Телевизиите започнаха битката за зрители, Х фактор и ВИП брадър тръгват едноврменно
Лятото свршва, хората започват да броят пилците си наесен, а телевизиите зрителите си. Нова тв, която буквално изгоря покрай “Къртицата” през пролетта, ще бори конкуренцията с ВИП брадър. Той започва на 16 септември и зрителите покорно ще се строят пред малкия екран да видят кой влиза в Къщата, как влиза, а Къщата този път е стъклена – връх на воайорството. Седмица по-рано Би Ти Ви хвърля голямата въдица с второто издание на Х фактор. Ако то е интересно като първото, много от зрителите ще предпочетат музикалната напревара между талантливи аматьори, вместо вечните свади в Къщата, особено ако този път няма и сватба и тризначки, че даже и Пацо. ТВ7 няма да остане по-назад и се хвърля с новото риалити “Кой може да пее”. Вече по стара схема в една и съща къща ще бъдат затворени утвърдени певци и начианещи мераклии, а какво ще правят вътре никой не знае, освен че ще пеят. Сценарият още не е обявен, но предаването се рекламира. Най-вероятно то ще събере най-малко аудитория, защото ТВ7 пак ще забрави да включи излъчването он лайн и зрителите ще се откажат да чакат кога техниците ще се набутат и ще има ли епизод или не. Ако не си оправят нещата технически, Иван и Андрей бадева ще хвърлят пот. Сайтовете могат да следят предаването само онлайн, защото единствено тогава стават хубави снимки и ако се изтърват първите три лайфа, никой повече няма да се интересува кой може и кой не може да пее. Битка ще има и в публицистичните предавания. Заговори се, че ще местят Милен Цветков в друго време, а Сашо Диков се закани да прави предавания в събота и неделя. Зрители означават реклами, рекламите означават пари и сега битката за хора пред екрана е жетока. Ще видим обаче кой ще победи.