Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Камион уби на място млада жена на пешеходна пътека край "Била" в Бургас (обновена)

Пешеходката е изхвърчала на няколко метра след зебрата, която се намира на метри преди светофара на най-оживеното кръстовище в града
Ключови думи: катастрофа, била, трапезица, жена, бургас, флагман
Камион "Ивеко", с бургаска регистрация, блъсна млада жена и я уби на място на пешеходната пътека край магазин "Била" в Бургас. Товарният автомобил е пътувал в посока от ж. к. "Меден рудник" към Промишлената зона в района на "Елкабел". Той е трябвало да завие наляво на кръстовището на "Трапезица". Жената е пресичала на пешеходната пътека, която се намира на метри преди светофара. Тя е вървяла от ж.к. "Възраждане" към "Била" и вероятно друг автомобил е попречил на видимостта на шофьора.

Не знам как се случи, не карах нито бързо, нито пък бях разсеян, просто не я видях. Не знам как се появи изведнъж, за жалост жената не е жива", каза шофьорът на товарния автомобил пред репортер на Флагман.Бг. Той е на 45 години и е от село Черно море.

В момента превозното средство се намира на метри от мястото на трагичния инцидент. Според очевидци на катастрофата, камионът е влачил тялото на жената по земята. 

В момента на място има полиция, която проверява документите на камиона и на виновния водач. По асфалта има счупени стъкла и таблет, изтърван от пешеходката. По първоначална информация тя е на около 35 години, в момента се установява самоличността й.

Шофьорът на камиона (с анцуга) е на 45 години, той твърди, че не е видял жената

98
Коментара по темата
98.
p
09.06.2015 18:34:12
трябва подлез за пешеходци !!!
97.
Deqn
02.05.2015 21:45:42
Ne sydete nito 6ofiora nito postradalata! Nai-redovno mi se slu4va dokato 6ofiram iz Burgas ( i ne samo) kakto si karam, da izsko4i zasilen 4ovek bez da pogledne izob6to dali minavat koli po pytq, kato v dosta ot slu4aite stava vypros za maika s dete ili bebe koqto prosto se vturva kato kon s kapaci bez da se e ogledala bez dori da se ogleda dokato prisi4a...tova normalno li e be ? Skypi 6ofiori i pe6ehodci GLEDAITE kakvo stava okolo vas PAZETE sebe si i drugite!!Syboleznovaniq na momi4eto! Mariqne dryj zdravo, s teb sme!
96.
До Алф
01.05.2015 21:12:13
Подлези да,но подлези за коли.Пешеходците да си минават по пешеходните пътеки!
95.
Алф
01.05.2015 10:17:11
Никакви пешеходни пътеки по улици с такъв трафик. Общината да изгражда подлези, както беше на времето.
94.
Идиоти сте !
01.05.2015 09:21:57
Какви пътеки какво пет лева ве, смешковци ! Едно младо момиче го няма, я се осъзнайте малко, че с вашите ИДЕИ - сте за газовата камера заедно с некадърния шофьор. Да ми седи на 3 метра височина и да "не я види"... тя да не е малко котенце ве, уважаеми нещастен шофьоре ? Дано в затвора да ти разцепят гъза и да си пукнеш от инфекция !
93.
gb do Ceco
30.04.2015 23:51:37
много си прост бе Цецо ... че ако ги няма КАТ-аджиите на трапезица знаеш ли какво ще стане с трафика ..
Че точно тази патрулка с дистанционното командване на светофара прави възможно да се преминава с минимално изчакване. Колко пъти ми е идвало да спра автомобила и да отида да почерпя по едно кафе момчетата ...
92.
boris
30.04.2015 14:28:19
nesi iskal daq widi6 a si blql blql na strani tq e izko4ela no tisi gledal na strani nqma kak da ne e blasne6 nqma kak
91.
Ceco
29.04.2015 11:59:20
Не решавайте проблема по сталински - няма пътека, няма проблем. Светофар и пешеходна пътека трябва да има, но и контрол от КАТ. Откак спряха светофара полицай не се е мяркал - стоят си в колите на Трапезица и преживят. И не е правилно че наблизо има друг светофар. Я на Хр.Ботев сложихте 3 през 200м., значи тук може да са 2, и този да е например с бутон за зелената светлина.
90.
До КМЕТА
29.04.2015 11:53:50
Кмете, уволни съветниците си, които искат да премахнат пешеходната пътека. Тука трябва да се пусне отново светофара и катаджиите, които почиват на сянка на тротоара пред старата сграда на Елкабел да дойдат тук и да глобяват наред - за превишена скорост, за неправилен завой, за светофара. Колко само глоби ще насвяткат... Хората минават оттук, защото им е най-близо към магазините. Не мислете за колите, МИСЛЕТЕ ЗА ПЕШЕХОДЦИТЕ !
89.
до Мими
28.04.2015 16:13:08
Абе Мими, абе смотло, ти да не си криминолог или полицай. Голяма си философка, я се скрий някъде и замълчи.
88.
пешеходец
27.04.2015 07:58:04
абе пешеходна пътека ,ама спри за миг и прецени обстановката и тогава премини ,това са тонове ,ами ако не може да спре по някаква причина?
