат цялата кола и да се стигне до голяма трагедия
10 Август 2018, Петък, 09:58 ч.
Автор: Гергана РАДЕВА, снимка: авторътТапата по бул. "Стефан Стамболов" в посока центъра е кошмарна, избягвайте този участък
Мицубиши със софийска регистрация пламна в движение. Инцидентът стана на кръговото движение на хотел „Мираж“ малко след 11:30 ч. днес, съобщават читатели на Флагман.бг.
Пламъците обхванали японското возило, точно когато се включвало в колелото от най-дясната лента на бул. "Стефан Стамболов". На място първо пристигнали служители на "Сигма", а след това пожарникарски екип. Наложило се униформените да спрат движението по натоварения булевард заради гърмежи, тъй като автомобилът бил на газова уредба.
"Два пъти се чуха леки взривове. Беше доста страшничко За щастие екипите бързо овладяха ситуацията и загасиха пламъците преди те да обхванат газовата уредба. Полицаите спряха движението, за да осигурят безопасността на всички", разказа пред Флагман.бг очевидец на инцидента.
Към този час - 12:00 ч., задръстването по бул. "Стефан Стамболов" в посока центъра започва от първото кръгово движение - това на магазин Метро. За да избегнете кошмарната тапа, изберете други маршрути, съветват от КАТ.
В категории:
Пътна обстановка
След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова
Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично
Илияна Йотова: Надявам се утре да се поздравим с избран председател на НС
Владимир Путин с извънредно обръщение
Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху?
22/11/2024, Петък 08:47
1
Пети опит за избор на парламентарен шеф
22/11/2024, Петък 08:29
0
Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция
22/11/2024, Петък 08:03
0
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично
21/11/2024, Четвъртък 22:00
2
5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса
21/11/2024, Четвъртък 21:40
0
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак?
21/11/2024, Четвъртък 21:20
0
Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е
21/11/2024, Четвъртък 21:00
1
Владимир Путин с извънредно обръщение
21/11/2024, Четвъртък 20:45
12
Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа
21/11/2024, Четвъртък 20:40
0
Ще се шокирате какво се твърди за него
21/11/2024, Четвъртък 20:36
3
След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова
21/11/2024, Четвъртък 20:20
1
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета
21/11/2024, Четвъртък 20:00
4
Предполагам си мислиш , че на 4394839 км колата е нова. И за разлика от теб не карам немски кенеф , който ще умре в най скоро време вече. И няма да си прехвърлям газовото , просто ще си купувам ново. Ти гледай да не ти се разваля печката , че после ще се чудиш на кой да е продадеш.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
4 човека с климатик - извънградско и магистрала и повече от 12 газ не ми дава. Я кажете на дизел как е , а ???? Големи разбирачи. Карайте си печките и не се обаждайте. Даже и в града съм сигурен че горим почти еднакво. Пууу пишман разбирачи
Лично според мен бензинката (чиста) без турбини, газови и т.н. глупости 100 кончета нещо по-новичко и запазено - е това е колата.
Колата трябва да бъде чист бенз, до 101 кончета че да е малък данъкО, без газово и щуротии.
Хората са казали, като няма лев за бенз, въри на Т1 и Б1. ;)
Моята по борд е :
- средна скорост 42 км/ч
- среден разход 5.2 л./100
Карам я предимно в града, а само през уйкенда извън него.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
Автопарка в БГ е пълен с мръсотии!
Моята гори 7/100 газ извънградско, 7*1лв. = 7 лв. Аз освен смяна на изпарител и реглаж други разходи по газовото нямам.
Между дизел и газ, винаги ще избера газта - много по-евтина за поддръжка, по-евтино гориво, по-малко разходи.
За това вместо да си гълташ граматиката пак ме прочети, защото съм хем старило, хем патило. Не питай новоизлюпените каращи само това, което тате им подари.
NO COMENT!
ПС: Допреди 20 години карах само бензинови + една на газ. Ужасно нещо, нито изпреварвам като хората, а когато го правих си напъвах жилите. Добре, че нямаше климатик.
Пък и знаеш ли колко "пръдня" ти ще изгориш за единица работа, докато аз пълен, празен, със 100, с 150 ще изгоря не повече от 6 литра. За същата работа със същата полезна товаро-носимост, с твоята газ го умножавай по 2 минимум. И да не дава Господ да си пълен, и да се движиш на газ с някакви си нещастни 150-160 Нм/мин с поне 4500 об/мин и ако си пуснеш климатика - ще си изпразниш бутилката с "райски" газ до раз. Тези, които си правят сметката за екология не ми ги хвали. Тяхната сметка е в джоба и ги вълнува не ти да си на газ, а аз и ти да караме на ток. Да, ама когато Мъск направи прототип на ТИР за да закара една стока на 400 км. се оказа, че "камиончето" му изхарчило 2100 квт/ч. за това разстояние, като освен това тежестта на батериите са му изяли около 30% от товароносимостта и от обемът на полезния товар и гейовете взеха да се чешат по дупето. Дизелът беше мръсно гориво, съвременните коли, особено след 2105 година имат такива системи за регенарация и пълно изчистване, че да ти се завие свят. Та, да сметнем пак - дизелов камион - 400 км. пълен - 80 литра, или 240 лв. ако смятаме нафтата по 3 лв. и разполага с + 30% повече товароносимост и полезен товар.
Електрическата глупост на Мъск - 2000 квт ч. енергия по 0.20 лв. - 400 лв., или лев на километър - 30 % полезен обем и загубена товароносимост заради батерии, - загубеното време за зареждане на батериите за следващите 400 км., - огромната себестойност на този камион - ( минус е това) - огромните отрови, които всеки ТЕЦ, ВЕЦ ще бълва за производството на 2100 квт. часа енергия. И къде е сметката друже ??? В АЕЦ реакторите на Германия и Франция. Та така де, още ли вярваш в чистия въздух и замърсяването от дизела ?
Ефтинко...