Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Вижте как мина походът за мир и неутралитет в Бургас и кои са протестиращите

Така и не стана ясно кои са ораторите, кой стои зад организаторите тук и още в 8 града в България
Ключови думи: новини, флагман, протест, Бургас, Украйна, Русия

Около 50-ина човека, повечето от които млади мъже, се събраха пред сградата на Община Бургас тази вечер и развяха българския трикольор. Въпреки ръмящия дъжд по главната улица минувачите се спираха и опитваха да се заслушат в посланията на ораторите им и да схванат каква са исканията им. 

Репортер на Флагман.бг установи, че става въпрос за провеждане на т.нар. „Общобългарски поход за мир и неутралитет“, в който Бургас е едно от 9-те населени места, през които е било запланувано да премине.

Едновременно със събитието пред кметството на града, в същия час, подобно вървеше в София, Пловдив, Русе, Стара Загора, Пазарджик, Шумен и Ген.Тошево.

Неясна остава идентификацията на организаторите на това събитие, които на практика са събрали своите привърженици с обяви в интернет.

Един от тях е и влогър в червено-черно яке, чийто призив е в групата „България“ във фейсбук. Името му е неизвестно. Обявен е като „един от десетките българи, участващи в организирането на т.нар.поход“.

От анонсите във фейсбук става ясно единствено, че проявата е срещу изпращането на оръжия за Украйна, защото сме най-бедната държава в ЕС и се нуждаем само от мир и спокойствие. Че сме против бежанския поток от Украйна, защото заплащаме спане и храна, а не сме направили нужното за най-уязвимите наши сънародници.

Общо взето в този тон, в рамките на около 10-ина минути, преминаха речите в Бургас, произнесени от мъже без легитимация.

На въпрос на Флагман.бг: Как разбрахте за този протест и защо сте пред Община Бургас, двама мъже на преклонна възраст признаха, че са разбрали от Жени Илиева от движение „Русофили“. Сред рехавите пацифисти бе забелязан и един от видните активисти на партията на Валери Симеонов – НФСБ в Бургас Иван Кузманов – с трикольор в ръка.

Вижте в нашето видео каква беше обстановката пред Общината тази вечер:

 

През последната седмица в ход е структурирането на поне четири ляво-русофилски организации, които ще опитат да отнемат благодатната ниша за политическо представителство от ПП „Възраждане“ и БСП, смятат анализаторите на Флагман.бг.

Четири леви и русофилски партии ще се учредят в следващите 20 дни

93
Коментара по темата
93.
До XX редовният глупак тук.
06.05.2022 00:13:05
Българите които обичат диктатури, може би.

Тези които имат истинската свободолюбива българска кръв във вените си, никога повече няма да се объркат да подкрепят Русия и империалистичните амбиции на фашисткия режим на Путин.
92.
XX
05.05.2022 23:53:23
Българите подкрепят Русия в борбата и с нато в украйна.
91.
селянин
05.05.2022 18:56:27
> Забелязали ли сте че когато ви зарежда сайта на флагман, долу пише url на сървъра - yandex.ru?
Да между другото, зарежда се някакъв java script от там
90.
миротворецът
05.05.2022 15:52:22
верно бе! блестяща идея. как пък не се сетиха тия там до сега.
89.
До 81
05.05.2022 15:49:31
Отиди в Украйна и там им кажи ''Стоп! Да бъде мир!''

Да видиш как ще ти викнат обратно и украинците и руснаците ''Я бягай от тука че само пречиш бе!''

;)
88.
До 87
05.05.2022 15:42:34
Мир ще има тогава когато тези които искат да убиват и унищожават са убити и унищожени. С други думи никога. Това е нашия свят. Хубаво е да си идеалист, благородно даже, но на първо място трябва да си реалист винаги.
87.
Ми избивайте се тогава за мир
05.05.2022 15:34:16
като ви е толкова акъла
86.
До аудиторията
05.05.2022 15:34:12
Забелязали ли сте че когато ви зарежда сайта на флагман, долу пише url на сървъра - yandex.ru?

Почва да става ясно защо всякакви фашисти нацисти русофанатици получават почти под всяка статия на откровенно малоумните си мнения, русофилска и ултранационалистическа реторика, и конспирационни теории един куп плюсове. Е на някои не смогват и те.

:)
85.
И
05.05.2022 15:29:21
с изключение на Али, как завършиха? :)
84.
До 83
05.05.2022 15:04:27
В някои отношения да, и ситуацията в Украйна не е съвсем същата както Виетнам. А Ганди и Ленън и двуличници и педофили.
83.
Исус, Ганди, Джон Ленън, Мохамед Али
05.05.2022 14:58:55
Сигурно са страхливци и глупаци, така ли?
82.
До 81
05.05.2022 14:36:22
Май си поредния миролюбив мъдрец, но не достатъчно мъдър за да разбереш, че пеговори за мир бяха опитвани, и продължават, но руските условия всеки път до сега бяха напълно абсурдни. Както беше споменато по-долу в коментарите. Намери си го коментара и го прочети.
81.
Говорете за мир, деескалация, преговори
05.05.2022 14:29:53
Стига с тези оръжия, амуниции, военни помощи. Тази лудост трябва да се спре, не да се подклажда бе хора. Не се оставяйте да ви поляризират и разделят - така ставаме емоционални и нерационални всички. Много е просто - войната трябва да приключи. Мирът е края на войната, не победа, не съпротивата. Борбата за мир е различно нещо от военни действия
80.
До 72
05.05.2022 12:47:28
Голямата опорка!

