Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Защо сезонът по Южното Черноморие става все по-къс?

Ключови думи: море, южно черноморие, летище бургас, къс сезон, лято 2024

Опасения за скъсяване на летния сезон и тенденциозно отношение на концесионера на Летище Бургас помрачават очакванията за новия летен сезон по Южното Черноморие. Хотелиерите и местните власти изразяват съмнения за изкуствено пренасочване на пътници към Летище Варна. Недоволството нараства и заради затварянето на Летище Бургас за ремонт до края на март, коментира БНР.

Това ще бъде пиронът, който ще закопае сезона, смята хотелиерът Веселин Налбантов от Слънчев бряг, който е и заместник-председател на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация.

Не може на такова близко разстояние да се сложи един концесионер на две конкурентни летища, категоричен е той.

"При нас сезонът става все по-къс и по-къс поради това, че няма полети. И лятото няма, и зиме. Има само чартъри. Започвахме от април и свършвахме в края на октомври. Сега отваряме юни, още в края на август няма кой да лети", пояснява Налбантов. По думите му, в туризма трябва да има предвидимост.

"Не може да кацаш във Варна и да идваш в Бургас."

Оповестеното от концесионера намерение през 2025 г. летището да се затвори за 6 месеца за ремонт на самолетната писта и пълна рехабилитация предизвиква вълна от недоволство.

Кметът на Поморие Иван Алексиев е на мнение, че от страна на концесионера е налице "захаросана презентация, облечена в розово, а насреща – нищо".

"Би трябвало държавата трябва да се намеси и да предотврати неща, които са негативни за бъдещето на определени региони. Забелязваме такава тенденция на бургаското летище", подчертава и Георги Тръпков, който има 40-годишен опит в туризма. Според него летището е тръгнало надолу заради смяна на политиката на концесионера.

Кметовете от Югоизточна България излязоха с обща позиция по случая. Те искат преразглеждане на концесионния договор.

Сривът за три години е от 3 600 000 пътници до 1 800 000 през 2023 г., отбелязва Иван Алексиев.

 

6
Коментара по темата
6.
Лесни
07.03.2024 18:33:59
Сезона реално е три месеца и така е повече от 6-7години в резултат на презастрояване мръсотия персонал от селата за което са си виновни хотелиерите в цялата страна
5.
Теодора
07.03.2024 18:13:14
А дали туристите не намаляват от презастрояването и липсата на всякаква инфраструктура, от непрофесионалното отношение в хотели и ресторанти и от липсата на допи един честен търговец, който не се опитва да те метне?
4.
Bygv
07.03.2024 18:05:35
Да питам сега къде ще им кацат големите карго машини със лого "Антонов" на опашката ,които със сигурност не разнасят пратки на DHL.В седмицата поне по 2 такива се забелязват.Може би във Варна ,където нещо по-голямо от Ербъс А320 и 737 не съм виждал да каца или излита?
3.
Б Р Т,,,,,,,Ъ Р Т
07.03.2024 17:16:33
Тили Веско не знаеш що сезонът е кратък. Знаеш но и ти се правиш на ударен щото сега шарлатаните командват. Кажи си бе. Април идваха първите руснаци и октомври последни си заминаваха като във същото време имаше англичани ,германци и скандинавци. Пристанището от април до ноември пасажерите акостираха един след друг даже по два някой път. Пристанището го дадоха на концесия на БИШЕТО Пеевски и корабите изчезнаха. Като ти не можеш аз ще го кажа. Със поляци бедни на социални помощи, румънски цигани и нахални муфта Джан украинци сезон не се прави и колкото и да се къпеш във морето и да пиеш морска вода това е положението най немски тарикати о. Хората не са ни виновни ние си избрахме( е машините на Мадурко много помогнаха) по точно софийските гъзета ни натресоха шарлатаните
2.
Voko
07.03.2024 14:11:16
Kogato ima kargo za ukraina , gragdanski protest da zatvori vhodove i izhodi na airporta i da vidim i da vidim kakvo ste stane .
1.
АНАЛизатор
07.03.2024 13:16:08
Не може 2 близки летища на един концесионер да се дадат, това е безумие! Трябва да има конкуренция, а като са на един концесионер той си гледа келепира!
Но едва ли само летището е причината за отлива, сигурно има много други причини като липса на реклама и лошо обслужване примерно, което най вероятно се култивира от дългите години безхаберие на частния бизнес и сега просто качествени хора няма и трябва да наемат от Киргизстан или Индия, ама хак им е!
  Добави Коментар
Това е най-вкусната баница за Месни Заговезни Седмицата преди Месни заговезни се нарича „Чиста“, защото в сряда и петък задължително се спазва пост Кучият студ, сковал България, продължава и в събота! Сняг ще завали на неочаквано място Температурите ще са в много широки граници, минималните - от минус 15°-минус 17°, а максималните на места може да достигнат до 6°-7°
Какво да направим, ако онлайн рецептата ни е изтекла, а трябва да купим лекарства? Кои лекарства се заплащат от Здравната каса за домашно лечение? Всеки уикенд задължително правя тези пухкави турски питки на тиган Опитате ли ги веднъж, ще си ги правите редовно
Арестуваха училищен директор, докато получава подкуп Европейската прокуратура разследва корупция Георги Валентинов срещу Пенчо Дочев на MAX FIGHT 60 Началният час на събитието е 19:00 часа, а мястото столичната зала „Левски София“
Тестват във въздуха втория български хеликоптер за медицинска помощ Екипът трябва да извърши т.нар. техническо приемане на летателната машина и нейното медицинско оборудване и апаратура Дъно! Всеки четвърти от поколение Gen-Z в САЩ се идентифицира като LGBT 9,3% от възрастните се определят като нещо различно от хетеросексуални в нов доклад на Gallup 
Кремъл: Русия не е поискала изтегляне на войските на НАТО от Източна Европа Путин остава готов да разреши ситуацията около Украйна чрез преговори Контра репортаж от Хърватска показва масово недоволство от въвеждането на еврото Искам да ми плащат толкова, колкото ми обещаваха по телевизията", заявява млада жена пред камерата
Депутатите успокояват: Няма да изпращаме българи за военни действия в Украйна България загуби шанса си да бъде медиатор за приключване на войната С 10% се повишават цените на част от куриерските услуги от 1 март Свидетели сме на агресивното навлизане на китайските платформи