Скандал в ефира: Перата си изпусна нервите, питат го защо свидетелите по делото му получиха амнезия (ВИДЕО)
08 Март 2017, Сряда, 07:40 ч.
Автор: Михаил ДИМИТРОВКажете от кои организации получаваме с Виктор Николаев пари, за да бъдете осъден, каза водещата
Петър Низамов и водещата на „Здравей, България“ Ани Цолова се скараха в ефира на Нова телевизия, след като бургазлията отказа да посочи кой е връзвал мигранти със „свински опашки“. Наложи се тя поне пет пъти да му задава един и същи въпрос и накрая да го успокоява.
„Има български майки, на които децата са им отнети поради бедност и на тях никой не помага. Очаквам да засегнете този проблем, защото е доста наболял“, заяви Перата в началото на интервюто. Той се съгласил да застане пред камерата, за да говори за делото в Бургаския районен съд, по което бе оправдан.
„Има обаче коментари от страна на обвинението, че някой от свидетелите внезапно са получили амнезия. Това звучеше като намек, че по някаква причина са се отказали от показанията си, които биха ви навредили и нямаше да се стигне до тази оправдателна присъда“, заяви водещият Виктор Николаев.
„Да цитираме прокурора е абсолютно нелогично при положение, че той говореше много по-различни неща в началото на обвинението. Твърдеше, че сме грабили мигрантите, а вчера не намекна такова нещо, защото дори афганистанците никога не са го казвали. Мисля, че това вече не е интересно, защото съдът се е произнесъл. Щом ме оправда, значи не е имало нищо, на което да „стъпи“, коментира Низамов.
Защо изведнъж свидетелите на вашето деяние се оказа, че не помнят какво точно се е случило, попита Цолова.
„Не е вярно това. Затова ви казах, че не е нужно да цитирате човек, който лъже. Защитеният свидетел е под протекцията на прокуратурата. Аз не знам кой е, защото е анонимен и няма как да разбера. Той си мени показанията. Разпитаха го още три пъти, но потвърди, че не съм аз човека, който е връзвал мигрантите със свински опашки“, заяви бургазлията.
Кой ги връзва тогава, попита водещата, но той й отговори с въпрос: „Мислите ли, че ще ви дам обяснение точно на вас?“.
„Вие сте се съгласили да дадете интервю. Ще се опитам да остана възпитана за разлика от вас и отново ще ви задам същия въпрос: „Кой ги върза“, каза Цолова.
„Заради празника и аз ще се опитам да остана възпитан“, заяви Перата. „Защо заради празника? Уважавайте ни през цялата година!“, прекъсна го водещата.
„Ако бяхме в лагера в Белене щях да ви отговарям с „да“ или с „не“. Мислите ли, че вие сте разследващия полицай, а аз обвиняем, че да ми задавате въпросите по този начин“, попита той.
Пера, въпросите са си съвсем нормални, но ако не искате да отговаряте, не трябваше да приемате интервюто, избухна Ани Цолова. Не се обръщайте към мен по този начин, призова Низамов.
Кой върза мигрантите, повтори Николаев.
„Мисля, че говоря с интелигентни хора, а не с бавноразвиващи. След като отговоря веднъж, те трябва да разбират, а не да повтарят по десет пъти въпроса“, заяви бургазлията.
Водещата пък изтъкна, че той бил много нервен, но го подкани отново да отговори на въпроса кой е вързал мигнантите. Нали сте били там да спасявате България от мигранти и предполагам, че знаете кой е направил това, добави тя.
„Не чувате ли какво ви говоря или слушалките ви не са сложени на мястото? Вече ви отговорих, че няма да ви кажа“, заяви Низамов. Николаев го пита защо. „Защото вие не сте хора, които помагат на българския народ, а сте от тези, които получават пари от организации“, каза бургазлията.
Кажете от кои организации получаваме пари, за да бъдете осъден, каза накрая Ани Цолова.
Съвестта трябва да ви отговори, заяви Петър Низамов.
Настоятелното повтаряне на въпросите и отговорите, които получаваме, са красноречиви за състоятелността на думите ви, коментира Виктор Николаев.
В категории:
Бургас
Шейсет и три години без да се къпе
"Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но...
Хвърли 7 бона за регистрационен номер с нейните инициали
5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса
Киномания завладява Културния дом в Бургас
Антисемитски акт ли е решението за арест на Бенямин Нетаняху?
22/11/2024, Петък 08:47
1
Пети опит за избор на парламентарен шеф
22/11/2024, Петък 08:29
0
Разбиха престъпна мрежа с български просяци в Гърция
22/11/2024, Петък 08:03
0
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично
21/11/2024, Четвъртък 22:00
2
5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса
21/11/2024, Четвъртък 21:40
0
Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак?
