Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Връстници на прехода: Тодор Терзиев
Вярвам, че трябва да се борим срещу насочената манипулативна комуникация, на която често ставаме жертва, коментира кандидатът за народен представител
Докато всички ние се чудим: „Как стигнахме дотук? Кога загубихме способността да отличаваме границата между добро и зло? Бяло и черно? Ляво и дясно?“, той знае отговорите и търси решенията в световната история, философия и психология.
Той е Тодор Терзиев и е завършил Международен бизнес и мениджмънт, с профил финанси и маркетинг в Хага, Нидерландия. Като човек, който се развива в областта на маркетинг, PR-а и политиката, негова кауза е да провокира мисълта и най-вече отношението на нацията към образованата личност – такава, каквато са я виждали ренесансовите творци в Европа и българските автентични възрожденци.
“Цялата медийна среда атакува съзнанието на хората. И всички, които слушат и гледат ежедневно конвенционалните медии, попадат в една съзнателно обусловена виртуална реалност. Това, на което ставаме свидетели, минава границите на разума. Слухове, явни и премълчавани факти, откровени лъжи, полуистини - всички те създават усещането за едно задкулисно тайнство, за замъгляване и оказват силно влияние върху периферните ни възприятия. Така умело насочват съзнанието ни към точно определени заключения, и ние ставаме жертва на класическа манипулативна комуникация“, обяснява Терзиев.
Манипулаторите умело използват думите, като ги вадят от контекста и преиначават смисъла им, предупреждава той.
“Например изрази като „Всички са маскари“, „всички купуват гласове“ и т.н. създават илюзия, която е точно това – илюзия. Но истината е, че НЕ всички са маскари и не всички купуват гласове. Но именно илюзията успива реакцията на обществото към това престъпление. Всъщност по-лошото е, че гласовете се продават, но това е друга тема”.