Шеф от БДЖ обеща: Скоро с влак ще стигаме от София до Бургас за 2 часа и 20 минути
21 Октомври 2016, Събота, 01:27 ч.
Железницата се готви да си върне клиентите
Вярвам, че жп инфраструктурата, която поддържаме и градим в момента, ще е гръбнакът на цялата транспортна система в България. Това каза инж. Милчо Ламбрев, генерален директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ във връзка с отбелязването на 150 години на железните пътища в България като безценен национален капитал.По думите му това е най-евтиният и екологичен транспорт, съобщи "Фокус".
„За период от 10 години използването на пътническите железопътните превози в Австрия нараства с 23%, в Германия с 24%, в Италия с 14%. В страна с висок стандарт и качество на живот, като Швеция, увеличението на пътникопотока е 38%. През последните години се наблюдава и ръст на товарните превози в Европа: Норвегия – 57%, Полша – 40%, Германия – 23%, Великобритания – 21%. Няма как да останем бяло петно в европейската железопътна карта”, обясни той.
По думите му през последните години в България се отчита спад на търсенето на железопътни пътнически услуги. „За което всички ние сме длъжници на гражданите и се опитваме да изплатим дълга си към тях възможно най-бързо с всички нови проекти. Ние сме малка държава и много трудно за няколко години можем да достигнем европейското качество и на инфраструктура и на подвижен състав. А тези два фактора, плюс оптималната транспортна схема, са А и Б-то на железопътния транспорт. Смея да твърдя, че усилията и отговорностите на НКЖИ в тези процеси са гаранция за бъдещето на цялата ни система”, поясни той.
„Подвижният състав би могъл да бъде подновен сравнително бързо при наличие на финансов ресурс, не така стои въпросът с инфраструктурата – огромни усилия и капацитет стоят зад поддръжката, проектирането и модернизирането на жп инфраструктурата”, посочи инж. Ламбрев.
„Бизнесът и всеки, който пътува, ще избере по-бързия, по-евтиния и по-удобния начин на придвижване. Ако стигате до Пловдив за час и половина и пътувате в комфортен влак с интернет, кафе и т.н., няма да се колебаете при избора си. Съвсем скоро разстоянието Пловдив – Бургас ще се пропътува за 2 и 20 минути. С добри влакове, разбира се. И това съвсем не са мечти”, добави генералният директор на НКЖИ.
В категории:
Бургас
Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата
Русия съобщи, че е завладяла...
Сръбската Беба подпали мрежата
Много е щастлива
Лукашенко с интересна фраза
Бишва любима на Гришо яхна...
26/01/2025, Неделя 22:00
1
Скандалът в борбата не стихва
26/01/2025, Неделя 21:30
1
Нищо ново! Лукашенко пак спечели изборите в Беларус
26/01/2025, Неделя 21:00
0
Огромен протест в Гърция
26/01/2025, Неделя 21:00
0
Русия съобщи, че е завладяла...
26/01/2025, Неделя 20:31
2
Отново показа класа
26/01/2025, Неделя 20:03
0
Много е щастлива
26/01/2025, Неделя 19:31
1
Бизнесът му тръгна от видеокасетки, а днес е един от най-богатите в държавата
26/01/2025, Неделя 19:03
5
Обра точките на 57 години
26/01/2025, Неделя 19:00
0
Прегърнахме се и чакахме, проговориха машинистите от фаталния влак
26/01/2025, Неделя 18:56
0
Сръбската Беба подпали мрежата
26/01/2025, Неделя 18:31
1
Поколението Z – все по-технологично и самотно
26/01/2025, Неделя 18:12
0
9.
Генерален директор,
22.10.2016 08:24:40
5 0
но напълно ненормален. Отчитало се спад! То пак добре, че някой все още се качва на скапаните им влакове и пътува с цели 50!!! км. в час, за да може да прекоси за цял ден земята ни като една човешка длан! Трябваше веднъж да стигна до 7 ч. сутринта в София от Бургас. Купих билет, платих и спален вагон за нощния влак, който трябваше да пристигне в столицата към 6,20 часа. Обаче започнаха да се случват двучасови, едночасови, полудневни и т.н. закъснения на влаковете, дерайлирания, запалвания. Побоях се да не закъснея за моя ангажимент и отидох на бургаската гара да сондирам мнение с някой от ръководителите на движението. На перона стояха двама млади полицаи - мъж и жена. Обясних им моята ситуация и ги помолих за съвет. Полицаят ми каза: Върнете си билетите, качете се на автобус за София и не припарвайте до БДЖ! Това беше преди 4 години. Нищо не се е променило и до сега. Качваш се на влака, мъкнеш си багажа, за да слезеш от него някъде по линията през Карлово, чакаш да дойде някакъв раздрънкан автобус, качваш там багажа, водят те, където те водят, пак слизаш, пак се прекачваш и все с багажа на ръце. Хората на Марс отиват, ние до София се друсаме 7-8 часа. Не го ли ошушкаха това БДЖ вече, че да го подарят на когото си знаят за 1 лев, белким той влезе в час и направи нещо за нормалното ни пътуване.
НЕЩО НЕ ВИ Е ХАРЕСАЛ ЛИ, ЩО? ИЛИ УРОНВА ПРЕСТИЖА НА ТОЗИ МАЛОУМНИК, КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА ОПРАВИ БДЖ-ТО, А СЕ ИЗЦЕПВА С ДЕТСКИ СМЕШКИ? КАТО ВИ ПСУВАТ И ПЛЮЯТ СИ ТРАЕТЕ...
по долу в статията ---Съвсем скоро разстоянието Пловдив – Бургас ще се пропътува за 2 и 20 минути.
Питам кое е вярното?