21/11/2024, Четвъртък 21:20
0
Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е
21/11/2024, Четвъртък 21:00
1
Владимир Путин с извънредно обръщение
21/11/2024, Четвъртък 20:45
12
Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа
21/11/2024, Четвъртък 20:40
0
Ще се шокирате какво се твърди за него
21/11/2024, Четвъртък 20:36
3
След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова
21/11/2024, Четвъртък 20:20
1
Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета
21/11/2024, Четвъртък 20:00
4
Прадядо му Коце Низамов, който е бил единствения книжар в Бургас по онова време на Цар Борис 3. Защото е бил от чист български род , той е бил женен за една от петте дъщери на СВЕЩЕНИК ГЕОРГИ СТОЯНОВ ДЖЕЛЕБОВ- Цвета Стоянова - негова пра баба.
Прадядото на неговия прадядо - Иван Стратиев е бил обявен за помощник на хайдушка чета в Странджа през 18 век и е бил арестуван от трима "низами" - войници от редовната войска на Османската империя. С помощта на свои съселяни , той е успял да се измъкне от ареста на турците и е убил двама от "низамите". От там идва и фамилията на Прадядото Коце Низамов.
Преди 70 години
Като стана въпрос за книги, трябва да отбележим, че през 30те и 40-те години на 20 век в страната е отбелязан истински просветителски бум. Така например в. „Вечерна бургаска поща” в броя си от 24 октомври 1940 г. информира, че:
„По почина на местното читалище „Пробуда” от началото на идния месец се открива неделно училище за неграмотни и малограмотни в Бургас. Записванията на желающите да посещават неделното училище стават при помощник библиотекаря на общинската библиотека. Курсът е безплатен. Записванията в признатия от държавата шестмесечен вечерен търговски курс продължават и се извършват и в книжарницата на г. КОЦЕ НИЗАМОВ”.
Моят пра-прадядо - СВЕЩЕНИК ГЕОРГИ СТОЯНОВ ДЖЕЛЕБОВ
Убит като борец за Църковна независимост и дарил мястото за днешния храм "Св. Св. Кирил и Методий" и едноименното училище в гр. Бургас.
Из "Да положиш душата си за народа. Български свещенослужители, участници в освободителното движение на Одринско (1895–1913)"
Панайот Маджаров
Бос, един апостол обикаля селата от Бургас до Одрин и събира подписи за признаване на Българската църква. Един корав българин, в чиито дисаги се ражда националното пробуждане на Странджанския край, върви до сетния си час и организира български черкви и училища, насажда у народа си българското...
През 1810 г. В Гьоктепе, Малкотърновска кааза, на чорбаджи Стоян Джелепина се ражда първото дете - Георги. Ражда се и мечтата у полуграмотния търговец да стане баща на учен син. Наследило непокорния дух на странджанци, момчето расте ученолюбиво и родолюбиво. На петнадесет години завършва селското килийно училище, където се преподава елински език. Тогава Стоян Джелепина праща сина си в Малък Самоков при прочут за времето елинист. Там Георги усвоява аритметика и гръцка граматика.
Завърнал се от Малък Самоков, Георги е „главен” за учител в родното си село. Момчето си спечелва бързо слабата на голям познавач на аритметиката. Гьоктепенските чорбаджии, собствениците на гори и скели по Южното черноморско крайбрежие, го придумват да им стане писар. Прекарал по скелите близо четири години, Георги, вече женен, се връща в Гьоктепе. По молба на неговите съселяни, созополският владика Прокопий ръкополага досокорошния писар за свещеник. След три години владиката и созополските първенци го поканват на работа в Созопол. За усърдието и добросъвестността му владиката го повишава в сан протойерей, а след време го прави архиерейски наместник и ту поверява събиране на владичнината.
Учителстването, престоят по скелите, ходенето из епархията му дават възможност да общува с много хора, да се запознае с невежеството и теглата на поробения си народ. Това пробужда националното му чувство и у него постепенно и сигурно зрее идеята за освобождаване на българите от фенерско духовно владичество.
Първият му сблъсък с представителите на Гръцката патриаршия става през 1867 г. На мястото на остарелия владика Прокопий идва върлият гонител на българите Неофит. Взаим-
60
нагла неприязън на двамата духовници прераства в скандал.”Вън, дърт българино!” - извиква един ден Неофит. „Запиши думите си, за да ги запомниш за дълго време. Те ще ти струват твърде скъпо!” - му отговаря поп Георги и напуска митрополията.
В Созопол няма повече място за „дъртия българин”. Годината 1867 е преломна в живота на поп Георги. Оттогава започва откритата му неуморна дейност против фанариотите на радетел за националното Възраждане. Научава се на българско писмо и четмо и заедно с Иван Хаджидимитров от Стара Загора тръгва по селата. Убеждава българското население да се отказва от гръцкия патриарх, като припознава все още неузаконената българска църква.
В деня, в който посещава родното си село Гьоктепе, пристига мюзелимин от Бургас с петнадесет заптии да арестува и отведе тоя „дивлет душман” - царски враг. Отрядът заптии е изпратен от бургаския каймакамин по настояване на Неофит. Потерята огражда братовата къща на поп Георги, в която той е отседнал. Мюзелиминът смята.че свещеникът ще се уплаши и ще избяга, но той излиза пред къщата и весело ги посреща: „Тъкмо бях решил да се връщам в Бургас, а пътищата са опасни, черкези постоянно миткат, та заедно ще пътуваме” - поканва объркания водач на заптиите в къщата.
