Кметът Димитър Николов: Не съм доволен от работата по проектите, на фирмите няма да им се размине (ВИДЕО)
Ключови думи:
Димитър Николов, Костантин Луков, Йорданка Ананиева, Бургас, Общински съвет-Бургас, Бургас, проекти, площад Тройката
Кметът на Бургас Димитър Николов никак не е доволен от работата по инфраструктурните проекти, които се изпълняват през тази година ударно в града. Това сподели той на традиционната си коледен коктейл в Общината.„За всички обекти имам забележки. Сутринта бяха на „Тройката“. Ще ги накарам отново да пренаредят част от плочките. Не са си оправили и фонтаните, водата пръска навсякъде. Качеството на работа никак не ми хареса. Ще плащат големи глоби и ще работят, докато не ни хареса това, което правят. Подземната улица технически е готова, ще я пуснем след Нова година, но и там имам забележки.“, ядосваше се Николов.
Преди 20-ина дни в интервю за Флагман.бг той скастри администрацията си, че не е извършвала качествен контрол над работата по други проекти и посочи този за изграждането на централната автобусна спирка. Тогава кметът се закани да има сериозни кадрови промени. Такива ще се осъществят след Нова година, стана ясно от думите му, казани днес.“Екипът е здрав, усърден, който се огъва пада от борда и веднага се качва нов моряк”, категоричен бе Димитър Николов.
Зам.-кметовете Красимир Стойчев и Йорданка Ананиева изтеглиха „здраве“, а председателят на ОбС Костантин Луков -“късмет“.
Пред Флагман.бг председателят на ОбС-Бургас Костантин Луков определи годината за добра – и в професионален, и в личен план. По думите му обстановката в местния парламент станала далеч по-спокойна, след като част от съветниците станали депутати. На други обаче липсвали първите седем години, което нямало как да се поправи, с усмивка коментира Луков. На въпрос: Дали очаква да завърши 2015 година като председател на ОбС-Бургас? Луков отговори: „Това ще го каже първо партията, на която съм представител, и на второ място – гражданите.“
Зам.-кметът Красимир Стойчев пък бе категоричен, че 2014 година е била изключително тежка. Най-трудната му, откакто е част от екипа на Димитър Николов. През последните 12 месеца имало много емоционални изненади. В това число и кризата с КТБ, където Общината бе депозирала 21 млн.лв.
34
Коментара по темата
34.
gamen huliganov
24.12.2014 11:04:17
oniq den vidqh lukov s negovoto vozilo audi do noviq korpusm na matemati4eskata kamion koito nosi asfalt da preasfaltirat dvora qdosa se izleze i kre6i 6e izvikam paqka
33.
така става
24.12.2014 10:56:50
Кмета е мн готин ама около него мн некадърни и измамни човечета се въртят а той наивно им вярва. Като са избрали измамника от МИДИЯ ще има мн забележки. На църквата Кирил и Методий всеки месец луди пари от скелето влачи мн над пазарните цени.
32.
ddd
24.12.2014 10:09:14
ДО 28 :За какво ви са велоалеи в Меден рудник бре? Та вие сте още на каруци там :)
31.
obekta
24.12.2014 09:37:14
Doide edin na6 rodnina ot grad kadeto nqma takiva ne6ta i be6e OTVRATEN OT CENTARA
30.
туту
24.12.2014 08:29:22
може и трябва да им се държи сметка за откраднатите пари , но никой не иска. това са наши пари и ние трябва да сме коректива. С ТРЕТИ МАНДАТ ЩЕ СЕ ЗАДАВИ .
29.
LUKOV LIZA4 NA ZADNICI
24.12.2014 07:27:19
На въпрос: Дали очаква да завърши 2015 година като председател на ОбС-Бургас? Луков отговори: „Това ще го каже първо партията, на която съм представител, и на второ място – гражданите.“ NEKA GRAJDANITE NA BURGAS NAPRAVQT ANALIZ NA POSLEDNITE DUMI NA PLE6IVIQ MAIMUN LUKOV.„Това ще го каже първо партията, на която съм представител, и на второ място – гражданите.“ ZA LUKOV E VAJNO MNENIETO NA PARTIQTA A NE NA HORATA,PARADOKS NALI ZA BLAGOTO NA BURGAS I HORATA RABOTITE?
28.