87.
penka
26.04.2015 22:05:19
мими се прави на интересна, като питаш да знаеш, е и аз така мисля
86.
пенка
26.04.2015 21:59:53
до мими, ти, когато си се обадила, вече е имало друго преди теб и линейката е дошла на7 мата минута, момичето е починало секнди след удара и до идването на линейката, за жалост не е била жива, и като се обади, защо не остана да дадеш показания?
85.
Тоти
26.04.2015 07:49:18
Живея точно срещу тази пешеходна пътека и ежедневно , по няколко пъти я ползвам. Преминаването през нея е като сървайвър. Автомобилите които идват от Меден Рудник се движат с голяма скорост /при ограничение 50 км. в час/ и рядко дават предимство на пешеходците. Жалко за един млад живот , отишъл си по такъв нелеп начин. Полицейска камера според мен би решила донякъде проблема.
84.
Минаващ
26.04.2015 06:14:40
Съболезнования за близките на жената, но и да не наричаме с ненужни епитети шофьора ... щото всички които караме автомобили сме потенциални убийци! Тази пешеходна пътека без работещ светофар си е пълно безумие и няма място там. Пътят е прекалено широк и бе въпрос на време да се случи такова произшествие. Защо не я направиха "повдигната" тази пътека или пък "пасарелка"? Шофьора си е виновен и се надявам да си понесе заслужено наказание за невниманието си, което ако е някой свестен, ще продължи и след като го "излежи" в затвора!
83.
hwhshaj
26.04.2015 02:00:15
ne zashtitavam barza pomosht no realno ako iskate da pristigat barzo mi blaskaite se samo pred bolnicata da idva za 1,2 minuti.pak i vie gospojo kato ste vidqli momicheto jivo zashto zavivate kam bila mi neq zakarahte do bolnicata da q spasite
82.
Mimi
25.04.2015 22:49:01
Да , но едната линейка случайно мина от там, пътувайки към М. Рудник. Тя спря до сервиза за подмяна на гуми. От нея слезе лекарка от Бърза помощ. Бавно се отправи към пострадалото момиче, повдигна я за косата, видя, че е мъртва. След малко дойде и втората линейка, която е изпратена за там и лекарите констатираха смъртта на момичето. Кой се прави на интересен бе ?
81.
bg
25.04.2015 22:18:12
Мими само твоито обаждане до 112 трае 10 мин.Имаше 2 линейки на място не се прави на интересна.
80.
Mimi
25.04.2015 22:04:21
Ние със съпруга ми случайно идвахме към мястото на инцидента, завихме към Билла. В момента на завоя видяхме момиче на пътното платно, което все още беше живо и мърдаше. Защо лъжете, че е починала на място. Искам да кажа на всички, че Бъърза помощ дойде след 10 минути. Да не говорим, че нямаше 10 минути полицейска кола, и едва след моето обаждане на тел.112 пристигна полиция! В каква държава живеем! Жалко за момичето!
79.
FFS
25.04.2015 20:55:36
Както обикновено, все не видели. Какво гледате тогава, щом сте зад волана? Това да не видиш/виждаш човек на пътя( било пешеходец или велосипедист)си е повече от некадърност! Колко време ще спестите от бързане с МПС? Секунди, минути ли? И за какво? Затовга никога не бързам да пресичам когато съм до или стъпил на пешеходна пътека. Не вярвам на българските шофьори! Само, ако спрат - прибягвам, за да пресека. Мир на душата на момичето! :(
78.
ozzy
25.04.2015 19:58:03
със или без маркировка ,най-лошото е факт!!!!скапана държава,скапани управници!!!бог да прости Инна!!!
77.
!
25.04.2015 19:50:38
Знак има, шофьорът вдясно явно е намалил или направо е спрял за да пропусне пешеходеца, тая пешеходна пътека не е от вчера, че да не я знаеш, на няма и 50 м следват светофарите на Трапезица.....Истината е, че шофьорът е виновен на 200%, ако дори и момичето си е гледало таблета. Просто човекът изобщо не е преценил какво се случва.....и изобщо не е намалил както е направил неговия колега...Може би не е внимавал.....но миг невнимание...Просто всеки шофьор е задължен да следи поведението на останалите участници. При положение, че другите са успели да спрат явно са видели момичето и тя не е изскочила от нищото.....
76.
иван
25.04.2015 19:41:28
поне да има маркировка!!!За крьстовище като цяло!!!нищо!!!!!!!!прав си №74
75.
Професия Шофьор До 72
25.04.2015 19:18:46
И 22 камиона да имаш от дясно,ако караш нормално(разбирай със съобразена скорост),не си ровиш в телефона и спазваш дистанция,пешеходеца няма да пострада,освен ако не е камикадзе.
74.
ozzy
25.04.2015 19:17:25
Кakво още трябва да се случи, за да разбере КМЕТА, че това е най-натовареният булевард по южното черноморие.Жалко за момичето, Бог да го прости!Ние сме с теб Марияне!
73.
!!!
