Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Росен Желязков: „Холдинг БДЖ” ще има ново ръководство

Ключови думи:

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков съобщи, че е oсвободи като членове на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ” Велик Занчев и Владимир Владимиров. Досегашният финансов директор на дружесвото продължава да работи още около месец, за да има плавен преход, обясни още министърът в предаването „Лице в лице” по bTV.

Новите лица в ръководството на БДЖ ще са Григори Григоров и Светломир Николов, които имат богат опит в системата и добри мениджърски умения, каза още Росен Желязков.

Велик Занчев и Владимир Владимиров са освободени, защото одитния доклад за анализ на риска показа, че дружеството има сериозни пропуски в мениджмънта, които не се дължат толкова на лична човешка слабост, а на неумението да се справят с новите предизвикателства, свързани с интензивното развитие на компанията, обясни министърът на транспорта.

За концесията на Летище София министър Росен Желязков обясни, че международния интерес е голям. По думите му в концесията е заложено изграждането на нова писта. Печалбата на летището сега е 10 млн. лева годишно, а може да се удвои, смята Росен Желязков.  В централния бюджет е описано, че парите от концесията на Летището ще бъдат дадени за БДЖ и за покриването на дълговете му към държавата, коментира още той.

Министърът на транспорта обясни, че само България и Литва са били против предложенията на Брюксел за т.нар. план „Макрон“. По думите му те са имали ясно и единодушно мнение, заедно с превозвачите и евродепутатите ни. Този проблем показва разделението на Европа на периферия и централни държави, каза още той.

Желязков коментира, че българските превозвачи са много конкурентноспособни и имаме един от най – добрите автопаркове. По думите му тези общи законодателни решения целят да не засегнат големите европейски държави, но по този начин те дискредитират периферните държави и ги ощетяват. Според него за съжаление решенията в Съвета на ЕС се взимат по държави и за да се блокира този закон, то е трябвало поне 12 държави да не го подкрепят, но Полша и Чехия в последния момент са се отказали.

Желязков коментира още, че за да има едно правило, то трябва да бъде приложимо и да може да се контролира. В момента той не вижда вариант, при който да се следи дали даден шофьор се е прибрал вкъщи след четири месеца по пътищата. Неговото мнение е, че тази мярка е по – скоро да се удовлетворят исканията на гражданите в Западна Европа. Той подчерта, че няма да подкрепят и забраната да се спи в кабините, защото нашите са модерни и предлагат всички условия за почивка в тях.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Каза стряскащи думи Очаква ни разлика от 20° между събота и вторник, според Георги Рачев Бившият ми каза, че съм проститутка, а аз не съм, твърди тя Той не е наркоман, но обича да си пийва, каза Светлана 
Роден шофьор получи 34 електронни фиша Дължи над 4 бона Джакпотът се изстреля в космоса, печалбата ще направи някого много богат За неделния тираж е 10,6 млн.лева
Ще се борят за оставане в "Един за друг" Джулия и Христо са последни в моментното класиране Грозна драма в живота му Това го съсипа 
Празник е Православието почита паметта на Преподобни Бенедикт Самолет се запали в САЩ За щастие няма жертви
Има много важно поверие за днес Не влизайте в кавги и конфликти На седмото небе е Синът му постигна нещо забележително
Добра прогноза за времето Слънчево през по-голямата част от деня Какво е състоянието на Коко Тайсъна Продължава да е критично