Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бачийски: Три важни крачки към голямата промяна на Бургас и региона

Ключови думи: константин бачийски, продължаваме промяната

„На 2 октомври хората ще могат да избират между две възможности - да продължи ограбването на държавата или да продължи промяната, от която всички се нуждаят“, казва Константин Бачийски, кандидат за народен представител от листата на „Продължаваме Промяната“.

Според него една от най-необходимите промени за Бургас и региона е постигане на икономическо оживление чрез три стратегически проекта, които той нарича „Планът Бачийски“. Те са взаимносвързани и за да се реализират се нуждаят от подкрепата на избирателите.

Първият е разширяването на ГКПП „Малко Търново“ и изграждане на нов 4-лентов път Бургас – Малко Търново. За изпълнението на идеята през мандата на кабинета „Петков“ по инициатива на Константин Бачийски бяха предприети реални действия. Подписан беше меморандум между България и Турция, според който ще бъде увеличен капацитетът на граничния пункт „Малко Търново“, а освен пътници на пункта ще могат да бъдат обработвани и товари.  Този проект е обвързан със строителството на АМ „Черно море“ между Бургас и Варна. Така за товаропотока от Турция ще бъде осигурен бърз и сигурен достъп до летище Бургас и летище Равнец, до Пристанище Бургас, до Североизточна България, а оттам с директна връзка с пристанище Констанца и търговските пътища към Молдова, Украйна, Русия и Прибалтика. На юг трафикът ще може да се разделя към обновения ГКПП Малко Търново и към бъдещия нов туристически пункт край Резово, който също е предвиден в българо-турския меморандум.

Модернизирането на Пристанище Бургас е вторият проект, неразривно свързан с голямата икономическа промяна на Югоизточна България.
„Първоначалната концепция, изразена в стария генералния план, беше корабните места да бъдат заменени от търговски обекти, офиси и атракциони за туристи. Ако заложим само на търговските обекти, дългосрочно ще загубим. Време е да признаем, че няма как ресторантите да заменят корабите и това да доведе до сериозен икономически растеж. В исторически план градът се е разраствал покрай развитието на пристанището, тъй като обслужването на корабите генерира допълнителни доходи и работни места заради съпътстващите дейности при обработката на товари“, коментира Константин Бачийски.
С подкрепата на „кабинета Петков“,  той спря проекта за генерален план, предвиждащ премахване на съществуващите корабни места и стартира нов проект. В него ке предвижда запазване на тези корабни места и създаване на нови дълбоководни терминали за обслужване на „ро-ро“ товари/, предназначени за транспортни средства/,  на „ро-ло“ товари /за превоз на жп вагони/ и контейнерни товари.
Очакванията са, че модернизирането на Пристанище Бургас и изграждането на новия дълбоководен терминал ще доведе до ръст в местната икономика.

Според Бачийски, и двата проекта придобиват смисъл и икономическа логика най-вече в тясно взаимодействие и взаимно допълване с най-важния трети проект.
Превръщането на неизползваемата от години стара военна авиобаза в Равнец в модерен индустриален парк със статут на Свободна безмитна зона със собствено карго летище.
„Това е възможност в Бургас да бъде създаден обект с глобално значение, който да привлече инвеститори и свободни капитали от цял свят, както и да генерира нови работни места – коментира Константин Бачийски.
В последната си фаза на изпълнение проектът предвижда създаването на около 8000 работни места.
„Заради своя потенциал концепцията за трансформацията на старата военна авиобаза беше възприета от „правителството на промяната“ като работещ икономически модел и беше вписана в програмата на коалицията. Всички управляващи партньори се обединиха около визията „съществуващо летище да се комбинира с безмитна зона и индустриален парк“, която да даде конкурентно предимство на региона и страната“, допълва той.

Изпълнението на тези три проекта ще доведе до превръщането на Бургас и региона в притегателен център за инвестиции за години напред – прогнозира Константин Бачийски.
Водачът на листата на „Продължаваме Промяната“  в Бургаски избирателен район е категоричен в намерението си да работи за изпълнението и на трите проекта и е убеден, че те ще доведат до положителни промени в Югоизточна България.

 

 

 

Какво женско облекло най-често възбужда мъжете Cтoйĸaтa нa eднa жeнa e oт дocтa вaжнo знaчeниe зa цялocтнaтa визия и игpae oгpoмнa poля зa ceĸcaпилa ѝ 11 фрази, които наистина умните хора използват, за да постигнат своето Ето кои са те 
3 зодии, които ще сбъднат своя голяма мечта преди 01.01.2025 Вие сред тях ли сте  Как се приготвят турските сарми с булгур Плънката не е сложна, но изисква внимание към детайла
Пране на японски: Как да възстановите чистотата на кухненските кърпи без пералня Прoцедурaтa ще бъде дългa: ще oтнеме пoне 12 чaсa Трябва да се трошат кревати - жените се нуждаят от 2 до 5 пъти секс седмично Здравето им се уврежда от липсата на ласки, по-бързо се появяват първите признаци на стареене
Ето как дамите от различните зодии пленяват мъжете Представителките, родени под знака на Телец са невероятно сериозни и си знаят цената, което привлича успелите господа и ги кара буквално да се борят за нейното внимание Важна новина за гинекологичните прегледи МЗ предлага в пакета дейности по „Клинична лаборатория“ да бъдат включени и изследванията за оценка на бъбречната функция
Атака с дронове в Запорожие, има ранени Сирените в града бяха задействани в 20:03 ч., атаката с дронове започна към 21.00 ч. Работодателите станаха по-щедри: 74% дават коледни бонуси Размерът на сумите по Коледа като цяло се запазва
Тони Стораро превзема Би Ти Ви, Цеца ще радва зрителите на Нова тв Тази година един исторически телемост ще ни свърже, не просто с друго място, а с друго време Цената на маслото покори нови върхове, европейците пестят от печива Продуктът е средно с 19% по-скъп от преди година