25.04.2015 18:54:25
Може да ви прозвучи грубо но, щом не е видяла този голям камион че идва и не намаля значи наистина не е погледнала изобщо ! Като си на пешеходна пътека не си безсмъртен ! Хора пазете се сами защото понякога и спирачките могат да откажат!
72.
DO 65
25.04.2015 18:18:19
kato imash dva kamiona ot dqsno i iztarkana peshehodna pateka nqma i znaci predi tova neznam kak shte razberesh za patekata i kak shte spresh ako iskochi nqkoi peshehodec q zablqn q tragnal da se pravi na zablqn s obarnata na drugata strana glava.kamionite po trapezica nqmat rabota da karat po kraiezerna
71.
Burg
25.04.2015 18:16:59
Камионите нямаше да минават по този маршрут!Това е истината!И нямат работа да минават по "Одрин" 40тонни влекачи и самосвали!!!и по новия надлез"Владимир Павлов"За това кмета се ядосваше 5пъти му правиха ремонт след обновлението!!!
70.
Burg
25.04.2015 18:10:30
Бог да прости момичето.Поредната трагедия с летален край,няма управия Господи няма!!!Защо ги подтавиха там да пречат тия изключени светофари!?Защо пътя ул."Крайезерна" и "Одрин" приличат на лунен пейзаж!!!?????До кога алчната ни и глупава управа ще хварля парите ни за глупости и PR??? Кога ще се направи един път като хората да са полезни на шофьори и пешеходци?Ми то тия прелези на Одрин все едно падаш в пропаст.липсващи капаци на шахти,нямам думи просто!Проблема под жп моста преди СОМАТ с наводнението при най-малкия дъжд!Е затова страдаме ние обикновените граждани и стават такива трагедии.Едно работещо правилно нещо нямаме едноо.Как до сега не взехте мерки,как?????
69.
seven
25.04.2015 17:51:11
Толкова ли е трудно тези от които зависи това да седнат и да кажат "дай да направим един проект за един надлез" Да гласуват един бюджет и да го направят. Колко да струва 150-200- 300 хиляди. Те вярно ще го направят за 3.8 милиона , но поне да се направи нещо. С тези нацвъкани пеш. пътеки не става при този трафик.
68.
Гражданин
25.04.2015 17:51:08
До Коментар №64.
Знак за пешеходна пътека Д 17 има, но липсва предупредителен знак А18 „Пешеходна пътека" , който се поставя на 50-100 метра преди опасния участък.
Бог да прости момичето !
https://www.google.bg/maps/@42.502913,27.460729,3a,75y,43.26h,85.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sxBqBDZFAGzg2mpLeiAEZRA!2e0
67.
Burgas
25.04.2015 17:44:03
Сложете поне инициалите, че в момента всички се притесняват за децата/приятелите си!
66.
66
25.04.2015 17:37:49
Още ли не е ясно кое е убитото момиче?
65.
Професия Шофьор
25.04.2015 17:29:15
Чета Ви коментарите и Ви се чудя.
Защо да не и е мястото на пешеходната пътека там?Идвали засилени!Извинете,ама Вие сте в населено място а не на автомагистрала.Около пешеходна пътека се преминава с повишено внимание и ако се спазват ограниченията,дори и да се случи инцидент,ще е максимум средна телесна повреда.
Мир на праха на момичето и дано не си е отишла на празно.
64.
до всички
25.04.2015 17:26:09
Бог да го прости момичето!Много неща мислех да Ви напиша, но се отказах, защото няма да ги разберете. Затова, Флагман, вижте дали изобщо има знак за пешеходна пътека за шофьорите идващи от надлеза в посока "Трапезица" защото доколкото имам спомен, такъв там липсваше.
63.
!
25.04.2015 17:23:13
Това, че Бургас води в тази статистика е пълна глупост между другото.....Честно казано хора от други градове са ми казвали, че поведението на бургазлии в града е най-толерантното. Доста често съм в София и Пловдив и там е нещо страшно.....особено в Пловдив. Там да си помислиш да минеш на пътека не е много разумно.
62.
MAora
25.04.2015 17:20:27
Навсякъде в цивилизования свят водачитв само да забележат човек около пътеката и снамалят или спират. Това еположението. Няма не ми харесва няма ала бала. И аз съм водач обаче спазвам правилата, живея в сащ. Става въпрос за човешки живот. Ще спираме и ще чакаме колкото трябва. По добре ли е и ние да сме в затвора и пешеходеца починал. Малко търпение и толерантност. В този малък град Бургас кудето от славейков до м.рудник отиваш за 20 мин ако няма търпение, какво дамкажем за хората тук, които карат по 1 час и повече. Стига селски прояви. Малко мислете като карате и бъдете отговорни
61.
!
25.04.2015 17:19:26
Това с бързащите пътници нещо не го разбрах.....Ако говориш за спирката на Сан Стефано......там автобусните линии нямат нищо общо с автомобилния транспорт. Има огромна пешеходна пътека, регулирана със светофарна уредба. Вярно е, че трафика ще се увеличи, но това е началото на пешеходната зона - там винаги има поне по 50 човека да чакат да пресичат. И реално са единици тези, които се правят на тарикати.И това е поправимо - от двете страни застават по двама цивилни полицаи и почват наред....Струва ми се, че за липсата на култура в българите обвиняваш една неодушевена спирка.....Пак да кажа, с нея и без нея - въпроса е в културата. Като ти е набито в кратуната от ранна детска възраст, че не се пресича неправилно, проблеми нямаш.
