Потърпевш бургазлия в сигнал до Флагман: В евтиния „Елитис“ ни цакат с промоциите, магазинерките свиват рамене
Ключови думи:
магазин елитис, александровска, цени, етикети, шашма, измама, клиенти, продукти, бургас
„Купих си препарат за почистване и тоалетна хартия уж на промоция, а платих повече от обявената цена. Продавачката каза, че разбира, но не може да направи нищо“, оплаква се Кирил Стаматов в писмо до рубриката ни „Вашият сигнал до Флагман.бг“.Младият мъж посетил магазин „Елитис“, намиращ се на улица „Александровка“ в центъра на Бургас, вчера около обяд. Избрал си няколко продукта. След като касиерката обаче ги маркирала, Кирил останал изненадан, тъй като бил подготвен за сума много по-малка от тази, която жената му съобщила. Общата стойност на фискалния бон била 14,32 лева.
„Това е невъзможно, тъй като на етикетите, които стоят пред артикулите има посочени цени, различни от тези в касовата бележка“, възмутен е бургазлията.
Така например, според него, етикетната стойност на тоалетната хартия, която закупил била 1,52 лева, а обявената на касовата бележка е 1,88 лева. Същото е положението и с препарат за почистване на под – според касиерката той струва 5,78, а мъжът го купил за цена малко над 3 лева.
„Поисках обяснение от продавачката, тя обаче ми отговори, че ме разбира напълно, но не може да направи нищо, това било положението“, разказва още Кирил Стаматов.
Флагман.бг потърси за коментар управата на магазина. От там уточниха, че всеки ден в магазина влизат между 6 и 7 хиляди вида артикули. Непосилно било за час или два да се сменят цените на всеки един от тях, тъй като за това се грижат малък брой хора. За това се случвало цените им да се разминават, но това било рядко. Когато се случи подобно нещо касиерките връщали разликата в парите на своите клиенти, която обикновено била около 20 стотинки. За целта обаче на купувачите трябвало да им направи впечатление, тъй като подобен надпис липсва в магазина.
Очакваме и други ваши сигнали на редакционната ни поща: mediator.bs@gmail.com
|
18
Коментара по темата
18.
Димитър Добруджански
13.11.2017 20:55:23
Лично моето мнение е че не съжалявам че работих в тази
компания 7 години общо
Имал съм доста приятни моменти
особено с колегите от склада и
с останалите от магазините
особено по празници
компания 7 години общо
Имал съм доста приятни моменти
особено с колегите от склада и
с останалите от магазините
особено по празници
17.
fet
07.07.2016 20:25:29
3
0
Ниско заплащане на труд,малко персонал.Всичко това си оказва влия
0
Ниско заплащане на труд,малко персонал.Всичко това си оказва влия
16.
Лариса
21.06.2016 04:19:05
В България има само некомпетентен, груб и некултурен персонал. Те не знаят как да се държат с клиенти. Тази служителка би била уволнена ако това се беше случило в Англия примерно. Обучавате ли ги достатъчно тези ваши служители? Ето, че дори не знаят как да реагират в проблемна ситуация. Наемете си професионалист в човешките ресурси. С недоволен и неквалифициран, че и нископлатен персонал гладък бизнес върти ли се?
15.
Коте
21.05.2016 22:41:37
Ниско заплащане на труд,малко персонал.Всичко това си оказва влияние
14.
к
25.01.2016 21:07:22
в тази верига неможеш да си вдифнел носа от работа,персонала е малко и немигат да смогнар да сменят етикети...и заплатите са мършави.... обшо взето бапкаш като луд и накрая няма нищо...
13.
габи
19.08.2015 22:07:05
А какви фалшиви парфюми имат които не струват и 5 лв , а се продават за 100 и хората се лъжат
12.
Вес
30.01.2015 13:56:11
Не знaм кaквa проверкa е нaпрaвил г-н Рaдулов, но некa дa се отнaся по човешки с персонaлa в мaгaзините си. Билa съм свидетел нa aдски цинични думи от него по aдрес нa служителки.Не зa всичко е виновен персонaлa. Редовен клиент съм нa мaгaзините във Вaрнa и съм доволнa от служителите. Имaло е случaи, когaто цените се рaзминaвaт, но и при нaй-мaлко съмнение от моя стрaнa, служителкaтa е проверявaлa и коригирaлa ценaтa!
11.
aaaaaa
18.08.2014 18:52:03
Първо се чете, после се правят такива изявления. За мен това е един от най-добре заредените магазини в града, добре поддържан, винаги отзоваващи се продавачки и управа. Успех!
10.