Пред каймаканина в Бургас, в присъствието на Неофит, поп Георги отрича принадлежността си към Созополската митрополия и заявява, че не е подчинен на созополския владика. „Кой ти надяна калимявката? Не е ли негово преосвещенство, или неговият предшественик?” - пита го каймакаминът. „Не! Трите хиляди гроша, каймакам ефенди!”- отговаря поп Георги.
С това му отиване до родното село гьоктепечани са окончателно спечелени за българската идея. Когато след време протосингелът на Неофит идва да иска пари, хората от селото го изгонват, не му дават и грош. „Ние не можем да завтасаме царю си да заплащаме, та на тебе ли толкова ще плащаме! Тука няма ни една пара да ти дадем!”
Поп Георги организира по-будни и родолюбиви българи в Бургас и създава българска община с цел откриване на българска църква и училище. Използва благоразположението на бургаския кайма-
61
камин, получава разрешение и тръгва наново по селата. Петимни за „българско” хората го посрещат с радостни надежди. В с. Граматиково първи се отказва от гръдката църква Коста Полименов. Последва го цялото село, а след тях селяните от Ургари (Българи) и Мързово (Кондолово). В Гьоктепе вече има българско училище с учител Тома Арамазов. Гъоктепечани изгонват гъркоманския поп и назначават български - поп Койчо Апосггзлов от с. Чеглаик.
Походът на поп Георги не остава безнаказан. Владиците от Созопол, Анхиало и Месемврия го викат наново на съд пред каймакамина в Бургас. Пред съда поп Георги донася цилиндрична кутия, от която изважда триметрова хартия с подписи и печати. Българите от Месемврийската. Анхиалската, Созополската и чак до Одринската епархии искат българска църква, в която богослужението да се извършва на родния им език. „Нали гърци и българи все сте рая?” - пита каймакаминът. „Всички сме рая, но сме различни народности!”- пояснява подсъдимият. „Кого ще споменувате в молитвите си, като нямате български патриарх?”- викат в хор тримата владици. „Негово величество султана!”- отговаря дипломатичният българин.
Вместо да бъде обесен, както се надяват тримата гръцки владици, „дебелоглавият” българин е освободен. Претърпели крах с инсценирания процес, владиците прибягват до друго средство. Решават с подкуп наново да привлекат към себе си непокорния поп. Обещават да изпратят на учение в Европа синовете му; да дадат по 500 златни лири на всяка от дъщерите му, а на него - 2000 лири (поп Георги има осем деца).
Неподкупен се оказва тоя „инат “българин. Отстъпва собствения си дом и с дарения на бургазлии открива през 1869 г. българска църква и българско училище в Бургас. Първият български учител в новото българско училище е Боян Керемедчиев от Ямбол.
Владиката съобщава на сливенския мютесарифин, че българите в Бургас са отворили свърталище за въстаници и комити. Поп Георги наново се явява пред съда, за да обясни задачите на българското училище и църква.
Възкресение на българското за бургазлии е вторият ден на Великден, 20 април 1869 г. Поп Георги отслужва първата литур-
62
гия в новата църква на роден език. През лятото петнадесет момчета завършват. първата година на обучение в българското училище.
В Бургас началото е сложено. Вече немладият свещеник отново нарамва скитническите дисаги. Обикаля селата на трите епархии, стига до най-отдалечените села на Източна Тракия. Българите го срещат с радост и надежди. Навсякъде гонят гръцките учители и свещеници и назначават български. Най-дейни последователи на поп Георги са търговецът от Гьоктепе Стоян Чонюолу, Жеко Кънев - учител в Урумкьово, Стоян Шивачев - учител в Граматиково.
През 1870 г. излиза ферманът за самостоятелна Българска екзархия. Поп Георги не успява да сподели голямата народна радост. В опита си да разобличи един гъркоман в Бургас, той е наклеветен и интерниран в Малко Ченгене, Айтоско. Върнал се по лична работа в с. Паничарево, родното място на жена му, той е арестуван и хвърлен в затвора. Напразни са усилията на бургазлиите да го освободят. Приятелят му, каймакаминът, отдавна не е в Бургас. На негово място е дошъл фанатизиран черкезин. Поп Георги е освободен от затвора едва след застъпничеството на английския консул в Бургас и сливенския български владика Серафим. Под паричната гаранция на бургазлията Яни Русалиев, поп Георги е изпратен да замества убития свещеник в Айтос.
Не само с църковна дейност се е занимавал в Айтос упоритият странджанец, когато цялата страна е била обхваната от революционния пожар. Каймакаминът на Бургас изпраща заптии да арестуват и доведат попа на бесило.......
Петър е учил в СХЕУ "Кирил и Методий" до 7-ми клас, където се е полагало изпит за 1-ви клас, защото само там са се изучавали два западни езика по това време, при директор Николова. След 7-ми клас е приет в английската гимназия, където е учил няколко години, но поради семейни проблеми е трябвало да отсъства и накрая напусне.