60.
аз
25.04.2015 17:16:38
Жалко за момичето!Бог да я прости!Абе хора замислете се Бургас води по статистика с най много убити на пешеходни пътеки.Само преди месец на бул.Хр.Ботев блъснаха жена на пешеходна пътека.
59.
naves
25.04.2015 17:16:24
Тези пари които ги дадохте за безмислената козирка до БСУ да ги бяхте инвестирали в пешеходни надлези на по възлови места. Жалко за момичето, а също така жалко и за шофьора едва ли е искал и той това да се случи.
58.
Гaля
25.04.2015 17:13:12
Според мен общинaтa е виновнaъa в случaя. Тaзи печеходнa пътекa е тaм, зaрaди светофaрa, който пък е нерaботещ, a зa товa кой трябвa дa съблюдaвa - общинaтa, която е дaлa рaзрешението. В моментa пaк зaрaди общинaтa кaмиони нaд 10 тонa минaвaт през Трaпезицa, зaщото под мостa до Топлофикaция е гьол. Жaлко зa женaтa, сигурно е билa рaзсеянa, с тaблет в ръкa, не поглеждa другaтa лентa, шофьорa в тaзи жегa едвa рaзсъждaвa, след кaто е седнaл зaд волaнa в 5 сутринтa. КAТ гледaт сaмо кaк дa причaкaт някой зaвaлия зaд хрaстите. Но кaто се обърне кaруцaтa пътищa много...
57.
292
25.04.2015 16:58:35
Жалко за момичето. Ако обаче разпнем шофьора, нищо няма да подобри положението. А то има нужда, защото: 1. Там не трябва да има пешеходна пътека. Абсурдно е при този трафик да се пускат хора да пресичат платното; 2. Съществуващата пътека е в окаяно състояние - вижте боята на снимката с комбито; 3. Забраната за ползване на мобилни телефони, таблети и т.н. трябва да се спазва от всички на пътя; 4. Как да се извадят тежките автомобили от трафика? Крайезерния път към ДБЗ е направо ликвидиран; 5. Общината вместо да прави правилни решения, продължава с простотиите - изходите на подземната улица са уникално непригодни, а като пуснат спирката, ще се видим в чудо от слизащи и качващи се в автобусите и по правило много бързащи пътници. Лично аз ще забраня на всеки от семейството ми да минава с кола в този участък.
56.
Gocho
25.04.2015 16:06:09
Ako ima peshehoden nadlez i na platnoto ima intsedent sas presichasht - shofiora NE nosi otgovornost ! Vinagi si e imalo mazohisti !
V BG 99% sa tarsachi na silni useshtania !!!
55.
Алоо, Общината!
25.04.2015 16:04:50
Да се премахне тази пътека! Да се сложат огради! До светофарите има пеш.пътеки. А какво стана с пасарелките?!
54.
g
25.04.2015 15:58:51
Прав е 50 почти всички камиони минават от там а знака за 10 тона преди моста никои не го спазва
53.
dj
25.04.2015 15:58:48
gledah edin reportaj, tova shte e po-mlada jena. leka i prast na jenata
52.
venci
25.04.2015 15:58:16
Идват отгоре засилени от моста на ст.Черноморец и долу скоростта е най силна и да искаш няма как да спреш,та камо ли и тежкотоварен камион ,просто на такъв натоварен участък не и е там мястото на пешеходната пътека!Трябва да се направи надлез или подлез или изобщо да няма пешеходна пътека,жалко за момичето...
51.
do gocho
25.04.2015 15:43:13
mnogo si prav no pak shte ima tapaci koito shte minavat,a kam peshehodcite kontrola e nulev.Pitaite flagman kolko fisha za godina sa sastaveni na peshehodci.
50.
.......
25.04.2015 15:39:49
ot godina nasam kamionite ne spazvat znacite i minavat prez trapezica PISHKIEV da vzeme merki che samo s regulirane i pokazni akcii ne stava,sap i barkane v djoba trqbva na toq narod za da se nauchi.
49.
Симеон
25.04.2015 15:21:16
Разбирам,че пешеходците са с предимство на пешеходната пътека,но не съм съгласен да вървят бавно ,бавно да си чатят по та билетите и шофьорите да чакат!Нека всички да бъдем отговорни когато шофираме и когато пресичаме!Бог да прости мимичето!На това място не трябва да имат пешеходна пътека,много е опасно!
48.
Gocho
25.04.2015 15:12:20
V belite darjavi , na takiva pikovi mesta , stroiat peshehidni nadlezi . Balgaria i po-tochno Balgarite NE sa za podlezi , zashtoto gi osirat ! Te obichat da jiveiat v kenef i se kefiat ! Praviar se nadlezi sas stalbi i otsteani - rampi za invalidi s kolichki !
Ama ... !
kade ti v kenefistan normalni neshta ?!!!
