Захариева: Трябват четворно повече хора и техника, за да приключи в срок АМ "Тракия"
Непосредствено след инспекцията на новостроящия се участък от АМ "Тракия" министърът на регионалното развитие и благоустройството Екатерина Захариева, заяви, че това което е видяла за съжаление не я е зарадвало. За да бъдат довършени оставащите 34 километра са необхозими четворно повече хора и техника, смята тя. Захариева заяви, че за да стане готова автомагистрала „Тракия”, мобилизацията на работата трябва да се увеличи. С това темпо на работа обаче няма как да се случи, посочи Захариева. Считам че, за да стане автомагистрала „Тракия” до началото на активния летен сезон, техниката и хората трябва са се увеличат по четири, каза Захариева.
Екатерина Захариева изрази съжаление, че точно на финалната права, строителството на автомагистрала „Тракия” се бави. Тя сподели, че не намира причина да не се строи при положение, че по нейна информация, е осигурено финансиране., Министърът посочи, че с тези темпове на работа пусковият срок на автомагистралата може да бъде до края на юни.
От фирмата изпълнител на обекта увериха, че ще бъде направено всичко необходимо до началото на активния летен сезон аутобанът да бъде готов. Следващата седмица ще бъде представен актуализиран график за работа. Министър Екатерина Захариева увери, че няма заплаха за спиране на европейски средства, но е важно работата по последната отсечка да не спира.
5
Коментара по темата
5.
гражданин
24.03.2013 21:01:35
Tова,че до 31.05.2013 магистрала Тракия е невъзможно да бъде готова ,го знаем всички обикновени хора.Даже с тези темпове е съмнително и за м.септември.Добре ,че и вице премиера най-после разбра ,че царя е гол.Балона се пукна.А номера на В.Божков с анексите към основния договор за 230 мил.са публична тайна...,както и че неплаща на подизпълнителите си
4.
срокове когато Тракия трябваше да е готова
24.03.2013 20:24:36
1-ви юни 2012 г. - Борисов при първа копка
края на 2012
февруари-март 2013
01.06.2013 - последното последно на Лиляна Павлова
края на юни 2013 - служебното правителство
след всеки нов срок следва повишение на цената. Защо след като държавата е превела парите не търси неустойки от изпълнителите ама определя нов срок?
края на 2012
февруари-март 2013
01.06.2013 - последното последно на Лиляна Павлова
края на юни 2013 - служебното правителство
след всеки нов срок следва повишение на цената. Защо след като държавата е превела парите не търси неустойки от изпълнителите ама определя нов срок?
3.
албански битум
24.03.2013 15:36:07
ПРЕДНИТЕ СА ВИНОВНИ НЕ ДАДОХА ПАРИТЕ
2.
John 3V
24.03.2013 15:21:22
Фирмите на Черепа Божков са свикнали да работят по червени проекти. С анекси по договора да смучат мангизи. ПОНС са същите червени мекерета.
Този път обаче не им минава номера. Да си взима държавата банковите гаранции, да стопира проекта и да го даде на нормално работеща фирма, че да имаме магистрала най-накрая.
Този път обаче не им минава номера. Да си взима държавата банковите гаранции, да стопира проекта и да го даде на нормално работеща фирма, че да имаме магистрала най-накрая.
1.
Валяк
24.03.2013 14:12:18
Те парите са дадени само дето не са стигнали до подизпълнителите !