Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Реално ли е? Вижте какво се случва в мобилния оператор А1, ако зададете прост клиентски въпрос

Журналистът Божидар Божков попада в абсурдната ситуация, от която нормален човек да си помисли, че е луд
Ключови думи: Божидар Божков, мобилни оператори, мобилен оператор А1, Иван Комитов, новини от последните минути, как ни цакат мобилните оператори

Журналистът Божидар Божков предостави на Флагман тази епистоларна "любов" между него и мобилния му оператор А1. Публикуваме без редакторска намеса, изводите оставяме на читателите ни, като смятаме, че повечето от тях са интелигентни и сами могат да извлекат поуката докъде е стигнало оглупяването и дали това явление вече не е тенденция:

Моето писмо:

Здравейте,

На 5 февруари в 16:49 часа от моя телефон 0889447... проведох 13 минути и 9 секунди разговор с вашия кол център. Гласът бе на младо момче, но това вие сами можете лесно да проверите, когато, и ако изобщо, решите да потърсите записа на този разговор, за да се позабавлявате малко.

Причината бе, че исках да науча своя клиентски номер, понеже не го знаех. А исках да го науча, за да участвам в томболата ви за пътуване за Дубай, която е с банер на видно място и в сайта ви, и е разлята върху цяло фолио в месечната ви брошура.

Целият разговор с това момче бе, меко казано, нереален. Човекът първо ми заяви, че клиентски номера в системата на А1 няма и никога не е имало. Дословно: Ние не предлагаме клиентски номера.
Когато му обясних за какво ми трябва, той ми заяви/ Ние не разиграваме такава томбола. Това, което сте видели, не е наша томбола, това еу измама, чиято цел е да ви заблуди, за да ви бъдат взети личните данни.

Цели 13 минути се опитвах да го убеждавам - аз, който съм просто журналист и не работя в А1, че не просто всеки клиент на А1 има свой клиентски номер, а и че действително се разиграва такава томбола и тя не е мираж, а си е напълно реална. Не. Той настояваше на своето. Помолих го да се свърже с някой по-нагоре. След 20 секундно изчакване момчето ми каза: Категорично вече мога да ви заявя, че клиентски номера не предлагаме и такава томбола не разиграваме.

Пиша ви това, за да се убедите, че вашият кол център не помага, той вреди. И че вредите, които сами си нанасяте, като не обучавате хората, наети в този кол център, са достатъчни да си сривате всекидневно авторитета. За което не е нужна външна помощ.

Все пак, без в никакъв случай да искам някакви последствия за когото и да е било, ви моля да потърсите този разговор. Да го прослушате и да се замислите над всичкото това безумие, което той съдържа. Разбира се, ако това писмо, което четете, не е попаднало при друг такъв ваш служител (или служител на наета от вас фирма), който също си мисли, че А1 е магазин за плод и зеленчук, където клиентски номера няма, нито пък томбола за Дубай.

Поздрави!

Божидар Божков

И отговорът на А1:

Здравейте!

Във връзка с постъпилото Ваше писмо бе извършена проверка. Бих искал да Ви поднеса своите искрени извинения за причинените неудобства! Съжалявам, че съдействието, което колегите са Ви оказали, не е било достатъчно ефективно! 

Благодаря Ви за сигнала, тъй като отличното обслужване е приоритетна цел пред моите колеги, както и традиция, с която A1 България се гордее. Затова анализът на Вашето оплакване е от особена важност – ние чуваме гласа Ви и се променяме, за да отговорим на очакванията Ви. Уверявам Ви, че описаното обслужване е крайно неприемливо за нас. Моля за разбирането Ви, че това е прецедент, след който са предприети необходимите мерки.

Ако в бъдеще отново изпитвате затруднения, свързани с качеството на ползваните от Вас услуги или обслужването в А1 България, моля, не се колебайте да ни запознаете с тях, чрез платформата „Гаранция за мрежа и обслужване“ в мобилното приложение My A1, достъпно чрез Вашето смарт устройство, както и интернет сайта ни – www.A1.bg.