47.
! до 43
25.04.2015 14:46:10
Кавал, когато си само с презумпцията да стъпиш на пешеходна пътека, в Европа направо заковават на място! Тук, както вече казах, някои се опитват да те заобикалят на пешеходната. Естествено, че ако пресичаш 5 метра преди автомобила, ще те блъснат. Но при положение, че има неравности и колите се движат с 30-40 км/ч, то абсолютно спокойно можеш да пресечеш на 15-20 метра от трафика....като гледаш постоянно какви ги вършат шофьорите. Самата ти мисъл е на селяндур.....на пешеходна пътека при наличие на пешеходци в близост до нея си задължен да намалиш и да пропуснеш човека....Културата ти на пресичане очевадно е същата като тази при шофиране.....то е едно и също. Най-ми е смешно как селяндурите псуват като някой пресича погрешно, после изобщо не се съобразяват с пешеходците и накрая когато слязат от колите пресичат където пожелаят. И да, пешеходецът е Бог на пъткета, ако не знаеш закона пак го прочети....пътеката е продължение на пешеходната зона!
46.
пешо
25.04.2015 14:42:59
Не е сигурно дали шофьора е виновен, след като не е приключило следствието и няма присъда. Ако пешеходката е навлязла внезапно в страни от самосвала, за да не може шофьорът да я види? Не случайно този таблет е на земята, а не в чанта? Не са малко хората гледащи в телефона си , вместо пътя?
45.
!
25.04.2015 14:38:35
Сега.....има прогрес в движението из нашия град. Принципно хората са с предимство на пешеходни пътеки. Лично аз като видя, че автомобилите могат да спрат безопасно за мен и за останалите, директно стъпвам на пътеката и продължавам. Варианта аз да чакам някой да се сети да спре при мен го няма. Пак казвам - само ако съм сигурен, че аз мога да пресека безопасно. Резултата е, че лично според мен така малко или много хората се учат да спират. Има и случаи, когато разни селяндури ме заобикалят, но аз се моля някой път да се спрат....да си поговорим. Интересното е, че селяндурите доста често са с чужд регистрации и карат бараки, като възрастта на шофьорите е над 50 години. По-младите хора като, че ли са по-толерантни. В този случай имам предположение, че момичето се е загледало в таблета и изобщо не е осъзнало като се е озовало на улицата. Такива случаи в света има сигурно стотици хиляди....Не гледайте нищо друго освен движението, когато пресичате!
44.
Дам
25.04.2015 14:26:25
Очаквам блъснати и на пешеходната пътека зад съда . Идващите от Ст.Стамболов не са с предимство, нямат видимост за коли от тунела и в последния момент, ако видят идващ автомобил - ускоряват. Само че точно там има пешеходна пътека. Пълно недоразумение !
43.
малко мисъл !
25.04.2015 14:23:32
Замислете се защо най много загинали има в Бургас ! Не са виновни само шофьорите всичко върви като изоглаво и не му дреме !Като стъпиш на пешеходна пътека не означава че всички ще спрат да ви се поклонят ,понякога не е лошо да се огледате малко !
42.
prosto otbelqzvam...
25.04.2015 14:06:22
abe pri vsqka katastrofa vseki se hvashta za toq spirachen pat...hora 21 vek e.povecheto prevozni sredstva imat ABS...vie kakvo o4akvate patq da e raz4ertan ot sledi na gumi li.ne govorq za konkretni sluchai ami po princip.

inache jalko za jenata.i az smqtam che tam ne e redno da ima peshehodna pateka samo.svetofara e maloumno slojen.ostava da se napravi pasarelka,koeto e nai razumnoto v sluchaq.
41.
Шофьор
25.04.2015 13:58:46
Хора, спрете с обвиненията за шофьора! Той е направил нарушение, ще си понесе наказанията, но всеки един шофьор (не говоря за тия, дето карат по 1 път на месец и много знаят) знае, че постоянното шофиране те отпуска. Нека си кажем истината - когато се качиш на кола си един, но след над два часа шофиране вече си съвсем друг. Стават грешки и това е довело да смъртта на жената, той ще си понесе явно последствията. Но не забравяйте, че пешеходците носят отговорност за СВОЯ живот, а не шофьорите! Аз съм постоянно шофьор и постоянно пешеходец, винаги давам път, когато съм с колата, но и винаги преценям кога да пресичам, ако съм пешеходец. Трябва да мислите! Не бъдете овце, МИСЛЕТЕ!!! Има си логични действия, които се преценят на мига, не правете нелогични и резки движения, нито с автомобил, нито пеша. Бъдете нащрек, живеем в забързан свят, не всеки мисли еднакво - едни четат книги, докато ходят, други мислят за проблемите си (понякога смърт на близки и т.н.), не можем да знаем всеки какво прави, трябва да се оглеждаме и да гледате всеки един участник в движението и пешеходец!
40.
vvv
25.04.2015 13:49:46
Не я бил видял, ало пешеходната пътека тип зебра и нея ли не видя!!!
39.