Че някой ни казвал така, че някой ни плащал, дрън-дрън.

Ей малоумници, точно защото се информираме от различни източници на информация, и мислим критично, за това сме взели решението да подкрепяме Украйна в отечествената им борба.

Има нещо като интернет, там може да се намерят всякакви информативни материали, европейски, американски, руски, кеф ти и северно-корейски ако искаш да четеш. Никой не е забранил на никой да влиза и да черпи информация от където иска! Само в Русия, Китай, Северна Корея и други подобни обаче масово са блокирани не-облъчени сайтове!

Аз мога да говоря за себе си само, но съм сигурен че и за мнозинството се отнася. Исках да се информирам, и го направих от руски, американски, европейски, украински, всякакви источници, прочетох история, четях между редовете, мислих дълго и останах на 100% уверен,че нещата може да не са черно-бели, но че справедливоста тук, е на страната на Украйна!

А вие? Вие сте си отрепки и такива ще си останете!
79.
До _nib_
05.05.2022 12:34:33
Какво са ни направили на нас американците бе? Освен неща които съществуват само във конспиративните теории на вашите болни глави?

да няма да ми разправяш за американския вирус, който разработват в украинските лаборатории, който засягал само славянски народи, с който планирали да ни унищожават??

Истината е че американците не правят войни в директно съседните им нации, и че единствената агресия която са проявавали към Европа беше на времето към германските нацисти, и по-късно към сръбските, все заслужаващи полученото! Повече се ограничават от руснаците, въпреки че имат парите и технологията да са поне 10 пъти по-унищожителни от тях, и това е факт!

Ей ниб, я бягай от тука, ти долна русофанатизирана гнидо! Ние искаме да сме част от цивилизационния свят. Като това не ти харесва, марш към Русия, там ходи на сбирки и манифестации на Zwastika-та и рашизмът колкото искат, там ще си сред подобните си нацисти и ще ти е много хубаво. Там вас такивата отрепки няма да ви тормозят нито американците, нито ''робите'' им. Въобще пълно щастие!
78.
_nib_ do 15 мушморока
05.05.2022 10:06:36
Най-много вреди на страната ни са нанесли мръсните американци....И не само на нас, а на целия свят.
77.
555aaaa
05.05.2022 00:07:53
Всеки подкрепящ Костя Копейкин да емигрира незабавно в калната русия.
76.
do 75
05.05.2022 00:04:49
По-добре американска подлога, отколкото руска тъпако ханс.
75.
;)
04.05.2022 10:30:47
pulno s amerikanski podlogi v komentarite :)
74.
Отгога един файтон хора е поход
04.05.2022 09:25:07
Като искат мир що не поканят Путлер да си прибере в родината крадците на кокошки?
А това, което се вижда на снимката са мургавите и беловласите по пейките. Някой им е раздал по 50лв. и се е оформил "поход за мир. + случайно преминаващите, които са се загледали за какво е навалицата и като са разбрали, че не продават олио по 3лв. са подминали.
73.
кандидат протестиращ
04.05.2022 09:10:15
направете протеста като автопоход, направете го и срещу високите цени на горивата и цените и инфлацията. Те се увеличиха в следствие на войната, и тогава ще имате масова подкрепа!
72.
Интересно
04.05.2022 08:17:15
С какви очи тролчетата русофобски ще погледнат родата си след края на войната. Ще могат ли да спят спокойно като знаят как и за какво са получавали едни жълти стотинки.. Тези, които по свое убеждение защитават дадена кауза са за уважение, защото мнението им е изградено на база информацията, която са получили. Чета тука откровени цитати от писания на определени държави - не български, от телевизии и медии само от едната страна на конфликта. Нямате желание, не можете или не ви позволяват поне да опитате да разберете мнението и на другата страна ли? Историята трябва да се познава, човек и народ без история няма бъдеще. Най-лесно е да си на страната на власт имащите в дадения момент, но дали това е правилното??? Уважавам и Русия и Украйна и народите им, не желая да има кръв но ясно разбирам кой има интерес от това, кой иска да държи света в ръцете си, кой смята човечеството за шепа малоумни дебили.
71.
До 63
04.05.2022 08:13:10
Ти не коментирай другите как ще я посрещнат, а коментирай себе си. Такива като теб се извъртат, само и само да са в крак с всяка политическа ситуация. Преди комунист, после от СДС, пък за Бойко Борисов и прочее.....
70.
И още нещо
04.05.2022 07:51:09
Свидетели сме на срамен епизод от историята, в който обикновените украинци са изкупителната жертва на конфронтацията между лукавството на "Запада" и глупостта на Путин. Така наречените "свободни" медии и от двете страни засипват хората със съмнителни новини, целящи да прикрият истинската същност на конфликта, Разните партии яхват гребена на вълната и черпят дивиденти от страданието. Мислите ли, че няма политически механизъм чрез който всичко това да спре веднага, ако не изгодно за "Запада"?!
69.
Българина
04.05.2022 07:51:01
До "Българина",
Грешката е умишлена :)
Повтарям си поста:

АКО Украина беше независима Путин нямаше да я удари.
АМА.. не беше.
Лично мнение.
68.
До "Българина"
04.05.2022 07:36:52
На български е Украйна , а не Украина! Само това ме кара да се съмнявам колко сте "българин"!?
67.
Мдаа
04.05.2022 06:57:59
Организаторите бяха протестанти, които се опитват да пробутват протестантизма си, с цел претопяване на православието в икуменическата всеерес на бъдещето. За съжаление неправославният български народ не разбира заплахата от подобна инвазия, която гарантира пълна загуба на идентичност и нравственост.
66.
Българина
04.05.2022 03:42:16
Поход на срама 65.
АКО Украина беше независима Путин нямаше да я удари.
АМА.. не беше.
Лично мнение.
65.
Поход на срама
03.05.2022 23:58:40
Къде бяха походливите на 24 февруари , когато Путлер вероломно нападна независима Украйна?????

Тогава не правиха поход за мир.

Сега се сетиха да правят поход за мир и неутралитет, когато и слепите виждат, че руската армия буксува в Украйна и че с помощ отвън украйнците могат да изтласкат агресора.
Не може да има неутралитет, когато има жертва и агресор, понеже ако не помагаш на жертвата, значи си на страната на агресора.
64.
Tuiy
03.05.2022 23:06:47
Неутралитет а, иначе точите зъбките за 12 милиарда евро помощ от ЕС за България. Що не отидете при Путин да му поискате газ и петрол дори на цената на която продава на другите изначени като вражески държави. И тоя страхливец дезертьор който сега ни е президент. Да ви взема всичките неутралните и да ви води в Русия но да не ви изпратят всичките на поклонение в Сибирските газови полета. Ние тука оставаме да си караме без руски газ, петрол и без руски мир.
63.
Някой
03.05.2022 22:56:40
Хора с робско мислене са това. Ако дойде руската армия на границата, ще я посрещне, ще я нахрани и ще й даде дупе. То това е направено през 1944-та,че ще се повтори и сега. Това не е народ. Това е мърша.
62.
Xxx до 61
03.05.2022 22:29:21
Брой ме,за взривовете съм с теб ;)
61.
GodIsDead
03.05.2022 22:17:47
Някой си щял да са бие за суверенитет, независимост и нз си още кво на България. Жалко е щото България, като всички държави не е нищо повече от съвкупност от сложни измислици, ксто ининституции, традиции, култура, норми, закони и т.н. Кой се бие за чисто абстрактни неща, като "държава" , "суверенитет" или идеали? Хората не се сръжават дори за елементи от материалния свят, като територията например. По правило хората се сръжават за племето си, а не за юртата на вожда. Затва всяка война се обяснява, като защитна - я в защита на група хора я в защита на някакви духовни ценности. Кажи, че ми е любопитно в защита на кви идеали, ще сръжават българите? Българите масово няма да се бият в случай на инвазия. Всеки ще се спасява сам за себе си щото се мразим и живеем в страх едни от други. Вижте просто как се отнасяме с най-уязвимите сред нас и как е същото време даваме милиарди в соц помощи на чорбаджиите. Аз знам, че няма да рискувам живота си за другите българи, защото модерното българско общество е жестоко, невежо, лицемерно, суетно и алчно - пълна противоположност на егалитарните прабългари. Презирам всички символи и представители на новата бг държава и ако нападнат България, няма да се бия с нападателите, а ще се постарая да взривя сградата на нар събрание или поне някое кметство или някаква друга сграда, в която се упражнява власт върху българите. Флегмите и те нали са си квазидържавна институция сега ще ме изпеят на ДАНС.
60.
xxxx
03.05.2022 22:14:43
Руслан отново кацна на летището,а иначе утре ще гласуват за оръжията ;)
59.
Демократ
03.05.2022 22:12:06
"Неутралитет" е поредната опорка на путкинофилите за да се прикрият. Преди около 80 години отново се е говорело за неутралитет на България и тогава един шизофреник е започнал Втората световна война, обяваявайки че един народ е виновен за проблемите на страната му. България е обвинена тогава, че е съюзник на този шизофреник. Сега поредния шизофреник - Чифут Путлер ага, начело на азиатски си туземци, чукчи и ислямисти и други такива започна отново война в Европа. Война, която оправдава, като използва старата комунистическа опорка за фашизъм. Фашисти са наричани от комунистите и българите в Македония и юго-западна България, които не искали в периода 1945-1948 да се обявят за македоница. И в България някои личности, които се чудят как да си изпратят рапортите в Москва заговориха за неутралитет. Не може да се говори за неутралит, когато поредния ненормалки предизвиква война в Европа. Важното, че колкото и да продължи войната, накрая Путлер ага ще свърши като събрат си Хитлер. А неутралитет на България ще бъде разнозначен за целия свят като съюзничество с Путлер ага и ордите му.
А до тогава путефилските агенти все ще говорят за неутралитет.
58.
Преброиха се
03.05.2022 22:10:34
Русофилите, копейки-независрщи!
57.
Областна администрация
03.05.2022 22:07:53
Къде е Бонджи?
56.
Ботокс Путю
03.05.2022 21:55:29
Да здраствует ширака халка мая радная
55.
донецки войн
03.05.2022 21:52:20
Видяхме шепата безродни отрепки, които искат да ни натресат руския мир. Ей, боклуци безполезни, заминавайте си за мордор. Никаква полза от вас. Плазмодии, марш в дупката в центъра.
54.
Русева
03.05.2022 21:49:01
Ееех че заблудини люде! За ад стане на ината на Путин са готови да подкрепят избиването на хора и затриването на цяла една държава, пожелала просто да бъде неподвластна на руски гнет.
53.
Бургазлия
03.05.2022 21:45:04
Нека отбележим няколко факта от миналото: Подобни русофилски прояви е имало, дори когато през 1916г. Русия, явно и недвусмислено, е обявила война на България и изпратила 240 хилядна армия на северната ни граница, за да ни отнемат Добруджа. Във времето, когато ген. И. Колев и Ст. Савов водят кървави и неравни сражения, за да отблъснат неколкократно превъзхождащ враг от руски, сръбски и румънски войски, някои русофилски организации са действали в тила на българската армия. Провеждали са се и протести против войната, сякаш нашите войски са на руската граница и се гласят да нападнат "клетата" руска страна. Позната картинка, нали? Наистина правя усилия да разбера какво мотивира тези хора, но все не успявам.
52.
Мекия мишкии
03.05.2022 21:41:50
Фашистите на "Израждане" изразяват подкрепата си за военопрестъпника Путлер под фалшивия предлог за "неутралитет". Поствайте ако има протести в подкрепа на военната помощ за Украйна, да се съберем повечко нормални там.
51.
до 49
03.05.2022 21:32:16
може би не си забелязал, но там се води война.

