УМБАЛ Бургас подобрява връзката лекар-пациент: Пуска анкета при изписване, съветва – подай сигнал
Първата стъпка по подобряване на обслужването в УМБАЛ Бургас беше с откриването на новата регистратура
23 Февруари 2017, Четвъртък, 12:35 ч.
Автор: Флагман.БГВсеки пациент ще може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него
Анкета при изписването на пациентите и специален e-mail за сигнали при нередности, които ще се проверяват в срок от 4 дни. Това са само малка част от стъпките, които ръководството на най-голямото лечебно заведение в областта - УМБАЛ Бургас, предприема, за да подобри комуникацията на медиците с болните.
„ Всеки пациент при изписването си ще има възможност да попълни напълно анонимно анкета. В нея той може да посочи в кое отделение е лекуван, при кой лекар и основното – какво е било отношението на лекаря, медицинските сестри и санитарите към него”, казва изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков. В анкетата пациентите ще могат да оставят и своите предложения с какво грижите за тях могат да бъдат подобрени. Името на пациента, попълнил анкетата, остава тайна, защото тя ще се сгъва и пуска от него в специална кутия на централната регистратура. Информацията периодично ще се обработва и ще служи за анализ на работата в различните отделения.
Освен това болницата създаде и специален e-mail за сигнали при нередности: [email protected]. На всички оплаквания, изпращани на него, ще се реагира и отговаря в рамките на 4 работни дни. Единственото условие е подателите да не са анонимни, а да застават с името си. Това ще помогне за активния диалог при разрешаването на различните казуси.
Първата стъпка по подобряване на обслужването в УМБАЛ Бургас беше с откриването на новата регистратура, която пряко насочва пациентите към съответните лекари. До преди месец те трябваше да се редят пред Противошокова зала и да обикалят от кабинет на кабинет.
„Вече е направен и график за подобряване на условията в болничните стаи в различните отделения. Целта е пациентите да се чувстват комфортно и като отношение от медицинския екип, и като обстановка”, допълва д-р Обрейков.
Козичино празнува „Голямо Лазари“ на 28 април
Тази емблематична българска звезда емигрира в САЩ
В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си
Ученици от СУ „Димчо Дебелянов“ взеха участие в традиционната инициатива „Ден на отворени врати“ на Районна прокуратура-Бургас
Този лекар предизвика фурор в Стани богат
Община Поморие обсъди с бизнеса как да се подобри Лято 2024
26/04/2024, Петък 17:30
0
В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си
26/04/2024, Петък 17:20
0
Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024
26/04/2024, Петък 17:00
0
Лек автомобил е преобърнат в канавката край Черноморец
26/04/2024, Петък 16:51
0
Какви са мерките срещу епидемията от кокльош
26/04/2024, Петък 16:40
0
Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение
26/04/2024, Петък 16:37
0
Силви ще съди участничките в Ергенът
26/04/2024, Петък 16:21
3
Симона показа защо е откритието на риалити форматите
26/04/2024, Петък 16:13
0
Козичино празнува „Голямо Лазари“ на 28 април
26/04/2024, Петък 16:00
0
Всички обичат тази храна, но знаете ли, че предизвиква депресия
26/04/2024, Петък 15:40
0
Автомобил пропадна в огромна дупка в Пловдив
26/04/2024, Петък 15:21
1