Потресен
25.04.2015 13:41:50
Да шофьора естествено е от село , а там пешеходни пътеки не са виждали . Аман от селяни по пътищата . Доживот трябва да лежи този убиец . Жалко за женичката .
38.
---------------------
25.04.2015 13:31:43
Абе,какви са тия таблети и мобилни телефони които нон стоп са в ръцете Ви бе хора?!Тоя интернет,фейсбоок и незнам си какво ви стопиха мозъците бе народе!!!!!
Минават на пешеходни пътеки като овце,без да се оглеждат,без да внимават за идиотите които идват засилени,абе нищо втренчени в телефони и таблети да не изтърват някоя простотия!Хора като прецичате винаги бъдете внимателни,оглеждайте се че малко са читавите и опитни шофьори!
37.
иво
25.04.2015 13:26:03
Сега всички даваме съвети пишем. Но утре всичко ще си остане само тук.Докато търпим тази ненамеса живота ни да стане в Бургас пи добър, след време и в този град няма да остане млад човек. Сега ще си блъскаме главата защо не работи светофара, къде е подлеза или пасарелката, колко просташки караме всички, кой ще следващия инвалид или загинал. Залейте с имейли, писма общината с това какво искаме да бъде града ни. Бъдете активни граждани, излезъе на протест. Шофюра е виновен на 100% . Но това просто щеше да стане, там се кара бързо и никой не спазва нищо, ден два и вдичко пак ще се забрави, за момичето лека и пръст и да ни прости за бездействието на всеки от нас.
36.
СТОЯНЧО И ШАРО
25.04.2015 13:22:36
СФЕТОФАРА Е СЛОЖЕН ЗАЩОТО ОТ БИЛА СА БУТНАЛИ НА НЯКОЙ ОТ ОБЩИНАТА И ТАКА СА ПОДПИСАЛИ СМЪРТНИ ПРИСЪДИ,ПРЕД ВСИЧКИ ГОЛЕМИ МАГАЗИНИ ИМА ТАКИВА НЕДОРАЗУМЕНИЯ ТЕ СА УБИЙЦИТЕ,А НЕ ШОФЬОРА.
35.
menimen
25.04.2015 13:17:57
Днес е прекрасен слънчев ден да умреш.
34.
Гадно
25.04.2015 12:58:29
Случайно минах от там,и ми направи впечатление НУЛЕВИЯ спирачен път на камиона.А както каза по долу друг читател ,тия карат като ненормални.Да почива в мир момичето .
33.
74d5e
25.04.2015 12:58:13
Тези пешеходни на двулентови пътища са просто безумие. От менахотехникума към МБАЛ са 3 след светофара. Снощи си карам и гледам един спрял в дясно. Намалих без да видя има ли пешеходец, спрялата кола скриваше цялата видимост, зад мен колегата отреагира с добър рефлекс, а и беше на дистанция и добре че спрях. Някаква смела направо претича, за да не бави тоя дето й прави предимство и изобщо не погледна другата лента дали са я видяли. Тичат по пътеките като шматки.
32.
tintirimintiri
25.04.2015 12:55:01
КАТ Бургас си чоплят п**ките и са оставили движението на самотек. Тези плужеци с фуражки единствения им зор е да си делкат подкупите.
Пешеходните пътеки също са малоумно нацвъкани, като нацвъкани е най-точната дума, за която се сещам. Ама то и в главата на главния архитект трябва да има малко мозък, а на Веса Селянката единствената и мозъчна клетка е заета как да въртят рушветите с мъжа си. И вместо да решава проблеми, създава още по-големи каши...
А момичето си отиде без време. Лека и пръст!
31.
fd
25.04.2015 12:51:46
ВИНАГИ КОГАТО СПРЕ КОЛА В СЪСЕДНОТО ПЛАТНО ТРЯБВА ДА ИМАШ ЕДНО НАУМ ЧЕ НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПРЕСИЧА И ДА НАМАЛИШ И СПРЕШ
ДОРИ И НИЩО ДА НЕ ВИЖДАШ....А НЯКОЙ ГЛУПАЦИ ЗАОБИКАЛЯТ СПРЯЛАТА КОЛА И Я ИЗДУХВАТ С МРЪСНА ГАЗ ПСУВАЙКИ,БЕЗ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ КАКВО ПРАВЯТ!
30.
Anna
25.04.2015 12:49:46
Нека допълня,че след случката си ходя на стотина метра по-нагоре на кръстовището на Трапезица и си пресичам за Билла .Тази пътека трябва да се заличи !
29.
bs
25.04.2015 12:44:16
С тия гондоли карат като НЕНОРМАЛНИ ! Аз с колата не мога да ги настигна.....
28.
Anna
25.04.2015 12:35:01
Да там са по две ленти в двете посоки и единият ако ти спре другият няма как да те види и те премазва!Точно там винаги отказвам да мина пред тия които заковават и ми дават път,защото вече два автомобила се блъскаха заради мене.Единият в едната лента ми дава път,а другият -успоредно на него ме вижда в последния момент , заковава и в него се блъсна следващият го.
27.
бургазлия
25.04.2015 12:34:47
Небил карал бързо а е спрял на 50 метра СЛЕД пешеходната пътека.
