Нова нискотарифна компания ще лети до България, вижте какви полети предлага
Новата нискотарифна авиокомпания Lufthansa City Airlines ще извърши първия си полет на 26 юни. Фокусът ѝ е върху осъществяването на свързващи полети за компанията-майка от основните ѝ центрове във Франкфурт и Мюнхен. От материал на Euronews, в който се разкриват подробности за дестинациите, до които ще лети новата авиокомпания, става ясно, че и България е включена в маршрутите ѝ. Авиокомпанията започва полети от този месец до Берлин, Бремен, Кьолн Бон, Дюселдорф, Хамбург и Хановер. Извън Германия първоначално ще изпълнява курсове до Бордо, Франция, и Манчестър и Бирмингам във Великобритания.
През 2025 г. се очаква да бъдат включени още дестинации, сред които Париж – до летищата Шарл дьо Гол, Тулуза-Бланяк и Лион-Сен Екзюпери. Авиокомпанията ще лети и до Билбао и Барселона в Испания, както и до Прага, Любляна, Загреб, Краков, Белград, София.
Сред маршрутите, които се очаква да бъдат открити през 2025 г., са и Букурещ, Хелзинки, Гьотеборг-Ландветер, Осло, Люксембург и Дъблин.
Разликата между Lufthansa CityLine и Lufthansa City Airlines?
Макар и с подобни имена, авиокомпаниите CityLine и City Airlines са отделни дъщерни дружества на германската компания Lufthansa. Новата авиокомпания ще обслужва пазари, които не са обхванати от нейния предшественик, и ще помогне за намаляване на разходите, както и за засилване на конкурентоспособността при късите разстояния.
Но синдикатите изразиха подозрения относно този ход, когато беше обявен миналата година. Германският съюз на пилотите Vereinigung Cockpit (VC) заяви, че дъщерното дружество е създадено, за да заобиколя договорните задължения за служителите в Lufthansa Group, които са били насърчавани да кандидатстват за роли в новата авиокомпания.
По същия начин Центърът за авиация (CAPA) твърди, че Lufthansa City Airlines е „още една платформа за подпомагане на Lufthansa Group в прилагането на ограничителни условия в договорите с пилотите, като по този начин намалява разходите за труд и увеличава гъвкавостта на труда“.
Летищните такси на Бургаското летище не кореспондират с такива ниско тарифни , бюджетни и т.н. компаниики.
То затова е на работно време през седмицата. 5 часов работен ден!
По този начин обслужва интересите на летище Варна основно София.......Така,че който иска да пътува по Европа - нощния влак, дисагите и два часа преди полет.......