Б.КРАЧУНОВА
18.08.2014 09:52:30
По повод публикацията е извършена щателна проверка в магазина и е установено,че артикулите,за цените на които претендира клиента са верни и,че вероятна причина да има разминаване в касовия бон е цената на едро и дребно на етикета,а не неотговаряща цена.За тоалетната хартия-цената е 1,88 на етикет ,защото е с носни кърпи подарък,а същата без подарък струва 1,52 лв.За препарата за под-3 литра на промоция е 5,78 лв...никога не сме имали цена 3 лв за 3 литра.Като управител на обекта заставам с името си зад неадекватната реакция на служителите на смяна в магазина и поемам отговорност и санкция за неприятната ситуация.При бъдещи недоразумения,моля да бъда потъсена за съдействие и разрешаване на създали се конфликтни ситуации.
9.
Dani
17.08.2014 21:04:22
Като гледам това, което е закупил господина ми става ясно, че тоалетната хартия е с промоция някакъв подарък.Защо пък нито един не се усъмни, че въпросния господин може и да не е прочел правилно етикетите с цените и съответно коя тоалетна хартия е с подарък и на каква цена е.Вярно, че нареждат еднаквите артикули един до друг, но аз лично бих разгледала по-добре цените, ако видя, че има и подарък.Утре този господин пак ще се засили да пазари в същия магазин и да продължава да дебне за нелоялност към него като клиент.Като се мисли за измамен, остава им стоката, излиза от магазина и го губят като клиент.
8.
радулов
12.08.2014 14:43:50
искам да информирам исе извиня, че сьздалата се ситуация е неприятна за клиента и за нас, няма умисьл с цел измама и ще бьдат санкционирани определени служители,които не са сменили етикетите на стоки,/и защо не са продали стоките на посочената цена /които са били в промоция преди това,поставили сме книги за препорьки и оплаквания-за да се информираме в гр варна за текущи проблеми в другите отдалечени обекти!
7.
Ивайло
10.08.2014 00:14:51
И не само там е така. Вече 3-4 пъти ми се е случвало в кауфланд да ме цакат с промoции. Хубавото е че жената гледа бележките а на мен не ми пука да извикам управителя:)..... Винаги ми връщат надвзетата сума.
6.
111
09.08.2014 16:41:56
Това не е само в Елитис, масова практика е при големите търговски вериги в Бургас. В същата ситуация изпаднах в Carrefour
5.
Мошеници
08.08.2014 16:48:29
Един артикул 0.20 ст. друг 3лв. накрая като ги умножите по 2000-5000 клиента ???
4.
До №2
08.08.2014 10:31:05
Точно защото се старая да съм безгрешен и честен, точно затова стоя в България на българска заплата и два лева са си два лева за мен.
Ако крадях и мутреех двеста лева нямаше да са проблем.
Ако крадях и мутреех двеста лева нямаше да са проблем.
3.
Краси
08.08.2014 09:49:46
В този магазин трябва час по-скоро да влязат данъчни и комисия на потребителите.проблемите не са само в обявените цени.Имат достатъчно време да ги сменят,така както имат време да отпечатат и разнасят флаери по пощенските кутии.Проблемът е,че се предлагат стоки с неясен и заблуждаващ клиента произход.При толкова много производители там има стоки,които са произведени по поръчка на фирма Х или произведени в ЕО. Това са абсолютно фалшиви етикети.
2.
XXX
08.08.2014 09:36:10
Всеки луд с проблемите си във Флагман.
Тоя пък другия бил недоволен, че му взели по-малко. И това доживяхме!?!?
Абе пич, ти ако беше безгрешен нямаше да се налага да пазариш от разпродажби и 2лв да са решаващи за избора ти.
Тоя пък другия бил недоволен, че му взели по-малко. И това доживяхме!?!?
Абе пич, ти ако беше безгрешен нямаше да се налага да пазариш от разпродажби и 2лв да са решаващи за избора ти.
1.
Бургазлия
08.08.2014 09:13:21
На мястото на клиента щях да върна стоката и да не плащам. Независимо колко е малко персоналът им, щом имат време да извадят стоката от склада по рафтовете, значи имат време и да я оценят правилно. Стоката трябва да се изкарва на рафта заедно с етикет с новата цена.
Аз вчера пазарих в кенвело в галерия Бургас. На фланелката, която си купих, имаше цена 16,99лв, а на касата тя излезе с цена 14,99 и това на мен също не ми хареса. Да вярно, че е по евтино, но мен тези два лева в повече ме караха да се колебая повече, дали да я закупя. Ако от самото начало знаех, че фланелката е 15лв, а не 17 щях по лесно да се реша и да не си губя времето в мислене в магазина им.
Аз вчера пазарих в кенвело в галерия Бургас. На фланелката, която си купих, имаше цена 16,99лв, а на касата тя излезе с цена 14,99 и това на мен също не ми хареса. Да вярно, че е по евтино, но мен тези два лева в повече ме караха да се колебая повече, дали да я закупя. Ако от самото начало знаех, че фланелката е 15лв, а не 17 щях по лесно да се реша и да не си губя времето в мислене в магазина им.