Учи право и има отличен успех.
Създател е на "Цивилните отряди за защита на жените и вятата" и стана световно известен след като залови, завърза, снима и разпространи граждански арест на нелегални мигранти със "свински опашки".
Прадядо му Коце Низамов, който е бил единствения книжар в Бургас по онова време на Цар Борис 3. Защото е бил от чист български род , той е бил женен за една от петте дъщери на СВЕЩЕНИК ГЕОРГИ СТОЯНОВ ДЖЕЛЕБОВ- Цвета Стоянова - негова пра баба.
Прадядото на неговия прадядо - Иван Стратиев е бил обявен за помощник на хайдушка чета в Странджа през 18 век и е бил арестуван от трима "низами" - войници от редовната войска на Османската империя. С помощта на свои съселяни , той е успял да се измъкне от ареста на турците и е убил двама от "низамите". От там идва и фамилията на Прадядото Коце Низамов.
Преди 70 години
Като стана въпрос за книги, трябва да отбележим, че през 30те и 40-те години на 20 век в страната е отбелязан истински просветителски бум. Така например в. „Вечерна бургаска поща” в броя си от 24 октомври 1940 г. информира, че:
„По почина на местното читалище „Пробуда” от началото на идния месец се открива неделно училище за неграмотни и малограмотни в Бургас. Записванията на желающите да посещават неделното училище стават при помощник библиотекаря на общинската библиотека. Курсът е безплатен. Записванията в признатия от държавата шестмесечен вечерен търговски курс продължават и се извършват и в книжарницата на г. КОЦЕ НИЗАМОВ”.
Моят пра-прадядо - СВЕЩЕНИК ГЕОРГИ СТОЯНОВ ДЖЕЛЕБОВ
Убит като борец за Църковна независимост и дарил мястото за днешния храм "Св. Св. Кирил и Методий" и едноименното училище в гр. Бургас.
Из "Да положиш душата си за народа. Български свещенослужители, участници в освободителното движение на Одринско (1895–1913)"
Панайот Маджаров
Бос, един апостол обикаля селата от Бургас до Одрин и събира подписи за признаване на Българската църква. Един корав българин, в чиито дисаги се ражда националното пробуждане на Странджанския край, върви до сетния си час и организира български черкви и училища, насажда у народа си българското...
През 1810 г. В Гьоктепе, Малкотърновска кааза, на чорбаджи Стоян Джелепина се ражда първото дете - Георги. Ражда се и мечтата у полуграмотния търговец да стане баща на учен син. Наследило непокорния дух на странджанци, момчето расте ученолюбиво и родолюбиво. На петнадесет години завършва селското килийно училище, където се преподава елински език. Тогава Стоян Джелепина праща сина си в Малък Самоков при прочут за времето елинист. Там Георги усвоява аритметика и гръцка граматика.
Завърнал се от Малък Самоков, Георги е „главен” за учител в родното си село. Момчето си спечелва бързо слабата на голям познавач на аритметиката. Гьоктепенските чорбаджии, собствениците на гори и скели по Южното черноморско крайбрежие, го придумват да им стане писар. Прекарал по скелите близо четири години, Георги, вече женен, се връща в Гьоктепе. По молба на неговите съселяни, созополският владика Прокопий ръкополага досокорошния писар за свещеник. След три години владиката и созополските първенци го поканват на работа в Созопол. За усърдието и добросъвестността му владиката го повишава в сан протойерей, а след време го прави архиерейски наместник и ту поверява събиране на владичнината.
Учителстването, престоят по скелите, ходенето из епархията му дават възможност да общува с много хора, да се запознае с невежеството и теглата на поробения си народ. Това пробужда националното му чувство и у него постепенно и сигурно зрее идеята за освобождаване на българите от фенерско духовно владичество.
Първият му сблъсък с представителите на Гръцката патриаршия става през 1867 г. На мястото на остарелия владика Прокопий идва върлият гонител на българите Неофит. Взаим-
60
нагла неприязън на двамата духовници прераства в скандал.”Вън, дърт българино!” - извиква един ден Неофит. „Запиши думите си, за да ги запомниш за дълго време. Те ще ти струват твърде скъпо!” - му отговаря поп Георги и напуска митрополията.
В Созопол няма повече място за „дъртия българин”. Годината 1867 е преломна в живота на поп Георги. Оттогава започва откритата му неуморна дейност против фанариотите на радетел за националното Възраждане. Научава се на българско писмо и четмо и заедно с Иван Хаджидимитров от Стара Загора тръгва по селата. Убеждава българското население да се отказва от гръцкия патриарх, като припознава все още неузаконената българска църква.
