Железопътната магистрала: За 3 часа от Бургас до София (ВИДЕО)
29 Април 2018, Понеделник, 00:02 ч.
Автор: Флагман.бгСтраната ни работи по около 20 проекта за интермодален транспорт
Три часа ще отнема пътуването с влак от София до Бургас, когато бъде завършена модернизацията на жп линията София – Септември, съобщава БНТ.
Първата скоростна железопътна магистрала в България трябва да стане факт през 2023 година. Страната ни работи по около 20 проекта за интермодален транспорт, който обединява превоза на хора и стоки по релси, път, вода и въздух.

България работи по 20 проекта за интермодален транспорт. Модернизират се железопътните линии от Пловдив за Бургас, за Свиленград, София – Калотина.
Целта е след модернизацията пътническите влакове да развиват 160 км/час, а товарните – до 120 км/час.
В категории:
Животът






Държавата наднича в портфейла ти: 180 домакинства в Бургас под лупа
31/03/2025, Понеделник 12:00
0





Наказание в детска градина: Дете да чисти тоалетна с голи ръце
31/03/2025, Понеделник 11:20
0



Петна от мазут в морето край Варна в дигна на крак институциите
31/03/2025, Понеделник 10:40
2

С 30% са се увеличили пенсиите за инвалидност за година
31/03/2025, Понеделник 10:20
0

Учителка в детска градина накара дете да чисти тоалетна с голи ръце?
31/03/2025, Понеделник 10:03
8



Украинец шофира пиян из бургаски комплекс
31/03/2025, Понеделник 09:53
2

Бургаски огнеборци с бърза намеса
31/03/2025, Понеделник 09:00
0


One
Belt
One
Road
Това е Китаиски МЕГА ПРОЕКТ с помоща на ЕС които предвижда ИЗЦЯЛО заместване на водния КОНТЕИНЕРЕН транспот за износ на Китаиски стоки с алтернативен ВЛАКОВ транспорт по ВЕЛИКИЯ ПЬТ на КОПРИНАТА .За целта всяка страна по пЬтя на Коприната се ЗАДЬЛЖАВА да пострио и инвестира вТРАСЕТО по което ше минават влаковите с КИТАИСКОТО КАРГО.Проекта О.Б.О.Р се финансира както ЕС така и МВФ СБ и водещи китаиски БАНКИи икорпораци/в 4 те НАИ-големи китаиски банки контролния пакет акции се дьржи от САШ-хедж фондове и СОРОС/.Целта е понеце ПЕТРОЛА ще стане много скьп в бьдеще и за дае конкурентен и евтин китаиския износ всичкото карго или повечето да се првозва сВЛАКОВЕ композиции.
И както казва бившата САЩ посланичка вьв Бьлгария-Еивиин Боулинс БГ-то е само 1 транзитна спирка по пьтя на Коприната /О.Б.О.Р/ за това НЕ вие нужно никакви инвестиции в Икономика Образование -требва да останете само шепа хора 4 милиона за ОБСЛУЖВАЩ ПЕРСОНАЛ/сервитьорки проститутки бармани продава4и бензинджии/ по проекта О.Б.О.Р
Всичко тряба да става за час!!!!!
Влака Бейджинг -Шангхай върви със 350км в час за какво говорим? Изчистете циганските гета по пътя със напалм няма време!! Действайте дайте бързи резултати!!!!!!
Влака Трябва да свързва:
Бургас-Скопие 2 часа
Бургас Истанбул 2 часа
Бургас Одеса 2 часа
Бургас Москва 5 часа
Бургас Париж 7 часа
Бургас Лондон 8 часа
Бургас Солун 2 часа.
Бургас Варшава 5 часа.
Това значи нито кафе нищо не се усети.
Мисля трябва да намалим София Бургас на 1 час.
Тогава няма да има да си губим времето със самолети София Бургас. Значи влака трябва да стане конкуренция на самолета. Обаче проблем е ако не развиваме авиация защото тогава пък много отслабваме. Мисля пак учените се съберете и мислете защото София Бургас тряба да стане 1 час за бизнеса.