Бургазлия изригна: Пускайте Червената зона незабавно, 2 лв. на час и до 3 часа престой
В гневно писмо до редакцията на Флагман.бг наш читател аргументира своето настояване незабавно да се намали престоят в Синята зона на Бургас, както и да се вдигне цената й.
Причината е, че са зачестили случаите на саморазправа между водачи на МПС-та, особено през летния сезон, и сега - от началото на коледните празници. Но това не е всичко. "Ако с ръкопашни схватки можем да си осигурим кратко паркиране в супер центъра, това ще е достатъчно постижение за условията, в които живеем и се придвижваме. Проблемът обаче е, че всеки момент може някой да пострада сериозно, ако се стигне до кръвопролитие. А за това вече е назрял моментът", започва писмото си читателят.
Той описва и неприятни случки с контролните органи на ОП "Транспорт", които в Синята зона отразяват преди всичко неплатилите в ограждението, но не и нарушителите гратисчии, които паркират автомобили безразборно, ползвайки всяко кьоше от улиците. Градът ни е нараснал драстично с новограждани от всички краища на страната, завърнали се от чужбина деца на гурбетчии, на украинци и руснаци - всички, закупили жилища и заживели през последните две години трайно в Бургас.
"Обръщам се към Общинския съвет и към кмета г-н Димитър Николов, повече да не се отлага въвеждането на Червена зона в района между улиците "Христо Ботев" и "Цар Симеон I" - с право да се спира до 3 часа и с цена 2 лв. на час. Във Варна това е въведено от доста време, в столицата също, но там позволяват само два часа. Зная, че срещу мен ще се изсипят много критики от хора, имащи повече от един автомобил и смятащи, че цялото им семейство има право всеки с кола да си паркира колкото иска из центъра, но някой трябва да каже цялата истина. Нека да съм аз!".
Станислав Проданов Стоянджов алармира още председателя на Общинския съвет Михаил Хаджиянев и най-компетентния общински съветник по темата Ева Михалева да не се поддават повече на популисткия натиск и да реализират представения план за Червена зона в началото на 2024 г.
Бургас засега се отказва от идеята за „червена зона“
Станислав Стоянджов строителен предприемач и той е изчислил, че това е единственият начин да се сложи някакъв ред в изнервения център. Цената на Синята зона стои непроменена от въвеждането й - 1 лв.
В момента синята зона се разпростира в широкия център, включващ жилищните комплекси "Възраждане" и "Братя Миладинови", за които цената може да стане на 2 лв. за час, но да не се ограничава времето. За административния център искането неотложно и в никакъв случай условията не трябва да са по-облекчени от предложените.
Единственото облекчение за живущите в Централната градска част и покрай морето в жк. "Лазур" е въведената целогодишно Зелена зона от началото на т.г. с цена 1 лв.
Най-динамично растящият брой на населението у нас е в град Бургас през последната година и това особено ярко се видя по струпалата се многохилядна тълпа в центъра на града за запалването на коледните светлини.
Само на площад имаше 10 хиляди души, колкото можеше да понесе квадратурата, в страничните улици обаче имаше поне още 5 хиляди души, които опитваха да зърнат сцената с кмета Димитър Николов.
При град с подобен мащаб е необходимо да има и ред в уличното движение, смята читателят ни.
Екипът на Флагман.бг добавя, че при отлично уредения ни градски транспорт и пълна схема от велоалеи, придвижването с автомобили безпричинно в ЦГЧ е лукс, който не си позволяват и най-богатите във Виена, Лондон и други европейски градове на аристокрацията.
Подготвяте ни за предстоящото ?
А за какви служебни коли бълнувате, не знам. Нали като си остави служебната кола, ще се качи на личната. Все тая е.
В центъра бизнес не остана, моловете пренесоха тълпата в комплексите. Центъра е един пренаселен жилищен квартал. Просто остана администрацията да се разкара от центъра.
Писна ми от селски тарикати.
И около Billa в "Славейков" е чудо!
Дремят служебните коли покрай тротоарите, а живущите горе в кооперациите се чудят къде да паркират. Паркоместата са усвоени отдавна. Никой не продава и не отдава.
Защо не нощуват служебните автомобили на паркинга на хипермаркета? Да си ги осчетоводяват фирмено таксите за престой.
И няма ли кой да обърне внимание на това ускорение от завоя на 113 до края на уличката, където им е заведението? Минаваш покрай жилищни входове, магазини, пълни тротоари, пресичащи хора... и ускоряваш, за да заковеш пред заведението? Или излиташ, че поръчката чака? Това е гъстонаселен, ЖИЛИЩЕН район, а не промишлена зона!
Не червена, а черна зона трябва и забрана за служебни коли !!!
Всичко друго е плява!
Нито зоната е 1 лев от сто години;
Зона за 2 лева с места бол има отдавна-парконга на Кирил и Методи;
Коне с капаци сме си и такива ще си умрем, с право никой не ни слуша оплакванията, и не трябва. Всеки се мисли за много умен и хитър а то да плачеш ли да се смееш ли е ситуацията
Застроихте всичко сега ревете.
Егаси и големият .град.
Служебните коли да се паркират във фирмите,има градски транспорт!
Вземете мерки!!!!
Първо тези разкарайте и после въведете червена зона .
Целта е, да се направи нещо за да се разкарат от местата пред жилищните сгради СЛУЖЕБНИТЕ АВТОМОБИЛИ!!!!!
Толкова ли няма един общинар, който да разбере, че това е основен проблем и да пипнат Наредбата?????????!!!
Не може да паркираш шибаната си служебна кола, след края на работния ден да си заминеш, и живущите в кооперацията да се чудят къде да паркират!!
СИНЯ ЗОНА се ЖЕЛАЕ в Славейков, около БОЛЕРО, Харна пекарна и Университета!!!!!
Марш на служебните коли вечер, от местата пред кооперациите и студентите да си плащат, като идват с таралясниците си!!!!
Вие е.авате ли се? Автобуси на 20-30 минути, дето минават по меко казано оабсурдни маршрути?!?! Извинете, ама аз от Лазур до центъра ходя пеш, щото с кола не си струва нервите, а автобуса може да ти се изчака чакалото доде дойде! Иначе Зеленат зона, евала, обаче сега е време да се забрани на всички служебни изобщо да нощуват по улиците!