Плюс това да не ни занимава на къде щал да завива - на пешеходната платната са само 2 и то за направо, чак след нея се разделят на 3.
В Бургас спешно трябва да започне строителството на подлези или пешеходни надлези - смесването на пешеходния и автомобилния трафик = смърт.
26.
Чер Вен Пън
25.04.2015 12:27:25
Ужас,ужас....Разбира се,няма оправдание,ама хич не и е мястото там на тази пътека.Да правят пасарелки на кръстовището и да я махат.
25.
az
25.04.2015 12:18:14
не го направил нарочно,не я видял.глупости.на пътека се спира и точка.никакви оправдания погубил е живота на млада жена
24.
.....
25.04.2015 12:11:54
Сложете ограда, за да затворите тази пешеходна пътека или поне я пребоядисайте! Да не говорим, че вечер е още по-опасно, защото мястото е не осветено!!!
23.
111
25.04.2015 12:11:26
Много рисковано е пресичането на тази пътека. Смятам, че не й е мястото там! Трафикът е жесток и понякога е наистина невъзможно да се отреагира, казвам го като шофьор. Жалко за жената, мир на прахта й!
22.
НМ.(народна милиция)
25.04.2015 12:08:23
Жалко за жената,но жалко и за водача.Нв зная,какво се случи в последно време но пешеходците сякаш се зомбираха,пресича се без дори и поглед на дясно и ляво.Мисля,че в закона трябва да има текст да не се присича говорейки по телефона или по-лошото е пишейки или гледайки в някакво устройство.Разбира се това е просто мираж.НО И ПЕШЕХОДЦИТЕ ТРЯБВА ДА ВНИМАВАТ
21.
Анна
25.04.2015 12:04:57
На тази пешеходна пътека труповете станаха над 10 ! ДОКОГА!!! Кога ще се вземат сериозни мерки - всички виновни шофьори казват че не са видели пешеходеца - ами да се направи нещо по въпроса за видимостта . Ако нищо не може да се направи за да спрат тежките катастрофи, то тогава пешеходната пътека да се заличи и да се забрани преминаването на пешеходци от там. Вечна й памет нан жената, толкова нелепа смърт, ужас :(
20.
ochevidec
25.04.2015 12:04:46
Nishto podobno,kamiona vlacheshe jenata blizo 8-10 metra.2 ili 3 kolii nesprqha da svirqt blizo 10sekundi na
kamiona da spre .burza pomosht pristigna 8 minuti po kusno, i samo ogledaha jenata bez da predpriemat purva pomosht
19.
пешеход
25.04.2015 11:59:31
Бог да я прости жената. Жалко и за шофьора. Целия град ,обаче, е нафъкан с пешеходни пътеки на безумни места ,както и велоалеи. Крайно време е да се сложи някакъв ред в движението!! Повече време пешеходя ,но тия безумия не мога да го премълча. В крайна сметка опира до запазване на живот,а голямата бройка пътеки въобще не е функция на това!!! Кмете.......
18.
bs
25.04.2015 11:57:13
Лека и пръст на момичето :(

но:
1. Там не е мястото на тази пешеходна пътека, просто защото много от колите идват засилени по надолнището на надлеза.
2. Наистина повечето пешеходци, си мислят че са безсмъртни като стъпят на пешеходните пътеки, лично аз винаги си изчаквам докато не видя че колата намаля и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ако платното е двулентово спирам и надничам (ако нямам видимост) за да видя дали автомобила в другата лента има намерение да спре. И аз имах навика да пресичам където ми падне на пешеходна или не и въпреки че много внимавам преди да тръгна една жена спря на метър от мен просто чудо беше че не ме удари, тя си изкара акъла горката. След този случай не си позволявам своеволия и винаги гледам да пресичам на пешеходна като си спазвам написаното по горе.
4. Шофьорите в Бургас е крайно време и те да си вземат бележка след като последните години има толкова блъснати хора на пешеходни пътеки. Аз винаги си имам едно наум и когато натисна газта повече в населен район се сещам че не ми се лежи в затвора за едното нищо и веднага си намалям скоростта. И все пак никой не е застрохован, така че преди всичко бъдете по- внимателно, а пък ония от горе ще реши какво ще става.
17.
......
25.04.2015 11:55:35
По асфалта има счупени стъкла и таблет, изтърван от пешеходката.........Мисля че това е достатъчно.Новата мода си взема вече жертва.Варвят и махат с пръсти по телефони и таблети.
16.
журналист
25.04.2015 11:50:47
на тази пешеходна пътека не и е там мястото...щом има и други трагични инциденти,да се махне... жалко за момичето...
15.
.......
25.04.2015 11:48:18
ало Флагман,отидете да видите кои строи палат на бившето Яхтено пристанище...до Нефтеното пристанище...някой от ДПС май много милиони хвърля..
14.
загрижен
25.04.2015 11:42:00
Жената си отишла, но шофьора виновен 2 пъти,преди моста на Трапезица има знак забранено за камиони над 10тона,ама кой да го спазва,трябва да заобиколят,ще спестят 10 литра нафта,и какво се получава? за 20лева отнет човешки живот ,и втори в затвора.
