×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • От днес настъпват промени в маршрута на автобусна линия №6
  • Ден на траур в Турция, жертвите на пожара в хотела станаха 76
  • Тръмп налага мита на ЕС, облага стоките от Китай с 10% от 1 февруари
  • Словашкият премиер Фицо се размина с вот на доверие
  • Вече 22 щата обжалват указа на Тръмп, ограничаващ правото на американско гражданство по рождение
  • Япония търси бърза среща на премиера Ишиба с президента на САЩ Доналд Тръмп
  • Франция издаде заповед за арест на Башар Асад
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Родител алармира за сериозен скандал в бургаското иновативно училище "Ал.Г.Коджакафалията"


Родител алармира за сериозен скандал в бургаското иновативно училище "Ал.Г.Коджакафалията"
Михаил Ненов твърдял, че това е първият подобен сигнал за въпросното дете
16 Юни 2018, Събота, 10:27 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВ

Дъщеря ми не иска да стъпва там от страх, че ще я бият, коментира бургаски баща



Проблемно дете тероризира съучениците си в иновативното ОУ „Александър Георгиев Коджакафалията”. Ученикът е със специални образователни потребности и създавал ежедневни проблеми.

За проблема алармираха родители, а един от тях - Славейко Йорданов, баща на момиченце, разпространи отворено писмо, с което настоява за предприемането на незабавни мерки. По думите му такива не са направени от директора на училището Михаил Ненов, който с апатията си по този казус, поставял сериозно петно върху един от най-добрите проекти в сферата на образованието в страната.

“Г-н Михаил Ненов е вдигнал безпомощно ръце и казва, че ще следи изкъсо ситуацията. Незнайно защо той не иска да отстрани детето, което създава проблеми. От тук нататък каквото и да направят, белята вече е непоправима – дъщеря ми не иска да стъпва на училище от страх. Г-н Ненов имаше дързостта да ми каже, че това бил първият сигнал срещу въпросното проблемно дете, при положение, че след разговори с родители, както и с персонала на самото училище, става ясно, че далеч не е така и почти всички знаят за случващото се”, алармира Славейко Йорданов.

Заформящият се скандал идва дни, след като училището бе „под обстрел” от гневни родители и ученици за това, че 12 деца от подготвителната група на школото се наложи да останат неприети заради новите правила на прием в първи клас.

Припомняме, че след нашия сигнал до МОН по случая, от министерството обясниха, че РУО-Бургас са длъжни да намерят най-добрия вариант за  обучението на децата, които по думите на родителите вече са се интегрирали там и затова трябва да продължат образованието си там и в първи клас.

Флагман.бг е с готовност да предостави право на отговор на г-н Михаил Ненов. Очаквайте да разберете и каква е позицията на РУО на МОН в Бургас.


В категории: Просвета , Бургас


40
Коментара
Днес имен ден празнуват...
Днес имен ден празнуват... 22/01/2025, Сряда 08:40 0
бТВ го оставиха без пари
бТВ го оставиха без пари 22/01/2025, Сряда 08:30 0
Ето прогнозата за времето
Ето прогнозата за времето 22/01/2025, Сряда 07:30 0
Флагман.БГ Забравете за падане на визите от САЩ Забравете за падане на визите от САЩ 22/01/2025, Сряда 07:22 2
Флагман.БГ Силно земетресение до България Силно земетресение до България 22/01/2025, Сряда 07:10 0
Флагман.БГ Нов млад "лъв" е луд по нея? Нов млад "лъв" е луд по нея? 21/01/2025, Вторник 21:58 1
40
Коментара по темата
40.
Справедливост
05.10.2024 18:06:25
0
2
Г-н Славейко Йорданов остро критикува директора на училището за бездействие спрямо проблемен ученик, като настоява за сигурност за дъщеря си. Това обаче разкрива явен двоен стандарт – как човек, признал се за виновен в нанасяне на побой над беззащитен пенсионер по хулигански подбуди, може да изисква защита за своето дете, докато самият той проявява насилие към други хора?

