Дефицит на управленски кадри? Не и в ГЕРБ – доказват го с Диян Димов, който строи новия порт Бургас
Диян Димов – мениджърът от новото поколение, който показа, че в икономическа криза може да изведе държавно пристанище на печалба. Гражданите на Бургас ще го видят в действие и в новия Общински съвет
Ключови думи:
Диян Димов, изпълнителен директор, Пристанище Бургас, ГЕРБ, амбиции, мениджър, терминал, печалба
28 Септември 2011, Сряда, 11:19 ч.
Автор: Женя АТАНАСОВА, снимки и видео Добромир ДОСКАЧАРОВСлед близо 10 години източване на средства и серия от некадърни
ръководства, изпълнителният директор на ГЕРБ извежда пристанището ни на
печалба от 5 млн.лв.
Ако някой от опозицията дръзне още веднъж да каже, че в ГЕРБ няма кадрови потенциал и се въртят едни и същи хора в политиката, нека замълчи! Поне докато не е видял и чул заснетия от екип на Бесове.бг видеоматериал от държавното пристанище Бургас с днешна дата. Защото там, само за една година, новият изпълнителен директор Диян Димов е направил чудо, а него местните политици - противници на управляващата партия, със сигурност не познават.
Без скъпи пиари за прикриване на схемите с тежката корупция и некадърност, достигнали своя връх в годините на Тройната коалиция, един млад и амбициозен човек обърна представата ни за ръководене на умираща държавна фирма.
Диян Димов е кандидат за общински съветник от листата на ГЕРБ в Бургас. Но преди да седне в залата за своята първа редовна сесия, той смята първо да отчете печалба от порта за 2011 г., а тя ще бъде 5 млн.лв.
Извървеният път от най-ниското стъпало до поста изпълнителен директор
През 1988 година Диян Димов завършва Одеския институт за инженери по морски транспорт със специалност „Експлоатация и управление на морския транспорт”. Започва кариерата си от ниското стъпало стъпало нормировчик на Пристанище Бургас. На тази длъжност е близо 4 години. Оценяват качествата му и през 1993 го повишават в началник отдел „Анализ, статистика и труд”. От 2003 до 2009 г. е ръководител на новия Терминал 2А. А от 2009 г. е директор „Експлоатация” и работи като такъв до юни 2010 г., след което става изпълнителен директор.
Бесове.бг ще спести унизителното сравнение на резултати от предходните управления на порта и ще посочи какви са фактите днес: тук се обработват по 300 000 хиляди тона товари на месец. До септември т.г. ръстът на обработените товари е 6% спрямо резултатите от миналата година, а до края на декември се очаква да достигне 10%. С 26% са се увеличили приходите на държавното дружество. Тези положителни факти се дължат и на привлечените нови контрагенти и съответно различни товари като метали, амониев нитрат, които имат по-висока цена на обработка.
27% е ръстът на обработените контейнери.
Това се дължи най-вече на подписания едногодишен договор на 15 юни т.г. с Maersk Bulgaria, дъщерна на датската A.P. Moller - Maersk Group за откриване на редовна контейнерна линия.
Компанията е един от най-големите контейнерни превозвачи в света, като този тип превози имат най-голямо развитие в бъдеще. Към момента фирмата е позната на пристанище Варна, където работи от 13 години. Курсовете са ежеседмични от Средиземно море към Варна, Румъния и Украйна и обратно към Средиземно море. Едва сега в трасето се включи и Бургас.
Така в Бургаския залив се очерта интересна надпревара за товари. Дали обаче такива ще могат да се привлекат от други пристанища като тези в Солун и Констанца ще зависи от мениджърските умения и адекватността на услугите.
Амбициите му надхвърлят рамките за стандартен държавен шеф, той се конкурира не с Варна, а с Констанца и Солун
|
„Тази година имаме с 30 хиляди тона повече обработена пшеница, ечемик, рапица”, съобщи Димов.
В момента в складовата база на дружеството в кв. Лозово са складирани 25 000 тона царевица, която е от Северозападна България. За първи път в пристанищната история на страната ни производители от Добруджа предпочитат бургаския порт пред варненския.
В началото на октомври миналата година за първи път от повече от 20 години луксозен пътнически кораб акостира в държавното пристанище в Бургас. Лайнер, превозващ 250 германски пенсионери, спря в бъдещата „зона за свободен достъп” на порта, където се предвижда изграждането на пътнически и яхтен терминал. С акостирането на кораба на бургаското пристанище, градът на практика стана спирка от маршрута на круизите.
Амбициите на изпълнителния директор Диян Димов
са огромни и същевременно изпълними във времената на икономическа криза, в която живеем.
Целите на ръководството на държавното пристанище са до 2013 година Терминалът да бъде преобразен, като първа магазия се превърне в Морска гара, велоалея да свързва пристанището с Морската градина, а хиляди платежоспособни туристи слизат в Бургас от луксозните лайнери, които са избрали за спирка града ни.
„Има много възможности за индустриалната зона, които до този момент не са реализирани. Виждам много направления, по които мога да работя и като общински съветник”, амбициозно заявява Димов.
В категории:
Бургас
БМВ блъсна трамвай
Тази вечер е подходяща за чувствен и бавен секс
"Нефтохимик" с нова лекция
В новия уелнес комплекс в кв. Ветрен отвори врати ресторант „La Bottarga“ (СНИМКИ)
Проговори за Ивка Бейбе
Каза дали е мъж
27/11/2024, Сряда 11:00
0
БМВ блъсна трамвай
27/11/2024, Сряда 10:40
0
Разкри какви мъже харесва
27/11/2024, Сряда 10:20
5
"Нефтохимик" с нова лекция
27/11/2024, Сряда 10:00
0
В новия уелнес комплекс в кв. Ветрен отвори врати ресторант „La Bottarga“ (СНИМКИ)
27/11/2024, Сряда 10:00
0
Слънчево по морето
27/11/2024, Сряда 09:02
0
Взимат още 300 проби от огнището на чума във Велинград
27/11/2024, Сряда 07:43
0
Край на войната между Израел и "Хизбула" в Ливан?
27/11/2024, Сряда 07:32
1
Депутатите бият рекорда си, ще изберат ли председател на Народното събрание?
27/11/2024, Сряда 07:15
0
Тази вечер е подходяща за чувствен и бавен секс
26/11/2024, Вторник 22:00
6
При проблеми с акумулатора или стартирането на двигателя: Причината може да се крие в алтернатора
26/11/2024, Вторник 21:40
1
Обра точките на 73 години
26/11/2024, Вторник 21:20
0
Впечатлен съм от лакейническите материали - крайно провокативни, и крайно хвалебствени!
Неприкрито обслужващи нечии интереси, което се вижда без големи затруднения от читателите!
Не мога да си обясня, какъв е интереса на собственика на този сайт!
Ако някой от пишещите тук знае, нека го сподели!