УМБАЛ Бургас подобрява връзката лекар-пациент: Пуска анкета при изписване, съветва – подай сигнал

Първата стъпка по подобряване на обслужването в УМБАЛ Бургас беше с откриването на новата регистратура
23 Февруари 2017, Четвъртък, 12:35 ч.
Автор: Флагман.БГВсеки пациент ще може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него
Анкета при изписването на пациентите и специален e-mail за сигнали при нередности, които ще се проверяват в срок от 4 дни. Това са само малка част от стъпките, които ръководството на най-голямото лечебно заведение в областта - УМБАЛ Бургас, предприема, за да подобри комуникацията на медиците с болните.
„ Всеки пациент при изписването си ще има възможност да попълни напълно анонимно анкета. В нея той може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него”, казва изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. В анкетата пациентите ще могат да оставят и своите предложения с какво грижите за тях могат да бъдат подобрени. Името на пациента, попълнил анкетата, остава тайна, защото тя ще се сгъва и пуска от него в специална кутия на централната регистратура. Информацията периодично ще се обработва и ще служи за анализ на работата в различните отделения.
Освен това болницата създаде и специален e-mail за сигнали при нередности: [email protected]. На всички оплаквания, изпращани на него, ще се реагира и отговаря в рамките на 4 работни дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си. Това ще помогне за активния диалог при разрешаването на различните казуси.
Първата стъпка по подобряване на обслужването в УМБАЛ Бургас беше с откриването на новата регистратура, която пряко насочва пациентите към съответните лекари. До преди месец те трябваше да се редят пред Противошокова зала и да обикалят от кабинет на кабинет.
„Вече е направен и график за подобряване на условията в болничните стаи в различните отделения. Целта е пациентите да се чувстват комфортно и като отношение от медицинския екип, и като обстановка”, допълва д-р Обрейков.






Тези три зодии да внимават
18/04/2025, Петък 18:21
0



Не иска да е гей, но...
18/04/2025, Петък 17:41
0

Защо мъжете се държат противоречиво
18/04/2025, Петък 17:21
0

София под полицейска блокада: Арести за издирвани и незаконно пребиваващи
18/04/2025, Петък 17:00
0

Извикаха линейка, защото тя едва не припадна
18/04/2025, Петък 16:41
1

MAX FIGHT 61 се завръща в София с епични сблъсъци на 31 май
18/04/2025, Петък 16:21
0

Най-лесната рецепта за козунак
18/04/2025, Петък 16:00
0

Стана инвалид, минах през всички кръгове на ада
18/04/2025, Петък 15:21
0

Губи майка си на 14 години и се налага да пее в заведения, за да изкарва прехраната си
18/04/2025, Петък 15:21
0

Почина известен бизнесмен
18/04/2025, Петък 15:01
1

bTV намериха заместничка на бременната Натали Трифонова
18/04/2025, Петък 15:00
1