комплексарството беше нахлуването на Русия в Украйна.

Честно казано винаги съм предпочитал Спайдър-Мен. :)

Айде да те няма!
50.
Въпрос
03.05.2022 21:28:51
50-ина със или без децата, замъкнати там от родителите им? Те нямат някаква лична представа за ситуацията, освен че така казват мама и тати.

Някак си не ми харесва. Долно е.
49.
До 44
03.05.2022 21:27:57
Да си измисляш един национален герой, който сваля по 20 вражески самолета на ден е чиста проба КОМПЛЕКСАРСТВО!!
А ти, който оправдаваш това, си просто едно малко комплексарче.
Айде бягай сега на балкона, че Батман кацна преди малко!
48.
до 40
03.05.2022 21:26:53
Да, знам, че вярването на собствените очи се брои за конспиративна "теория" от кратуните съдържащи нещо единствено благодарение на наливаната 24/7 пропаганда в тях.
47.
Хххх до 33
03.05.2022 21:24:42
Че ти очаквал ли си друго,те даже са много за този умрял и заспал град!
46.
Долу ПРОСтия
03.05.2022 21:22:11
Един файтон хора, от които половината киснат по цял ден у сайтовете за шепа копейки. То пък за късмет днеска заваля и се намокриха КАТО улични мастии, хахахаха. Всъщност, защо КАТО?
45.
До русофанатиците, рашистите, нацистите.
03.05.2022 21:07:50
''Много по-лесно е да излъжеш човек, от колкото да го убедиш, че е бил излъган.''
44.
До 38
03.05.2022 21:04:40
Призракът на Киев е украинска пропаганда целяща да подпомогне моралът на войниците, водещи отчаяна отечествена война.

Докато украинската пропаганда е ясно че е за морал, руската е ясно че е с цел да прикрива, или ако не е възможно дори и за тях, да оправдава руските военни престъпления.

Сега ти ми разкажи за икономиката на ''страна огромноя'' и неудържимата мощ на ''армия непобедимая'', караща войниците си в боклукчийски камиони, въоръжени с оръжия от ПСВ и ВСВ.

:)
43.
Марина
03.05.2022 21:04:25
Кой ви внушава ,че ако дадем оръжие влизаме във война. Как всички други държави дават и помагат , само ние 2 месеца мънкаме и се гънем и слушаме опорките на на Нинова и Радев. Абе хора , те си защитават само техните интереси, само интересите на шефа им Решетников. Затова сега ви говорят за неутралитет. НАТО не напада Русия, Русия е агресор и започна война . Толкова лои е сложно за разбиране. То бива заблуждение , ама наистина това си е българска простотия. Имаме интерес час по-скоро войната да приключи и Русия веднъж завинаги да разбере , че всяка държава сама решава как да се развива. ДА се завърнат украинците по домовете си и да започнат да изграждат разрушената си държава. Защо си мислите, че на тези жени , които плюете им е много хубаво да са далеч от семейство и дом, да живеят в чужда държава , да отглеждат сами децата си ?
42.
До 41
03.05.2022 21:01:39
Чудесно, А ТИ КОЙ СИ???
41.
жестоката истина
03.05.2022 20:58:58
"...походът за мир и неутралитет в Бургас и кои са протестиращите..."

