Ходене по мъките или когато имаш „контактно лице“ в А1
Когато позвъниш на Центъра за обслужване на клиенти на А-1, за да ги попиташ нещо простичко, като например защо продължават да ти издават фактури за услуги, които вече не ти предоставят, оттам ти обясняват /ако имаш достатъчно търпение да ги изчакаш/, че твоят телефон е част от корпоративен договор със специални условия и трябва да се обърнеш към контактното си лице.
Контактното лице, с което имам неудоволствието да работя, се казва Мирослав. Когато го потърся, той обикновено не ми отговаря, а ми изпраща СМС: „В среща съм. Ще върна обаждане при първа възможност“. Последният път му звъннах на 19 юли т.г. До 9 август възможност не се е появила. Нито първа, нито втора.
Но ще бъда несправедлив, ако кажа, че той изобщо не ми обръща внимание. По странния казус – защо А1 ми изпращат фактури по договор, който е приключил и искат да им плащам за услуга, която вече не ми предоставят, той ми написа писмо:
„Поради технически казус, договорът за услугата е прекратен, но фактурирането на услугата не е спряно. Към днешна дата това е оправено. /Ако някой е попаднал на обратния технически казус, в който А1 му предоставя услуги, а не му взема пари, да ми се обади, за да го включа в списъка с Чудесата на Света – б.а./
По нататък писмото продължава така: „Фактури с номера 450367906, 451877792 да не бъдат заплащани, за да може да бъде издадено кредитно известие към тях.
Ако получите СМС-нотификация, касаеща ограничаване на изходящи обаждания във връзка с описаните фактури, моля да имате предвид, че това е автоматичен СМС. Екип просрочени задължения са уведомени за казуса и ограничаване на услугата за описаните по-горе фактури няма да има.“
За протокола ще поясня – аз имам действащ договор с А1 за телефони в група и приключил договор за доставка на интернет. От въпросното писмо разбирам, че когато не платя неправомерно издадени фактури по изтекъл договор изпадам в просрочие по действащ договор, по който съм изряден и си плащам, но въпреки това А1 може да ми спре телефоните.
Сбъркана работа, другарки и другари, както и да я погледнеш!
Ако смятам тази практика за порочна и искам да се оплача, трябва да се обадя на контактното си лице, което по принцип не си вдига телефона.
За да ме компенсира за проблемите, наскоро операторът А1 подписа с дружеството ни Анекс за предоставяне на крайни устройства с отстъпка от 500 лева.
Чрез Мирослав си поръчах лаптоп и зачаках да го доставят. Последният път, когато благоволи да си вдигне телефона, той ми каза, че устройството щяло било да пристигне в края на седмицата. Останах с впечатлението, че става въпрос за края на попопопопоминалата седмица. Явно нещо съм се объркал.
Няма да описвам всичките си страдания, свързани с А1, за да не досаждам на уважаемия читател и да не конкурирам руската епична трилогия „Ходене по мъките“. Ще кажа само, че в цялата работа има и положителен елемент - А1 ме връща в младостта и възкресява в мен забравени чувства от казармата. В смисъл – със същото нетърпение чакам да ми приключи договора с тях. И да извикам: „У-ВОЛ-НЕ-НИ-Е!“ И както казва Бойко Борисов, но в малко по-нецензурен вариант: „Съм ги на…резал с 200“.
Това изречение от А1 могат да си го запишат. Или направо да го приемат като предизвестие.
Produsele functioneaza atat pentru Femei, cat si pentru Barbati, indiferent de varsta.
Nu pierde reducerile de azi pe serenicapelli.ro
Stocurile cu reduceri sunt limitate.
Big Clearance Sale at Sereni Capelli for Anti-Gray Hair Treatments!
The products work for both Women and Men, regardless of age.
Don't miss today's discounts on serenicapelli.com
Discounted stocks are limited.
I'm writing to let you know about an incredible new AI tool that can help with various tasks related to website copywriting and SEO.
It's been used by some of the biggest companies in the world, such as Airbnb and IBM.
So if you're looking for a powerful tool to help take your website to the next level, this is definitely worth considering! Plus, to make things even better, I'm giving away 10,000 words for free so that you can try it out for yourself.
To get 10k words, just go to https://www.aiwritingmeta.com/
Всички читави стари служители напуснаха или бяха принудени да напуснат.
Проблема с кадрите е огромен.
За офиса бизнес клиенти в Бургас има само една дума: ДЪНО
Като почнеш от меринджейката…
Било срещу мобилните оператори, некоректните банки и Общината!
Не могат да си играят с нас!
И полза има :)
Няма толкова некадърни, неграмотни и уродливи животни. Пък оная шефката им мне стига че е адски грозна, ами и тъпа до безумие, кво очаквате от подчинените и
Смрад!
Лъжеха ме два месеца и не ми обръщаха внимание.
Написах и изпратих писма до:
Комисия за защита на потребителите
Кабинета на министър-председателя
Комисия за електронни медии
Омбудсман на Р.България
......и нещата се оправиха, че ми се извиниха.
Затова пишете жалби срещу мобилните оператори. Не ги жалете.
Няма кой да спре иначе алчните им собственици.
НЯМА КОЙ ДА ПРЕДЛОЖИ ЯСНИ ПРАВИЛА И ЗАКОННО ДА СПРЕ ОГРАНВАНЕТО НА ХОРАТА
А1 са си добре откъм услуги, само тв услугата им куца. Най-дбре тв при Булсатком и Поларис, качеството е там.
два месеца.Когато чета описаното
за него едно към едно същото се
случи и с мен.
A pri dostignat limit v Roaming blokirat li vhodqshtite obajdaniq i SMS aaa ?
A prez wifi ili shared wifi (HOT spot ) moje li sa plashta smetka v prilojenieto aaaa ?
A tarifata sa smenq prez prilojenieto moje li aaaa ?
Ъ?