Facebook ще плати $40 млн. заради „раздути“ видео реклами
Facebook се съгласи да плати на рекламодателите 40 млн. долара, които твърдят, че социалната мрежа е „раздула“ времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, съобщава Silicon Valley Business Journal.
Рекламодатели започнаха дело срещу компанията през 2016 г. заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900%, а това е помогнало на Facebook да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама. Социалната мрежа публично призна грешка във формулата. Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите ѝ са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо, предава economic.bg
Преди да договори споразумение, Facebook внесе четири предложения за отхвърляне на делото и заяви, че тъй като не определя рекламни цени въз основа на раздутите показатели, грешката не е довела до надценки или инфлация при цените.
Добави Коментар