В деня, в който посещава родното си село Гьоктепе, пристига мюзелимин от Бургас с петнадесет заптии да арестува и отведе тоя „дивлет душман” - царски враг. Отрядът заптии е изпратен от бургаския каймакамин по настояване на Неофит. Потерята огражда братовата къща на поп Георги, в която той е отседнал. Мюзелиминът смята.че свещеникът ще се уплаши и ще избяга, но той излиза пред къщата и весело ги посреща: „Тъкмо бях решил да се връщам в Бургас, а пътищата са опасни, черкези постоянно миткат, та заедно ще пътуваме” - поканва объркания водач на заптиите в къщата.
Пред каймаканина в Бургас, в присъствието на Неофит, поп Георги отрича принадлежността си към Созополската митрополия и заявява, че не е подчинен на созополския владика. „Кой ти надяна калимявката? Не е ли негово преосвещенство, или неговият предшественик?” - пита го каймакаминът. „Не! Трите хиляди гроша, каймакам ефенди!”- отговаря поп Георги.
С това му отиване до родното село гьоктепечани са окончателно спечелени за българската идея. Когато след време протосингелът на Неофит идва да иска пари, хората от селото го изгонват, не му дават и грош. „Ние не можем да завтасаме царю си да заплащаме, та на тебе ли толкова ще плащаме! Тука няма ни една пара да ти дадем!”
Поп Георги организира по-будни и родолюбиви българи в Бургас и създава българска община с цел откриване на българска църква и училище. Използва благоразположението на бургаския кайма-
61
камин, получава разрешение и тръгва наново по селата. Петимни за „българско” хората го посрещат с радостни надежди. В с. Граматиково първи се отказва от гръдката църква Коста Полименов. Последва го цялото село, а след тях селяните от Ургари (Българи) и Мързово (Кондолово). В Гьоктепе вече има българско училище с учител Тома Арамазов. Гъоктепечани изгонват гъркоманския поп и назначават български - поп Койчо Апосггзлов от с. Чеглаик.
Походът на поп Георги не остава безнаказан. Владиците от Созопол, Анхиало и Месемврия го викат наново на съд пред каймакамина в Бургас. Пред съда поп Георги донася цилиндрична кутия, от която изважда триметрова хартия с подписи и печати. Българите от Месемврийската. Анхиалската, Созополската и чак до Одринската епархии искат българска църква, в която богослужението да се извършва на родния им език. „Нали гърци и българи все сте рая?” - пита каймакаминът. „Всички сме рая, но сме различни народности!”- пояснява подсъдимият. „Кого ще споменувате в молитвите си, като нямате български патриарх?”- викат в хор тримата владици. „Негово величество султана!”- отговаря дипломатичният българин.
Вместо да бъде обесен, както се надяват тримата гръцки владици, „дебелоглавият” българин е освободен. Претърпели крах с инсценирания процес, владиците прибягват до друго средство. Решават с подкуп наново да привлекат към себе си непокорния поп. Обещават да изпратят на учение в Европа синовете му; да дадат по 500 златни лири на всяка от дъщерите му, а на него - 2000 лири (поп Георги има осем деца).
Неподкупен се оказва тоя „инат “българин. Отстъпва собствения си дом и с дарения на бургазлии открива през 1869 г. българска църква и българско училище в Бургас. Първият български учител в новото българско училище е Боян Керемедчиев от Ямбол.
Владиката съобщава на сливенския мютесарифин, че българите в Бургас са отворили свърталище за въстаници и комити. Поп Георги наново се явява пред съда, за да обясни задачите на българското училище и църква.
Възкресение на българското за бургазлии е вторият ден на Великден, 20 април 1869 г. Поп Георги отслужва първата литур-
62
гия в новата църква на роден език. През лятото петнадесет момчета завършват. първата година на обучение в българското училище.
В Бургас началото е сложено. Вече немладият свещеник отново нарамва скитническите дисаги. Обикаля селата на трите епархии, стига до най-отдалечените села на Източна Тракия. Българите го срещат с радост и надежди. Навсякъде гонят гръцките учители и свещеници и назначават български. Най-дейни последователи на поп Георги са търговецът от Гьоктепе Стоян Чонюолу, Жеко Кънев - учител в Урумкьово, Стоян Шивачев - учител в Граматиково.
През 1870 г. излиза ферманът за самостоятелна Българска екзархия. Поп Георги не успява да сподели голямата народна радост. В опита си да разобличи един гъркоман в Бургас, той е наклеветен и интерниран в Малко Ченгене, Айтоско. Върнал се по лична работа в с. Паничарево, родното място на жена му, той е арестуван и хвърлен в затвора. Напразни са усилията на бургазлиите да го освободят. Приятелят му, каймакаминът, отдавна не е в Бургас. На негово място е дошъл фанатизиран черкезин. Поп Георги е освободен от затвора едва след застъпничеството на английския консул в Бургас и сливенския български владика Серафим. Под паричната гаранция на бургазлията Яни Русалиев, поп Георги е изпратен да замества убития свещеник в Айтос.
Не само с църковна дейност се е занимавал в Айтос упоритият странджанец, когато цялата страна е била обхваната от революционния пожар. Каймакаминът на Бургас изпраща заптии да арестуват и доведат попа на бесило.......
