Как А1 мотае абонат с прехвърлянето на интернета, взе му парите, а сигнал няма
А1 втори ден мотае абонат, който иска да прехвърли интернета си на нов адрес. За проблема ни сигнализира Атанас Ч., който си опъва нервите с мобилния оператор в последните дни.
„Преместихме услугата от блок 99 в ж.к.“Мусагеница“ до блок 90 в ж.к. „Мусагеница“, София. Предупредихме, че работим хоумофис и интернетът ни е много важен. Поеха ангажимент да прехвърлят нета на новия адрес. За да влезем в техния график издадохме старата квартира с няколко дни закъснения, платихме и 20 лева за прехвърлянето, но се оказа, че сега не могат да ни пуснат интернет и изобщо не се знае кога ще се случи“, недоволства Атанас Ч.
„Когато дойдоха за монтажа и включиха рутера, сигналът изобщо не тръгна. Обясниха, че „нямало влакно“ , след което си тръгнаха. Никой не ни каза колко време ще отнеме. Техниците на А1 ни обясниха, че може и да стане за ден-два, но не било сигурно. Днес „Обслужване на клиенти“ ни казаха, че нямат място в графика, ще гледат утре да ни вместят“, допълни подателят на сигнала.
Абонатът поискал флашка за временно ползване, но такава не била предоставена, казали му само да чакат.
В общите условия на А1 не е посочен срок за изпълнение на подобна услуга. Уточнено е само, че ако до пет работни дни не се предостави услугата, може да се започне процедура по прекратяване на договора.
Предстои да бъде подаден сигнал до КЗП и други отговорни институции.
Флагман.бг е с готовност да представи право на отговор на А1.
За подобни случаи ни пишете на mediator.bs@gmail.com или чрез платформата „Вашият сигнал до Флагман.бг“.
Ако пък вземеш да се пробваш да закриеш мобилен номер при тях... какво те чакааааа! При това си бил напълно изряден с плащанията, договорът е изтекъл, подал си 30 дневното предизвестие и т.н.;))