За скандалната реклама на „Жилет”: Лошо ли е да си мъж и има ли мъжествеността място в 21 век (ВИДЕО)
Краткият филм, както го наричат от марката, е дълъг малко под 2 минути и е нещо, което малко хора биха повярвали, че подобна компания може да изпълни – те буквално атакуват най-голямата си база от потребители, мъжете, като пряко ги обвиняват, че... са мъже.
„Това е едно дълго, мъчително упражнение в нисък корпоративен феминизъм”, така описва рекламата журналистът и активист Пол Джоусеф Уотсън. Думите му, макар и звъучащи екстремно в лицето на повечето либерали, всъщност са точно в десетката. За жалост обаче рекламата трябва да се види, за да се повярва.
Както се вижда, участи е пропагандата против мъжествеността взима и Ана Касапариан – водеща от арменски произход в телевизията (ако може да се нарече така) „Young Turks” или „младите турци”. Името не е случайно – то е името на организация от турци в началото на 20 век, отговорни за геноцида над арменците, където по брутален начин живота си губят над 2.5 млн. християни.
Рекламата е насочена против белия мъж – фигура, която в последните години се превърна в антипод на правилното, в синоним на човека, отговорен за всички проблеми и неравноправия в света, във най-атакувания от крайно левите и екстремни феминистки образ на всичко, което е грешно в света. Това е очевадно от образите, представени в краткия филм – бял мъж подсвирква след красива жена, спрян от негър; бял мъж обарва латино слугинята си и подбужда смях сред бяла публика. Не е случайно, че повече от половината „негативни” образи, представени в рекламата са бели мъже, а всички позитивни такива – негри или латино.
Да не говорим и за образа на „самотната майка”, който се появява още в самото начало на филма. Той е извратено превърнат в символ на „независимостта от опресията на белия мъж”, като в действителност децата, отгледани от сама майка (особено мъжете), определено растат с липси в семейството.
„Жилет”, с видеото си, има дърозстта да каже на мъжете, че да се държиш като мъж – да имаш състезателн дух, да бъдеш стоик, да имаш силен ум и да разсъждаваш, е грешно. Върха на иронията обаче е, че самата компания е собственост на „Проктър енд Гембъл” – огромна корпорация, известна с тестовете си върху животни и експлоатация на детски труд, казва Пол Джоусеф Уотсън.
Очаквано, според лявата медия на Запад, рекламата е „разделила” обществото на 2. Тогава как се обяснява, че гласовете „за” и „против” нея в youtube са непропорционално разпределени като 579 хил. „за” и над 1 млн. „против”?
В крайна сметка – лошо ли е да си мъж, да си мъжествен в 21 век? Очевидно либералите искат да покажат именно това с леко завъртане – лошо е да си бял мъж.
Лошо е да обучаваш децата си да имат всички идеали и плюсове, свързани с мъжеството, но не е лошо да приемаш мъже от Африка и Близкия Изток – потенциални терористи под формата на бежанци.
Добре е детето да израства в среда между мъж и жена, но не е задължително – сама жена може да се справи също толкова добре, колкото нормална семейна двойка.
Не е добре мъжът в семейството да е мъж – той трябва да изразява повече женски черти – да е на „ти” с емоциите си и изразяването им, да плаче, да се оплаква и да отстоява правата на малцинствата с цената на своята свобода.
Лошо е да си мъж, запомнете го – това се опитва да каже Жилет с рекламата си.
И затова повече аз лично никога няма да си купя техен продукт, както ще направят и много други мъже, които все още са запазили част от себе си и продължават да се борят против постепенното, продиктувано от отвратителен либерализъм и сбъркани представи за света заличаване на един цял биологичен пол.
14
Коментара по темата
14.