Трудно е да се приеме за морално, когато някой, който е показал агресия и липса на уважение към живота и достойнството на другите, настоява за справедливост и сигурност, но само когато става въпрос за неговото семейство.
39.
Миро
17.06.2018 13:43:40
7
13
Това с 12-те деца ни идва в повече. След като не отговарят на правилата за прием, няма за какво да претендират родителите. Иначе по тази логика, целия град отговаря на правилата за прием в първи клас, и могат да кандидатстват за същото училище. Десетки директори в образователната система са сред най-застаряващата общност в България и в ЕС. Затова млади хора като Г-н Ненов, не само че, имат място в това училище, но с професионализма си доказа че, е проспериращ млад директор.
38.
до 37
17.06.2018 05:40:29
10
8
Да бе ,после им направете специализирани магазини , заведения , фризьорски салони .... И говорете за дискриминация .... Кой знае къде ще ви се наложи да се сблъскате със СОП? , Може би на работа ??? Тогава как ще ги игнорирате? Да се взимат само кротките СОП ? Защо не се взимат само кротките от нормалните ?????? Обществото отхвърля едно дете ! Шок !!!! Училището като държавна институция няма право да откаже образование на никой . Ако нещо не ви харесва , куфарите и на вън ... Хубаво да видите дали там нямат същите проблеми . Само посмейте навън да кажете ,че някое дете не е за училище ,ще вземат и вашите . Това е реалността . Трябва да се свиква с тези деца и специалистите много ,много да работят с тях , но без подкрепата на родители ,учители и клас нищо няма да стане . Само ще си ги говорим тука ....
37.
Съгласна
17.06.2018 01:42:25
6
17
Подкрепям 23 и 26!
Колкото и да им е трудно на родителите да го приемат, тези деца трябва да се обучават в специализирани центрове. Само, че по-изгодно за държавата е да не се строят и да се финансират отделно такива центрове, а да се вкарат тези деца в масов клас, което е голяма грешка.
36.
аз Знам
17.06.2018 01:42:16
3
12
До всички ,освен до 4-рима, 5-тима от коментиращите : сигурно Вие Сте родители на деца със СОП и затова коментирате по този начин.....но: явно този закон или наредба за СОП-ата е сопа за другите, на които им е вменено за "оправят" СОП-аджиите и да ги направят такива без СОП...да ама не става, държавата трябва да постигне това!!! Закона за СОП иска да превърне водата и олиото в хомогенна смес...или : кокошки и лисица в приятели, или сърничка и вълча глутница в партньори......е НЕМА как да стане таа работа.....
35.
СОПаджия
17.06.2018 00:02:39
9
11
До 23: И Вие сте педагог?! Браво на Вас. Вкостенялата рамка на БГ образованието. Ако не знаете как да работите с различни деца,
ходете се обучавайте. Продължаващо образование му викат. Хайде, като педагог, да ни кажете колко от децата със СОП, процентно, са на индивидуална форма и как нямат никакъв досег с останалите нормални? И да ни кажете, каква е сумата (делегиран бюджет) от МОн, която всяко училище прибира за дете със СОП? Сума предостатъчна за наемане на допълнителен, ресурсен персонал. Нежеланието за работа на застаряващият персонал е проблема, не децата със СОП.
34.
Съне
16.06.2018 23:13:09
5
17
12 деца не бяха приети заради 12 връзкарство деца който ходеха всяка седмица в общината да ходатайстват за да ти приемат. Селски град. Училището е под всяка критика.
33.
русчев много ниско си паднал
16.06.2018 23:12:52
1
2
ай вземи се в ръце, стани баща и тогава пиши глупости
32.
Неа
16.06.2018 22:34:02
8
13
На детето трябва да му се помогне, но в специализирано училище. Такова трябва да има за всички нуждаещи деца. Все пак имат различни нужди. Може да са като отделни часове например.
31.
до 29
16.06.2018 22:17:31
5
12
Оставаше да го приемат за различно защото е полусирак . Това щеше да е върха на сладоледа ! Детето е в посттравматичен стрес . Изгубило е родител и прави защитна реакция .... Недопустимо е големи хора да опитат до адвокати , а да не могат да общуват с едно дете !
30.
Да бе, да!
16.06.2018 21:32:22
6
9
Нали уж "елитът" на Бургас учи в "иновативното" училище?!
Директорът е безгласна буква, защото по закон децата до 5 клас преминават, ако ще не със СОП, ами да не могат да четат и пишат...
Та родителите на останалите да се спасяват както намерят за добре
П.С.