С уважение: 
Иван Комитов 
“Обслужване на клиенти“

25
Коментара по темата
25.
Пенка Петкова
31.01.2022 11:33:58
Всичко е добре, когато свършва добре. Благодаря за съдействието на Вашия сътрудник.
24.
Михаела
10.03.2021 12:53:56
Преди време бях клиент на А1 и плащах сметки от по 200 лв.
За почти същата услуга, но с повече разговори и неограничен интернет на Виваком плащам 20 лв.
А1 са крадци.
23.
Михаела
10.03.2021 12:49:49
Зареждам ваучер от 7 лв. преди 3 седмици, А1 ми го лапна докато телефона е с тъмен екран и аз бях заспала. Без разговори, без СМС -и , без интернет, Без да съм ползвала никаква услуга от тях.
Мой приятел ми презареди в 23-20 Мин 7 лв. , а на телефона ми показа, че парите са 6,48. Два пъти говорих с оператор за да попитам какво се е случило и парите станаха на 6.
Според мен този оператор е най-лошия от всички оператори в Бг. И ако това не е кражба!!! Крадът като луди.
22.
Валентин
08.07.2020 18:43:17
Как да се откажа от А1
21.
Марлоу
31.01.2020 21:49:05
А1 са крадци и измамници! След като насила ме абонираха за услуга та Musicall и почнаха да ме таксуват за нея, аз се оплаках в КЗП. Решението на комисията е че А1 са виновни и трябва да ми върнат парите. Обаче А1 не желаят да ги върнат, а ми предлагат някакви дървени оферти за отстъпка в техния клуб. Сумата може да е малка но ще ги съдя до дупка и за морални вреди.
20.
Николай
17.01.2020 11:17:00
Преди 3 дни взех телефон на лизинг от А1 офис в гр.Повдив бул.Македония,оказа се че въпросният телефон марка А1 Алфа благоволи да работи почти 24 часа,след което се изключи,направих около 30 опита в продължение на 2 часа да го стартирам...не и не.Посетих офис на А1 и получих лицемерно и нагло обслужвани когато обясних какъв е проблема,оказа се че съм и собственик на нова сим карта за която не бях оведомен...разговарях и с оператор,имал съм право да върна телефона в рамките на 3 дни,от офис на А1 ми казаха че не са констатирали проблеми....просто нямам думи да опиша наглоста,лъжата и лицемерието на А1 в лицето на персоналът им.Аз съм беден за много,ще прежаля допълнителната такса от 30 лв. в продължение на 2 години защото системата им е такава че "кучето си лае,кервана си върви"...каквото и д направя стигам до стена на лицемерие и наглост.Но няма да спра да разказвам моя случай където мога.
НЕ СТАВАЙТЕ ЧАСТ ОТ СХЕМАТА НА А1 !!!
19.
Garo
18.02.2019 02:33:29
А1 за нищо не стават,предлагам регионалната представителка да е ебем ха,ха,ха долна ковра
18.
Пресиян
17.02.2019 10:11:20
Той е питал за клиентски номер, не за абонатен, но пак има разлика между клиентски и клубен номер. Стана така, че всеки разбрал-недоразбрал бърза да пише и да обвинява. Още повече пък "журналист".
17.
kokolin
17.02.2019 10:06:50
Първо - става въпрос за клубен, а не за абонатен номер. На страницата на играта пише, че въпросния номер може да бъде получен с безплатен смс на 1414. Защо журналистът се е обаждал на *88 и се е опитвал да разбере абонатен номер, само той си знае.
16.
Акиф Османов
16.02.2019 11:11:56
Големите измамници А1 така ги наричаме аз , моите приятели, колеги и други мои роднини и познати... -Народе! стойте далече от тези мафиоти , след като подпишете договор и почва дрането ще крещите като прасе преди клане
15.
Хахаха
15.02.2019 11:39:40
Та е.а в бауша ! Щял в томбола да участва...
14.
Клиент на А1
15.02.2019 11:02:44
Аз също бях подведен,по точно ИЗМАМЕН от А1,обадиха ми се за подновяване на
Изтичаш договор,с техните нови условия,това което ми предложиха ме устройваше,но не ми се вярваше,затова три пъти питах момичето насреща дали е точно така,извиних се че се повтарям и още няколко пъти я питах да ли правилно съм разбрал ,след като получих по Спиди договора си и видях че там въпросната екстра липсва им звъннах и те даже не отричаха а взе да се извинява и да ми обяснява че можело да се откажа в 14 дневен срок,разбира се отново според нея това нямало да ми струва нищо,но разбира се това не е точно така и не става въпрос само за такса куриер
13.
ALF
15.02.2019 10:58:21
Тия "Софийски" номера са още от времето на М-тел. Първо се плащаха невероятни сметки по няколко пъти. При прехвърляне към друг оператор - "греда". Следва звънене, прехвърляне, музика, чакане, изключване и рестарт. Накрая кодиран номер. Ходене до сервиз, където "момчета" разкодират срещу 10-15лв.
12.
...
15.02.2019 10:52:29
Без връзка с темата, но аз преди две-три години такова шоу имах с Глобул/Теленор, че щях да пребия някого. Имах два номера и отива да си закрия единия, при което шута в офиса хиляда пъти ме попита: "ама защо ще го закривате". На тях отговор като-еми не ми трябва втори номер вече-просто не им стигаше. Трябвало да се обадя на оператор и той да се съгласи! Десет минути говорих с оператора, докато най-накрая почти се разкрещях, че аз си решавам да имам ли втори номер, или не! Оня отсреща се скъса да повтаря-ама защо ще го закривате. Такова чудо за първи път виждам, съответно веднага като ми изтече абонаментния план се преместих във Виваком :)
11.
от кухнята
15.02.2019 10:25:51
Оператора е казал истината, тая томбола си е менте за наивници, накрая ще покажат някоя лелк на снимката а в Дубай ще отиде нечия любовница
10.
извод: Журналистът си мисли, че не е луд
15.02.2019 10:25:47
Някакъв тъп разговор и вече кой знае какво станало... Журналистът иска да убеди читателите, че не е луд, ама... май наистина не е наред щом се надява на томболи.
9.
Циганския оператор на България
15.02.2019 10:23:04
А1-най-измамния оператор,бягайте далеч от тях. Топ измамничката Екатерина Стоянова им стана регионален мениджър за Бургас,след като излъга хиляди възрастни хора.
8.
И аз им ядох попарата...
15.02.2019 10:14:12
Не само тия, но и трите мобилни оператора са голяма скръб. Реално те са по-скоро измамнически групировки, отколкото дружества, които предлагат някаква услуга. По-голямата част от представителите им са некомпетентни и арогантни, както става ясно и от статията. Само повтарят като папагали едно и също - господине това, господине онова и никакви смислени доводи от твоя страна не може да ги накарат да се замислят и да решат проблема. И аз съм им ял попарата, когато трябваше да си подновя договора. Започнаха да ми вземат повече пари и при запитване отговаряха с някакви пълни дивотии. Обиколих 7-8 пункта, не си казват имената, крият си баджовете - кошмар, скъсах си нервите. После се оказа, че реално нямат началници при които да отидеш за съдействие - командвали ги от София по Интернет. И стана ясно защо толкова много тъпаци работят по тия офиси. От София сключват договор със Сулю Пулю и после Сулю или Пулю си намира хора по своя преценка и при някой гаф фирмата-майка не носи отговорност за тия хванати от улицата хора, а само изпраща стандартни писма с извинения и дрън-дрън. А относно надвзетите от мен пари, най-накрая разбрах (с триста зора), че според някакви си техни вътрешни правила е трябвало месец по-рано да пиша някакви декларации до тях и пр. дивотии, което си е чиста измама и не може да се случи в "бяла" държава, а само в дръжава-менте.
7.
мислещ
15.02.2019 10:08:04
Тези още от времето когато бяха единствен оператор,са най-скапаната възможна телекомуникационна компания. Добре че преди много години останаха само лош спомен за мен !
6.
ееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее
15.02.2019 10:05:48
Съдействието, което колегите са Ви оказали, не е било достатъчно ефективно! И нито дума за това въпросният служител наказан ли е,уволнен ли е дисциплинарно"поради липса на качества за справяне със задълженията."Само обща приспивна фразеология,колкото да се каже нещо.Всъщност този "отговор" е нескопосан,груб опит за замитане на следите.Явно момчето не е обикновен служител.
5.
!
15.02.2019 09:42:41
журналистът Божков отново с много "важна" тема, естествено касаеща предимно него
4.
Чичо Митко
15.02.2019 09:42:24
Поредния журналист, който си прави реклама на гърба на голяма компания.Не че защитавам телефонните компании,които надуват всички сметки.Това е от случаите като цицистите мацки,които искат да ги забележи света - купуват си екип на известен футболен отбор и футболист и пускат снимки с него.А отдолу надпис :"Снощи пак победихме". И изведнъж станала голям фен....
3.
Тодор
15.02.2019 09:38:11
А1 (бивши Мтел) нямат нужда конкурентите да ги маскарят - те сами го правят достатъчно ефективно
2.
Пешо
15.02.2019 09:33:09
По-скоро някоя конкурентна мобилна компания иска да омаскари А1.
1.
?
15.02.2019 09:19:17
Кореспонденцията звучи абсурдно, но колегата може да докаже думите си
==================

