Автобусни превозвачи молят хората от палатковите лагери да не им съсипват с барикадите бизнеса
Бих искала да помоля протестиращите там, където се налага да се пропуска общественият превоз на пътници, това да бъде направено, защото бизнесът ни е пострада много от пандемията от коронавирус и сега се борим за оцеляване. Това каза пред бТВ председателката на конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова.
В петък Конфедерацията на автобусните превозвачи хем подкрепи конституционното право на всеки български гражданин да изразява своята позиция чрез протести, хем отправи критики към протестиращите, че парализирането на ключови кръстовища в София и другите големи градове пречи на бизнеса им, поясни водещата на „Тази неделя“.
"Не сме се обявили против блокадите, a просто изпратихме благодарствено писмо до МВР за това, че бяха освободени пътни артерии, защото смятаме, че възпрепятстването на дейността ни изключително тежко се отразява в момента на всички нас“, каза Милтенова пред кореспондентът на бТВ в Бургас Десислава Генева.
„В момента се борим за оцеляване и всяко възпрепятстване на извозването на пътници създава неудобство за хората, които трябва да чакат при задръстванията", каза председателят на конфедерацията.
„Ние сме провеждали много мащабни протести по отношение на конкретни искания, които сме поставили за търсене на диалог с правителството и за всичко, което е било необходимо. Ние никога не сме блокирали пътищата с автобусите си. Правили сме протестни шествия и сме преустановявали с рамките на два часа обслужването на гражданите“, добави тя.
„Получихме морална и обществена подкрепа, но никога не сме си позволили да задръстим пътните артерии, за да не могат хората да се придвижват до работните си места. Подкрепяме всеки справедлив протест, но той трябва да е в рамките на закона на определените за това места“, заяви Милтенова.
„Не мога да говоря от МВР, но задължение на полицаите е да съблюдават общественият ред. Когато хората са обявили гражданско неподчинение, има разпоредби в закона, които трябва да бъдат спазени“, каза още тя.
WALERKA
Откъде измисли активи за 20 млрд? БДЖ имат нямат "работещи" мотриси от 80те години. ~40 години ги мързи да ги обновят. Държат едни умрели спирки и линии където има няма 10 пътника.
По линиите им няма ток в купетата. В спалните вагони липсва вода. Закасняват с часове. И така с десетилетия. Не си обновяват и разширяват линиите. Поддържат едни гумени релси от едно време.
И всичко това с наши пари. Ако бяха частна компания техните решения отдавна да са ги фалирали. Но не са. Като БНТ ще им плащаме за несъществуваща услуга.Даже родната телевизия не можеш да хванеш вътре (нямат устройства). И да гледаш поредният изгорял нереставриран архивен филм поднесен в последният момент.
И не са предприели никакви промени.Чакат държавата да им купи и да ги избави. Неорентирани.
Как беше опорката за държавата и лошия стопанин....
Железницата е огледало на икономиката на една страна.
Няма развита и благоденстваща държав а без развита железница. Ти смяташ че повече разбираш от белите хора....
Хората вече имат леветиращи влаове, ние имаме радрънкани автобуси на измислени мутренски фирми.
WSI4KO E PRI Tqah
педалска им работа за 100лв са се надупили на мутрите от пРезиденството!
Искат еднополови бракове :)
Блокадите немат общо,просто заради ковид 19,нема повече от 40 % пътници в автобус...
БДЖ е доказан провал, как го защитваш не схващам. Кажи какво им е хубавото на компанията.