Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Съботният ден стартира в 11 часа с предложение за всички възрасти – от 3 до 103 с великолепния игрален филм „Чебурашка“, в който историята завладява неусетно. По-добър от продукция на „Дисни“, с чудесни послания и за малки, и за големи! Познатият от миналото любим герой Чебурашка помага на две семейства да намерят път към децата си и към любовта.
В 16 часа не пропускайте най-новия филм на Педро Амолдовар „Съседната стая“ . В ролите: Джулиан Мур, Тилда Суинтън, Джон Туртуро, Алесандро Нивола, Алекс Хьог Андерсен, Мелина Матюс. Музика: Алберто Иглесиас „Съседната стая“ е първият англоезичен филм на Педро Алмодовар и носител на наградата .„Златен лъв“ на кинофестивала във Венеция. Майсторски разказана човешка история. Ингрид (Джулиан Мур) и Марта (Тилда Суинтън) са близки приятелки от миналото, работили заедно за едно и също списание. Едната се е отдала на писането, а другата е избрала професията на военен репортер. След години двете се срещат отново при необичайни, но и трогателни обстоятелства. Разглеждайки отношенията помежду им, филмът рисува вълнуващ и провокативен портрет на нашето съвремие.
От 18 часа на същия ден, безспорният победител на „Златен глобус“, номинираният в 13 категории за „Оскар“ – „ Емилия Перес“ . Рита Мора, талантлива адвокатка по наказателни дела от град Мексико, е претоварена, нископлатена и потисната. Един ден тя получава телефонно обаждане от влиятелен непознат на име Манитас, който се оказва страховит бос на картел. Свободна адаптация по роман на Борис Расон, „Емилия Перес“ е невероятно дързък и емоционално помитащ филм, който изглежда така, сякаш Педро Алмодовар е преработил „Мисис Даутфайър“, за да създаде изпепеляваща музикална и криминална трагикомедия. Толкова много се случва в тази екстатична „мексиканска“ история – структурно, музикално, театрално, политически – че сработването на всички елементи и пластове на наратива е същински подвиг. Резултатът е кинематографичен шедьовър и стъписващ разрез на мексиканското общество, което прави постижението на Жак Одиар още по-впечатляващо!