Кореспонденция е комуникация в писмен вид. От кореспонденцията му, писането на писмо и отговорът, не разбрах кое е абсурдното - направили са всичко възмо0жно да не се повтаря, КОМУНИКАЦИЯТА му с подобни служители.

Да не би да имахте предвит вербалната комуникация, като сте използвали "кореспонденция"? Различни термини са!
  Добави Коментар
Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор В последните няколко години община Несебър направи значителни инвестиции в инфраструктурата на Обзор Спортна България скърби Отиде си млада баскетболна надежда
Обесилият се полицай оставил предсмъртно писмо? Жената, с която живее, го заварила същата нощ да пише на бял лист Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент
Ето кой ще печели „Биг брадър" Зрителите три пъти спасяват от изгонване фризьорът с трудно детство Марио "Путин е Хитлер на този век" Легендарен журналист скочи словесно на Владимир Путин
Закъса Предлагат се звездни дрехи "втора употреба" Напук на МНС Орбан кани Нетаняху в Унгария
Близо 12 000 контрабандни „маркови“ стоки задържаха на МП Лесово По случая е образувано досъдебно производство по описа на ТД Митница Бургас Майка на нападнато момиче в София: Банди ходят в мола за грабежи и изнасилвания Има групи, които се бият, носят оръжия – боксове, ножове, каза тя
Британски генерал: Готови сме да се бием с Русия още сега И все пак британските сухопътни сили имат редица проблеми  Може ли доц. Киселова да оглави парламента и да се сложи край на политическата криза? Политолог предлага нов критерий за избор на председател - ситото да е по научни степени