KOLOEZDA4A
24.12.2014 07:18:12
SAMO 1 PRIMER 6TE DAM ZA LICEMERIETO,LAJITE I KRAJBITE NA EVROPEISKI PAR.PRIMERA E SLEDNIQT:NAI GOLEMIQ KVARTAL NA BALGARIA NQMA VELO ALEQ KOQTO DA GO SVARZVA S CENTRALNATA GRADSKA 4AST.ALEQTA KOQTO PO4VA OT MR. POSOKA CENTARA E POKRITA S NQKAKAV STRANEN 4ERVENIKAV MATERIAL,KOITO SE E NATRO6IL I SA SE OBRAZUVALI DUPKI I KRATERI OT ATMOSFERNITE USLOVIQ.STIGNE6 LI DO M.BRIKOLAJE VELO ALEQTA SVAR6VA I DO KRASTOVI6TETO NA DETELINATA E KAL I DUPKI.KOLOEZDA4ITE SA PRINUDENI DA SE DVIJAT PO 6OSETO NARAVNO S KOLITE I KAMIONITE.GOSPODIN NIKOLOV I SIE VREME E VE4E DA OTSTAPITE KOKALA NA NQKOI PO GLADEN GANYU DA KRADE,ZA6TOTO SAM UBEDEN 4E V BALGARIA NIKOGA NQMA DA SE POQVI SAVESTEN 4OVEK KOITO DA JIVEE I RABOTI EDINSTVENO I SAMO ZA BLAGOTO NA NAS OBIKNOVENNITE I OTRUDENI HORA.IZVODITE OSTAVQM NA VAS.
27.
eeee
24.12.2014 07:00:40
Вучков,не напротив, въобще не съм привърженик на новите сгради в града,въобще на това бясно, грозно и некачествено строителство.Но д ами говориш за" старите сгради в Бургас са страхотни"...да ме извиняваш.Къде точно ги видя тези страхотни сгради?Та те повечето се на коя страна да паднат.Разхождайки с ецентрална градска част няма ни една читава сграда.Алчните реститути взимат една шапка пари от наеми,но един лев не инвестират в сградите,които наистина биха били страхотни ако се постегнат ...доста.Защо да инвестират след като никой не ги кара да го правят.Да много добре знам как е в Европейските градове където всичко е узаконено и се прилага на практика.Дори и съзнанието на хората е такова и на тях не им трябва разпоредби. А тука баба Пенка лапа по 2-3000 евра месечно от дюкянчето си по страта си сграда на главната ,но един лев не дава за ремонт.Там на Океана сградата е долу горе постегната,срещу Нептуна общината я направи...и сме до там.Аз друга страхотна сграда в града не се сещам..Тези павета ги махнаха още като копаха дупката за паркинга.То там мисля има някакъв проект за градинка ли нещо от сорта.Да би било добре да е с павета там,но предполагам те отдавна са продадени и се кипрят в някоя частна къщурка.
26.
бсссс
24.12.2014 06:45:28
BS прав си,но не мисля че кмета има пряко отношение към строителството и проектите и т.н.Около него са се събрали такива крадци,че то просто на лицата им е изписано,че само се чудят от къде кво да краднат...Стойчев,Марков,Луков....то на челата им пише че са крадци.Той,кмета няма физическата възможност да ходи и да следи пряко кой ,къде,какви плочки слага.Едни и същи фирми изпълняват проектите и то видимо некачествено,но на другия обект пак са те. Значи нещо в администрацията който отговаря за тези неща..има нещо гнило. А за архитектурата...то в Бургас имаме ли въобще нещо читаво?Ни лекари,ни адвокати,ни архитекти,ни нищо.Всеки който иска добри такива се хваща и отива в София.То това не е тайна.
25.
BS
24.12.2014 04:01:03
Истината е,че кметът почна да се ос*ра тоя 2-ри мандат.Прекаленото "царуване" на Йоан Костадинов съчетано с бездействието му притъпи разума на бургазлии и масово се разсъждава "важното е,че нещо се прави,а пък на каква цена и какво качество няма значение....другаде и това не се прави".Това лично за мен е ограничено мислене и никога няма да го възприема.Надали някои от вас ще е съгласен да си прави ремонт на дома всяка година,защото материалите са най-ниско качество,а изпълнението под всякаква критика,но с общи пари няма ядове.Мен обаче ме дразни и не мога да се примиря с лека ръка.Убеден съм,че ако този човек спечели 3-ти мандат положението ще стане още по-зле-още по малоумни проекти,с още по-лошо изпълнение и качество,с още по-тромави темпове...това е неизбежна закономерност във всяко отношение.Просто човек като се задържи доста време на власт,всички му се подмазват и не спират да го благославят водят до личното му САМОЗАБРАВЯНЕ.Идеята не е да се случват някакви градиозни и безброй проекти,а да се случват ако трябва по-малко,но по-полезни,качествени и разумни неща.Докато си правим подземни улици,градове,бързи линии,мега спирки и велоалеи нормалните "удобства" като тротоари и улици в някои части на града липсват!!!