Детето да не е същото, което счупи ръката на учителката с в детската градина?
29.
Стига вече
16.06.2018 20:49:19
9
17
Първо - Детето е полусирак.
Второ - Детето може и да има проблем с общуването, но има дарба да рисува, разбира и говори много добре на английски ( много от децата на неговата възраст не могат )
Трето - Директорът и учителите работят с него.
И най важното - децата от класа не го делят нито го смятат за различен.
28.
Лъкатник
16.06.2018 20:07:08
3
5
Е! Поне английски НЯМА да научат! хахаахахаахх
27.
Неа до 24
16.06.2018 19:48:05
4
5
Господине , най - вече уведомени инспектората ! Там е пълно с такива случаи ... Опитах се да Ви кажа стъпките и да изкажа свободно мнението си . А излиза ,че не само го разбирате като защита на г-н Ненов , а и изказвате предложението мнението ми да не се взема в предвид ????!!! Защоооо искате само негативните мнения да се вземат в предвид ?? Аз освен в предвид че познавам бегло г-н Ненов ,съм и леля на дете със СОП . Мога да Ви кажа ,че в детската градина беше научил псувни и ги говореше без да ги разбира навсякъде . В предишната градина не се открояваше особенно , имаше повече деца със СОП и псуващи , но в новата няма такива . Оплакванията от него заваляха . Родителите забравиниха на децата си да общуват с него . Той септември ще бъде първи клас и ако не изчисти проблема си ,познайте какво ще се случи ... А сега кажете с какво ще е виновен директора ???? Незнам дали знаете но децата със СОП се приемат с предимство .... Така , че преди да запознаете който и да било с каквото и да било заинтересовайте се как се е стигнало до това ...
26.
второ мнение
16.06.2018 19:41:29
10
24
Единствено верен и точен коментар е на №23 Мнение,явно жената е учителка и е наясно ,...Точно така е ,тези деца нямат работа в масовото училище,за тях трябва специален образователен център и тогава ще имат развитие..заблуждават се родителите на такива деца ,че детето им се интегрира....всичко е проформа и понеже се плаща всеки работен час с такова дете,отделно ,такова дете е много доходоносно за училището ,в което е,така че никой няма да повдигне глас..Събудете и се вразумете ,родители, на тъй наречените деца със СОП-трябва да си издействате модерен, обурудван,подходящ център наистина за вашите деца,в противен случай цял живот ще си живеете ,както досега в заблуда....
25.
до този ревльо
16.06.2018 19:14:10
3
12
много смешно си вдигнал скандал, иди следи жена си, тъпотията и завистта са характерни за българина, балона е у вас ходи и се убеди.
24.
Неа до 22
16.06.2018 18:52:19
5
4
Моля, "Вашето име" е ваше, колкото е и мое! Моля, не ми казвайте как да си пиша името! В защитата, която показвате към директора прозира и Вашата близост с него! Следва коментарите Ви да не бъдат акредитирани или нека хората не ги взимат под внимание. В коментара си Вие сама отричате, че дете със СОП може да учи заедно с останалите нормални деца. С какво ще докажа дали директора е взел правилни решения ще запозная адвоката ми, както и инспектората. Не мисля, че Ви дължа обяснения, като уж сте "незаинтерисована" и нямате нищо общо с него.
23.
Мнение
16.06.2018 18:50:23
7
28
Съжалявам, че го казвам, зная, че на родителите им е тежко, но някои от тези деца не са да учат с другите деца. Целият учебен процес отива "на кино" и останалите деца страдат, заради този тъп закон. Нито учителите в масовото училище са подготвени да работят с тези деца, те нямат и време, не могат и да обърнат внимание на едно такова болно детенце! Едно време си имаше "Отец Паисий". Просто не стават да бъдат там. Нека тези, от които зависи да не си заравят кухите глави в пясъка, а да повдигнат въпроса и да вземат мерки. Тези деца не трябва да са при нормалните деца! Изобщо не е полезно за никой!
22.
до 19 от Неа
16.06.2018 18:20:47
2
7