"Протестиращите са 20-30 лумпена, половината от които дъртаци - отровни комунисти, а останалите - комунизирана неграмотна паплач, деца и внуци на такива дъртаци - отровни комунисти и русофили - майкопродавци.
Накратко - това е кирта и потта от снагата на България. Измет!
40.
До 37 Wow!
03.05.2022 20:57:05
Конспирации, измами, и врагове виждате навсякъде нали?! Само не и това, че може би не сте прави и че мнозинството обществото не е съгласно с вас!

Не, не. Глупости! Някой нарочно прави конспирация тук против вас, и слага на едните плюсове а на другите минуси. Понеже хората нямат друга работа, освен специално на вас да са ви на контра в един уебсайт.

Някой може ли да ми обясни, какво точно свързва ниският интелект, или откровената лудост с любителството на конспиративни теории?
39.
Грешка
03.05.2022 20:55:11
Пост 25 да се чете от 10 до 18-ти.
38.
До 36
03.05.2022 20:54:55
Остави това, кажи сега за "Призрака на Киев"? Колко руски самолета свали днес? Видях, че до обяд бяха 12, ама после съм заспал.
37.
Wow!
03.05.2022 20:48:17
Манипулацията на вота под тази статия е просто БЕЗОБРАЗНА! На всеки коментар и по 4-5 пъти в посоката на партийната линия за всеки 1 срещу нея!
36.
Просто един човек.
03.05.2022 20:41:37
Хора, с путинофили, и подкрепящи рашизма, няма смисъл да спорите. Те винаги ще си знаят тяхното си. Няма оправия там.

Един в друга статия от днес, обясняваше как тези които не гледали руска телевизия, нямало как да знаят истината. Без капка ирония, с пълното самочувствие че е прав, че и обижда.

Това е нивото на тези хора. Просто няма смисъл да си губите времете и нервите.

Поздрави! :)
35.
Дебили
03.05.2022 20:35:25
Пейсет дебила отварят филиите пред путин. Иначе у фейсо са много дръзки. Само това мога да добавя за нашия малък, но храбър народ.
34.
Реалист
03.05.2022 20:35:24
Какъв неутралитет бе, да не сме Швейцария? Или с едните или с другите, средно положение няма. Аз лично искам да живея като западняк!
33.
гражданин
03.05.2022 20:33:51
Въййй, ма те маса народ бе, запълниха целия Бургас тези неутралните....всъщност, това "неутрални" нещо като "джендъри" ли е ??
32.
До 31
03.05.2022 20:33:14
е чети си ти тогава не-повърхностни анализи и обстойни истини от сайтове завършващи на .ру и .бу .

Като тези не ти харесват. Както си тръгнал, почни и да четеш северно-корейските манифести.

Там е истината. Какво се занимаваш с нас промитите мозъци.

:)
31.
До 28
03.05.2022 20:29:56
Точно с такива повърхностни анализи и внушения създадоха цяло поколение всичколози у нас! Фино смляна и удобно компресирана хапчица, която такива като теб лакомо поглъщате! Отваряш един "православен" сайт, прочиташ няколко реда и хоп, вече си експерт по източните въпроси!
30.
До 29
03.05.2022 20:23:11
много лошо си се объркал, ако това си разбрал. :)

Украинците също искат войната да приключи и да има мир. За това се водят почти всяка седмица преговори под някакъв вид.

Но руските искания всеки път са абсурдни.

''Пълна демилитаризация на Украйна, и да позволят на руските военни части да пребивават ви източната част на държавата за неограничен период на време.''

Всички искат да свърши войната, всички искат мир да има отново. Само Русия не иска, те искат Украйна да преклони глава пред тях и да капитулира. Щом ще е така, ще се водят ''агресивни преговори'' тогава.
29.
!
03.05.2022 20:17:56
Докарахме я дотам, че радостни дебили да се присмиват на хора искащи мир и неутралитет!!!
Явно "Призрака на Киев" ги е напръскал с нещо!!
28.
До 26
03.05.2022 20:16:26
Добавям към твоето и това:

''Кой започна тази война?

Ще ти кажа кой застла първата черга по пътя към днешната война.

Русия, когато направи пълна инвазия съседска Чечня - 94-та. От тогава източно-европейските държави започнаха постепенно да кандитатстват и да се присъединяват към НАТО една по една, понеже решиха че им е нужна някаква защита от Русия, след като руснаците на практика унищожиха Чечня с 2 инвазии, и изградиха там нация-марионетка, след което направиха същото с Грузия. Сигурно ти е известно за цивилните жертви в тези войни.

И така, постепенно източно-европейските държави които считаха че са достатъчно близо до Русия за да бъдат застрашени, се присъединиха постепенно през годините към НАТО. Което ни води до ден днешен, и Русия ''се чувства застрашена и притисната'' от увеличаващите се държави членове на НАТО.

Русия да се чувства застрашена от все повече нарастващите държави членки на нато е все едно серийният убиец в квартала да се чувства застрашен като хората почнат да си наемат охрана!''
27.
Толю
03.05.2022 20:08:27
Тези явно са някви кретени
26.
До 24
03.05.2022 20:06:14
Защото в Украйна бяха открити огромни залежи на газ, с които щяха да имат достатъчно за себе си, да продават на запад, и даже и на Русия.