Петър е учил в СХЕУ "Кирил и Методий" до 7-ми клас, където се е полагало изпит за 1-ви клас, защото само там са се изучавали два западни езика по това време, при директор Николова. След 7-ми клас е приет в английската гимназия, където е учил няколко години, но поради семейни проблеми е трябвало да отсъства и накрая напусне.
Учи право и има отличен успех.
Създател е на "Цивилните отряди за защита на жените и вятата" и стана световно известен след като залови, завърза, снима и разпространи граждански арест на нелегални мигранти със "свински опашки".
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/02/03/проблеми-със-социалните-или-със-закри/
не написаха дори статия , че са го оправдали на 7 март.
Вижте статията написана от Низамов
ВАЛЕРИ СИМЕОНОВ ПОЛУЧАВА БЕЗПЛАТЕН РЕМОНТ ЗА МИЛИОНИ ОТ СОБСТВЕНИКА НА ПОНССТРОЙИНЖЕНЕРИНГ, КОЙТО ОТКРАДНА ПАРИТЕ ЗА ПОЧИСТВАНЕТО НА МАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ОТ БУРГАС ДО ЯМБОЛ И ОГРАДАТА С ТУРЦИЯ…И Е СВЪРЗАН СЪС ЗЛАТКО БАРЕТАТА И КЕЛА.
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/01/24/валери-симеонов-получава-безплатен-р/
http://www.ripoffreport.com/reports/peter-nizamov/bourgas-/peter-nizamov-burgas-les-trading-ltd-owe-me-money-bad-quality-short-on-weight-fungus-1206763
След протеста в Дрезден на който изнася реч написана от ръководството на Воинският съюз Юлиян Иванов е заплашван от Петър Низамов да не пуска клипа на които е заснето неговото участие защото /като патологичен лъжец и мегаломан/ Низамов вече е излъгал в България че единственият присъстващ на протеста в Дрезден български гражданин. Юлиян Иванов прилежно записва и разпространява в социалните мрежи – преписката със заплахите и лъжите на Низамов, след което решава да даде добър урок на вечно дрогираната, кривоуста маймунка.
Поканва го в Чехия уж на някаква общо европейска конференция според твърденията на самият Низамов /с участници от 47 организации и 18 държави/. Заснема прилежно липсата на такива, знаейки че Низамов пак ще се опита да излъже и се самовъзвеличае в България и така сам ще се компрометира като лъжец. На видеото което Юлиян пуска в социалните мрежи прекрасно се вижда че освен него, Низамов и една скромна женица няма никакви други участници а в залата е само гаджето на Низамов с което той е пристигнал от България. Така окончателно го компрометира като патологичен лъжец и измамник.
Вдясно на снимките които Юлиян пуска в социалните мрежи се вижда, че човека които говори /думите на когото Низамов сам си е превел с електронният преводач/ говори за Воинският съюз Васил Левски и БНД Шипка а не за персоната на Низамов- когото уж специално поканили. Юлиян също така записва и пуска в социалните мрежи и видеоклипа на които Низамов сам си признава пред чешките медии, че лично той е вързвал и бил афганските емигранти – явно опитвайки се да ги ограби. Така Юлиян Иванов осигурява и перфектни доказателства за прокуратурата и съда в Бургас да осъдят Низамов. Включително за това, че на поредният съдебен процес Низамов е излъгал като е отрекъл да има нещо общо с тази история и да е прехвърлил вината на други.
След което веднага изпраща копия от целият видеозапис на бургаските следствени органи и прокуратурата. Знаейки за мегаломанията и зависимостта на Низамов от дрогата Юлиян Иванов успява да го настрой и срещу Воинският съюз та скарвайки го и с тях да го лиши и от единствената му човешка защита. И успява без всякаква трудност да го постигне.
Заснема с телефона си и интимните отношения на Низамов с момичето с което той пристига в Прага и така го прави тотално подчинен и зависим. Компрометира го и пред българите в Чехия като му насрочва среща с тях на която Низамов поради факта че пак е дрогиран и си чука гаджето в хотела така и не се появява показвайки своето пренебрежително отношение към всички български граждани. Допълнително го компрометира като навсякъде в Чехия го представя като един от ръководителите на Воинският съюз единствената организация която е официално известна на чешките партии и движения. Така окончателно компрометира Низамов като лъжец и самозванец опитващ се да използва авторитета и известността на съюза по света, за своите лични користни цели. В преводите на текстовете към всички снимки от Чехия се вижда, че хората там говорят и пишат само и единствено за Воинският съюз Васил Левски и БНД Шипка а не за несъществуващите отряди на Низамов. И последният удар върху вече увяхналата измамна харизма на Низамов, Юлиян Иванов нанася веднага след неговото заминаване като разпространява сред българите в Чехия документи доказващи че Низамов е свързан с ДОСТ и с тяхната помощ изнася дървени материали за Турция и Израел, че е платен агент на БХК и Протестна мрежа поради което никога не ги разобличава, че поддържа връзка с арабските трафиканти на мигранти през България в Турция сред които е и известният на нашите служби „Шейха“, че самият той е трафикант и напада и ограбва само тези мигранти които не са се разплатили в Турция, че има срамно заболяване което го е направило импотентен, че е бивша квартална мутра участвала в нападението и опита за убийство на бившата барета Лисичков, че е нарко разпространител съсипал живота на стотици бургаски деца и семейства и че е изнасилвал брутално малолетни дечица пред очите на техните ужасени родители заради дребните суми които те са дължали на разни лихвари.
