Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Instagram скрива харесванията на снимки

Целта е да се сведе до минимум стресът от публикуване онлайн за потребители, които се конкурират за броя на харесванията
Ключови думи: инстаграм, харесвания, снимки, скриване, новини

Instagram е една стъпка по-близо до скриване на вашите лайкове. Компанията, собственост на Facebook, заяви вчера, че разширява теста си за скриване на харесванията до повече държави, включително Ирландия, Италия, Япония, Бразилия, Австралия и Нова Зеландия, пише economic.bg

През май компанията започна да тества тази функция в Канада, за да помогне да се "намали напрежението" от трупането на „харесвания“ на платформата. Харесванията, които се появяват като сърца в Instagram, често се използват като мярка за популярност.

Тестът премахва общия брой харесвания на снимки и видеоклипове, но собственикът на профила все още ще може да ги вижда. Харесвания няма да се показват на главната емисия, профили или страници с пермалинк.

"Ние тестваме това, защото искаме вашите последователи да се съсредоточат върху снимките и видеоклиповете, които споделяте, а не колко много харесвания имат те", каза говорителят на Instagram.

Има опасения, че социалните медийни платформи могат да допринесат за ниско самочувствие и чувство на неадекватност у младите хора.

За някои потребители неполучаването на достатъчно харесвания може да повлияе на тяхното самочувствие. Според скорошен доклад на Кралското общество за обществено здраве в Обединеното кралство, Instagram е най-вредното приложение за социални мрежи за психичното здраве на младите хора.

Instagram заяви, че тестът няма да засегне инструментите за измерване за бизнесите. Потребителите все още могат да видят списъка с хора, които харесват съдържанието на други хора, като кликнат в него.

Когато тестът беше пуснат за първи път в Канада, директорът на Instagram Адам Мосери каза, че целта е да се сведе до минимум стресът от публикуване онлайн за потребители, които се конкурират за броя на харесванията на постове.

Броят на харесванията под публикации се счита за измерител на успех или популярност в Instagram.

Проучванията показват, че този вид незабавна обратна връзка за съдържанието може да повиши самочувствието на хората, но и да разочарова други хора, ако не получават толкова много харесвания.

Броят на харесванията е и начин да се остойности пост за бизнес в Instagram. Именно така се измерва и влиянието на инфлуенсърите, които получават заплащане за споделено съдържание.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Защо Роксана иска Рачков да е с нея в асансьора на "Капките" Певицата навремето заседнала за цели 32 минути, от тогава не се качва сама Тъжният финал на Пищова: От „цар на жените“ до самотен гроб Нито една миска не го изпрати 
Преодоля селския си диалект Макар че днес вече говори изчистено, певицата откровено признава, че преходът не е бил лесен Новите депутати полагат клетва, Илиян Илиев от МЕЧ се отказа Рокади в НС
Каза стряскащи думи Очаква ни разлика от 20° между събота и вторник, според Георги Рачев САЩ с удар по интересите на Русия... От финансово естество
Министър Мирослав Боршош обсъди развитието на туризма в Костенец с местната власт Ето какво се случи Бунт за заплати подпали БНТ Служителите са готови за протест, ако не им увеличат заплащането
Китай, Иран и Русия с много важни преговори Относно ядрената програма на Техеран Бившият ми каза, че съм проститутка, а аз не съм, твърди тя Той не е наркоман, но обича да си пийва, каза Светлана 
Роден шофьор получи 34 електронни фиша Дължи над 4 бона Джакпотът се изстреля в космоса, печалбата ще направи някого много богат За неделния тираж е 10,6 млн.лева