24.
уффф
24.12.2014 03:21:10
Този алчен и нагъл зам . кмет Стойчев , как не го е срам да си показва лицето !
Стойчев нищо не можеш да вземеш със себе си на другия свят !!!
Стойчев нищо не можеш да вземеш със себе си на другия свят !!!
23.
Социалист
24.12.2014 01:28:23
Тези плексигласи над подземната улица извиват и водата се изтича пак в нея.Трябваше да са малко по широки.По безмозъчна работа не съм виждал.
22.
Blaaa
24.12.2014 00:05:47
До Професор Вучков .Ей "луд" ти подиграваш ли се ,за какъв исторически център и архитектурно наследство говориш в Бургас ?
21.
mmm
23.12.2014 23:45:39
Това от времето когато Вазов все още не знае истинските цели на руската имперска политика. Ето какво пише Вазов през 1916 година когато Русия напада България в Добруджа:
О, руси, о, братя славянски,
защо сте вий тука? Защо сте
дошли на полята балкански
немили, неканени гости?
Желали би вас възхитени
да срещнем со сълзи и с китки…
Но идете вий настървени,
на грозни зовете ни битки!
О, руси, о, братя славянски,
защо сте вий тука? Защо сте
дошли на полята балкански
немили, неканени гости?
Желали би вас възхитени
да срещнем со сълзи и с китки…
Но идете вий настървени,
на грозни зовете ни битки!
20.
Burgas 2030
23.12.2014 23:21:11
Така се превърнахме в заден двор на съветската империя, в колония осигуряваща главно евтин робски труд. И всичко това под маската на “братската помощ на СССР”. Лишени от собственост, българите работеха цял живот за да купят панелен апартамент или пластмасов “Трабант”. Не е пресилено да се каже, че страната 45 години беше огромен концлагер, пред който робския труд на лагеристите и хитлеристките зверства в “Освиенцим” и “Бухенвалд” бледнеят. Резултатът от всичко това стана ясен в периода 1989-1999г., когато руския пазар рухна и се затвори за България, която изпадна в невероятна икономическа криза поради описаните по-горе структурни дефекти на колониалното й стопанство. Последиците тегнат до днес…
19.
Професор Вучков
23.12.2014 23:07:57
До 8. Разгледай линка, който съм дал и виж дали някъде има такива откровени престъпни простотии, като тези две сгради, които сега ги строят около "Тройката". Виж, някъде има ли асфалтиран паваж? Защо например не сложат някъде малки цветни павета, както в София например има жълти павета? Поне да се поразчупи малко сивотата, да се освежи поне централната градска част.
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g190454-d246612-Reviews-Stephansplatz-Vienna.html#photos
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g190454-d246612-Reviews-Stephansplatz-Vienna.html#photos
18.