Така с малко хитрост и разум Юлиян Ангеров Иванов успява завинаги да унищожи Низамов изпращайки го на бунището на историята. При това през цялото време преструвайки се на негов фен, съдружник и приятел. Сега ни остава да видим как бургаските следствени органи, съд и прокуратура ще се възползват от самопризнанията на Низамов пред чешките медии, че именно той е единствената персона която е нападнала, вързала със свински опашки и била афганските мигранти. Разбира се не за да ги върне обратно в Турция както той сам обича да се хвали и величае а опитвайки се да ги принуди да му съобщят кодовете на техните кредитни карти.
Низамов, Низамов защо ти е трябвало да нападаш и заплашваш Юлиян Ангелов Иванов след като си толкова тъп че дори не разбра - как сам се хвана, с двата крака в капана му.
не написаха дори статия , че са го оправдали на 7 март.
Вижте статията написана от Низамов
ВАЛЕРИ СИМЕОНОВ ПОЛУЧАВА БЕЗПЛАТЕН РЕМОНТ ЗА МИЛИОНИ ОТ СОБСТВЕНИКА НА ПОНССТРОЙИНЖЕНЕРИНГ, КОЙТО ОТКРАДНА ПАРИТЕ ЗА ПОЧИСТВАНЕТО НА МАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ОТ БУРГАС ДО ЯМБОЛ И ОГРАДАТА С ТУРЦИЯ…И Е СВЪРЗАН СЪС ЗЛАТКО БАРЕТАТА И КЕЛА.
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/01/24/валери-симеонов-получава-безплатен-р/
https://petarnizamov.wordpress.com/
ПРОБЛЕМИ СЪС СОЦИАЛНИТЕ ИЛИ СЪС ЗАКРИЛА НА ДЕТЕТО? ОБЪРНЕТЕ СЕ КЪМ ПЕТЪР НИЗАМОВ. НЕГОВИЯТ ЮРИДИЧЕСКИ КОМИТЕТ ВЪРНА ДЕЦАТА НА ОТЧАЯНАТА МАЙКА ДАНИЕЛА ОТ СЛИВЕН И РАЗПЛАКА НАГЛИТЕ ЧИНОВНИЧКИ.
https://www.facebook.com/TheIronMikeTyson/posts/1276528635704118
http://www.blitz.bg/obshtestvo/petr-nizamov-perata-pred-blits-arabin-vzima-po-600-evro-i-urezhda-bezhantsi-s-dokumenti_news451245.html
ОТКАЗВАТ ПОДРОБНОСТИ !
НИЕ ЩЕ ВИ ГИ ДАДЕМ !
САМО ДА НЕ СИ МИСЛЯТ, ЧЕ ЩЕ ОСТАВИМ ПРОКУРАТУРАТА ДА СМАЧКА ОБВИНЕНИЯТА..
ЩЕ СЛЕДИМ ИЗКЪСО СЛУЧАЯ...
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/02/03/проблеми-със-социалните-или-със-закри/
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/02/03/проблеми-със-социалните-или-със-закри/
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/02/03/проблеми-със-социалните-или-със-закри/
https://petarnizamov.wordpress.com/2017/02/03/проблеми-със-социалните-или-със-закри/
Тук обаче катя Касабова - подлогата на Валери Симеонов винкела трие всички коментари одобряващи Низмов, манипулира вота, не може да сле гласува за перата , флагман сами си пишат коментарчетата ...
Ей това е мъжката, българската позиция!
Флагман винаги е била медия на Валери Симеонов винкела. Смърт за ку.вата Катя Касабова.
100% последните коментари срещу Низамов са написани от страхливците от ОЗБГ, които не им стиска да му го кажат в очите. Перата ги кани 100 пъти да дойдат в залата да му го кажат в очите амам те се правят на луди, че не били те... Страхивите мишки.
Перата е най-великия... Пишете си коментарчета колкото искате. Към вас да бяга, не можете да го стигнете !!!
Перата е най-великия... Пишете си коментарчета колкото искате. Към вас да бяга, не можете да го стигнете !!!
Перата е най-великия... Пишете си коментарчета колкото искате. Към вас да бяга, не можете да го стигнете !!!
След протеста в Дрезден на който изнася реч написана от ръководството на Воинският съюз Юлиян Иванов е заплашван от Петър Низамов да не пуска клипа на които е заснето неговото участие защото /като патологичен лъжец и мегаломан/ Низамов вече е излъгал в България че единственият присъстващ на протеста в Дрезден български гражданин. Юлиян Иванов прилежно записва и разпространява в социалните мрежи – преписката със заплахите и лъжите на Низамов, след което решава да даде добър урок на вечно дрогираната, кривоуста маймунка.