Какви ценности
20.01.2019 16:55:54
Ценностите от няколко поколения липсват - мъжете са безобразно похотливи, считайки този си комплекс за малоценност за "мъжественост". Секса се превърна в начин на живот. За тях беше създаден един огромен бизнес - порнографията. Така мъжът едновременно стана инфантилен, недоразвит емоционално и агресивен. Жената също се разврати масово. И как няма да има агресия между тях. Сега вие тука издребнявате за някакви самобръсначки, а проблемът е много по-дълбок!
13.
Хахахг
20.01.2019 14:49:20
Само глупак може да се повлияе от една тъпа реклама или някакъв си клип , човек ако неможе сам да си изгради митогледа значи смр свършени а и в много случай точно целта на такива реклами е да провокират тъпаците .А и пак ще се бръсна с тяхни продукти щото ми харесват боли ме куро за рекламите им .
12.
до 9
20.01.2019 14:03:02
не е така, шапката на жилет и уилкинсон е една и съща. Различни компании, но една собственост. Мисля, че от 2010г са така
11.
до 9
20.01.2019 14:01:36
Не си запознат.
Били са им основни конкуренти преди време.
Независимо, че са отделна компания, в момента шапката е обща и на Жилет и на Уилкинсон. Разбира се това не се афишира, но може да се намери инфо в мрежата
Били са им основни конкуренти преди време.
Независимо, че са отделна компания, в момента шапката е обща и на Жилет и на Уилкинсон. Разбира се това не се афишира, но може да се намери инфо в мрежата
10.
glopaci
20.01.2019 13:17:29
malumnicii kompleksariii nqmate si druga rabota reklami gledate
9.
Гражданин
20.01.2019 12:36:48
Не е лошо да си мъж, но е лошо да си гей. Жилет и P&G си вкараха голям автогол с тази реклама. Wilkinson не са на P&G и са основните им кокуренти заедно с BIC .
8.
DO
20.01.2019 11:40:17
BIC също произвеждат много добри продукти за бръснене. Когато съм ги ползвал съм бил много доволен. Но определено тази реклама с нищо няма да промени начина ми на живот или начина ми на бръснене. Един видео клип създаден от може би емоционално нестабилни личности, няма как да промени възгледите ми за света. Или каквито и да било други възгледи.
7.
мислещ
20.01.2019 11:33:32
И за кого се точат тогава женските,ако не за "токсичния" мъж !? И кой ще им начеше мерака,ако всички станем либерастки джендъри....чернилките от Африка предполагам,те затова ги внасят-за разплод !
6.
Напътствия от село
20.01.2019 11:18:34
От тази статия основната полза е за уикипедия. Нямам идея кой е дал акъл да се сложат 3 препратки, които 1. разкарват публиката от сайта, 2. качват рейтинга на уикипедия. Сменете ги.
Абсолютно неадекватно
+ 2 линка към външно видео!
+ Зловещи мета данни!
Абсолютно неадекватно
+ 2 линка към външно видео!
+ Зловещи мета данни!
5.
До2
20.01.2019 10:55:42
Айде бе те ще казват че силния пол били за боклука че са извратени неморални изнасилвачи и че сама жена ще даде на детето си по добър живот и че мъжа не е нужен на света и без него може а аз ще им пълня гушите --да, да ама не
4.
До 2
20.01.2019 10:53:50
Електрическа.
3.
Младок
20.01.2019 10:53:29
Който си пада по автоматични, може да се ориентира към Philips
2.
Монопол
20.01.2019 10:52:13
И каква самобръсначка ще си купиш?
Wilkinson? Те също са собственост на P&G
Wilkinson? Те също са собственост на P&G
1.
Кинта
20.01.2019 10:44:09
Аз също няма да си купя продукт от тях.Жалката им реклама натрапчива и прогресивна бъркаща без свян в устоите и ценностите на едно общество.Разграничаваща и най важното разделяща пропаганда на половете целяща показване на най лошите черти на мъжа карайки го да изглежда смешен и жалък в очите на жената.