Професор Вучков
23.12.2014 22:47:07
До 8. Има дървета, които трябва да се отрежат, но сечта не е ограничена само до болни, изгнили и застрашаващи здравето и живота на гражданите - и това се вижда ясно. Освен това, на мястото на всяко отрязано дърво трябва да се засади ново, ама май това не е практика. Явно, че общинската управа я кара през просто по отношение на дърветата. И да - старите сгради в Бургас са страхотни, но явно ти няма как да разбереш това, защото сигурно си от любителите на сградите тип "аквариум", дето изникнаха наскоро (бетон, желязо и стъклария). Никъде в цивилизования свят я няма тази вандалщина да се допуска несъответстващо строителство в историческия център на градовете. В кой европейски град го има това да се асфалтира паваж? В кой европейски град ще допуснат да се строи подземен паркинг в основата на катедрален храм, заплашвайки буквално да го съборят? Архитектурата и градоустройството са си изкуства и не са лъжица за устата на партизански внучета, със съветски дипломи. И не - никак не съм привърженик на Йоановото безхаберие и кражби, не че сега няма злоупотреби, но няма как да ги докажем. Питам обаче какъв е смисъла да се прави нещо, след като то е некачествено, грозно и нансяса куп странични поразии? Ето, давам пак пример с плочките: хубаво, сменят старите плочки - има нужда от това, но се оказва, че новите плочки са неравани, пропадат, клатят се и като минеш по тях в дъждовно време те пръскат. Е, за това ли да му казвам "браво" на кмета? Не отричам, че има и добре направени проекти, каквито са булевард "Ботев" или ул. "Цар Симеон", или Моста, Казиното, "Александровска". Да вземат обаче да правят всичко, с което се захващат, както трябва, а не правили-недоправили, както се получи с "Тройката". Явно е, че тука има сериозен дефицит на качествени архитекти, проектанти и изпълнители, ами като е така - да извикат германци или холандци, поне нещата ще се изпипат, ще бъдат със стил, естетични и качествени. Пък и в крайна сметка толков али е сложно да идат до Амстердам, Виена или Мюнхен и да видят как се слагат плочки, какви плочки се слагат, как се правят площади и как се съхранява архитектурното наследство, което, така или иначе, си е част от културното наследство. Да почерпят опит, както се казва. Толкова ли ни с аниски изискванията за града ни и за себе си в крайна мсетка? Май-май, щом се възторгваме от до там, че да си затваряме очите и да викаме "браво", дори и на откровени свинщини.
17.
op
23.12.2014 21:34:14
do 15
kolkoto do pokriva decata ako sa dostatychno typi i roditelite im se kylchat s drehite si replika nqma da se katerqt po pleksiglasa ...
kolkoto do pokriva decata ako sa dostatychno typi i roditelite im se kylchat s drehite si replika nqma da se katerqt po pleksiglasa ...
16.
xxx
23.12.2014 21:33:17
Zarivai ia tazi dupka pod troikata kmete, to nito e goliam put nito nishto, samo shte mursi vuzduha, tova e staria Burgas, tova ne e komplex. Sushto zarivai tazi drugata dupka, do Troikata, ne stavat snimki, kak shte povikash turisti, kato imash dupki, kato imash Ruski pametnik, davai zdravo, misli.
15.
бургазлия
23.12.2014 21:22:18
Съоръженията около и нас подземната улица са ОПАСНИ :
- Плексигласовите панели отстрани са с режещи ръбове !
- Пластмасовия покрив няма да издържи децата, които ще се покатерят върху него !
- Плексигласовите панели отстрани са с режещи ръбове !
- Пластмасовия покрив няма да издържи децата, които ще се покатерят върху него !
14.
индустриална
23.12.2014 21:02:12
Косподин Николов що не минете по бул.Индустриална вело алея за сметка на това платното за движение се стеснява а автобусите и поголемите камионо направо карат по средата иска ново маркиране или чакаме да стане някакво проишествие че тогава дасевиди
13.
ccc
23.12.2014 20:59:57
Zamestnik kmeta mi izgelgda murzeliv i nekachestven, negativen, posredstven.
Bravo Flagman, davaite poveche video za da mogem da vidim kakvi mutri ni upravliavat i dali kradat, sledete im rizite, iskaite otgovornost.
Kmeta izglegda dobre i kaza ok neshta. Toi ne e nai dobria govoritel, no e trudovak.
vtoria na videoto, suvetnika e ok, malko e prost, niama obrazovanie, no e bial chovek, chesten, trudovak.
tretoto video, zam kmeta izglegda murzeliv burokrat.
Uvolnete go, tozi mai za nisto ne stava, osven ako ne poznava zakona da pomaga tam, strah me e che prechi.
Davai kmete, po kachestveno, sus poveche goliamo mislene, i poveche eko.
Obichame te.
Obichai ni sushto.
Love!
Bravo Flagman, davaite poveche video za da mogem da vidim kakvi mutri ni upravliavat i dali kradat, sledete im rizite, iskaite otgovornost.
Kmeta izglegda dobre i kaza ok neshta. Toi ne e nai dobria govoritel, no e trudovak.
vtoria na videoto, suvetnika e ok, malko e prost, niama obrazovanie, no e bial chovek, chesten, trudovak.
tretoto video, zam kmeta izglegda murzeliv burokrat.
Uvolnete go, tozi mai za nisto ne stava, osven ako ne poznava zakona da pomaga tam, strah me e che prechi.
