Ужасни дупки зеят по магистрала „Марица“, някой може да пострада
Дупки-убийци, дълбоки по 4-5 пръста, зеят от няколко месеца по автомагистрала "Марица" в отсечката между Свиленград и Харманли в посока София, съобщи Веселин Петров в рубриката „Моята новина“ на Нова телевизия.
Това е рекорд, пътят издържа цели четири месеца, коментират възмутени граждани.
7
Коментара по темата
7.
Бургас- откривател на електричеството и топлата во
26.02.2016 13:52:29
Схемата е кратка и ясна. Фирмата дава пачката и печели обществената поръчка. След усвояване на средствата за изпълнение си заделя дадената предварително пачка, като умножава по 3- все пак трябва да остане и за специалиста, който трябва да разреши пуска на обекта. И вълкът сит и агнето цяло. И така, по веригата няма прекъсване и ток протича. Само след месеци обаче, напрежението става високо. Накрая никой не поема отговорности всеки си измива ръцете с топлата вода, която Аз открих.
6.
Бургас Р.Христова
26.02.2016 11:43:52
Качеството на ремонт по пътища и магистрали е ясно на всеки. В Бургас когато се размекне асфалта редовно ми хлътва токчето на обувката. Що не ми хлътне веднъж тук в Германия?
5.
Bingo
26.02.2016 11:39:16
Ако не беше тъжно, щеше да е смешно. Поредните профукани пари за некадърна работа. В тази държава пътищата се правят и издържат докато им се отреже лентичката от премиера след това почват да пропадат. Онази свиня с костюмчето да подава оставка, а с нея и цялото правителство.
4.
Бургас Р.Христова
26.02.2016 11:38:56
Работата е ясна, строителната фирма е взела парите- половината ги е сложила в джоба,, лични'' и останалите е вложила в строителството- пясък, чакъл, отгоре малко бетон за замаска, това е. Не търсете причината във фирмите, а във качеството/ вложения материал/. Некадърна е фирма, като например тази, която е изчислила неправилен наклон на пътния участък Бургас- Созопол и по- точно след ,, ченгене скеля'', дето се ,, утрепаха сума народ''. В останалите случай е ясно. Когато котката я няма- мишките танцуват. След завършване на обекта оторизираното лице, което трябва да го приеме, за да се пусне в експлоатация казва: мм, да, приемаме обекта и после ..вижте последствията. Всички пътища, които са се строили в България до сега- до един не са оцелели само месеци след това. Контролът му е майката, но не в началото и края а през цялото време на строителството. Но аз мисля, че нещата имат дъно, защото не е възможно възложителите да са дебили и да не разбират какво се случва.
3.
Мафия
26.02.2016 11:18:04
Днес по БТВ чух, че 1 км ограда на границата струва 1 млн.лева, а построената при предишното правителство на Орешарски е струвала 250 хил. лева за 1 км.!!! Как да има пари в тая държава като кражбите са навсякъде и на най-високо ниво???
2.
СТРОИТЕЛ
26.02.2016 09:34:14
Изпълнител е "Агромах " какво друго очаквате ?
Измислени фирми-лошо строителство !
Измислени фирми-лошо строителство !
1.
Георги Бакалов
26.02.2016 08:13:53
Не е прост този, който лапа баницата, а глупаците, които му я дават!
Или, казано простичко -
СТРОИТЕЛСТВОТО в България Е НАЦИОНАЛНА ДАЛАВЕРА!!!
Или, казано простичко -
СТРОИТЕЛСТВОТО в България Е НАЦИОНАЛНА ДАЛАВЕРА!!!