Вижте в пълни детайли новата транспортна схема на Бургас(ДОКУМЕНТИ)
Ключови думи:
Нова транспортна схема, Бургас
Проектът за новата транспортна схема на Бургас преди минути бе публикуван в сайта на Общината (ВИЖ ТУК).От утре започват обществените обсъждания на проекта, който ще доведе до пълната промяна на градските линии.
Освен Бързата автобусна линия(BRT) ще има 10 захранващи линии, които ще осигуряват свързаност на ж.к.“Възраждане“ и ж.к.“Лазур“ с централна градска част, както и две вътрешни линии – между ж.к.“Славейков“ и ж.к.“Изгрев“ и една само за „Меден рудник“.
Интересни са и номерациите на автобусите. Запазва се частично само традиционната линия №12 до ж.к.“Славейков“. Досегашната 12А ще стане №11.
Вътрешната линия, която ще минава по ул.“Гладстон“, през бул.“Сан Стефано“, бул.“Христо Ботев“, през ж.к."Братя Миладинови", ул.“Дунав“ и „Демокрация“ ще е с №9.
Автобусите с №13 ще се движат в „Славейков“ и „Изгрев“, а №7 ще пътува към „Лозово“ и „Долно Езерово“.
63
Коментара по темата
63.
*********
17.09.2018 16:49:52
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
62.
Георги Стоянов
16.01.2017 19:16:38
1. Кой ви каза че бургаския кмет е МНОГО СВЕСТЕН и ГОЛЯМАТА РАБОТА ? Това че се работи нещо по облагородяването на града не означава че кмета е гений, голямо сърце и много честен - просто това му е работата ....
2. Този малоумник който ни обяснява как работи новата схема още в първото си изречение ни пробутва напълно неразбизаеми термини като "BRT-то" и " захранващи линии". Този човек да не се допуска повече никога до социално отговорни проекти PLEEEASE
2. Този малоумник който ни обяснява как работи новата схема още в първото си изречение ни пробутва напълно неразбизаеми термини като "BRT-то" и " захранващи линии". Този човек да не се допуска повече никога до социално отговорни проекти PLEEEASE
61.
бургос
06.12.2016 16:49:50
кмете,на третиа мандат да се осереш,за тоа се иска талант!То бива хаос,ама чак пак такав.....Предлагам ти да застанеш на спирките на сободниа университет или на битака Меден рудник-там има застанали спринтиори,които се озартат какво иде и на прибежки гониат я тролеѝ,я барза линия:)
60.
Ананиева
06.12.2016 16:22:43
Защо ни лишихте от маршрутките, които сега обикалят празни из Меден Рудник.Пътувам от Изгрев до М. рудник 10 години и имах избор с какво да се прибера Сега съм длъжна да вървя пеша рано сутрин поне 15 мин докато стигна до някоя от редките спирки на прехвалената линия Б1, която ме транспортира за 50 мин до М. Рудник , след като съм я чакала ноне 10.Преди се придвижвах до работното си място за 50 мин. общо с придвижването до спирката, асега минимум за 1час и 10 минути в претъпкани до тавана автобуси.Благодарим за удобството , но все пак смятам , че градския транспорт е в услуга на гражданите , а не да ги затруднява максимално.
59.
Дедо Симеон
29.11.2016 06:07:57
Мисля че Г-н Кмета с тая нова схема голям си го наби! Следващите избори няма да има 70 - 80 %! Край! Ама явно го боли туя!
58.
MaryJ
28.11.2016 13:08:39
Трапезица-Новата болница бяха две спирки. Сега за да отида,трябва да сменя незнам си колко автобуса! Това грозилище надлеза ,който направиха ,не му работят асансьорите понякога. Майки с деца с колички и торби с продукти,немогат да качат стълбите особено пък когато се заледи през зимата! Бургас не е това,което беше ! Днес няма спирки,няма автобуси.. За капак промениха маршрута през зимата! Как болните и стари хора да стигнат до болницата в това студено време?!
57.
На майка ви путката
27.11.2016 23:14:13
Майка ви мръсна, шибана, тъпанарска. Всичко развалихте с този нов проект и на всичкото отгоре дори телефоните си не вдигате. МИШКИ. Гледате собствения си интерес, а обикновените хора- кучета ги яли.
56.
Иван
26.11.2016 12:17:10
Новите маршрути не са функционални. Няма бърза линия каквато беше 12 или 12А. Не може автобуса от унив. Ас. Златаров Славейков да минава през Изгрев да обиколиш целия град и чак тогава да отидеш до гарата. Много неудобно. Преди за 15 минути си в центъра, а сега за половин час! АБСОЛЮТНА ГЛУПОСТ! ТИЯ НАРЕД ЛИ СА! ГЛЕДАТ САМО ПАРИ ДА ЛАПАТ А КАКВО МУ Е НА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК САМО ТОЙ СИ ЗНАЕ!!!
55.
vasilev
24.11.2016 20:12:10
maloumnia kmet i negovite genialni proekti ,pulen marmalad
54.
Ангелова
23.11.2016 23:31:39
В тази карта изобщо не откривам автобус №6. Разписанията аз ли не ги откривам или просто още ги няма. Парадоксално е, че сега ще трябва да вървя 15-ина минути пеша и да правя три прикачвания, за да стигна до работното си място. Преди беше 4 спирки, по-малко от десет минути време. Мислех, че ще се облекчаваме. Ядосана съм, защото предложенията, които гражданите дадоха и аргументираха, не са взети под внимание.
53.
Гражданин на Бургас
15.11.2016 16:41:45
Общината да беше изготвила цветни дипляни с новата транспортна схема с добри пояснения и да беше ги разпространила по автобусната мрежа за да се запознаят хората предварително. Поредното недомислия на Общината.
52.
Атанасова
15.09.2016 16:26:05
Ако отидете в транспортната къща, ще видите 6-7 табла с различни пояснения, относно новата транспортна схема.Но защо никъде няма отбелязано, че електронните карти са задължителни от 2017 г., т.е. до края на тая година могат да се ползват сега съществуващите карти.Особено това е важно за ученическите, студентски, пенсионерски и др. карти , които са с намаление?
51.
nasi
14.09.2016 21:08:26
Много неща написани за интегрирания градски транспорт, но никъде не е отбелязано, че хартиените картите с преференции ще важат до края на годината.
50.
Цачев
25.06.2016 14:53:02
От една година явно се ползва новата автогара Юг, но няма карта на района, от където един пейзан да види как може да стигне до нея -улици подходи, особено ако трябва да гони някой от първите автобуси. Продължавате да показвате старата разстановка на района гаров площад или царица Йоана или както там да се нарича.Толкова ли няма човек който да нарисува с пет черти и две бележки, когато идваш от Айтос как да стигнеш до автогарата без нарушение на движението
49.
Началника на Общината
16.04.2016 11:45:02
Браво много хубаво сте го измислили. И както сте го измислили сами да си го ползвате, всичките общинарчета до един.
48.
сдцгкахикр,
06.03.2016 22:14:15
така значи идеята е такава автобус 9 трябва да свързва автобуси които и без друго си имат връзка а закриването на 211 е сигорно защото ще стане безмислен Т2 ще обслужва хората до БЪРЗАТА ЛИНИЯ може да се кръсти 212 или 211Б а за 17 и 9 съм съгласен
47.
ооо
06.03.2016 22:04:09
нека направим следното
да направим А7 до Лозово и А7Б до Долно Езерово
а за 17 си мисля нещо много отдавна
вместо от АГ ЗАПАД да е от АГ ЮГ
нека се направи 9 по стария машрут М.Рудник - Върли Бряг се е било по ефективно
да направим А7 до Лозово и А7Б до Долно Езерово
а за 17 си мисля нещо много отдавна
вместо от АГ ЗАПАД да е от АГ ЮГ
нека се направи 9 по стария машрут М.Рудник - Върли Бряг се е било по ефективно
46.
Кмет мет барабет
06.03.2016 22:00:11
ЛЕЛЕ кой е предполагал само
А211 е закрит
и защо има 11 вместо 12А
какво следва А211Б
А211 е закрит
и защо има 11 вместо 12А
какво следва А211Б
45.
опо
06.03.2016 21:57:19
Съгласен направо стана по зле от София
44.
никой
06.03.2016 21:54:48
ЩУРОТИЯ НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ГО НАПРАВИ ПО ЗЛЕ този автобус 9 е ужас никва полза и да закриеш 211 и какво стана с 30 а за Лозово и Долно Езоро да си бяха останали 3 линии 7,25,25/7
43.
УХА???
15.12.2015 05:30:28
Ай чистито. МАЛОУМНИЦИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
42.
пътник
14.12.2015 14:24:48
Да ни е честит, новият ХАОСиран градски транспорт!
41.
ХАХА
04.12.2015 12:01:37
34.
Кол
01.12.2015 15:33:56
Ами да се объркват хората -Т2 отдалеч много прилича на 12.
Кол
01.12.2015 15:33:56
Ами да се объркват хората -Т2 отдалеч много прилича на 12.
40.
blq blq gluosti na tarkaleta
03.12.2015 21:49:24
Ave vie ludiliste ve mi teq ot dolno ezerovo kato nasqdat uneq ot lozovo nie shte dremim prav ai ne sa pravete na mn golemi grajdani chee zexte da prekalqvate veche shmatki isipani...
39.
Farid Bang
03.12.2015 12:14:45
Пишете си глупостите , лъжете се едни други , няма проблем . Питам защо не казвате , че всеки месец Евросъюза налага глоба за това , че проекта не е завършен в срок , 7 Милиона евро на месец ? Кмета или гражданите дето няма да позлват автобусите ще ги плащат тези пари ? Пишете си простотийте , лъжете се едни други , то си е за вас . Радвайте се на градинки и пейки , радвайте се и на крадците от управлението , радвайте се и като ви удари тока от новите "спирки". Замалял народ , замаляла държава !
38.
АЧО
03.12.2015 10:05:33
КОЙ ГО ИЗМИСЛИ ТОВА НЕЩО, ТРЕБЕ ХЕЛИКОПТЕР ДА СИ КУПУВАМ - И ДА КАЦАМ ДИРЕКТНО НА ПОКРИВА... ТО И БЕЗ ТОВА ГРАДА Е С УЖАСЕН ТРАФИК - ВСИЧКО ЩО Е КОЛА МИНАВА ПРЕЗ 2-3 МЕСТА В ГРАДА - ТРАПЕЗИЦА , ОКРЪЖНА БОЛНИЦА , НОВА ПОЩА , ЖП ГАРА...., А СЯ ША СТАНЕ - МАРМАЛАД - АВТОМОБИЛИТЕ ЩЕ СЕ ДВИЖАТ КАТО КАМИЛСКИ КЕРВАН С 3-4 КМ/Ч
4CE58
4CE58
37.
Катя
02.12.2015 15:45:00
Аз живея в кв.Долно Езерово и абсолютно съм против само с една 7ца да пътуваме ние и хората от Лозово. Това е голяма тъпотия. То за нас няма място и с тия рейсове през 40мин и на всичкото отгоре влизайки в Лозово губим още време в път. Нещата в момента са добре с две отделни линии ама ако ни съберат на покрива ли да се возим !!! Пълен абсурд!
36.
Радослав
02.12.2015 12:55:16
От цялата работа разбрах че за да пътувам от единия край на града до другия както е в момента с 211 или 121 и не искам да дремя по спирките на жега или на студ трябва да ползвам маршрутка. Интересен начин да се намали натоварването в автобусите
35.
Галя
01.12.2015 20:17:10
Не, че ползвам градския транспорт, но ще се изкажа за тази простотия. Много малко хора ще ползват БРТ, по обективни причини. Абсолютна безсмислица е заменянето на 211 с тролейбус (както разбирам от тази неразбираема схема). Т.е. предвижването между комплексите "М. Рудник" и "Изгрев" става кошмарно. И какво като има 13 да свързва Изгрев и Славейков, ако пак е два пъти на ден?
Абсолютна безсмислица!!!
И за финал прикачване, прикачване, все едно пътуваш от София за Вашингтон... Ама нищо пари да влизат, няма да ни увеличават билетчетата, просто ще ги направят двойни!
Абсолютна безсмислица!!!
И за финал прикачване, прикачване, все едно пътуваш от София за Вашингтон... Ама нищо пари да влизат, няма да ни увеличават билетчетата, просто ще ги направят двойни!
34.
Кол
01.12.2015 17:33:56
Ей, не го махнаха това Т1 и Т2 за тролейбусите..... Навсякъде те си имат нормални номера, за чий х*й тук трябва да има и буква?!?! Аман
33.
nie
01.12.2015 12:30:40
ние от к-с Лазур, които живеем до кметство Зора и х-л Аква как ще се прибираме вечер от работа?Защо трябва да ходим до "психото"- там е тъмно ;няма осветление няма пешеходни пътеки за хората и ще трябва да вървим 15-20 мин пеша за да стигнем до бл.65;57;54; 62;64; 66 и 3-те високи до хотела.искаме бившата 12-сега 11 да минава от ул.Дунав до болницата-как ще стигаме до НОИ и проектанска;15-ти номер запазва ли си маршрута;с колко билета ще стигаме до х-л Аква;кметството и V-то РПУ
32.
ио
01.12.2015 11:41:14
Хаха
като чух идеята за вързата линия се зарадвах, но като гледам що за мешанка предизвиква...
Като ученичка в гимназия вероятно ще трябва да ходя с колело до Математическа, понеже линиите на 12 и 12А са напълно променени и за да стигна аз от "дъното" на Славейков до билкова аптека или главната спирка до новата поща трябва или да обиколя целия град с автобуса или да се прекача 10 пъти... което означава че не трябва да тръгна за училище 40мин по-рано а 1час и нещо... Значи аз за Първа смяна ще ставам в 5.... :D Това хич не е дообмислено ми се струва
единствената нужна промяна според мен е директен автобус от славейков до изгрев и бърза линия, но да променят цялата инфраструктура....
като чух идеята за вързата линия се зарадвах, но като гледам що за мешанка предизвиква...
Като ученичка в гимназия вероятно ще трябва да ходя с колело до Математическа, понеже линиите на 12 и 12А са напълно променени и за да стигна аз от "дъното" на Славейков до билкова аптека или главната спирка до новата поща трябва или да обиколя целия град с автобуса или да се прекача 10 пъти... което означава че не трябва да тръгна за училище 40мин по-рано а 1час и нещо... Значи аз за Първа смяна ще ставам в 5.... :D Това хич не е дообмислено ми се струва
единствената нужна промяна според мен е директен автобус от славейков до изгрев и бърза линия, но да променят цялата инфраструктура....
31.
az
01.12.2015 10:13:05
до 29
Ако всички идиоти, които сега спират по изброените улици , както им падне, спрат да го правят, проблем с преминаването на автобуса няма да има. Много си е добра идеята и е време да проумеем, че освен да критикуваме всеки и всичко, трябва и да спазваме правилата.
Ако всички идиоти, които сега спират по изброените улици , както им падне, спрат да го правят, проблем с преминаването на автобуса няма да има. Много си е добра идеята и е време да проумеем, че освен да критикуваме всеки и всичко, трябва и да спазваме правилата.
30.
един
30.11.2015 23:35:49
Вижте, тези картинки не са истинската схема, лично съм виждал проекта преди повече от 2 години, всичко е много по-ясно, цветно, виждат се посоките, спирките, местата за прекачване.
Това е просто прах в очите, за да казват после "Ама нали направихме обсъждане и никой не се оплака".
Това е просто прах в очите, за да казват после "Ама нали направихме обсъждане и никой не се оплака".
29.
новата линия 9
30.11.2015 21:31:42
е тази линия вече ще ни разгони фамилията - върви по едни от най-тесните улици - Гладстон, Гурко, пресича Богориди, че и по Цар Симеон - там едва се разминават 2 коли, остава автобус да върви... а лятото колко ще чака, за да пресече Богориди? пълна щуротия
28.
тролейбусите
30.11.2015 21:25:55
що за лудост е да се ползват тролеите по линията на 211? трябваше тази бърза линия да върви по 211 част от маршрута, т.к. е най-застъпена и ползвана... чакай сега тролей на 30 минути да дойде, че да се прехвърляме после на някакви автобуси - лудост, лудост, лудост
27.
121
30.11.2015 21:23:27
а какво става с автобус 121 - този, който сутрин и вечер се ползва от работещите в индустриалните зони? защо го махате?
26.
df
30.11.2015 21:15:11
Това е положението. Който иска автомобил с гараж и хубава жена - извън Бургас. Тук остават бабичките с автобусите, старчоците с велосипедите и педалите с ВЕИ вибратори.
25.
Ннн
30.11.2015 20:56:22
Господин кмете обърнете внимание на ОП Транспорт директора на предприятието е голям схемаджия сега иска да затваря паркинга в жк Изгрев за негови лични облаги.Този човек няма място в общината още повече като директор на такова предприятие.Трябва да се работи в полза на обществото а не против него ...
24.
оня
30.11.2015 20:43:51
а тая линия N9 (оранжевата) доста излишна ми изглежда. нищо значително не свърза само обикаля центъра. надявам се това да не е последния вариант.
23.
пътник
30.11.2015 20:18:50
Не ме притеснява прекачването и сменянето на 2 превозни средства от точка А до точка Б , единствено ме вълнува дали цената на билетите ( по скоро картите ) ще бъде намалена.За сравнение карта за 1 месец за една линия е 42,5 лв,цялата градска мрежа тук е 85 лв, докато в столицата е 28лв/60 лв.
22.
oho boho
30.11.2015 20:05:05
А ПАК ЗА ГЕРБ ДА ЕБА И ОВЦЕТЕ ВИ ПРОСТИ.
21.
Тъпо
30.11.2015 19:58:39
Всичко е направено с цел да се прекачваш. Тролей в меден рудник на мястото на 211? Те ще са мега претъпкани, то 211 сутрин и вечер е фул, а с тея малки тролеи няма влизане. Поредната измислица как да цакаме хората с повече парички.
20.
--
30.11.2015 19:55:44
Драги ми обсъдили я тая схема, що за глупости, вие с акъл ли сте сутрин от 6,20 до 7,20 да видите какво е в 211-ката и да я спирате, някой от пенсионерките и пенсионери изсипали се на това обществено умуване - сеир замисли ли се и за нечии друг освен своя задник?
19.
дядо Шишарко
30.11.2015 19:39:58
Мили деца, вие сте малки и не разбирате - аз ще ви обясня. Новата схема е тъй направена че да докарва повече парички. Недейте търсете удобство - няма!
18.
Xkfjjx
30.11.2015 19:27:48
И кой капацитет е измислил автобус да минава по Гладстон? Слагайте линия на Богориди и закривайте годината
17.
Георги
30.11.2015 19:25:44
Нищо не разбирам от тия драсканици. Как да стигна от спирката на ул. Булаир, т.нар. химическо чистене до ВХТИ без да обиколя целия град включително Изгрев? Май трябва от АГ Юг да хвана бързата ху*ня, да сляза на зала Младост и да изчакам №13, така ли? Егати, ще трябва да сменям 100 рейса, като сега си ползвам само един. Тъпотии до шия! Как ще го обясня на майка ми, не знам.
16.
До власт имащите
30.11.2015 19:21:45
Моите уважения към цялата администрация, ама не се прави така. Схемите приличат малко на разказ по картинка... не е нормално да се очаква конструктивен диалог на обявените обществени обсъждания при така подадена предварителна информация. Не се вижда как ще се движат автобусите в двете посоки, изобщо посоки на движение липсват, къде са спирките, през какъв интервал са автобусите, наистина какво се случва на Мираж...
Реорганизацията на градския транспорт е тема от особена обществена значимост, така че моля да се отнесете с необходимата сериозност. Всичко друго е подигравка с нас, гражданите на град Бургас.
Реорганизацията на градския транспорт е тема от особена обществена значимост, така че моля да се отнесете с необходимата сериозност. Всичко друго е подигравка с нас, гражданите на град Бургас.
15.
до 12
30.11.2015 19:13:03
За твое удобство е предвидено да слезеш на спирката на Мираж, да изчакаш следващия автобус и така. Enjoy
14.
Кмета
30.11.2015 19:07:06
Чета ви коментарите и се удивлявам колко сте прости - една схема не можете да разчетете. Ама какво се учудвам та вие пак ме избрахте ха ха!!
13.
Гражданинът Кейн
30.11.2015 18:24:11
До 12: Ще се прикачва ремарке. На Мираж автобусът ще продължава за Славейков, а ремаркето към Изгрев. : D :D :D
12.
Неразбрал
30.11.2015 18:16:57
Моля, някой да ми обясни! Доколкото разбрах бързата линия е с един номер. Как ще се разделя на кръговото на Мираж за двата комплекса? Ще се редуват автобусите ли?
11.
каша
30.11.2015 18:03:14
Общинарите сякаш са в предучилищна с тези оцветявки. Толкова объркваща, дървена, недодялана, аматьорска схема досега не бях виждал. На MS Paint ли са го правили, само тези цветове ли е имало че ги дублират?Защо линията трябва да е точно 13 след като другите не са отбелязани? Какво ще направи общината за разтоварване и обезшумяване на улиците по които ще минават?
10.
efgdfgdfg
30.11.2015 17:38:54
Не мога да се ориентирам от къде почва и свършва дадена линия нито спирките къде са, а има хора които вече нареждат новия проект ?!?!?!!?!???
9.
211...
30.11.2015 17:19:14
Без 211 не знам как ще стане, тая БЪРЗА ЛИНИЯ ще минава през най-слабо населените части на комплекса, вместо да минава през маршрута на 211, и кво и е бързото като ще трябва да вървя 20 минути до спирките им ?!
8.
Чудна схема
30.11.2015 17:01:09
Чудно! Браво! Най-ми е хубаво сутрин да сменявам 3 автобуса. Сега искам обаче и пътя до работа да се признава за част от работното време както е в Европата дето много и любите моделите!
7.
до 211
30.11.2015 16:55:05
Автобус 211 отпада и на негово място ще върви тролейбус Т2 - честито!
Поздрави, Кмета!
Поздрави, Кмета!
6.
211
30.11.2015 16:44:17
Не разбрах коя от линиите е за 211? :D
5.
вай вай
30.11.2015 16:33:14
Извинете, само малоумници ли работят в община Бургас. Наистина трябва да си мозъчно недоразвит за да работиш по акъла на този бездарен Кмет. Някой ден след около 4 години ще го махнем и ще си наредим града!
4.
ужас
30.11.2015 16:30:12
Това не е интегриран градски транспорт а ХАОСА НА МИТКО. Поредната мегаглупост на Кмета - пак ще висим по спирките по 1 час.
3.
Автобус до № 2
30.11.2015 16:26:24
Личи си колко добре познаваш Бургас. Градските линии са около 20 (ДВАДЕСЕТ) при настоящата транспортна схема на града. Така че броят им не се увеличава, а точно обратното.
Аман от мрънкащи, незапознати и незнаещи хора.
Аман от мрънкащи, незапознати и незнаещи хора.
2.
Ъ
30.11.2015 16:21:05
Баси хаоса! И две автобусни линии вършеха работа за целия град, ама що да не са 12... Цяла линия до Г.Езерово, Лозово, Д.Езерово и Сарафово, след като можеше там да е с прикачване със същия билет на определени места. Абе няма рационално мислене и това е!
1.
Да бе да
30.11.2015 16:06:35
Само ще е да първо при вас, от 3 дни е в сайта на общината :)