Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бургазлия осъди Мтел заради калпав смартфон - така и не отстранили дефектите на телефона

Решението на РС-Бургас, отчита че избор на купувача е дали да му се възстановят парите или да му се смени закупенената вещ
Ключови думи: РС Бургас, проблеми с МТЕЛ, смартфон, скъп телефон, Панайот Атанасов

Бургазлия с инициали В.Г.Б. е успял да осъди Мтел заради продажбата на повреден смартфон. Според решението на Районен съд-Бургас, излязло вчера, мобилният оператор трябва да му плати 1024,99 лв., колкото струва телефона, 19.90 – първа такса за интернет. Предмет на друго дело ще бъдат останалите такси в договора.

Случаят е изключително интересен и вероятно мнозина са имали подобни главоболия при закупуването на нов телефон. Бургазлия е взел скъпия смартфон  на 28 декември 2012 г. Устройството още в началото създавало сериозни проблеми. Дефектите обаче така и не са били отстранявани от продавача. В гаранционната карта са отразени 3 рекламации – на 11 февруари, на 16 февруари и на 14 март, които не променят абсолютно нищо. При четвъртата– на 24 март, продавачът вече сменя телефона. Купувачът не съгласен – той настоява да му се възстановят парите и анулират сметките заради невъзможността да използва телефона си.

„Този избор на ищеца, съответства на законовото право по чл.124, ал. 1, което задължава ответника-продавач да възстанови заплатената сума. Предложението за замяна на закупената дефектна вещ не обвързва потребителя, който законосъобразно е избрал начина на обезвреда”, пише в решението си съдия Панайот Атанасов от РС-Бургас. Магистратът осъжда Мтел да поеме и разноските по делото -301,41 лв.

3
Коментара по темата
3.
gb
02.11.2013 15:49:22
Страшно куцат гаранционните сервизи на всички марки подобно оборудване. Огромен процент от ремонтите се извършват извън граница - Румъния, Чехия, Полша -това отнема време /1м/ и комуникацията със сервиза е лоша. В БГ сервизите поемащи гаранции пък са некомпетентни до степен : да не могат да направят базова диагностика на проблем, да разглобят без следи от това мобилен телефон или таблет и да осигурят части за тях.
И ето го резултата - 3 пъти изпращане до сервиз - 3 месеца чакане, неотстранен проблем, съд. Че съвременната техника е боклук е вярно, но некадърните сервизни даже и труд не си правят да разберат как тя работи за да могат да я ремонтират качествено.
2.
желева
02.11.2013 15:34:16
браво! дано повече граждани да се пробудят и да почнат да съдят некоректните оператори, защото колкото и жалби да подадеш към защита на потребителите никой не ти обръща внимание!!!
аз също имах преблеми с мтел за надписване на сметки, след множество скандали успях да си реша проблема но няма повече да бъда техен абонат!
1.
хаха
02.11.2013 09:31:14
грешки грешки грешки .... научете се да пишете бе
  Добави Коментар
Стана леля Страхотна новина за Крисия Уточниха дали е имало жесток бой в съблекалнята От "Левски" категорично отрекоха 
Земетресение от 4,8 по Рихтер близо до България Гръцки остров се люшна Дете със спешна нужда от трансплантация летя до Германия със "Спартан" На борда с малкия пациент са били неговите родители, медицински екип от СБАЛ по детски болести "Проф. Иван Митев" и медицинска реанимационна сестра от ВМА
50-годишен българин счупи дрегера В София Тръмп разкри, че има угроза от ужасно клане На фронта е страшно
При работа на смени: Възнаграждението за положен нощен труд включва ли се при изчисляване на размера на обезщетението при пенсиониране? Често се случва – работодател, дали от незнание или нарочно да се опитва да ощети свой служител България и Полша създават нова мрежа за туристическо сътрудничество в рамките на Инициативата „Три морета“ Българската делегация взе участие в дискусии за икономическото и инфраструктурното развитие на региона
Царево ще има нова скулптура край морето – проектът на Никола Колев ще вдъхновява поколенията С г-н Никола Колев работим по тази идея - кът, на брега на морето в кв. Василико, до който да се спреш и да усетиш времето, да се замислиш за живот, подчерта кметът Марин Киров Почина легендарен певец от 80-те години Five Star издават дебютния си албум Luxury of Life през 1985 г., последван от Silk and Steel през 1986 г.
Николай Димитров: Основно обновяваме инфраструктурата в населените места на община Несебър Ето по какво се работи Само за 5 дни близо 90 000 се възползваха от предварително попълнените данъчни декларации Преди да потвърдят попълнената декларация, е важно потребителите да я прегледат внимателно, да я допълнят или коригират, ако това е необходимо, след което да я подадат