Пак ще помоля да не пишете от мое име . Ако много ви харесва името ,пишете се Неа 1 ,2 или с каквато добавка пожелаете .... Относно мнението Ви по случая ... Да ,директора има контролна дейност . Да ,трябва да знае какво се случва в училището ... Но с какво ще докажете ,че той не е взел правилните решения ,след като нищо реално не е изпробвано като вариант ? От къде знаете ,че директора не е информирал родителите на детето което е проявило агресия ? Принципно не е възможно ! Веднага след инцидент се уведомяват и двете страни . Значи казвате ,че той не е казал на родителите на детето със СОП че детето им е агресивно така ли ????? И още нещо искам да Ви питам : Като родител смятате ли ,че 35 мин с психолог или друг ще имат възпитателно и коригиращо въздействие ако родителите вкъщи не правят нищо по въпроса ????? Смятате ли , че ако едно дете 23 часа се държи агресивно ,неуважително и невъздържано , 30 минути ще му повлияят ???? Ееее изненада !!! Това е възможно само в зряла възраст с разумен човек . С дете със СОП без родителите да съдействат това е Невъзможно !!!!!
21.
Е, 110% дебили сме
16.06.2018 18:13:39
12
16
Значи, ако едно дете е със СОП, може спокойно да тормози другите, щото видите ли било със СОП. Айде стига бе. Като има проблеми, ми да си ги учат в лудницата. Що трябва нормалните деца да страдат от това? като е ненирмално, ми да си ходи при ненормалните. Стига с това СОП.
20.
Е, 110% дебили сме
16.06.2018 18:12:48
9
14
Значи, ако едно дете е със СОП, може спокойно да тормози другите, щото видите ли било със СОП. Айде стига бе. Като има проблеми, ми да си ги учат в лудницата. Що трябва нормалните деца да страдат от това? като е ненирмално, ми да си ходи при ненормалните. Стига с това СОП.
19.
Неа
16.06.2018 18:11:29
8
10
Щом директора не може да намери решение за проблема, значи е ненужен и следа да бъде дисциплинарно уволнен. Нужно е доказване на вината му от съд, прокуратура или полиция. Нека разследващите органи се заемат със случая.
18.
?!
16.06.2018 18:03:36
5
9
Защо сте толкова завистиви и злобни българи?
17.
Неа
16.06.2018 17:59:21
7
4
Ако детето е със СОП не може да отговоря за постъпките си . Малко са болните деца които се контролират . Има и други форми на обучение , но при изчерпани варианти . Щом още никой вариант за промяна не е изпробван ,не виждам как директора ще си позволи лично да предложи някой ...за изключване .... Той не е падарин нали ???? По принцип падарин се явява учителя на децата ...която пък не е длъжен ,ама пък се налага ....
16.
Неа до 9
16.06.2018 17:55:03
6
7
Съгласна съм с Вас ,но какво персонално искате от директора ? Той е просто административна фигура . Дете се предлага за санкция от класния ръководител по принцип . Приема се такава на съвет със съгласие на присъстващите . Мярката е работа с психолог , която родителите могат да откажат . Следващите мерки са преместване в друга паралелка и преместване в друго училище , като последната е крайна мярка и се прилага само при изчерпани възможности . ... Въпросния родител разговорял ли е с другите родителите ? С класния ръководител ? Има ли някакъв писмен документ , че детето е тормозено? Устните разговори нямат въздействие ....
15.
Неа до 13
16.06.2018 17:42:55
2
2
Моля не пишете от мое име !
14.
Лили
16.06.2018 17:22:01
5
19
Защо никой не споменава нищо за родителите на това дете 90% вината е при тях ,не са виновни децата директори и учители а родителите защото те дават примера и възпитанието в първите години в дома .Имам подобен случай с такова дете училището направи всичко възможно но родителите пълни тепигьози и си знаят тяхното накрая изядоха шамарите и всичко си дойде на мястото много бързо .
13.
Неа
16.06.2018 17:18:29
15
6
С какъвто се събираш такъв ставаш. Разрушената детска психика трудно се възстановява след време. Съжалявам, че децата ви ще имат проблеми и ще бъдат психически подтиснати, но трябва да се даде шанс и на децата със СОП.
12.
Gocho от Vanuatu
16.06.2018 17:11:31
5
7
Какво е това училище кенеф ?
11.
очевидец
16.06.2018 17:05:15
20
21
Не мога да разбера какво удоволствие ви носи да "плюете" училище, за което очевидно нямате вярна информация. Никой не ви дърпа от улицата да си записвате децата там.
1. Училището е общинско и като такова е легитимно и в списъка на МОН.
2. От 2018 година училището е в списъка на иновативните училища на МОН.
3. Материалната база не единствената причина родителите да настояват децата им да учат там. Обучението е на изключително високо ниво, а преподавателите са професионалисти, мотивирани да покажат най-доброто.
4. Директорът г-н Ненов е забележително интелигентен и ерудиран човек. Можем само да мечтаем и в другите училища да работят толкова отдадени на професията директори.
