Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Девет компании се натискат да правят проекта на магистралата Бургас - Варна

Магистралата ще тръгва от с. Слънчево и ще стига до кв. Ветрен
Ключови думи: магистрала черно море, идеен проект, Бургас, Варна, оферти

Девет са отворените оферти в обществената поръчка за разработването на разширен идеен проект за магистрала „Черно море“, която трябва да свърже Бургас и Варна. Поръчката предвижда извършване на пълни инженерно-геоложки проучвания и изготвяне на подробен устройствен план на магистралата. Индикативната стойност на поръчката е 14,4 млн. лв. без ДДС.
Бъдещият изпълнител ще трябва да разработи най-малко три варианта за трасе на АМ „Черно море“, както и да проучи възможностите за изграждането на връзки с курортните градове и комплекси, посредством съществуващите пътища.
Проектната скорост на трасето се предвижда да бъде 120 км/ч, с габарит 27 м, с по две активни и една аварийна лента във всяка посока на движение.

Поръчката включва извършване на инженерно-геоложки и геодезически проучвания на бъдещото трасе, разработване на проектни решения за изграждането на големите мостови съоръжения, виадукти, надлези, подлези, тунели и пътни възли, ландшафтно оформление, изготвяне на мерки по опазване на околната среда и разработване на подробен устройствен план-парцеларен план.

Срокът за изпълнение е 365 календарни дни, който включва само времето за проектиране, без времето за преглед на разработката, организиране и провеждане на заседания на ЕТИС на АПИ, както и за провеждане на процедури по реда на ЗООС.

Предвижда се трасето на АМ „Черно море“ да започва при бъдещата връзка с АМ „Хемус“, в района на с. Слънчево, да пресича Варненското езеро в най-тясната му част при гр. Белослав, да се свърже със съществуващата част от магистрала „Черно море“ при с. Приселци и да направи връзка с края на магистрала „Тракия“ при кв. „Ветрен“ на  Бургас.
    

Изграждането на магистрала „Черно море“ ще завърши автомагистралния пръстен на страната, което е една от дългосрочните стратегически цели на пътната агенция. Свързването на основните пътни направления на Северна и Южна България – магистрали „Хемус“ и „Тракия“ ще подобри достъпа на международния транзитен трафик до двете най-големи пристанища - Варна и Бургас и на туристическия поток до цялото Черноморие.

Оферти за обществената поръчка са подали обединение „ППМ-ИЙ КЕЙ ДЖЕЙ“, с участници: „ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ“ ООД и „ИЙ КЕЙ ДЖЕЙ БЪЛГАРИЯ КЪНСЪЛТИНГ ЕНДЖИНИЪРС“ ЕООД, обединение „АВТОМАГИСТРАЛА ЧЕРНО МОРЕ 2019“, в което участват: „ИНЖКОНСУЛТПРОЕКТ“ ООД и „ВИА-ПЛАН“ ЕООД, „Рутекс“ ООД, „Пътпроект“ ЕООД, „Пътпроект 2000“ ООД, „Свеко Енергопроект“ АД, ДЗЗД „Транслогистика“, в което са: „ТРАНСКОНСУЛТ-22“ ООД и „Логистика“ 21 ЕООД, „Илия Бурда“ ЕООД и ДЗЗД „ЕКИП ПРОЕКТ АМ ЧЕРНО МОРЕ“ , в което участват: „ПРОЕС КОНСУЛТОРЕС“ АД, „ПИ ЕС КОНСУЛТ“ ЕООД и „КАПИТАЛ УОТЪР СИСТЕМС“ ЕООД.

6
Коментара по темата
6.
Дернев
30.11.2019 13:05:28
Тази Черно море, не Хемус, разбира се.
5.
Дернев
30.11.2019 13:03:32
#4
Защото осъзнаха грешката с АМ Тракия, която вкара целият трафик в града. Тази Хемус даже трябва още по-назапад да се изнесе и да влиза около Карнобат в Тракия.
4.
Инженер
30.11.2019 08:09:29
ЗАЩО НЕ ТРЪГВА ОТ БУЛЕВАРД В. ЛЕВСКИ, АМИ ЩЕ СИ ОСЛУЖНЯВАТ РАБОТАТА, ИЛИ ДА СЕ КРАДЪТ ПОВЕЧЕ ПАРИ???
3.
Дернев
30.11.2019 06:01:39
"...достъпа на международния транзитен трафик до двете най-големи пристанища - Варна и Бургас" трябва да е основно по ЖП магистрслите. И та кива трябва да има. Като тази между Александруполис - Карнобат. Трябва да е максимално къса, високо скоростна и да позволява във височина два контейнера един върху друг. Магистралата ЧМ, както Тракия и Хемус да са основно за леки превозни средства и пътнически автобуси.
2.
То е ясно
30.11.2019 04:03:51
Хидрострой ще го строят, ясно е от сега
1.
А не ве
30.11.2019 01:13:58
За 17 млн ЗА проект даже се чудя, че са само 9,макар че фирмата сигурно е ясна вече
  Добави Коментар
Бавачката на децата им ги съди Исковете са за неплатени такси, дължат хиляди левове Непал рязко вдига таксата за изкачване на Еверест Не се уточнява за какво ще бъдат използвани допълнителните приходи
Когато детските градини у нас бяха по 3,6 лева на месец Децата закусваха с филийки, намазани с масло и поръсени с шарена сол, разказва учителка от това време Ние се борим за Аллах: Какво пише в имейлите с бомбени заплахи до училищата Сигнали са получени в София, Стара Загора, Пловдив, Перник, Хасково, Враца, Варна, Сливен, Русе и Добричко
Евтин десерт без печене, желатин и яйца, топи се в устата! Много вкусно и бързо Ето какво ви е необходимо  Плащаме 20% ДДС при продажба на нов имот! Ще се случи ли? Става дума за нови жилища, УПИ и при право на строеж
САЩ забраниха издигането на ЛГБТ+ и БЛМ знамена US-институциите вече ще могат да издигат само американското знаме Идва страшен грип В момента циркулират няколко грипни щама – два от тип А и един от тип Б. Тип Б протича по-тежко, с висока температура, която трудно се повлиява от медикаменти, но е по-слабо заразен
Втрещи с визия Комбинацията с блестящото сако добави допълнителна доза екстравагантност Южното Черноморие най-изгодно за британците Сравнявани са както цените на 7-дневни ол инклузив пакети, така и едноседмични стандартни пакетни почивки, при които вариантите са от хотелски нощувки без храна, до нощувка със закуска или полупансион. Включени са и самолетните билети
Национален екофонд набиране предложения за финансиране по Инвестиционна програма „Минерални води“ НДЕФ предоставя средства под формата на безвъзмездно финансиране в размер до 50% от стойността на реално изпълнените СМР Тя е новата шефка на НДК и е специалист по...отваряне на чакри Този високотехнологичен метод позволява ранно откриване на здравословни проблеми и анализ на генетични и поведенчески предразположения