13.
До 9
25.04.2015 11:40:01
Ти си много Прост Потребител...
12.
Валко
25.04.2015 11:39:35
ТОЯ СФЕТОФАР ТОГАВА КМЕТА ГО СЛОЖИ ЗАРАДИ БИЛАТА АМА ПРАЗНАТА МУ КРАТУНА НЕМОЖА ДА ПРЕДВИДИ ЧЕ ТРАФИКА ЩЕ Е МНОГО ГОЛЯМ СЛЕД ВРЕМЕ СЕГА АКО И ТОЙ РАБОТИ ОПАШКАТА ЩЕ Е ДО КРАЙМОРИЕ
11.
5
25.04.2015 11:37:10
къде блеете докато карате...
10.
RS
25.04.2015 11:37:05
R.I.P.......съболезнования на близките :((((((((( Ужас
9.
Аз
25.04.2015 11:37:01
Регистрирай се и печели в първия български сайт за гледане на реклами
http://bux.bg/?ref=1567
8.
уйг
25.04.2015 11:36:35
За съжаление в България като се почне от шофьори,колездачи,пешеходци и т.н. повечето от тях са без никъква етика на пътя липсва възпитание намен ми се е случвало жена както си върви по тротоара решава изведнъж на два метра пред мен без да спре и да се огледа че трябвада пресече и какво като е на пешеходна пътека много криво ги разбират правилата повечето хора
7.
do 3
25.04.2015 11:36:21
toi da ne go e napravil narochno 4oveka be kayn
6.
Ahmak
25.04.2015 11:35:13
Лошо за жената , лошо за шофьор , но хората масово пресичат без да се оглеждат , какво като си на пешеходна масово изкачате с рогата напред няма да погледнете колата може ли да спре , няма ли да доведе рязкото и спиране до катастрофа , никои не мисли какво прави . Цял ден гледам пенсионери пресичащи където сварят. Оня ден един ми изкочи 50 метра преди пешеходната и дори не погледна надясно само на ляво си гледаше човека няма проблеми , не им се живее ако питате мен в тази мизерия !
5.
"Бургас най-добрия град за живеене"
25.04.2015 11:34:38
Ами тоя светофар за какво го сложиха преди близо 10 год. работи няма и 1 месец и повече ни вопъл ни стон ама така е нали е важното да се крадат парите на гражданите и никаква заинтересованост от страна на общината, трябва всички граждани на България да спрем да си плащаме сметките и данаците, че тея деградирали хора дето са на власт и в общината да се осъзнаят, че тяхните пари зависят от нас гражданите!!!
4.
stabilniq
25.04.2015 11:31:57
ami dokato kmeta pravi pateki na bezumni mesta shte e taka.. kakto i onazi na golqmoto krastovishte predi mosta na komluka
3.
g
25.04.2015 11:29:33
Ся в затвора ще виждаш ама само пишки педал разпран.
2.
zlatko chernia
25.04.2015 11:27:25
Za tova sa otcepili dvijenieto svetla i pamet na jenata kolko e kratak jivota slizash do bila i daje nemoje da stignesh do neq zashtoto vodqch na kamion ne te bil vidql ebasi mamata
1.
аз
25.04.2015 11:26:30
абе съд.на пътека щом я е блъснал прошка да няма
  Добави Коментар
Арест след тик-ток заплаха Задържаха мъж, заплашил, че ще извърши атентат на коледен базар Няма да се оправим без внос на работна ръка, смята министърът на туризма Министерство на туризма застава зад сектора и бранша по отношение на по-ниска диференцирана ставка на ДДС.
Поморие ще посрещне 2025 с концерт на Стефан Илчев и оркестър Славяни Община Поморие осигурява безплатен транспорт за желаещите да се включат в новогодишното тържеството Дъщерята на президента получи нервна криза Това призна Дарина 
Гълъбин Боевски: От олимпийски шампион до защитен свидетел на DEA Измъква се от наркосделка за 50 млн. долара  Потвърдиха интереса на унгарската МОЛ към Лукойл Нефтохим Бургас Не се бъркаме в преговори и сделка, към каквато върви частния мажоритарен собственик на рафинерията, каза служебният министър на енергетиката
Откриха морска мина в Черно море Местните жители са видели подозрителен обект Раду от "Игри на волята" хвърли страшна бомба за жените в неговия живот  Със Силвия и Вики в Изолатора щеше да стане като с Чернобил, каза шеговито фенът на Челси пред „МачКаст“
Албания забранява "ТикТок" за една година заради убийството на тийнейджър Забраната, която е част от по-широк план за безопасност в училище, ще влезе в сила в началото на следващата година, каза албанският министър-председател Еди Рама Почина звезда от Умирай трудно Арт Евънс издъхна на 82 години 
Почина известна българка Проф. Божилова е една от най-известните европейски палинолози и палеоеколози Коледен рекорд: 174 заявки и над 2500 участници в празничната инициатива „Да украсим Бургас”2024 Инициативата „Да украсим Бургас“ отбеляза рекордна година с общо 174 подадени заявки, включващи над 2500 участници от целия град и околните квартали и села