И най-вече защото като суверенна нация решиха да се обвържат със Европа и САЩ, а не с Русия и Китай.

Съвкупността от тези двете, беше много лоша за Русия.

И последва дестабилизация на държавата, Донбаската война, и сега и тази.

Всичко друго е глупава руска пропаганда, ала-бала - дрън-дрън глупости, и оправдания за военни престъпления.

Тиранинът, това което не може да контролира, ще го унищожи, и това е.
25.
До 10
03.05.2022 20:02:11
Не позна. Всички, без БСП и Възраждане, щяха да направят същото. Това е цивилизационен избор, а не тоталитарно-азиатски.
24.
До 19
03.05.2022 20:01:07
Не бе колега,те украинците ей така,без да правят нищо ги нападнаха,айде спрете се бе,верно ли сте толкова изпростели,ваксините ли ви дойдоха в повече? Айде кажи защо Русия нападна Украйна?
23.
До 21
03.05.2022 20:00:25
''Следва да се има предвид, че България НЯМА по-последователен и по-жесток враг от Руската империя, Русия, СССР и Руската федерация сега. От 1828 година до 2022 г. безкрайна поредица от саботажи, намеси и войни срещу нашата родина!

1817-1864 г. - Русия води Кавказката война, последвана от Черкезкия геноцид (1864-1867) довел до прогонването на черкезите и насочването им към българските земи, а те стават башибозук.
1828 г. - Русия обезоръжава българското опълчение, арестува водачите му и ги праща на Заточение в Сибир, където част от тях умират.
1829 г. - Русия помага да се потуши Тракийското въстание и принуждават над 100 000 българи да напуснат родните си места, за да ги заселят в незаселените тогава територии на Кримския полуостров и източна Украйна.
1861 г. - Георги Раковски издава брошурата си „Преселение в Русия или руската убийствена политика за българите“. Русия изисква от Сърбия и Влашко брошурата да бъде иззета и унищожена, а Първа българска легия в Белград да бъде разтурена.
1861 г. - руския консул в Цариград – княз Лобанов издейства заточение на българските владици Иларион Макариополски, Авксентий Велешки и Паисий Пловдивски в Диарбекир за три години, заради обявената независимост на Българската църква.
1864 г. - граф Игнатиев протестира срещу чл. 10 от екзархийския ферман от 1870 г., открил пътя за присъединяването чрез плебисцит на македонските епархии към Българската 1872 г. По искане и заплахи на граф Игнатиев българските владици Панарет Пловдивски, Иларион Ловчански и Иларион Макариополски са заточени в Измир.
1872 г. - Руската църква и Вселенската патриаршия, която се поддава на натиска на граф Игнатиев, обявяват схизма против Българската църква.
1872 г. - граф Игнатиев след лична визита до султана отстранява Махмуд Недим паша, по чиято заповед до привременния български съвет в Ортакьой избира екзарх на основание на фермана.
1873 г. - граф Игнатиев предлага на Турция Левски да се съди и от българи, на които казва, че съдят обикновен крадец, заради думите на Апостола: „Тоз който ни освободи, той ще да ни и пороби.”
1876 г. - На Цариградската конференция за автономия на България никой не знае, че месеци преди това Русия и Австро-Унгария сключват тайното Райхщадско споразумение за поделяне на Балканите
1877 г. - е подписана Будапещенската конвенция. Клаузите са: Русия не възпрепятства Австро-Унгария при анексиране на Босна и Херцеговина, Австро-Унгария не възпрепятства Русия при евентуална инвазия на Балканите. Двете империи се задължават да не допуснат образуване на голяма българска държава, а в случай на уреждане на въпроса на международна конференция, да си оказват взаимна дипломатическа подкрепа, което се и случва на Берлинския конгрес.
1877 г. - руският консул в Цариград граф Игнатиев е уведомен телеграфически за конвенцията. Веднага започва совалка по саботиране на Цариградската конференция. Още на следващия ден е приет от султана и му гарантира, че Русия ще се застъпи за запазване на значителни територии на Османска империя на Балканите.
1877-1878 г. на връх Шипка рамо до рамо с българските опълченци воювали войните от 35-ти Брянски и 36-ти Орловски полк. Състава на войските там е:
1. Българското опълчение - (I, II, III, IV и V опълченски дружини) - редови състав 100% българи.
2. 35-ти пехотен Брянски полк - в състава на IX пехотна дивизия, Кременчуг, Полтавска губерния - редови състав 100% украинци. Командир е полковник Александър Липински - полски произход.
3. 36-и пехотен Орловски полк - в състава на IX пехотна дивизия, Кременчуг, Полтавска губерния - редови състав 100% украинци. Командир е полковник Густав Линдстрьом - финландски произход.
1878 г. - на Берлинския конгрес, Русия взима от Румъния южна Бесарабия, като в замяна я компенсира с българската Добруджа. Руски войски не стъпват в Македония, защото Русия я е предвидила за Турция, както граф Игнатиев обещава на Цариградската конференция.
1885 г. - България обявява Съединението, а Руската империя е единствената държава, която се противопоставя и провокира султана да въведе армията и да прекрати Съединението или най-малкото – да възрази официално, за да има повод Русия отново да вкара своите войски в България. Турция е заплашена от Англия и отказва.
1885 г. - Русия принуждава верния си слуга Сърбия да ни нападне в гръб, след като е изтеглила целия офицерски състав още преди Съединението
