Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Резервните авточасти свършиха, стелажите са празни

Ключови думи: сервиз, авточасти, резервни авточасти, доставки, цена

Свършиха резервните авточасти за някои марки коли. Заради това масово таксита и доставчици са в паника. Никъде у нас, както и в складовете в Европа, тези чаркове не са налични. Това съобщиха за „Телеграф“ от голям вносител на авточасти в България.

В момента липсват много части за коли от 2012 г., 2016 г. и 2017 г., разказаха вносители. Проблем е, че са изчерпани не само у нас, но и в складовете в Европа.

Сред неоткриваемите са бензинови дюзи за някои модели от популярна германска марка автомобили, обясниха търговците. Те допълниха, че масово тези возила се ползват от таксиджиите у нас, както и от много фирми за доставки.

 „Само за три дни миналата седмица имахме 10 запитвания за бензинови дюзи, но не можахме да помогнем по никакъв начин“, коментира представител на вносител на части.

„Карам такси от 15 години. Обикновено намирам авточасти и то на преференциални цени, защото съм сред най-редовните клиенти на веригата за авточасти. Този път момчетата казаха, че не могат да ми помогнат, защото това, от което имам нужда, не е налично нито в България, нито в чужбина“, оплака се Цветомир Светославов, който е шофьор на такси в София.

 По думите на вносители и търговци проблем е, че специално тези бензинови дюзи не се правят вече от самия автомобилен производител.

Извън производство са и от другите фирми, които правят авточаркове. Единственият шанс е да се намерят залежали в складовете.

„Проверихме чрез специална програма дали някъде са останали налични, но ударихме на камък“, допълниха експертите.

Според тях това не са единствените липсващи части. В същото време има и налични, но други авточасти за същите модели коли. Вносителите подчертаха, че това се е случвало и преди и според опита им често липсващите авточасти се появяват на пазара след 2-3 години, но с други серийни номера. Неприятният момент е, че цената им е с 400% по-висока.

3
Коментара по темата
3.
Иван
06.02.2024 05:52:57
Според мен, вече няма нищо. Всичко свърши. Фразата "има всичко" вече не е актуална. По отношение на авточастите и консумативите и т.н.: Чаках джанти и...дойдоха след половин година от Индия.
2.
Ами сега
05.02.2024 22:17:45
Още ли се кефите на санкциите срещу Братска Русия ?
Щото няма как да има части , без да има суровини за тяхното производство ...
1.
Мда
05.02.2024 19:19:11
Разглобявайте дараците на бакшишите, за да има части.
  Добави Коментар
САЩ анулират договорите си с Франс прес, Асошиейтед прес и Ройтерс Няма да плащаме на външни медийни компании, за да ни казват какви са новините, заяви съветничката на Тръмп - Кари Лейк Почина забележителен българин Отиде си проф. д-р инж. Петър Пенев – светило в българската картография
Истината за Зуека и Капките Маги Халваджиян говори от година с него  Принц Уилям може да получи нова титла Вижте подробности
Уби баба си, а сега иска свобода На първа инстанция е осъдиха на 17 години затвор Защо Роксана иска Рачков да е с нея в асансьора на "Капките" Певицата навремето заседнала за цели 32 минути, от тогава не се качва сама
Тъжният финал на Пищова: От „цар на жените“ до самотен гроб Нито една миска не го изпрати  Каза стряскащи думи Очаква ни разлика от 20° между събота и вторник, според Георги Рачев
Преодоля селския си диалект Макар че днес вече говори изчистено, певицата откровено признава, че преходът не е бил лесен Новите депутати полагат клетва, Илиян Илиев от МЕЧ се отказа Рокади в НС
САЩ с удар по интересите на Русия... От финансово естество Министър Мирослав Боршош обсъди развитието на туризма в Костенец с местната власт Ето какво се случи