5. Във всяко държавно училище ежедненвно има подобни проблеми, но за тях не се пише. Просто удобно си затваряме очите. Не виждам причина, защо сега излишно се раздува проблема. Директорът на това училище, както и на всяко друго не може да направи НИЩО. Абсолютно нищо, за да санкционира агресивно, проблемно дете /това дете не е със СОП/Не може просто да го изгони. Често родителите на такива деца не желаят да съдействат и педагозите са с "вързани" ръце. Да, страдат останалите деца, но това е положението. Няма средства да се назначат ресурсни учители, няма достатъчно психолози да работят с тези деца. Освен това, ако родител откаже психологическа помощ, училищното ръководство е безсилно.
10.
Десислава
16.06.2018 16:53:10
14
17
Това е пълна глупост! Аз не мога да повярвам, че в 21 век има толкова неинформирами хора! По закон, децата със СОП, трябва да се интегрират в обществото. Директора няма вина, защото на него така е наредено от висшестоящи лица. Обърнете се към държавата, не към директора и педагозите! Прочетете законите!!! Не берзайте да съдите и коментирате, след като не сте запознати. Държавата ни е виновна, че не прави нищо за тези деца със СОП. Вместо интеграция, на тях им трябват специални места за развитието им!
9.
До Неа
16.06.2018 16:36:07
5
21
Протестът на бащата не е срещу детето насилник , а срещу бездушието на директора и нежеланието му да се ангажира с решението на проблема.Толерантността също има граници особено ако детето ти е жертва всекидневно на физически и психически тормоз Явно е , че оплакванията от родители за въпросното дете не са единични , но бащата е гневен от замитането на проблема.Единствено обединени действия от училище,учители,деца,психолози и институции могат да доведат до положителна промяна.Дори и да си премести тормозеното дете от училището , този баща ще постигне решение за себе си , но тогава агресивното дете ще си намери друга жертва,т.е. проблемът си остава и ако директорът още се ослушва , ще го залее вълна от родителско недоволство.
8.
до 7
16.06.2018 16:18:00
11
11
Кой е луд ? Който яде баницата или който му я дава ? За да се натискат за училището значи не е просто материална база
7.
123456
16.06.2018 16:10:34
5
30
Само с идеална материална база, училище не се прави, нужни са хора с душа, професионалисти. А там бяха събирани от кол и въже, на принципа кой на кого е познат. Рекламата на училището беше агресивна и до голяма степен некоректна. Не познавам директора, той може и да е добър професионалист. Факт е обаче, че е парашутист. Проблемите тепърва започват.
И спрете с това иновативно, защото не е. Няма история, за да бъде обявено за такова.
6.
ss
16.06.2018 15:56:58
7
26
да ви пикая на елитното училище
5.
Неа
16.06.2018 15:41:10
9
16
Познавам г-н Ненов бегло ,като учител в София . Нямам идея какъв е като директор , но предполагам като всеки друг е безгласна буква . Има си експерти в РУО , МОН ... Те би трябвало да вземат отношение ...
4.
Неа
16.06.2018 15:37:21
11
18
Работи се с целия клас само и единствено с подписано съгласие на родителите . Персонално господин Ненов не виждам какво отношение може да вземе . Искате от него да изключи болно дете ??? Това никой директор няма да го направи . Имаше вече такъв скандал в София ! Можете да прочетете повече в новините за това . Детето нямаше диагноза и това спаси положението тогава , но при диагноза никой няма да си сложи таралеж в гащите ...
3.
от Неа до родителите
16.06.2018 15:33:33
22
22
Скъпи родителите , съжалявам ,че с коментара си няма да оправдая очакванията ви за подкрепа . С проблемните деца трябва да се работи , а не да се изключват . Корекцията в поведението става бавно ... Съжалявам за детето и че не е подходено по правилния начин ,но понякога самите родители отказват работа с психолог , тогава кажете какво да направи системата ? Детето е със СОП има права като всички останали деца , че и малко повече . Такива деца не се изключват , не се махат да не пречат ...
2.
ох,боли
16.06.2018 15:07:28
4
42
Започна да гърми тоя балон с "елитното" училище. А директорът му изглежда нелепо ,някаква парашутирана фигура,никому непозната в града. Голяма част от учителите там -също са неизвестни пришълци. Трагикомедията започва!
