През 2019 г. клиентите на „Топлофикация Бургас” ЕАД ще могат да получават електронно фактурите си
Бланка на заявлението може да получат на касите на Топлофикацията или в база Изгрев ет. 2, или да изтеглите от нашия сайт от секция "Документи", номер 13 https://www.toplo-bs.com/images/stories/doc/molba_El_F.pdf .
„Ние осъзнаваме нашата социална отговорност към клиентите ни за осигуряване на топлина и уют в домовете им. За това сме съвместили най-модерните технологии и иновации в Предприятието ни.“, каза Илиев и допълни, че независимо от трудната икономическа среда, в която се намира страната с много труд те успяват не само да оцелеят, но и да вървят напред. „Години наред нашата Топлофикация задържат най-ниските цени за парно в страната, въпреки устремното поскъпване на природния газ, за да са спокойни нашите клиенти, че ще получават качествена услуга на ниски цени.“, подчерта директорът на ТЕЦ-а.
Христин Илиев изрази благодарност към абонатите на Дружеството, че плащат навреме сметките си към тях, защото все пак независимо, че Топлофикацията е търговско дружество, изпълняващо социална функция, същевременно присъства и на пазара и продава услуга, срещу която се очаква да получи съответното заплащане.
Директорът на „Топлофикация-Бургас” ЕАД припомни, че за поддържането на ниски цени на услугите основна роля играе внедреното преди години когенерационно производство – изключително модерно за страната. Като обясни, че то позволява генерирането на електроенергия от основните мощности, създадени предимно за производството на топлинна енергия. „Топлофикация Бургас” ЕАД е сред малкото в страната, които могат да постигнат висока ефективност при използването на природния газ.
„Това превръща Бургас в един от малкото български градове, в които парното отопление не е лукс и домакинствата могат лесно да предвидят разходите си за него. Докато инфлацията нараства, а цените на всички стоки следват пътя си нагоре, сметките за парно и топла вода остават неизменни.“, посочи още той.