1886 г. - Русия организира преврат в България за сваляне на княз Батенберг и го и пращат към Русия. Стамболов като председател на Народното събрание прогонва превратаджиите. Руският императорски пратеник в България генерал Николай Каулбарс връчва нота на българските власти, с която настоява за освобождаване на арестуваните детронатори, отмяна на извънредното положение и отлагане на изборите за Велико народно събрание, което трябва да избере новия княз.
1886 г. - След избора на Фердинанд, Русия скъсва дипломатически отношения с България за 10 години
1888 г. – След нота на руския посланик в Цариград Александър Нелидов султанът обявява избора на Фердинанд за български княз за незаконен. Целта е князът да бъде принуден да абдикира и да бъде избран нов в съответствие с Берлинския договор (със съгласието на всички Велики сили), но австроунгарският външен министър Густав Калноки, поддържан от Средиземноморската антанта, блокира практическата реализация на този план.
1889 г. - Руски убийци отравят Захари Стоянов. През 1978 г. по нареждане на ЦК на БКП е направена аутопсия, която отхвърля версията за руско отровителство.
1895 г. - Платени от Русия убийци убиват Стамболов
1903 г. - При избухването на Илинденско-Преображенското въстание Русия и Австро-Унгария, с ноти до българското правителство го принуждават да не се намесва в конфликта, съгласно Райхщадското и Будапещенското споразумения.
1909 г. - Русия прехвърля турския дълг към България в размер на 82 милиона златни франка или 26 тона злато. Подписан е българо-руски протокол в Петербург, съгласно който България поема дълг към Русия в размер от 82 милиона лева, платими за 75 години при лихва от 4,75 %, без да се обвързва с гаранции и да отстъпва контролни права. Русия приема за основа 125-те млн., която сума изплаща пряко на Високата порта, като я приспада от турския дълг по контрибуциите от войната 1877 – 1878 г., дължими на Русия, и които не са изплащани от 1878 г.
Източник - История на външния държавен дълг на България 1878 – 1990 г.
1913 г. - Русия подкрепя Сърбия и Гърция да задържат окупираните български територии. Русия грубо и безцеремонно нарушава и не изпълнява подписаната от нея Военна конвенция с България от 1902 г. за защита срещу Австро-Унгария и Румъния, като подтиква и подпомага Румъния да удари в гръб България.
Източник - Изследването на Андрей Тошев "Балканските войни" Том 2. Пловдив—София, Книгоиздателство „Хр. Г. Данов“, 1931 г.
1915 г. - Русия напада вероломно България и бомбардира с кораби жилищните квартали на Варна.
1916 г. - Русия извършва морски обстрел на град Балчик.
1923 г. - СССР организира Септемврийското въстание.
1925 г. - Агенти на СССР извършват атентат в църквата „Света Неделя“.
1944 г. - СССР напада България, инсталира марионетно правителство и отнема целият резерв на Българската народна банка без никаква отчетност и без да съгласува нито едно свое действие с Политбюрото ЦК на БКП.
1946 г. - Под давление на СССР е взето решение за отваряне на училища, в които да се преподава на новосъздадената македонска езикова норма и „македонска“ история през прочита на зараждащата се македонска историография.
1959 г. - целият златен резерв на България е изнесен в Москва.
Източник - Сборник документи. Т. V. 1948–1990 г. В четири части. стр. 35''
22.
До 18
03.05.2022 19:59:24
И ти сигурно ако видиш една банда да бият твой приятел, няма да се събереш и ти с хора да го защитиш, понеже ''не искаш да стане конфликт'' :) :)
21.
До 15
03.05.2022 19:58:19
Аз история съм чер много,за разлика от теб,очевидно! След като много четеш история,я кажи в каква позиция е била България след втората световна война,и заради кой си запазва по голямата част от границите? Айде ходи си пий ракията и не се обяснявай неподготвен! Това е конфликт в който България не трябва да се меси! Защото както винаги,само ще страда народа!
20.
Сърказам
03.05.2022 19:57:56
Браво похвално, само с такива хора ще сме добре.

Защо да помагаме, като можем да мрънкаме?
19.
До 18
03.05.2022 19:57:26
то според тия консерви като теб, и украинците сами са си виновни за войната. Не Русия, като струпваше 1 месец войски на границата и, и на собствено начало започна инвазия, плановете за която преди това отричаха като ''Глупава западняшка истерия''. И която реши да не уважава суверенитетът на една нация, да се самоопределя. :)
18.
До 10
03.05.2022 19:53:35
Ами ако не са малоумните действия на Киро Тъпото и Ококорения педал,няма да има нужда да защитаваш независимоста си и държавата си,общо взето,ако се наложи да се биеш то ще е точно заради тях двамата ;)
17.
Джон
03.05.2022 19:50:45
Те тия са същите от опашките за евтино олио :)
16.
до сс
03.05.2022 19:50:35
като едното е претрепало вече няколко други деца, и ясно е показало че няма да спре, лично му теглиш един куршум в главичката и всички спят спокойно след това
15.
До 14
03.05.2022 19:50:13
Т.е пасивно подкрепяме убийствата и зверствата на една държава, която исторически е нанесла толкова вреда на България, колкото никоя друга. Във всеки един аспект, от социален, през културен, до икономически...

