Газ към „Кауфланд“! Хипермаркетът шокира с 0 (нула) процента промоция
Газ към „Кауфланд“ – има „голяма“ промоция“, шегуват се зевзеците в социалните мрежи, след като от няколко часа се споделя снимка на необичайно намаление – с 0 (нула) процента.
Става въпрос за омекотител, който е с червен етикет, но е намален с едва 4 стотинки, което е под 1 процент и системата го е изписала като продукт с „0 % намаление“.
Защо им е на хипермаркета да прибягват до този странен маркетингов подход – остава загадка, но определено мениджърите станаха за смях.
3
Коментара по темата
3.
Аз ходя рядко
01.12.2022 13:36:08
в Кауфланд, за няколко неща, защото магазинът не ми харесва, но колкото пъти вляза, толкова пъти ме посрещат влудяващи съобщения и други явления...
- вместо да чистят през нощта, непрекъснато ти се врат в краката с тежките си машини; не можеш да се отпуснеш и спокойно да разглеждаш, а постоянно трябва да си нащрек кой и къде ще ти счупи краката! този инстинкт, разбира се, човек трябва да има из целия град, където пък колела, КУКУнетки, разбити тротоари, стълбове в средата на въпросните 30-сантиметрови разбити тротоари и други идиотщини ти чупят краката
- съобщение за неприемане на карти и то не веднъж; ами може да нямаш пари в брой в себе си, да речем... май не съм виждала АТМ там, а и да има, пак ти създават неудобство
- миналият път досаждаха 3-4 пъти на хората със съобщение, че ще пробват поредната влудяваща пищяща система! да бяха го казали веднъж и да го направят поне!
- отворили са селф-чекаут;
Тъй като това е новост тук, да ви разкажа за историята им в САЩ и за развитието им на днешно време. В доброто старо време, когато клиентът беше цар, когато имаше отворени много каси и веднага се отваряше нова при нужда, имаше и експресни каси за 10-15 продукта. Постепенно, тези каси бяха заменени от въпросните машинки. Отначало, всичко изглеждаше добре и никой не протестираше и дори се радваше. Ако имаш само 4-5 продукта, не е чудо голямо да си ги сканираш сам и да спестиш време. Добре ама, с това дръпване на едно пръстче почна измъкването на цялата ръка! Постепенно, в магазините които бяха построени, а и продължаваха да се строят с една дузина каси, въпросните опустяха, а почнаха да никнат все повече машини. Като се стигне до избор между големи опашки на 1-2 касиера и машините, повечето хора се примиряват и почват да вършат работата на магазина, без да им се дава никаква отстъпка за това. Освен това, хора остават без работа. Освен това, тези машини не са пригодени за големи покупки (няма място и удобство за сканиране), трудно се справят с плодове и зеленчуци, не ти поставят покупките в торбички и т.н. и ти губят времето и те стресират.
Освен това, постепенно, с вечното извинение че видиш ли хората изведнъж почнали да крадат в 21 век, те се сдобиха и с наблюдаващи те камери. Виждаш и физиономията си, която изглежда по-зле и от паспортната ти снимка. Не бих се изненадала ако има и пръстови отпечатъци вече някъде. В момента, повечето Уолмарти в САЩ (магазин подобен на Кауфланд) вече нямат никакви касиери, а принуждават хората изцяло да им вършат работата докато човешки същества се мандахерцат наоколо и ги наблюдават сякаш са престъпници! Тази порода НЕчовешки същества беше създадена и отгледана по време на ковидиадата - дай на някой незначителен боклук малко власт и му гледай сеира! Та с този тренинг те сега продължават да тероризират хората, защото, за разлика от българите, които не са видели нищо друго освен освен отвратително и грубо обслужване, американците бяха свикнали на любезно отношение и обслужване, както и на редица благини напълно непознати дори в Европа, не само в България, и затова сега трябва да бъдат превъзпитани, за да свикнат и те с новото НЕнормално. Почудих се също и как да изляза от затвора Кауфланд след като свърших работата на касиерите им. Оказа се, че трябва да сканираш касовата бележка за целта. За момента не видях ровене на чанти, но и това не би ме изненадало в близкото бъдеще.
Изгубих толкова време да пиша това, защото в някои отношения България все още върви след "прогреса" на други места и българите могат да се поучат от грешките на другите, които са били наивни и не са подозирали в какви извращения ще се превърнат нещата които са приличали на дребни "удобства" в началото. Та помислете си дали искате да ползвате тези машини! Накрая ще си сканирате сами пълните колички и ще изчезнат касиерите и кешът! Не обърнах внимание дали машините засега работят и с кеш, но едва ли. То и ползването на картите, за което лично също съм виновна, е наливане на вода в тяхната мелница, но моят случай е малко по-особен и имам известно извинение. Тъй като българските карти едва ли предлагат някакви предимства под формата на cashback или нещо друго, най-добре е да се бойкотират и те!