1.
психоаналитик
16.06.2018 14:57:42
11
26
Все ми се чини, че човек убеден в професионализма си, не би заел такава поза.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Днес имен ден празнуват... Днес имен ден празнуват... Могат да почерпят всички казващи се Анастас бТВ го оставиха без пари бТВ го оставиха без пари Това не е първият случай, в който Кадиев отправя критики към шоуто, като само преди дни намекна, че предаването трябва да бъде свалено от ефир Ето прогнозата за времето Ето прогнозата за времето Облачността остава значителна, следобед започва разкъсване   Полицаи заклещиха черен Голф на бул.“Христо Ботев“ в Бургас Полицаи заклещиха черен Голф на бул.“Христо Ботев“ в Бургас Млад шофьор е употребил алкохол, показа теста с дрегер Силно земетресение до България Силно земетресение до България Сериозното природно бедствие се случи в Турция Разтърсващи подробности за ареста на шеф в СДВР Разтърсващи подробности за ареста на шеф в СДВР Твърди се, че Йотко Андреев е създал схема за прибиране на 400-600 лева от желаещи да останат в България Измамен пенсионер платил 50 000 лева за жилище, продадено от строителя Измамен пенсионер платил 50 000 лева за жилище, продадено от строителя Оказва се, че има още потърпевши Недялко видя ченгета в жк. "Меден рудник" и се притесни, защото ... Недялко видя ченгета в жк. "Меден рудник" и се притесни, защото ... 34-годишният бургазлия прекара нощта в ареста, спипаха го с пико и мара по улиците на най-големия жилищен комплекс по морето  Извънредно! Шеф от НСО пострада при катастрофа в София Извънредно! Шеф от НСО пострада при катастрофа в София  Сблъсъкът се е случил на пътния възел „Бояна“ и Околовръстен път Тежка атака по Стойчо Младенов Тежка атака по Стойчо Младенов Ето какво твърди бивш "червен" ръководител
Турция е в траур! Много деца починаха при фаталния пожар в Карталкая Турция е в траур! Много деца починаха при фаталния пожар в Карталкая Цяло семейство с 14 деца е загинало в огнения ужас Хванаха лодки за мигранти на ГКПП "Лесово", декларирани като дюшеци Хванаха лодки за мигранти на ГКПП "Лесово", декларирани като дюшеци Те са били скити в румънски камион, влизащ у нас от Турция Забравете за падане на визите от САЩ Забравете за падане на визите от САЩ За това сме виновни самите ние. Падането на визите за румънците беше резултат от добре организирана и целенасочена кампания на Румъния, коментира Керемедчиев Нов млад "лъв" е луд по нея? Нов млад "лъв" е луд по нея? Деми Мур е сексимвол на киното, пак я свързват с млад любим 76 са вече жертвите на пожара в турския курорт Карталкая 76 са вече жертвите на пожара в турския курорт Карталкая Ранените са 51 През 2019 тя бе елегантна първа дама, а сега налага волята си През 2019 тя бе елегантна първа дама, а сега налага волята си Сега вече Мелания е строга и решителна Дама до съпруга си, решителен и напорист лидер на "Революцията на здравия разум" Зелените ревнаха срещу Тръмп, тръбят за климатичен геноцид и вещаят катастрофални последици Зелените ревнаха срещу Тръмп, тръбят за климатичен геноцид и вещаят катастрофални последици  Има ли опасност от ускоряване на глобалното затопляне, след като САЩ напусна пак  Парижкото споразумение за климата Медведев с тежки думи за САЩ Медведев с тежки думи за САЩ Той наблегна върху партньорството между Русия и Китай Асен Генов: Тръмп слага край на розовия фашизъм и начало на кафявия, но бръкна в джоба на европейците Асен Генов: Тръмп слага край на розовия фашизъм и начало на кафявия, но бръкна в джоба на европейците Заедно с Тони Николов той коментира речта на новият US президент и коментара на френският военен министър, че тя е ритник в задника на Европа Каза "не" на руснаци Каза "не" на руснаци Погба не иска да играе в отбор от Русия
Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Визите за САЩ едва ли ще паднат при мандата на Тръмп Виц на деня Виц на деня След като почистих телефона си със спирт, той се включи сами поиска и мезе Виц на деня Виц на деня Нови коли карат само тези, които нямат пари да поддържат стари Статус във фейсбук Статус във фейсбук Не си истински българин, ако покрай спагетите болонезе не хапнеш и две филии хляб.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори