Всеки квартал на Бургас трябва да развива своя икономика, за да има работа за хората
Ключови думи:
Общински съвет, Бургас, Живко Табаков, кандидат, квартали, икономика, туризъм, избори, Реформаторски блок,
Живко Табаков е роден в Бургас през 1977 г. Завършил е „Управление на хотели и ресторанти“, „Туризъм“ и „Международен Бизнес“. От 1998 година работи в сферата на туризма. Управлявал и консултирал редица успешни компании. Съветник в Политическия кабинет на министъра на туризма – Николина Ангелкова. Член на Съвета на директорите на „Слънчев бряг“ АД. Заместник областен координатор и общински председател на „Движение България на гражданите“ – Бургас. Кандидат за общински съветник от листата на Реформаторския блок.
- Г-н Табаков, предизборната кампания вече стартира, очаквате ли сериозна битка за десните гласове в Бургас?
- Очаквам състезание на идеи, което да даде възможност на бургазлии да изберат най-доброто за себе си.
- На преферeнциалния вот ли ще разчитате, някои от партиите извън Реформаторския блок считат, че той е вреден за общата листа. Вие смятате ли, че той ще допринесе за по-добрата изява на кандидатите?
- Убеден съм, че преференциалният вот е полезна практика, която трябва да се използва. Лично аз правя преференциална кампания, за да проверя доколко моите предложения за развитието на Бургас ще бъдат възприети от хората. Убеден съм, че ако получа внушителен брой преференции, няма как туризмът да не се превърне в основен приоритет за Реформаторския блок ина едно бъдещо дясно мнозинство в местния парламент.
- Какви са Вашите очаквания от новия Общински съвет, няма ли да се обезличите в общо мнозинство с ГЕРБ?
- ГЕРБ и Реформаторския блок са в коалиция на национално ниво и не виждам да сме се обезличили. Участието в едно управляващо мнозинство създава възможности за осъществяването на идеи и политики. Ако имаш добри идеи и знаеш как да ги осъществиш, не само че няма да се обезличиш, но със сигурност ще придобиеш още по-голямо влияние на следващите избори. Ако не знаеш за какво се бориш, можеш да се обезличиш и докато си в опозиция.
- Превърнахте в своя лична кауза развитието на туризма в Бургас. Смятате ли, че това е основата за развитието на Бургас?
- Развитието на туристическата индустрия трябва да се превърне в основен приоритет за Бургас наравно с изграждането на инфраструктурата и добрата градска среда. Бургас има потенциал да бъде целогодишен туристически център, който да има решаващо значение за цялата българска икономика. Имаме два университета, един колеж и една гимназия, които подготвят кадри за туризма, а това е най-важното за развитието на един бизнес. Все още не сме развили останалите видове туризъм извън морския. Ако инвестираме правилно в тази посока, на базата на туризма ще се развият леката промишленост, селското стопанство и сферата на услугите. Това са хиляди работни места и икономическо развитие, което Бургас заслужава. Не на последно място туристическата индустрия ще изисква от нас много по-голяма грижа за околната среда, а от това отново ще спечелят бургазлии.
- Ще наблегнете ли на проблемите на съставните селища в Община Бургас?
- Разбира се. Те са важна част от града, чийто потенциал не се използва достатъчно. Бургас едновременно трябва да бъде интегриран и децентрализиран. В момента повечето хора се стремят към центъра, защото там е работата им, там е бизнесът и там сам услугите. В същото време малките населени места изостават. Една от задачите на следващия мандат трябва да бъде преодоляването на тази разлика между центъра и периферията. Всяко населено място в Община Бургас има своя потенциал за развитие и този потенциал трябва да се използва. Провеждането на подобна политика изисква огромно усилие отстрана на администрацията, защото това означава тези процеси да се канализират и управляват, а не да се оставят на собствения си ход и на произвола на съдбата. Като общински съветник ще имам възможност да контролирам работата на администрацията и това ще бъде един от основните ми ангажименти към бургазлии.
- Хората са чувствителни към проблемите на отделните комплекси, имате ли виждания за тях?
- Имам цялостно виждане за развитието на самите квартали и комплекси. Няма да Ви говоря за запълване на дупки и ремонт на улици. Предполагам, че затова ще говорят в следващите дни доста кандидати. Туристическата индустрия може да създаде възможности за силна икономика и стратегически частни инвестиции. Очевидно е, че в центъра няма място за стратегически инвестиции и кварталите са тези, които трябва да ги поемат. Всеки квартал може да развива своя икономика и това да се случва със стратегия и план, а не хаотично и според ситуацията. Този тип подход е много важен за правилното и балансирано развитие на града ни. Още от сега трябва да знаем какво ще се случва в „Славейков“, „Меден рудник“ и останалите квартали през следващите четири години. През последните месеци усилено се занимавам с това да анализирам възможностите на отделните квартали. Освен в място за живеене те трябва да се превърнат и в място за работа.
- Как виждате своето място в бъдещия Общински съвет?
- Като възможност да осъществя своите идеи за Бургас. Това ще бъде трудна битка, която ще започне от първия ден на новия мандат на Общинския съвет. Надявам се заедно с моите съграждани и с останалите колеги от Реформаторския блок да я спечелим, защото Бургас заслужава най-доброто.
36
Коментара по темата
36.
Глас
03.10.2015 22:45:35
Горди и достойни хора са всички от ДСБ №33
35.
tochnia
03.10.2015 12:54:12
33, тъпанар си ти, и си откраднал малкото акъл, дето е можело, да го има в твоята глава и си мислиш, че всички като теб крадат, ще крадат и .... само това ти го има в съзнанието.
34.
bisa
03.10.2015 12:51:45
Хора,този е пълен тъпанар,поредния крадец
33.
koza
03.10.2015 12:48:08
Тос е поредния тъпанар който хората ще ижберът итой ще краде евро мангизи,в залата за фитнес место да тренира се счупи от стойка,и интересно ми е за какво му е охрана,защо ходи с охрана,явно го е страх от нещо
32.
Иван
03.10.2015 10:23:04
Диневи влизат по-сериозно в политиката, което не е лошо. Щом са избрали Живко Табаков за свое протеже - означава че момчето има мозък!
31.
те това е!
03.10.2015 09:46:31
Тука големи глупаци.... Първо явно не разбирате идеята, второ хлебозавод си има, трето, става дума за кварталите, като Сарафово, Лозово и другите подобни... Но за да се разсъждава, трябва да може и да се мисли. Пожелавам Ви бистра и безалкохолна мисъл и правилни заключения!
30.
чудесно
02.10.2015 20:28:44
Предлагам така и така фантазиите са започнали айде тогава да направим така -хляба в Изгрев 5 ЛВ В Славейков 10 лв В ЛАЗУР 15 лв В БРАТЯТА 20 ЛВ В ЦЕНТЪРА 25 ЛВ
Всеки квартал нали трябва да развива своя икономика ... не да се съобразява с джоба на народа т.е купувача ,а с бизнеса и негова икономика ПАЗАРНА икономика !!! В пазарната ДЕМОКРАТИЧНА ИКОНОМИКА ОЦЕЛЯВАТ САМО МУТРИТЕ ТРУЖЕНИЧКИТЕ , ,ХЛЕБАРКИТЕ ДА МРАТ .
Всеки квартал нали трябва да развива своя икономика ... не да се съобразява с джоба на народа т.е купувача ,а с бизнеса и негова икономика ПАЗАРНА икономика !!! В пазарната ДЕМОКРАТИЧНА ИКОНОМИКА ОЦЕЛЯВАТ САМО МУТРИТЕ ТРУЖЕНИЧКИТЕ , ,ХЛЕБАРКИТЕ ДА МРАТ .
29.
bravo
02.10.2015 20:03:02
ние от комлука ще гледаме коноп за въжета ,други могат да гледат мак за букети
28.
einstein
02.10.2015 17:51:50
tabakov iskam zavod v centura!
27.
si
02.10.2015 17:43:35
проблема не е че си е купил дипломата, за която така или иначе не трябва да учи, проблема е че е мега куха лейка!
26.
Маргото
02.10.2015 17:29:13
Ееее няма такова чудооооо като вас, маса хейтъри и глупаци. Евала, че е завършил в Бургас - това значи, че уважава и цени нашето образование. Най-лесно се бяга от страната...ама трудно се остава и се работи тук. Живко, не ви познавам, но ви насърчавам да продължавате все напред. Няма значение от къде сте тръгнали, важното е къде ще стигнете. Не им обръщайте внимание на тия боклуци, които освен да завиждат и да плюят няма какво друго да правят! Успех на изборите!
25.
бадка
02.10.2015 17:26:15
Идея не е равно на реализация на идеята. Аз може да имам идея в Бургас на всички банките да раздават пари и да живеем щастлив съвместен живот с марасианци. Но не ви казвам как ще го постигна. Бихте ли гласували за мен?
Идея не е равно на реализирана идея.
Процеса е:
Идея(В този случай Бургас туристически целогодишен център) -> Планиране(Как Ще превърна БС в туристически център?) , Работа(Ясна стратегия когато се знае как) , Намиране на инвеститори(доста трудна задача имайки предвид климата през зимата) , --->Реализация и евнтуално успех.
Това което Табаков прави е:
Идея=Реализация!(Щом имам идея значчи ще я реализирам, или иска да вярваме това, все едно сме прости овце)
Е кажете ми не е ли тъпанар! ами когато обявиш такава амбиция не малко ами направи си труда да обясниш как! знаеш ли какво пич стой си в автомивката.
Идея не е равно на реализирана идея.
Процеса е:
Идея(В този случай Бургас туристически целогодишен център) -> Планиране(Как Ще превърна БС в туристически център?) , Работа(Ясна стратегия когато се знае как) , Намиране на инвеститори(доста трудна задача имайки предвид климата през зимата) , --->Реализация и евнтуално успех.
Това което Табаков прави е:
Идея=Реализация!(Щом имам идея значчи ще я реализирам, или иска да вярваме това, все едно сме прости овце)
Е кажете ми не е ли тъпанар! ами когато обявиш такава амбиция не малко ами направи си труда да обясниш как! знаеш ли какво пич стой си в автомивката.
24.
Васко
02.10.2015 17:18:26
Някой по-долу казва: Ако братя Диневи стоят зад него толква време значи струва.
Знаеш ли кой е мотива да стоят за него?
Факта че е послушен тъпанар и винаги ще прави точно това което му се казва. Този няма собствен характер, така че неговите цели са целите на братя Диневи, тогава се питам аз, защо направо не се кандидатират те а изплозват това изчадие и грешка на майката природа?
Знаеш ли кой е мотива да стоят за него?
Факта че е послушен тъпанар и винаги ще прави точно това което му се казва. Този няма собствен характер, така че неговите цели са целите на братя Диневи, тогава се питам аз, защо направо не се кандидатират те а изплозват това изчадие и грешка на майката природа?
23.
Ivo
02.10.2015 17:14:29
тоя като му вида физиономията и ми става лошо. Като му прочета изказванията и ми се повръща. Като прочета какво е учил и ми се присира. Като знам кой стой зад него ми се иска да сам на кон и да ичезна от Бургас.
22.
T
02.10.2015 16:54:29
Ето един кандидат който се интересува от не само от инфраструктурата, а и от развитието на бизнеса в отделните квартали на нашият град. Браво г-н Табаков ще гласувам за вас
21.
11-2
02.10.2015 16:35:09
Бил завършил в колежа по туризъм?! А вие всички, както и всичките други политици само по Европа и Америка учихте нали? Има дипломи - значи е лъжец..........е'аси и логиката :D
20.
Сайтрон
02.10.2015 16:30:39
Интересни мислители сте вие троловете. Според вас, никой който е работил нормална работа през живота си, не трябва да се бори за нещо. Всичките сте излязли още от училищата и директно мениджъри, собственици и естествено политици....Айде стига с този вашия филм. Виждаме, че е нормално в България да се плюе по всеки, но е тъжно когато тази злоба е без покритие. Табаков ви дразни, защото е тръгнал от най-долу и е постигнал нещо, доказал се е, развива го и с него работят доста хора, доста големи хора и компании. Това е нещо което вие нямате и никога няма да имате, затова ви остава да само да драскате, сори :)
19.
Г
02.10.2015 16:19:37
Голяма злоба, голямо нещо. Видиш ли появил се някой Бургазлия, който е тръгнал да се качва по стълбата и завистниците веднага трябва да го дръпнат надолу. Момчето е почнало от сервитьор и сега е в Министерски съвет, а и не мисля, че Диневи щяха да работят толкова време с него ако нямаше качества! Какво искате от хората в общината, първо работно място в трудовата книжка - общински съветник ли?
18.
----
02.10.2015 15:25:22
Стига с тези глупости. Завършил туризъм, знаете ли къде? в колежа по туризъм? знаете ли с колко? ами досетете се. Всички знаем колко му е багажа.
17.
Tapakov
02.10.2015 15:22:00
Скрий се някъде, никой няма да гласува за теб. За сервитьори и автомивка не гласувам.
16.
97
02.10.2015 15:06:17
Завършил?!?!КУПИЛ ДИПЛОМИТЕ СИ !!!!!!ЛЪЖЕЦ И МОШЕНИК.ИЗМАМНИК
15.
asas
02.10.2015 14:43:31
Човек обвързан с братя Диневи, човек случаен, бивш сервитьор няма място в Общинския съвет на Бургас.Така като гледам на доста местенца се е „намърдал“ - съветник на министър,член на борда на Слънчев бряг АД…Много алчен за власт бе,Живко, много. Липсва ти и чувството за самопреценка….не ставаш!
14.
дрон
02.10.2015 14:34:29
Абе как се наричаше това - да си плащаш да ти публикуват "интервютата" и след това сам да си пишеш коментарите отдолу
13.
ффф
02.10.2015 13:06:19
Икономиката не се ражда от квартала а от предпреимачи и инвеститори. Но прав е човека да иска децентрализация! Децентрализация е възможна само когато има супер експертен квартален директор! Децентрализацията = ефективност само при съвестни качествени директори.
12.
berserk
02.10.2015 12:56:34
до 10- на тоя прякора му е Тъпаков ако не знаеш - имал възможности и връзки- има дръжките на Диневи, за които се е хванал здраво, ай бегай му лижи гъза щом искаш
11.
sasa
02.10.2015 12:23:28
какво му е интересно на този,даходи с охрана и да не си плаща входа в дискотеки те ли
10.
do 7
02.10.2015 12:13:38
zlobar si golqm... ima choveka vazmojnosti, ima kontakti - shto da ne.. a ti si stoi neizvestwen i nikomu nepotreben
9.
Нов
02.10.2015 12:11:42
Интересни виждания, градът има нужда от нови и свежи хора. Табаков има място в Общиснкия Съвет!
8.
bss
02.10.2015 12:06:27
Абе и вие ли започвате да ги разтягате тези локуми?Оставете ги тези идиотизми за неколцината избиратели на БСП...Не е работа на кмет и Община да отварят работни места..Те трябва да се грижат за ДОБРИТЕ УСЛОВИЯ за тези, които искат да инвестират и да разкриват места
7.
berserk
02.10.2015 11:58:38
То е ясно, че братя Диневи наливат доста пари в тоя малоумник, ама аман вече от простотиите му. Абе Тъпак, аре скрий се стига си излагал повече РБ.
6.
Надежда
02.10.2015 11:53:25
Харесва ми този човек. От няколко месеца се появява често в медиите и забелязвам, че е много последователен и премерен в говоренето си. Поставил си е цели и си ги следва. Не е като други т.нар. "политици" дето звезди свалят пред избори, а накрая само метеори ги удрят.
5.
Георгиев
02.10.2015 11:43:43
Браво на Табаков! Хубаво идеи, дано да има възможност да ги реализира!
4.
Борката
02.10.2015 11:39:33
Браво, Живак. Радвам се, че имаш амбиции и идеи как да развиеш града. Жалко, че не остана в битката за кмет - щеше да си достоен съперник на Николов. Но карай - другия път ще си още по-силен кандидат. А сега задължително ще гласувам за теб!
3.
Кварталния
02.10.2015 11:07:52
Абе Табак не виждаш ли,че всеки квартал е създал своя икономика и устройство,но куките пречат на развитието и.
2.
смях
02.10.2015 11:03:43
Това леке що не се скрие
1.
..
02.10.2015 11:03:22
Klisheta pak