Ferrari в България: Луксозните спортни коли не се вписват в пътищата ни
Луксозните спортни коли не се вписват в пътната ни инфраструктура. Спортният автомобил обаче не е единственият, който ползват клиентите на Ferrari в повечето случаи. Това заяви Асен Асенов, изпълнителен директор на "Авто Юнион".
"Профилът на купувачите на луксозни автомобили у нас е идентичен - това са хора с дебели банкови сметки. Има и колекционери", допълни той. По думите на Асенов купувачите на луксозни автомобили у нас са обикновено собственици на среден или голям бизнес със стабилни доходи; хора на мениджърски позиции; хора, развили и продали свой бизнес; напоследък все по-често и представители на ИТ сектора. Гостът коментира отражението на пандемията върху автомобилния пазар у нас.
"България е предимно пазар на употребявани автомобили. Преди пандемията съотношението между нови и употребявани автомобили беше 1:5, сега то е 1:7", обясни той пред Bloomberg TV Bulgaria.
“Нагласите на потребителите се промениха и те са към по-употребявани автомобили, които са и по-евтини”, изтъкна Асенов. Той отбеляза, че сред причините за това са липсата на стимули за покупката на нов автомобил у нас, както и липсата на технически прегледи, които да спират от движение някои автомобили. Според Асенов положителна тенденция е, че все повече хора вече се обръщат към компаниите за продажба на нови автомобили, които имат сегменти за сертифицирани употребявани коли с “малък пробег, доказана история и проверени”.
“Българският пазар на нови автомобили падна с 37% през мината година в сравнение с 24-процентен спад за Европейския съюз. Пазарът на нови автомобили у нас не е толкова стабилен, колкото в Западна Европа”, допълни той.
Асенов отбеляза, че през миналата година намаляват и корпоративните продажби, които иначе държат около 70-процентен дял от пазара на нови автомобили, отчасти заради дистанционната работа. Той добави, че слабите очаквания за туристическия сезон у нас се отразяват значително на автомобилния сектор заради пониженото търсене на коли за отдаване под наем и заради по-слабите приходи на заетите в туризма в края на сезона.
По думите му пазарът у нас изостава значително и е далеч от пълно възстановяване. Гостът разказа и за работата на компанията с Ferrari за създаването на представителство на автопроизводителя у нас.
Ямагучи-гуми почти половината от приходите им идват от търговия със забранени вещества , хазартния бизнес, , занимават се със спекула, нелегално букмейкърство, нелегална телевизия която е параван на незаконно финансиране от Дубай.
ДА СЕ ЗНАЕ: В ЦЯЛА ЕВРОПА НЯМААА НИКЪДЕ ОСВЕН БЪЛГАРИЯ ТАКИВА РАЗБИТИ ПЪТИЩА!!!!!!