Поканва го в Чехия уж на някаква общо европейска конференция според твърденията на самият Низамов /с участници от 47 организации и 18 държави/. Заснема прилежно липсата на такива, знаейки че Низамов пак ще се опита да излъже и се самовъзвеличае в България и така сам ще се компрометира като лъжец. На видеото което Юлиян пуска в социалните мрежи прекрасно се вижда че освен него, Низамов и една скромна женица няма никакви други участници а в залата е само гаджето на Низамов с което той е пристигнал от България. Така окончателно го компрометира като патологичен лъжец и измамник.
Вдясно на снимките които Юлиян пуска в социалните мрежи се вижда, че човека които говори /думите на когото Низамов сам си е превел с електронният преводач/ говори за Воинският съюз Васил Левски и БНД Шипка а не за персоната на Низамов- когото уж специално поканили. Юлиян също така записва и пуска в социалните мрежи и видеоклипа на които Низамов сам си признава пред чешките медии, че лично той е вързвал и бил афганските емигранти – явно опитвайки се да ги ограби. Така Юлиян Иванов осигурява и перфектни доказателства за прокуратурата и съда в Бургас да осъдят Низамов. Включително за това, че на поредният съдебен процес Низамов е излъгал като е отрекъл да има нещо общо с тази история и да е прехвърлил вината на други.
След което веднага изпраща копия от целият видеозапис на бургаските следствени органи и прокуратурата. Знаейки за мегаломанията и зависимостта на Низамов от дрогата Юлиян Иванов успява да го настрой и срещу Воинският съюз та скарвайки го и с тях да го лиши и от единствената му човешка защита. И успява без всякаква трудност да го постигне.
Заснема с телефона си и интимните отношения на Низамов с момичето с което той пристига в Прага и така го прави тотално подчинен и зависим. Компрометира го и пред българите в Чехия като му насрочва среща с тях на която Низамов поради факта че пак е дрогиран и си чука гаджето в хотела така и не се появява показвайки своето пренебрежително отношение към всички български граждани. Допълнително го компрометира като навсякъде в Чехия го представя като един от ръководителите на Воинският съюз единствената организация която е официално известна на чешките партии и движения. Така окончателно компрометира Низамов като лъжец и самозванец опитващ се да използва авторитета и известността на съюза по света, за своите лични користни цели. В преводите на текстовете към всички снимки от Чехия се вижда, че хората там говорят и пишат само и единствено за Воинският съюз Васил Левски и БНД Шипка а не за несъществуващите отряди на Низамов. И последният удар върху вече увяхналата измамна харизма на Низамов, Юлиян Иванов нанася веднага след неговото заминаване като разпространява сред българите в Чехия документи доказващи че Низамов е свързан с ДОСТ и с тяхната помощ изнася дървени материали за Турция и Израел, че е платен агент на БХК и Протестна мрежа поради което никога не ги разобличава, че поддържа връзка с арабските трафиканти на мигранти през България в Турция сред които е и известният на нашите служби „Шейха“, че самият той е трафикант и напада и ограбва само тези мигранти които не са се разплатили в Турция, че има срамно заболяване което го е направило импотентен, че е бивша квартална мутра участвала в нападението и опита за убийство на бившата барета Лисичков, че е нарко разпространител съсипал живота на стотици бургаски деца и семейства и че е изнасилвал брутално малолетни дечица пред очите на техните ужасени родители заради дребните суми които те са дължали на разни лихвари.
Така с малко хитрост и разум Юлиян Ангеров Иванов успява завинаги да унищожи Низамов изпращайки го на бунището на историята. При това през цялото време преструвайки се на негов фен, съдружник и приятел. Сега ни остава да видим как бургаските следствени органи, съд и прокуратура ще се възползват от самопризнанията на Низамов пред чешките медии, че именно той е единствената персона която е нападнала, вързала със свински опашки и била афганските мигранти. Разбира се не за да ги върне обратно в Турция както той сам обича да се хвали и величае а опитвайки се да ги принуди да му съобщят кодовете на техните кредитни карти.
Низамов, Низамов защо ти е трябвало да нападаш и заплашваш Юлиян Ангелов Иванов след като си толкова тъп че дори не разбра - как сам се хвана, с двата крака в капана му.
Пожелайте и да я срещнат в Софето няколко загорели мигранти нощеска и пак да ги говори врели -некипели.
Това са купените журналисти - всеки нормален го знае.
На Перата - чест и почитания- достоен Българин.И дай боже повече истински българи.
Евала на Перата. Велик.
Ако имахме малко по-свястна прокуратура, този нямаше да е оправдан.
Два дни четем статии за оргазми гейове и лесбийки.
Не ме интересува дали са били съдени преди и Перата и Динко от Ямбол.
Искам само да им кажа, че именно хора като тях,с топки ще спасят България.
Всичко друго е хали бали.
Нискообразования родолюбец да каже с какво се занимава и от къде са му паричките! И мерцедеса - с какви пари го купи?