Моля ви, прочетете малко история и спрете да се излагате...
14.
Хххх
03.05.2022 19:47:39
Кое е неясно на речите им? Не на изпращането на оръжие,не на подкрепата на военните действия! Изпращаме руско оръжие срещу руснаци :)
13.
До сс
03.05.2022 19:45:09
Тия мъдрости си ги наври ''някъде''
12.
БАХАХХЯХАХАХАААААААААА
03.05.2022 19:42:32
ТОВА ЛИ СА 50ТЕ ФЛЕГМАНСКИ ПУТИНОФИЛИ КОИТО СПАМЯТ ТУКА 24/7 ??

АААААААААААХАХАХАХАХ

ТОВА ЛИ Е "НАРОДА" БРЕ????

УУУУУУУУУУХАХХА
11.
До 8
03.05.2022 19:42:08
Предполагам че искаш да кажеш че ще дойдеш и ти с мен? Хващаме се за ръчички и поемаме двамата към Украйна, като пристигнем там се разделяме аз хващам пътеката към украинците, а ти към руснаците. Като си такъв отворко, и си много ербат да пращаш когото и да е, където и да е, идваш и ти. Няма да се правиш на голям тарикат.

Да видим кон боб яде ли. :)
10.
От 3 до 5
03.05.2022 19:40:29
Нямам никакъв проблем да ЗАЩИТАВАМ родината от този, който ни нападне! А ти какво - ще се криеш ли? И тук не говорим да се бием за Кирчо и Кокорчо, а за българската независимост и държавност. Русия не ми е никаква, нито са ми братя, нито изпитвам уважение към нея, и ако тръгнат ПАК срещу нас, както са ни спъвали много пъти, ще съм на линия.
9.
сс
03.05.2022 19:39:57
Отговорете на следния въпрос.
Като видиш две деца да се бият,какво правиш?
А-даваш пистолет на едното.
Б-разтърваваш ги.
8.
До 6
03.05.2022 19:28:28
Мо ходи доброволец в Украйна бе войнико! Щом си минал военно обучение си наясно какво е баба Меца ,като ти се воюва с нея прав ти път!Швейцарците като са неутрални страхливи или умни са?Българите като все воюват срещу който не трябва какво са спечелили?
7.
Гошо
03.05.2022 19:24:32
"Полезни идиоти, сър..."
6.
До 5.
03.05.2022 19:24:06
Ти гледай и се моли да не дойде.

Моето военно обучение беше качествено и обстойно.
:)
5.
До 3
03.05.2022 19:22:47
Само моли се да не дойдат повиквателните за БА ,че ще те видим тогава колко си смел ,да се биеш за Кирчо Канадеца срещу Русия?
4.
До 2.
03.05.2022 19:22:02
''Когато нацистите дойдоха за комунистите, аз мълчах; не бях комунист.
Когато дойдоха за социалдемократите, аз мълчах; не бях социалдемократ.
Когато дойдоха за тези от профсъюзите, аз мълчах; не членувах в профсъюз.
Когато дойдоха за евреите, аз мълчах; не бях евреин.
Когато дойдоха за мен – вече нямаше кой да говори.''

Мартин Нимьолер

:)
3.
Мда
03.05.2022 19:19:58
Парадът на страхливците.
2.
Какви 50
03.05.2022 19:19:13
20 човека гд имаше, плюс - минус случайно минаващи от там хора, спиращи се за по няколко минути за да видят какво става.

А вие, които сте толкова мъдри, за да искате неутралитет, явно не сте достатъчно мъдри за да знаете, че човек като е неутрален към злото което се извършва, му става съучастник. :)
1.
путкин
03.05.2022 19:17:51
всеки с по 100 акаунта във фейса и ето ги ескадроните ахах, даже са по-зле отколкото се събираха да протестират срещу зеления сертификат
  Добави Коментар
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5%Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация 
Китайци луднаха по това място у нас Πлaнинcĸият peгиoн ce пpoмoтиpa нa ĸитaйcĸия пaзap, блaгoдapeниe нa пoпyляpнocттa нa село, свързано с кулинарно изкушение Жена се закани да се изкъпе във ВиК Последните седмици квартал Виница във Варна често е на режим, а на хората започна да им писва
„Витошка“ е сред най-скъпите търговски улици в света Докладът обхваща 138 локации по целия свят и подрежда търговските улици според тяхната привлекателност за международни и местни търговски марки Никой не вярва, че този течен шоколад е домашен, вкусът му е неустоим Приготвя се само за около 10 минути
Мъж изгони съпругата си от бащината ѝ къща и се опита да я удуши пред полицаи Трима мъже са задържани за насилие спрямо жените си в Софийско за една вечер Теле вкара бургазлия в болница Мъжът е с фрактура на таза