Davai kmete, po kachestveno, sus poveche goliamo mislene, i poveche eko.
Obichame te.
Obichai ni sushto.
Love!
12.
obekta
23.12.2014 20:59:21
Burgas ne e grad a e strotelen obekt
GRADA E SAMO V DRAZNECHTI REMONTI
GRADA E SAMO V DRAZNECHTI REMONTI
11.
fuck Lukoil
23.12.2014 20:54:00
Kmeta ni e trudovak.
moge da ne moge da govori, no deistva.
iska da sme #1.
davai kmete.
obichame te.
obichai ni.
Neka da razvivame grada!!!! vv
moge da ne moge da govori, no deistva.
iska da sme #1.
davai kmete.
obichame te.
obichai ni.
Neka da razvivame grada!!!! vv
10.
минаващ
23.12.2014 20:20:09
от проект за 10 млн като откраднеш 8-9 и намериш бай мангал от Видин и Враца за майстори какво качество,какви срокове?
9.
анонимен
23.12.2014 19:45:17
На обществено място в централна градска част да сложиш осветитилни тела на нивото и достъпни от 3-4 годишни деца - това граничи с безумие.А на тези псевдо фонтани най много ще се радват циганчетата и осите. Всички проектанти по този проект ритуално трябва да изгорят дипломите си.
8.
смс
23.12.2014 19:21:23
Вучков,ми дай тебе да изберем доводила за кмет, барем ни оправиш.доколкото разбирам си учил та преучил, няма да режеш дърветата,няма да разрушаваш "страхотните" старинни сгради ,които се чудят а,а,а н акоя страна да паднат.Прав си че Тройката не стана кой знае какво,но е с пъти по добре от преди,а и никой не очаквал да бъде послана с плочки от Сваровски.Верно е че цялата администрация няма как да бъде перфектна и за всичко ще се удумва кмета.Все някъд еиз някой офис ще се намери някой пладнишки крадец и хитрец,няма начин.Но пък не могат и да се отрекат заслугите на Николов.Не е ли по добре преди да го опреквате човека ,просто да го сравните с Йоан градинката?Или Вучков казваш той така или иначе нищо не правеше и всички бяха доволни :).Е виж за това си адски прав.
7.
ДС
23.12.2014 18:42:49
Като Петко Сервотов ще се изнеса с парите които прелапах.Тук се лъжете на проекти,които лапат комисиони тарикатите и КТБ глътна пачките!
6.
Професор Вучков
23.12.2014 18:38:03
До 5. Защо се удуваш, че бордюрите са трето качество? Сега ли виждаш, че изобщо изпълнението на проектите е трето качество? Ами поразходи се по тротоара покрай "Кашмир", ТОХа и почти до спирката на Новата поща и ще видиш колко некачествено са поставени плочките. И това не е най-големият проблем. Около църквата "Св. Св. Кирил и Методий" ще асфалтират паветата на площада, което си е чиста вандалщина и проява на абсолютна простотия; продължават да застрояват в центъра на Бургас и така да унищожават все още запизалата се на места стара, класическа архитектура, която придава автентичния дух и облик на Бургас. Виж какви грозни блокове построиха до така наречения нов площад. Отделно: секат се дървета из целия град, а е доста съмнително, доколко са болни или изсъхнали. А това, че кмета се ядосвал само на криво поставените плочки на площада, показва колко му е акъла и културата, защото проекта на целия площад е едно голямо недоразумение, при това много грозно недоразумение. Ама какво да се очаква от едно учило - недоучило в Москва партизанско внуче, като Митето Николов. Истината е, че от много, много години явно Бургас се управлява от едни посредствени личности без никаква култура, без усет за приемственост и за историчност, а за естетически и вкус и възприятия да не говорим. Само диваци и простаци могат да си позволят да унищожават по старата част на града, да режат дървета и да асфалтират наред, при това крайно некачествено.
5.
BS
23.12.2014 18:04:25
Призовавам кмета да иде на новата автобусна спирка и да види палети с какви бордюри има разтоварени там...сигурно са най-малко 3-то качество-целите на шупли.Направо нямам думи!
Какво правим пак с моста над Вл.Павлов? Отново е на дупки,отново се кърпи от ден до пладне? А досега е имало само дъжд без минусови температури,ледове или снегове.Припомням,че 4 месеца след ремонта му зейна огромна дупка,която даде началото на тия кърпежи по сравнително ново съоръжение.И там бяха големи закани и нищо.След още година две моста ще заприлича отново както при Йоан Костадинов.