- вместо да чистят през нощта, непрекъснато ти се врат в краката с тежките си машини; не можеш да се отпуснеш и спокойно да разглеждаш, а постоянно трябва да си нащрек кой и къде ще ти счупи краката! този инстинкт, разбира се, човек трябва да има из целия град, където пък колела, КУКУнетки, разбити тротоари, стълбове в средата на въпросните 30-сантиметрови разбити тротоари и други идиотщини ти чупят краката
- съобщение за неприемане на карти и то не веднъж; ами може да нямаш пари в брой в себе си, да речем... май не съм виждала АТМ там, а и да има, пак ти създават неудобство
- миналият път досаждаха 3-4 пъти на хората със съобщение, че ще пробват поредната влудяваща пищяща система! да бяха го казали веднъж и да го направят поне!
- отворили са селф-чекаут;
Тъй като това е новост тук, да ви разкажа за историята им в САЩ и за развитието им на днешно време. В доброто старо време, когато клиентът беше цар, когато имаше отворени много каси и веднага се отваряше нова при нужда, имаше и експресни каси за 10-15 продукта. Постепенно, тези каси бяха заменени от въпросните машинки. Отначало, всичко изглеждаше добре и никой не протестираше и дори се радваше. Ако имаш само 4-5 продукта, не е чудо голямо да си ги сканираш сам и да спестиш време. Добре ама, с това дръпване на едно пръстче почна измъкването на цялата ръка! Постепенно, в магазините които бяха построени, а и продължаваха да се строят с една дузина каси, въпросните опустяха, а почнаха да никнат все повече машини. Като се стигне до избор между големи опашки на 1-2 касиера и машините, повечето хора се примиряват и почват да вършат работата на магазина, без да им се дава никаква отстъпка за това. Освен това, хора остават без работа. Освен това, тези машини не са пригодени за големи покупки (няма място и удобство за сканиране), трудно се справят с плодове и зеленчуци, не ти поставят покупките в торбички и т.н. и ти губят времето и те стресират.
Освен това, постепенно, с вечното извинение че видиш ли хората изведнъж почнали да крадат в 21 век, те се сдобиха и с наблюдаващи те камери. Виждаш и физиономията си, която изглежда по-зле и от паспортната ти снимка. Не бих се изненадала ако има и пръстови отпечатъци вече някъде. В момента, повечето Уолмарти в САЩ (магазин подобен на Кауфланд) вече нямат никакви касиери, а принуждават хората изцяло да им вършат работата докато човешки същества се мандахерцат наоколо и ги наблюдават сякаш са престъпници! Тази порода НЕчовешки същества беше създадена и отгледана по време на ковидиадата - дай на някой незначителен боклук малко власт и му гледай сеира! Та с този тренинг те сега продължават да тероризират хората, защото, за разлика от българите, които не са видели нищо друго освен освен отвратително и грубо обслужване, американците бяха свикнали на любезно отношение и обслужване, както и на редица благини напълно непознати дори в Европа, не само в България, и затова сега трябва да бъдат превъзпитани, за да свикнат и те с новото НЕнормално. Почудих се също и как да изляза от затвора Кауфланд след като свърших работата на касиерите им. Оказа се, че трябва да сканираш касовата бележка за целта. За момента не видях ровене на чанти, но и това не би ме изненадало в близкото бъдеще.
Изгубих толкова време да пиша това, защото в някои отношения България все още върви след "прогреса" на други места и българите могат да се поучат от грешките на другите, които са били наивни и не са подозирали в какви извращения ще се превърнат нещата които са приличали на дребни "удобства" в началото. Та помислете си дали искате да ползвате тези машини! Накрая ще си сканирате сами пълните колички и ще изчезнат касиерите и кешът! Не обърнах внимание дали машините засега работят и с кеш, но едва ли. То и ползването на картите, за което лично също съм виновна, е наливане на вода в тяхната мелница, но моят случай е малко по-особен и имам известно извинение. Тъй като българските карти едва ли предлагат някакви предимства под формата на cashback или нещо друго, най-добре е да се бойкотират и те!
2.
Кауфланд търси персонал
01.12.2022 11:18:13
Отдавна в Кауфланд от високоговоритела вместо музика и предлагане на стоки се въртят само съобщения, че си търсят персонал, вкл. ръководен. Явно желаещи няма. То и стоките, които предлага магазина драстично са намелели и постоянно разреждат стелажите за да не личи колко опразнено откъм стоки.
Това е положението в държава, където Мутренските епохи се редуват с Радеви зими!
Това е положението в държава, където Мутренските епохи се редуват с Радеви зими!
1.
Какво има за чудене...
01.12.2022 10:53:18
В това вонящо блато и чуждите вериги нямат нищо общо с качеството, или обслужването, или разпродажбите нормални в други държави. Както знаем, не е виновен който яде баницата, а който му я дава. И те бързо се ориентират, че тук могат да правят каквото си искат, че българският робски клиент не е свикнал да изисква нито нормални стоки и услуги, нито нормално отношение, и си дерибействат на воля...