Реално ли е? Вижте какво се случва в мобилния оператор А1, ако зададете прост клиентски въпрос
Журналистът Божидар Божков предостави на Флагман тази епистоларна "любов" между него и мобилния му оператор А1. Публикуваме без редакторска намеса, изводите оставяме на читателите ни, като смятаме, че повечето от тях са интелигентни и сами могат да извлекат поуката докъде е стигнало оглупяването и дали това явление вече не е тенденция:
Моето писмо:
Здравейте,
На 5 февруари в 16:49 часа от моя телефон 0889447... проведох 13 минути и 9 секунди разговор с вашия кол център. Гласът бе на младо момче, но това вие сами можете лесно да проверите, когато, и ако изобщо, решите да потърсите записа на този разговор, за да се позабавлявате малко.
Причината бе, че исках да науча своя клиентски номер, понеже не го знаех. А исках да го науча, за да участвам в томболата ви за пътуване за Дубай, която е с банер на видно място и в сайта ви, и е разлята върху цяло фолио в месечната ви брошура.
Целият разговор с това момче бе, меко казано, нереален. Човекът първо ми заяви, че клиентски номера в системата на А1 няма и никога не е имало. Дословно: Ние не предлагаме клиентски номера.
Когато му обясних за какво ми трябва, той ми заяви/ Ние не разиграваме такава томбола. Това, което сте видели, не е наша томбола, това еу измама, чиято цел е да ви заблуди, за да ви бъдат взети личните данни.
Цели 13 минути се опитвах да го убеждавам - аз, който съм просто журналист и не работя в А1, че не просто всеки клиент на А1 има свой клиентски номер, а и че действително се разиграва такава томбола и тя не е мираж, а си е напълно реална. Не. Той настояваше на своето. Помолих го да се свърже с някой по-нагоре. След 20 секундно изчакване момчето ми каза: Категорично вече мога да ви заявя, че клиентски номера не предлагаме и такава томбола не разиграваме.
Пиша ви това, за да се убедите, че вашият кол център не помага, той вреди. И че вредите, които сами си нанасяте, като не обучавате хората, наети в този кол център, са достатъчни да си сривате всекидневно авторитета. За което не е нужна външна помощ.
Все пак, без в никакъв случай да искам някакви последствия за когото и да е било, ви моля да потърсите този разговор. Да го прослушате и да се замислите над всичкото това безумие, което той съдържа. Разбира се, ако това писмо, което четете, не е попаднало при друг такъв ваш служител (или служител на наета от вас фирма), който също си мисли, че А1 е магазин за плод и зеленчук, където клиентски номера няма, нито пък томбола за Дубай.
Поздрави!
Божидар Божков
И отговорът на А1:
Здравейте!
Във връзка с постъпилото Ваше писмо бе извършена проверка. Бих искал да Ви поднеса своите искрени извинения за причинените неудобства! Съжалявам, че съдействието, което колегите са Ви оказали, не е било достатъчно ефективно!
Благодаря Ви за сигнала, тъй като отличното обслужване е приоритетна цел пред моите колеги, както и традиция, с която A1 България се гордее. Затова анализът на Вашето оплакване е от особена важност – ние чуваме гласа Ви и се променяме, за да отговорим на очакванията Ви. Уверявам Ви, че описаното обслужване е крайно неприемливо за нас. Моля за разбирането Ви, че това е прецедент, след който са предприети необходимите мерки.
Ако в бъдеще отново изпитвате затруднения, свързани с качеството на ползваните от Вас услуги или обслужването в А1 България, моля, не се колебайте да ни запознаете с тях, чрез платформата „Гаранция за мрежа и обслужване“ в мобилното приложение My A1, достъпно чрез Вашето смарт устройство, както и интернет сайта ни – www.A1.bg.
С уважение:
Иван Комитов
“Обслужване на клиенти“
За почти същата услуга, но с повече разговори и неограничен интернет на Виваком плащам 20 лв.
А1 са крадци.
Мой приятел ми презареди в 23-20 Мин 7 лв. , а на телефона ми показа, че парите са 6,48. Два пъти говорих с оператор за да попитам какво се е случило и парите станаха на 6.
Според мен този оператор е най-лошия от всички оператори в Бг. И ако това не е кражба!!! Крадът като луди.
НЕ СТАВАЙТЕ ЧАСТ ОТ СХЕМАТА НА А1 !!!
Изтичаш договор,с техните нови условия,това което ми предложиха ме устройваше,но не ми се вярваше,затова три пъти питах момичето насреща дали е точно така,извиних се че се повтарям и още няколко пъти я питах да ли правилно съм разбрал ,след като получих по Спиди договора си и видях че там въпросната екстра липсва им звъннах и те даже не отричаха а взе да се извинява и да ми обяснява че можело да се откажа в 14 дневен срок,разбира се отново според нея това нямало да ми струва нищо,но разбира се това не е точно така и не става въпрос само за такса куриер
==================
Кореспонденция е комуникация в писмен вид. От кореспонденцията му, писането на писмо и отговорът, не разбрах кое е абсурдното - направили са всичко възмо0жно да не се повтаря, КОМУНИКАЦИЯТА му с подобни служители.
Да не би да имахте предвит вербалната комуникация, като сте използвали "кореспонденция"? Различни термини са!