Само със закани пред медии и никакви реални действия не става работата.Не знам защо и всеки път след като се приключи някой обект се почва едно доизкусуряване и дооправяне все едно сефте се прави.Това е най-обикновено строителство,а не експериментални проекти.Да иде кмета да види бордюрчетата на спирката преди да са ги вложили в строежа и после пак да има след дъжд качулка и да сме силни на приказки!
Какво правим пак с моста над Вл.Павлов? Отново е на дупки,отново се кърпи от ден до пладне? А досега е имало само дъжд без минусови температури,ледове или снегове.Припомням,че 4 месеца след ремонта му зейна огромна дупка,която даде началото на тия кърпежи по сравнително ново съоръжение.И там бяха големи закани и нищо.След още година две моста ще заприлича отново както при Йоан Костадинов.
Само със закани пред медии и никакви реални действия не става работата.Не знам защо и всеки път след като се приключи някой обект се почва едно доизкусуряване и дооправяне все едно сефте се прави.Това е най-обикновено строителство,а не експериментални проекти.Да иде кмета да види бордюрчетата на спирката преди да са ги вложили в строежа и после пак да има след дъжд качулка и да сме силни на приказки!
4.
късметчо
23.12.2014 17:08:51
Късмет (от арабското qisma, „съдба“, „участ“, през турски) означава както предопределението на човека, неговата съдба („Такъв му бил късметът“), така и особеното, необяснимо щастие, „вървене“, което облагодетелства някои хора без оглед на това дали са го заслужили или не. „Има късмет“ се казва за някого, който успява да свърши или получи нещо добро и желано или да се спаси от нещо неприятно и опасно независимо от обстоятелствата. Късметът предопределя хода на съдбата, което обуславя, че съдбата е производно на късмета. Късметът може да промени живота ти на 180 градуса за части от милисекундата.
Съществува и понятието "лош късмет". То се използва, когато дадено лошо събитие се случи изненадващо и на базата на случайни обстоятелства.
Съществува и понятието "лош късмет". То се използва, когато дадено лошо събитие се случи изненадващо и на базата на случайни обстоятелства.
3.
GB
23.12.2014 16:54:18
Махна се Костадин Марков и кмета започна да забелязва проблемите, което всички виждахме преди това. Костадин Марков беше човека длъжен да упражнява контрол и трябва да се назове името му като виновник! Голяма част от проектите са провалени именно заради него и далаверите му с фирми изпълнители.
Не е работа на кмета да обикаля строителни обекти и да наблюдава за качеството, има маса народ под него, на които това са им задълженията а те от своя страна са отговаряли пред гореспоменатия вече депутат. 1 месец откакто кмета обикаля строителни обекти и се виждат промени.
Не е работа на кмета да обикаля строителни обекти и да наблюдава за качеството, има маса народ под него, на които това са им задълженията а те от своя страна са отговаряли пред гореспоменатия вече депутат. 1 месец откакто кмета обикаля строителни обекти и се виждат промени.
2.
винету
23.12.2014 16:38:49
Луков , Лукоооооооооооооов ти такмън ли си ?
1.
Sava
23.12.2014 16:21:54
Samo machkane!!!!
Da znaiat che shte se gurchat.
Moge be zatova prez 1934 godina sme vikali Italianci I Sveitzarci da stroiat nai hubavite kushti.
Nashite skulptori vmesto da vleznat v businessa, te stoiat nastrana I gledat kak turcite rediat pla ochite.
Davai kmete! Stiagai gi teZi!!!!
Po trudovo!!!!
Davaite momcheta!!!!!
Iskam 100 % preciznost ili out!!!!
FLAGMAN, davaite snimki na trudovaci!!! Pomagaite!!!!
Da znaiat che shte se gurchat.
Moge be zatova prez 1934 godina sme vikali Italianci I Sveitzarci da stroiat nai hubavite kushti.
Nashite skulptori vmesto da vleznat v businessa, te stoiat nastrana I gledat kak turcite rediat pla ochite.
Davai kmete! Stiagai gi teZi!!!!
Po trudovo!!!!
Davaite momcheta!!!!!
Iskam 100 % preciznost ili out!!!!
FLAGMAN, davaite snimki na trudovaci!!! Pomagaite!!!!