Всеки втори българин звънял на 112 през 2020 г.
Над 3,5 милиона сигнали са били подадени на националния спешен телефон 112 за миналата година. Това съобщи директорът на националната система Цветомир Цеков пред БНР.
Средно на ден служителите на системата са приемали по около 10 000 обаждания.
След настъпването на пандемията рязко се е увеличил броят на подадените сигнали по този повод на националната спешна линия.
Само март миналата година тези сигнали са били около 32 000.
Наблюдава се и спад на фалшивите сигнали с около 12%, като това според тях се дължи на добрата работа на полицията по разкриване на подобни престъпления.
Средно 10 секунди е било времето, на което е отговаряно на обажданията хората на спешната телефонна линия.
1
Коментара по темата
1.
Нормално
11.02.2021 14:31:53
Вече не се звъни на Полиция, Бърза помощ и Пожарна, а на 112. Когато видите някоя нередност, която е дело на общината, но не са си свършили работата също звъннете на 112. Вярно е че можете да звъннете и в общината, но ако не се свърши нищо се сърдете на себе си. А като звъннете на 112 и кажете например че някъде виси счупен клон и има опасност да се стовари върху някой случайно преминаващ от общинските служби си чупят краката да идват до 1 час след обаждането, защото знаят че ако стане някой гаф, това е документирано в 112 и има шанс някой да изгори от ибщинските